Fijne opvang, mooie ruimtes, kleine groepen en super lieve begeleiders/juffen. Ik laat mijn zoontje altijd met een goed gevoel achter.

Wij zijn heel erg tevreden over de opvang. Onze kleine meid gaat er met veel plezier heen. Het personeel is heel fijn, ze zijn altijd bereikbaar voor vragen en denken met je mee. We zien ook altijd dezelfde gezichten, wat het voor ons en onze dochter erg vertrouwd maakt.

Top opvang voor beide kinderen ze luisteren ook goed naar wat je wel en niet wil. Van een huil kind toen ik haar elke keer naar de opvang bracht binnen 3 maanden was ze een kind geworden die elke dag naar de opvang wilt gaan.

Mijn kinderen ervaren de BSO (8+ groep) als erg gezellig. Dezelfde medewerkers bieden stabiliteit en veiligheid. De uitjes in de vakanties worden met luid gejuich hier ontvangen. Net als dat één juf altijd de haren gaat invlechten en er veel ruimte is voor geknutsel en buiten spelen.

Fijne opvang met liefde en warmte voor de kinderen

Ik ben zeer tevreden. Ik breng mijn kind met een gerust hart naar het kinderdag verblijf. Ze wordt goed gestimuleerd en verzorgd en ze heeft het erg naar haar zin bij de Flintstones. De leidsters zijn bekwaam, lief en zorgzaam. Ik krijg goede terugkoppeling en adviezen vanuit de werkvloer en de leiding en zaken worden goed gecommuniceerd.

fijnen opvang en de flexibiliteit is echt geweldig!!

Ik laat hier met een gerust hart mijn 2 dochters in goede handen achter. Het personeel is altijd heel liefdevol, bekwaam en zeer behulpzaam.

Over De Flintstones Kinderopvang

Filter op Taal