Als zelfstandig ondernemer is het heel fijn om af en toe met iemand te kunnen sparren. De coaching bij Adinda heeft mij en mijn bedrijf heel goed gedaan! Adinda is enthousiast, nuchter, energiek, motiverend, ze leeft en denkt actief met je mee en geeft je (zelf)vertrouwen. In haar communicatie is ze helder en duidelijk, ze zegt waar het op staat. Echt een aanrader als je in korte tijd stappen wil maken met je bedrijf!

• Ervaring met: Coaching

Judith, dank je wel voor je mooie woorden. Ik heb genoten van je inzet, je enthousiasme en doorzettingsvermogen. Nu mag je na al het zaaien gaan oogsten.

Een heel prettig gesprek gehad, eerlijk en duidelijk. To the point zodat ik er echt iets aan heb en er mee aan de slag kan.

• Ervaring met: Coaching

Adinda heeft me goed geholpen met het in kaart brengen van mijn klant en heeft goede ideeën gegeven om beter te netwerken.

• Ervaring met: Coaching

Dank je wel Peter voor het eerlijke en open gesprek!

Adinda heeft met haar expertise precies de vinger op "de zere plek" gelegd in mijn acquisitie, door figuurlijk op de stoel van mijn klanten te gaan zitten. Het was voor mij zowel een bevestiging van dingen die beter kunnen als dat het heeft gezorgd voor nieuwe inzichten en oplossingen. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat na het doorvoeren van alle suggesties. Het was een hele productieve middag door Adinda haar enthousiaste aanpak en prettige manier van communiceren die goed bij mij past.

• Ervaring met: Coaching

Wat een mooie sessie Mascha! Het was heel duidelijk te zien aan de Merkwaarden waar je struikpunten lagen. En nu je dit weet, ga je vast als een speer met al je prachtige foto's!

Geweldig mooie energieke uitstraling, zowel live als over de telefoon

• Ervaring met: Coaching

Open en directe maar vooral ook eerlijke mening waardoor ondersteuning in je ontwikkeling Enthousiaste manier van contact

• Ervaring met: Vindjeklant-Academie

Wat komt Adinda snel tot de kern van je eigen ik. Ik heb mijn merkwaarde ontdekt (wie ben ik? en vooral wat ben ik?) En dat in en op een van de mooiste plekken van de Veluwe. Echt een heisessie!

• Ervaring met: Coaching

Interessant, energiek en persoonlijk! Veel van geleerd en zin om dingen in de praktijk te testen.

• Ervaring met: Training

Praktisch, enthousiast en individueel ingesteld. Dat zijn de ingrediënten die het leuk en waardevol hebben gemaakt.

• Ervaring met: Training

Dank je wel Auke! Mooi om te zien dat je alle tips zo snel oppakt en daarmee resultaten behaald.

Adinda heeft goed na laten denken over mijn merk-en kernwaarden en deze laten terug komen in hoe ik mijn zichtbaarheid kan vergroten. Ze heeft me eerlijke feedback gegeven en me met de juiste mensen “verbonden”. Daarnaast heb ik waardevolle ideeen gekregen over hoe ik meer klanten kan aantrekken. Adinda is eerlijk en betrouwbaar en weet het vuur in je aan te wakkeren. Fijn dat ik ook na het traject een beroep ik haar kan doen als ik soms even vast loop... ik heb af en toe weer even een schop onder mijn kont nodig ;-)

• Ervaring met: Coaching

Anita het was een feestje om met jou het coachtraject te mogen doen. Je bent supergoed bezig en ik hoop dat na je reis naar Australië alles voor je gaat lopen zoals we het besproken hebben. Dank voor je vertrouwen en je oprechtheid!

Sales is van nature niet mijn passie, maar met jouw coaching heb ik toch de energie gekregen om er meer uit te halen. Je maakt het persoonlijk en kijkt wat bij een persoon past. Met simpele tips probeer je de sales-drempel weg te halen en dat heeft enorm geholpen.

• Ervaring met: Coaching

Adinda, je hebt een fantastische Salestraining bij ons verzorgd. Met je toewijding wist je mij en mijn collega's bij de les te houden en te enthousiasmeren om Sales een vast onderdeel te maken van onze werkweek. Je had een goede balans tussen leren, proberen, bijleren en professionaliseren. Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaringen. Groetjes Jet

• Ervaring met: Training

Direct, praktisch, ondersteunend, eerlijk, persoonlijk en humoristisch. Helemaal mijn stijl!

• Ervaring met: Coaching

een leerzame training gehad over het verkopen van advertenties. veel geleerd en alles werd duidelijk uitgelegd.

Dank je wel Simone! Heel veel succes met de verkoop van je Beautypagina

Geweldige leerzame avond gehad. Werd duidelijk gebracht met af en toe wat humor. Avond vloog voorbij en heb er veel aan gehad.

Leuke training, veel geleerd. Ook na jaren lange ervaring in de sales is het goed om een keer in de spiegel te kijken. Was een top training!

• Ervaring met: Training

Adinda weet op een prettige manier en een prettige locatie heel snel de kern te raken. Ik weet best wel wie ik ben en waar mijn kwaliteiten liggen. Maar door het spel werden mijn kernwaarden van mijn bedrijf heel duidelijk en concreet. Daarnaast heb ik fijne tips meegekregen. Na een ochtend op de hei ben ik vol zelfvertrouwen verder gaan werken, wetend dat dit voor mij de goede weg is.

• Ervaring met: Coaching

Persoonlijke aandacht , out off the box thinking en gehoort worden zijn de woorden die bij mij opkomen als ik aan mijn ervaring terug denk!

• Ervaring met: Vindjeklant-Academie

Adinda is een fijn mens, heel eerlijk, recht door zee en windt er geen doekjes om. Geeft haar eerlijke mening. Mijn merk-en kenwaarden heel goed aan het licht gebracht zodat ik vandaaruit mijn business kan opbouwen.Heeft veel goede ideeeen en heeft mij erg op weg geholpen en maakt ook tijd om je weer even te motiveren al het tegen zit.

• Ervaring met: Coaching

Adinda draait er geen doekjes om. Ze spiegelt en stelt de juiste vragen. Voor mij werkt dit heel goed en zit ik vaak met mijn mond vol tanden. Na iedere sessie weer vertrek ik met een nieuwe lading energie en heb ik mijn focus weer scherp.

• Ervaring met: Coaching

Sessie merkwaarden gedaan. Erg leerzaam! Goed om scherp te krijgen wat mij onderscheidt van anderen. Daar kom je alleen (dus zonder coaching) minder snel achter, omdat je je eigen sterke punten vaak als vanzelfsprekend ziet.

• Ervaring met: Vindjeklant-Academie

Adinda is enthousiast, heeft een heel goed inlevingsvermogen, staat altijd voor je klaar en het contact met haar is bijzonder fijn!

• Ervaring met: Coaching

Adinda heeft mij in mijn beginjaren van mijn onderneming gecoacht op het gebied van verkoop en marketing. Mijn pitch maken en opstellen van mijn marketingboodschappen waar hier een belangrijk onderdeel in. Naast haar kennis op dit gebied, denkt ze mee met je bedrijf en is het echt een mensen-mens. Nu ruim 7 jaar later hebben we nog steeds contact en zelfs dan is ze nog bereid mee te denken. Een aanrader niet alleen voor nu maar ook voor je toekomst!