Adinda ziet precies wat jou bijzonder maaktt

Zo'n coach gun ik iedereen. Adinda luistert scherp, heeft veel levenservaring en pakt door. Ze ziet precies waar jouw mogelijkheden liggen.

Dank je wel Marco! Mooi om te zien hoe jij zo snel je bedrijf hebt kunnen neerzetten. Blij dat ik vanaf de zijlijn mocht meekijken.

Fijne coach die van wanten weet.

Mijn ervaring met Adinda is dat zij met veel passie en enthousiasme werkt, kennis van zaken heeft, down to earth is en graag haar netwerk met je deelt waar nodig. Ik heb tools aangereikt gekregen waar ik verder mee kan binnen mijn praktijk.

Prachtig traject dat mij veel gebracht heeft

Adinda is een open en betrokken coach met zeer veel ervaring. Haar opbouw van het coachingstraject vond ik heel fijn. Eerst naar jezelf kijken wie je als ondernemer bent en daarvan uit gaan kijken naar je bedrijf. Ik kan haar van harte aanbevelen als je op zoek bent naar een businesscoach die je helpt jouw onderneming naar een hoger plan te brengen.

Hoi Christie We hebben er samen een heel mooi traject van gemaakt. Je hebt mooie stappen gezet en bent gegroeid in je ondernemerschap. Ik wacht met smart op je nieuwe website... Die wordt vast passend bij je Merkwaarden. Dank je wel voor je openheid en enthousiasme. Groet Adinda

Adinda luistert denkt en doet mee en schakelt snel

Adinda is een fijne sparringspartner. Ze denkt meteen mee tijdens mijn verhaal en verbind het met haar tools. In ons gesprek kwam ze met goede vragen waardoor ik mijn klant steeds beter kon visualiseren. We hebben haar ook een naam gegeven. En dat maakt dat ze - mijn klant - veel dichterbij komt en makkelijk benaderbaar wordt.

Geweldig, wat een inlevingsvermogen en een duidelijke vertaling naar een Pitch

Adinda toonde betrokkenheid en gaf meer dan alleen de uren die ze was ingehuurd. In de dagen ernaar hebben we gegronde feedback gekregen en hulp bij de pitch. In een woord "geweldig"

Het was een uitdaging en een feestje om in een dagdeel een pitch te maken samen met drie heel verschillende technische ondernemers. Dank voor je enthousiaste reactie en ik hoop dat jullie vaak mogen pitchen!

Een langwerkend bruistablet ;-)

Vitamine E{nergie}, Adinda ik zei het je al eerder ,met een grote glimlach vertel je de meest bijzondere dingen over bijvoorbeeld een website zoals vergeet je zakelijke klant niet,de typografie, de foto, wel of niet zichtbaar maar vooral :Stel je voor ;-} Heel blij met hetgeen je me liet zien & doen. Je bent de leukste prijs die ik ooit gewonnen heb. Dank hiervoor, Rianne Landstra

Dank je wel Rianne! Blij dat ik een kleine energiebron voor jouw bedrijf mocht zijn. Ik blijf graag op de hoogte van de zaken die we besproken hebben tijdens de heisessie. Adinda

Elke sessie is een positief feestje!

Een open, daadkrachtig, "to the point" coaching traject en dat met een flinke dosis humor en energie, zo kan ik het traject het best omschrijven. Zelf houd ik erg van een directe benadering en die kun je bij Adinda krijgen:) Ze helpt je een focus aan te brengen en heeft me ook op een aantal valkuilen gewezen van het ondernemerschap waar je mee te maken krijgt als je onderneming snel groeit. Door daar nu al over na te denken kom je straks niet voor verrassingen te staan. Al met al een plezierig en waardevol traject.

Wederzijdse verwachtingen duidelijk hebben

Adinda is een betrokken en enthousiaste coach. Na een positieve start werd gaande weg duidelijk dat Vindjeklant niet kon brengen wat wij ervan verwachten. Een tip die strandcoaching50plusvrouw heeft is om voor de start van het traject verwachtingen duidelijk uit te spreken en daarop af te stemmen. Het niet aanbevelen heeft te maken met onze situatie, voor andere vraagstukken is Vindjeklant wellicht meer passend.

Op een persoonlijke en prettige manier aan de slag met je bedrijf.

Ik ben ontzettend blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om het Startversneller-traject te doorlopen en nog meer met Adinda die me heel erg heeft geholpen met mijn marktprofilering. Ze doet dit op een hele prettige manier door naar jou als persoon te kijken. Daarnaast heeft haar professionele en enthousiaste werkwijze mij heel erg gemotiveerd om professioneler met alle aspecten van mijn bedrijf bezig te zijn. Dankjewel Adinda!

Fijne coach bij wie jezelf zijn heel gemakkelijk is

Adinda volgt in haar coaching een gestructureerd stappenplan om je verder te helpen, maar maakt dat op maat voor elke klant specifiek. Ze heeft een mooie set kaarten ontworpen die je helpen je kernwaarden naar boven te halen. Verrassend en toch ook heel herkenbaar. Ook een goede doelgroepomschrijving maak je met haar, ontzettend waardevol en geeft richting. Ze is analytisch sterk, alles behalve zweverig en gewoon een heel prettig mens om mee te praten.

Adinda heeft me geweldig geholpen om mijn neus de goede kant op te krijgen met mijn bedrijf. Door boven te halen waar ik voor sta en wat mijn kracht is - en door me te stimuleren uit mijn comfortzone te stappen - kan ik weer verder. Ze is professioneel, positief en betrokken.

• Ervaring met: Coaching

Geweldige sessies waarbij we elkaars tempo goed konden volgen. Optimaal gebruik maken van de tijd was het! Waarbij alle thema's aan de orde kwamen waarover ik vragen had en meer wilde leren. o.a. pitchen, netwerken, mijn merkwaarden, sales & marketing. Maar daarnaast was er ook ruimte voor de persoonlijke kant. Het laten groeien van mijn zelfvertrouwen, mezelf laten zien, drempels nemen. Daar motiveerde en inspireerde Adinda me bij, om stappen te zetten, met soms een licht zetje maar met alle ruimte om het op mijn eigen tempo en mijn manier te doen. Al met al in relatief korte tijd van een half jaar, veel geleerd, nieuwe ontwikkelingen doorgemaakt en mooie stappen gezet. Naast alles wat ik geleerd heb, heeft Adinda me enorm geholpen helderheid te krijgen in mijn verhaal als ondernemer en waar ik naartoe wil bewegen met mijn bedrijf. Tijd om verdere stappen te zetten vanuit deze prachtige basis.

• Ervaring met: Coaching

Het coachingstraject met Adinda heeft mij veel belangrijke inzichten gegeven. Ook over hoe ik wil ondernemen en hoe ik wel/niet zaken wil doen. Het in beeld brengen van de Merkwaarden heeft mij zeer geholpen. Daarnaast heb ik door dit traject meer focus kunnen aanbrengen in mijn marktbenadering. Adinda neemt overal echt de tijd voor en is heel betrokken.

• Ervaring met: Coaching

Dank je wel voor de mooie recensie, Marion. Ik ben trots op je! Jouw weg is niet makkelijk doordat je iets totaal nieuws in de markt zet. Af en toe twijfelde je even maar ondanks alles zette je door. En nu zie je dat het zijn vruchten gaat afwerpen. Ga zo door en binnenkort weet iedereen wat Veluws Wonen doet in onze prachtige regio.

nuchtere, heldere en duidelijke coaching gericht op inzicht; hoe bouw ik mijn bedrijf op een methodische wijze op met alle facetten die er bij horen zoals merkwaarden, netwerken, marketing etc...Het heeft me gesterkt en richting gegeven.

• Ervaring met: Coaching

Dank je wel Evelien! Was echt een feestje om met jou te mogen werken.

Adinda is een zeer enthousiast en vrolijk mens. Door haar ruime ervaring doet ze met veel kennis van zaken haar werk. Ze heeft me goed gecoacht en laten inzien wat er specifiek in de basis nodig is voor het vernieuwen van mijn praktijk. Door de ‘heisessie’ en het ‘talentenspel’ wordt het coachingstraject zeer persoonlijk. Nu heb ik een goed basisoverzicht van het profiel van mijn cliënt en van daaruit een plan van aanpak ontwikkeld hoe ik ze kan bereiken. Adinda laat je enthousiast zien hoe je ook nieuwe zaken kunt aanpakken. Dit alles wordt vooral vormgegeven door je eigen persoonlijke talenten, dit werkt motiverend. Adinda is tussen twee coaching-gesprekken in ook makkelijk bereikbaar voor adviezen/tips. Als Psycho Energetisch Therapeut koos ik voor Adinda omdat zij in het verleden ook een opleiding tot Energetisch Therapeut heeft afgerond. Dit gaf voor mij de doorslag. We hebben dezelfde (basis) kennis van energetische methoden en zo was er direct begrip voor mijn beroep. Adinda heeft mij dan ook duidelijk laten omschrijven wie ik ben, wat ik doe en hoe ik mijn beroep uitvoer. Het is nu een begrijpelijk verhaal geworden voor mijn (potentiele) cliënten. Bedankt Adinda, ik heb nu voldoende nieuwe plannen om met mijn ondernemerschap aan de slag te gaan. Joke Agteres

• Ervaring met: Coaching

Ik beveel het zeker aan, ondanks de afstand. Persoonlijke benadering, geen standaard verkoperstrucs. Er wordt meegedacht wat er bij je past als persoon. Praktische tips en tools, waar je echt wat mee kunt zonder dat het veel geld kost. Adinda doet wat ze leuk vindt, reageert snel op vragen via mail en neemt je serieus. Ze is niet belerend, zonder “juffrouw” te zijn leer je veel van haar. Alle sessies waren een dag uit en ik ging met nog meer positieve energie naar huis.

• Ervaring met: Coaching

Dank je wel Brigitte voor deze mooie review. Ik vond het een feestje om met je te mogen werken. Je bent zo enthousiast, pakt de zaken goed aan en je hebt een bak doorzettingsvermogen! Dank voor je vertrouwen.

Adinda Keizer heeft mij in 2018 enorm geholpen om mijn bedrijf goed in de markt te zetten. Haar directe manier van aanspreken zet je tot nadenken. En altijd deelt zij goede en creatieve ideeën.

• Ervaring met: Coaching

Ik heb zojuist een traject van 6 maanden met Adinda afgesloten. Van alleen een hoop chaos in mijn hoofd staat er nu een duidelijk concept waarmee ik de markt op kan. Mijn kernwaarden, klant en doelgroep zijn helder en mijn web site staat als een huis! Adinda is een zeer energieke dame die je de goede kant op helpt door je lekker buiten je comfort zone aan het werk te zetten zodat je de noodzakelijke meters maakt om iets goed neer te zetten. Dank Adinda!

• Ervaring met: Coaching

Op een fijne manier aan de slag met je bedrijf. Je vindt je merkwaarden en verwerkt deze in je bedrijf. Adinda confronteert, stelt vragen, denkt met je mee, is betrokken en neemt de tijd voor je. Super fijn om samen aan de slag te zijn geweest, thanks Adinda.

• Ervaring met: Coaching

Adinda heeft mij heel erg geholpen om mijn dromen te formuleren, mijn merkwaarden scherp te krijgen en vervolgens om gericht in de actiestand te komen! Ze hielp me met focus, overzicht, vertrouwen en daadkracht. Hierdoor is mijn startende bedrijf in een enorme versnelling terecht gekomen! De energie van Adinda werkt aanstekelijk!

• Ervaring met: Coaching

Je bent een topper Gerdien! Met je missie om begrip te krijgen voor dementie ga je de Noord Veluwe veroveren. Heel mooi om te zien dat je enthousiasme en je lef zo snel resultaat oplevert. Dank je wel voor je vertrouwen en we houden contact.

Wij, Dian en Paulien, zijn interieurontwerpers die door een heel proces van omschakeling zijn gegaan binnen ons eigen bedrijf. Het doel was meer zakelijke interieuropdrachten binnen halen. Daarvoor hebben wij Adinda ingehuurd om ons meer wegwijs te maken hoe we dit moesten gaan aanpakken. En dit is een heel mooi proces geworden. Wij hebben Adinda als een zeer prettig persoon ervaren. We spreken dezelfde taal. Wij zijn ook zeker door Adinda uit onze veilige comfortzone getrokken en hebben meer licht uit andere hoeken dan voorheen over onze werkzaamheden laten schijnen. Eigenlijk zou iedereen dit een keer moeten doen met hun bedrijf.

• Ervaring met: Coaching

Beste Paulien en Dian, Het is een heel mooi traject geworden waarbij 'bewust met ondernemerschap bezig zijn' centraal stond. Ik ben blij en dankbaar dat ik jullie bij deze stappen mocht bijstaan. Jullie zijn twee topvrouwen die onder de nieuwe naam met nieuwe energie de grootste zullen worden op Feng Shui gebied. Succes en bedankt voor de open gesprekken en de mooie review!

Adinda heeft mij, op een heel prettig confronterende wijze, laten kennis maken met mijn eigen wijsheid en hoe deze in te zetten in mijn bedrijf. Haar manier van kijken naar mijn talenten, kennis en mogelijkheden heeft geresulteerd in een bij mij passend werkmodel.

• Ervaring met: Coaching

Adinda weet precies in kaart te brengen wat je doelstelling is en je merkwaarden vinden is geen probleem voor haar. Ze is ontspannen, doortastend, vrolijk en de werkomgeving is prachtig.

• Ervaring met: Coaching

Wauw Marga! Dank je wel voor je mooie woorden.

Als zelfstandig ondernemer is het heel fijn om af en toe met iemand te kunnen sparren. De coaching bij Adinda heeft mij en mijn bedrijf heel goed gedaan! Adinda is enthousiast, nuchter, energiek, motiverend, ze leeft en denkt actief met je mee en geeft je (zelf)vertrouwen. In haar communicatie is ze helder en duidelijk, ze zegt waar het op staat. Echt een aanrader als je in korte tijd stappen wil maken met je bedrijf!

• Ervaring met: Coaching

Judith, dank je wel voor je mooie woorden. Ik heb genoten van je inzet, je enthousiasme en doorzettingsvermogen. Nu mag je na al het zaaien gaan oogsten.

Een heel prettig gesprek gehad, eerlijk en duidelijk. To the point zodat ik er echt iets aan heb en er mee aan de slag kan.