Betrouwbaar

Ik heb nooit hoeven bellen om informatie te krijgen. Alles was goed geregeld. Ik wist dat het goed kwam. Uiterst prettige bejegening.

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie woorden!

Mijn advocaat heeft voor mij gevochten als een leeuw. Hij heeft mij deskundig en reëel geadviseerd. Daar waar ik de moed verloor, wist hij mij te overtuigen met feiten. Hij was niet alleen mijn advocaat maar ook een enorm luisterend oor met veel geduld en empathie. Altijd bereikbaar op welke wijze dan ook. Ben nooit in het ongewisse gelaten. Hij heeft mijn zaak tot een zeer goed resultaat gebracht waarvoor ik enorm dankbaar ben. Grote dank!!

• Betrokkenheid

Wat ontzettend fijn om te horen, dit is precies waar we het voor doen! Dank voor het achterlaten van deze recensie.

Beste advocaten die je kunt wensen. Geduldig, luisterend, ongedwongen, deskundig, betrokken, makkelijk bereikbaar..etc etc. 2x letselschade gehad. Prima opgelost. Nogmaals mijn dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Eric Welts

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van ons kantoor!

Goed overgenomen en goed afgewerkt!bedankt

• Betrokkenheid

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!

Professioneel en zeer geduldig. Dank voor jullie support!

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp van ons kantoor!

Plezierig, amicaal, professioneel

Er werd naar mij geluisterd, ik werd op eigen vezoek afgeschermd van de procedure en er werd een goed resultaat behaald.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent met de wijze waarop je zaak is behandeld!

Uitstekende ervaren advocaten

SAP advocaten heeft ons suoer gied geholpen met de letselschade. Vriendelijke mensen en zeer deskundig!

• Betrokkenheid

Fijn om te horen, bedankt voor deze mooie recensie!

Deskundig, betrokken, communicatief sterk met een goed eindresultaat..

Hoewel ik aanvankelijk niet van plan was om mijn zaak door een letseladvocaat te laten behandelen heb ik dat op advies van de Officier van Justitie toch gedaan. Achteraf ben ik hier blij over. Jasper Keizer heeft mij op een vakkundige en zeer prettige wijze bijgestaan. Hij heeft mij altijd op de hoogte gehouden van de stand van zaken en heeft, door veel geduld te betrachten en een uitgekiende onderhandelingsstrategie te hanteren, een zeer goed eindresultaat weten te bereiken. Daarbij heeft Jasper met mij steeds de te nemen stappen doorgenomen, waarbij mijn keuze doorslaggevend was.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Jasper Keizer en ons kantoor!

De beste advocaten voor iedere situatie

Ik ben zeer deskundig bijgestaan door Mr. Keijzer en uitermate tevreden over het totale verloop.

Prettig & vakkundig

Prettig & vakkundig kantoor.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Bedankt voor deze mooie woorden!

Super fijn geholpen, betrouwbaar en vriendelijk.

Super fijn geholpen, adequaat, zorgvuldig, correct en zeer stipt. Ondanks dat het een vervelend ongeval was, ben ik erg blij dat ik zo goed geholpen ben.

Uiterst deskundig

Het is Mr Keizer van SAP advocaten gelukt mijn zaak snel en uiterst deskundig tot een goed einde te brengen. Mr Keizer heeft zich in zeer korte ingelezen in het dossier, daaruit de belangrijkste/noodzakelijke informatie gedestilleerd en eigen gemaakt. Tijdens de zitting bij de rechtbank bleek dat Mr Keizer zich uitstekend had voorbereid, zeer goed op de hoogte was van wet- en regelgeving en uitstekend repliek kon geven op de visies van de tegenpartij. (Mede) hierdoor viel het voorlopig oordeel van de rechtbank in mijn voordeel uit en kon de zaak nog voor de definitieve uitspraak middels een schikking tot een goed einde worden gebracht.

• Betrokkenheid

Fijn te horen dat u tevreden bent met het resultaat en de wijze waarop Jasper Keizer uw zaak heeft behandeld!

Korte lijnen, snel antwoord.

Goed geholpen.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Blij dat ze mij wilde bijstaan en fijn en professioneel geholpen.

Blij dat mevrouw Jansen mijn zaak over heeft willen nemen en wat een verademing om goed geholpen te worden. Snelle reacties op mijn mails en to the point communicatie. Ze weet waar ze het over heeft en heeft mijn zaak goed en professioneel kunnen sluiten. Ik ben blij met haar!

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie woorden.

Blij en heel tevreden, dat ik uiteindelijk bij jullie ben gekomen.

Luisteren, samenvatten, vragen, inleven, ondersteunen, voorstellen, samen beslissen, vervolgens uitvoeren en dat alles op een uiterst hoog niveau en eenvoud, waardoor je weet dat het naast jouw zaak, vooral om jou, als mens, gaat. Nogmaals heel erg bedankt Saskia en Margot.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de hulp van Saskia, Margot en ons kantoor!

Uitstekende advocaat

Ik heb een hele goede ervaring gehad met letselschade advocaten SAP. Susanne Fijen heeft me oprecht goed geholpen, ze gaf me altijd een fijne tips en juiste advies. Ben heel tevreden over haar dienstverlening.

uitstekend

Ik ben prettig geholpen. Goed begeleid en ondersteund

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Letselschade afgewikkeld

Super mensen bij sap gaat het om de mensen ze hebben mij heel goed geholpen dank je wel mv van der roest en mr de lang

Heb een goede ervaring met Sap Advocaten

Ben prima bij gestaan door deskundige personen en met een goed resultaat als gevolg.

Prettige en goede samenwerking

Een hele goede ervaring gehad met Letselschade Advocaten SAP. Susanne heeft voor een hele prettige en goede samenwerking gezorgd. Mocht er in de toekomst weer iets voorkomen waarbij ik hulp nodig heb, weet ik bij wie ik moet zijn.

• Betrokkenheid

Fijn te horen dat je tevreden bent met het eindresultaat en de wijze waarop Susanne je zaak behandeld heeft!

Stond er niet alleen voor

Documentatie aangeleverd, waarop vragen kwamen (logisch), werden uitgewerkt, teruggekoppeld, overleggingen gehad. Ja ik werd er bij betrokken op mijn slachtofferdeel. Dat gaf mij rust.

Uitstekende advocaat.

Vakkundig en goed bijgestaan.

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Vanaf de eerste ontmoeting een veilig gevoel. Ik ben heel blij met hoe goed ik geholpen ben!

Na de voorafgaande ervaring met mijn eerste letselschadekantoor was het, direct vanaf de eerste ontmoeting, alsof ik in een cultuuromwenteling terecht was gekomen. Alsof ik binnenkort mijn zorgen los zou kunnen laten. De rust van mijn advocaat, haar respectvolle houding, professionaliteit, haar snelle begrip en haar vriendelijk geuite kennis van zaken waren een weldaad. Haar uitleg was zorgvuldig en duidelijk. Ze had aan enkele woorden van mij genoeg om veel te kunnen overzien. Terwijl ik wel de hele geschiedenis aan haar op tafel had willen leggen. Maar daar is natuurlijk geen tijd voor. Het was heel ondersteunend dat haar e-mails telkens uitgebreid waren: zo kon ik alle details terugkijken en bevatten. Ondanks logischerwijze beperkte tijd ervoer ik toch aandacht. Ik heb veel waardering voor haar inzet. Hoewel ze me pas kort kende dacht ze adequaat na over hoe oplossingen het best bij mij zouden passen. Heel fijn vond ik haar menselijkheid, die zich met name uitte toen de zaak door omstandigheden ineens versneld afgerond kon worden. Toen stelde ze voor om nog een keer naar Nijmegen te komen voor een persoonlijk afscheid. Dat vond ik heel betrokken en lief.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de hulp van Rianne Marijnissen-Smit!

Goede ervaringen heb ik gehad met jullie

Professioneel en snel geholpen

Mijn advocate heeft mij optimaal geholpen. Duidelijk en compleet geïnformeerd bij het eerste gesprek en snel geholpen.

• Betrokkenheid

Wat ontzettend goed om te horen, dit is precies waar onze advocaten het voor doen!

Over Advocaatscore.nl