Sales is van nature niet mijn passie, maar met jouw coaching heb ik toch de energie gekregen om er meer uit te halen. Je maakt het persoonlijk en kijkt wat bij een persoon past. Met simpele tips probeer je de sales-drempel weg te halen en dat heeft enorm geholpen.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda, je hebt een fantastische Salestraining bij ons verzorgd. Met je toewijding wist je mij en mijn collega's bij de les te houden en te enthousiasmeren om Sales een vast onderdeel te maken van onze werkweek. Je had een goede balans tussen leren, proberen, bijleren en professionaliseren. Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaringen. Groetjes Jet
  • Ervaring met: Training

Direct, praktisch, ondersteunend, eerlijk, persoonlijk en humoristisch. Helemaal mijn stijl!
  • Ervaring met: Coaching

een leerzame training gehad over het verkopen van advertenties. veel geleerd en alles werd duidelijk uitgelegd.
  • Ervaring met: Training

Geweldige leerzame avond gehad. Werd duidelijk gebracht met af en toe wat humor. Avond vloog voorbij en heb er veel aan gehad.

Leuke training, veel geleerd. Ook na jaren lange ervaring in de sales is het goed om een keer in de spiegel te kijken. Was een top training!
  • Ervaring met: Training

Adinda weet op een prettige manier en een prettige locatie heel snel de kern te raken. Ik weet best wel wie ik ben en waar mijn kwaliteiten liggen. Maar door het spel werden mijn kernwaarden van mijn bedrijf heel duidelijk en concreet. Daarnaast heb ik fijne tips meegekregen. Na een ochtend op de hei ben ik vol zelfvertrouwen verder gaan werken, wetend dat dit voor mij de goede weg is.
  • Ervaring met: Coaching

Persoonlijke aandacht , out off the box thinking en gehoort worden zijn de woorden die bij mij opkomen als ik aan mijn ervaring terug denk!
  • Ervaring met: Vindjeklant-Academie

Adinda is een fijn mens, heel eerlijk, recht door zee en windt er geen doekjes om. Geeft haar eerlijke mening. Mijn merk-en kenwaarden heel goed aan het licht gebracht zodat ik vandaaruit mijn business kan opbouwen.Heeft veel goede ideeeen en heeft mij erg op weg geholpen en maakt ook tijd om je weer even te motiveren al het tegen zit.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda draait er geen doekjes om. Ze spiegelt en stelt de juiste vragen. Voor mij werkt dit heel goed en zit ik vaak met mijn mond vol tanden. Na iedere sessie weer vertrek ik met een nieuwe lading energie en heb ik mijn focus weer scherp.
  • Ervaring met: Coaching

Sessie merkwaarden gedaan. Erg leerzaam! Goed om scherp te krijgen wat mij onderscheidt van anderen. Daar kom je alleen (dus zonder coaching) minder snel achter, omdat je je eigen sterke punten vaak als vanzelfsprekend ziet.
  • Ervaring met: Vindjeklant-Academie

Adinda is enthousiast, heeft een heel goed inlevingsvermogen, staat altijd voor je klaar en het contact met haar is bijzonder fijn!
  • Ervaring met: Coaching

Adinda heeft mij in mijn beginjaren van mijn onderneming gecoacht op het gebied van verkoop en marketing. Mijn pitch maken en opstellen van mijn marketingboodschappen waar hier een belangrijk onderdeel in. Naast haar kennis op dit gebied, denkt ze mee met je bedrijf en is het echt een mensen-mens. Nu ruim 7 jaar later hebben we nog steeds contact en zelfs dan is ze nog bereid mee te denken. Een aanrader niet alleen voor nu maar ook voor je toekomst!

Over Vindjeklant

Filter op Taal