Op een persoonlijke en prettige manier aan de slag met je bedrijf.

Ik ben ontzettend blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om het Startversneller-traject te doorlopen en nog meer met Adinda die me heel erg heeft geholpen met mijn marktprofilering. Ze doet dit op een hele prettige manier door naar jou als persoon te kijken. Daarnaast heeft haar professionele en enthousiaste werkwijze mij heel erg gemotiveerd om professioneler met alle aspecten van mijn bedrijf bezig te zijn. Dankjewel Adinda!

Fijne coach bij wie jezelf zijn heel gemakkelijk is

Adinda volgt in haar coaching een gestructureerd stappenplan om je verder te helpen, maar maakt dat op maat voor elke klant specifiek. Ze heeft een mooie set kaarten ontworpen die je helpen je kernwaarden naar boven te halen. Verrassend en toch ook heel herkenbaar. Ook een goede doelgroepomschrijving maak je met haar, ontzettend waardevol en geeft richting. Ze is analytisch sterk, alles behalve zweverig en gewoon een heel prettig mens om mee te praten.

Adinda heeft me geweldig geholpen om mijn neus de goede kant op te krijgen met mijn bedrijf. Door boven te halen waar ik voor sta en wat mijn kracht is - en door me te stimuleren uit mijn comfortzone te stappen - kan ik weer verder. Ze is professioneel, positief en betrokken.
  • Ervaring met: Coaching

Geweldige sessies waarbij we elkaars tempo goed konden volgen. Optimaal gebruik maken van de tijd was het! Waarbij alle thema's aan de orde kwamen waarover ik vragen had en meer wilde leren. o.a. pitchen, netwerken, mijn merkwaarden, sales & marketing. Maar daarnaast was er ook ruimte voor de persoonlijke kant. Het laten groeien van mijn zelfvertrouwen, mezelf laten zien, drempels nemen. Daar motiveerde en inspireerde Adinda me bij, om stappen te zetten, met soms een licht zetje maar met alle ruimte om het op mijn eigen tempo en mijn manier te doen. Al met al in relatief korte tijd van een half jaar, veel geleerd, nieuwe ontwikkelingen doorgemaakt en mooie stappen gezet. Naast alles wat ik geleerd heb, heeft Adinda me enorm geholpen helderheid te krijgen in mijn verhaal als ondernemer en waar ik naartoe wil bewegen met mijn bedrijf. Tijd om verdere stappen te zetten vanuit deze prachtige basis.
  • Ervaring met: Coaching

Het coachingstraject met Adinda heeft mij veel belangrijke inzichten gegeven. Ook over hoe ik wil ondernemen en hoe ik wel/niet zaken wil doen. Het in beeld brengen van de Merkwaarden heeft mij zeer geholpen. Daarnaast heb ik door dit traject meer focus kunnen aanbrengen in mijn marktbenadering. Adinda neemt overal echt de tijd voor en is heel betrokken.
  • Ervaring met: Coaching

nuchtere, heldere en duidelijke coaching gericht op inzicht; hoe bouw ik mijn bedrijf op een methodische wijze op met alle facetten die er bij horen zoals merkwaarden, netwerken, marketing etc...Het heeft me gesterkt en richting gegeven.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda is een zeer enthousiast en vrolijk mens. Door haar ruime ervaring doet ze met veel kennis van zaken haar werk. Ze heeft me goed gecoacht en laten inzien wat er specifiek in de basis nodig is voor het vernieuwen van mijn praktijk. Door de ‘heisessie’ en het ‘talentenspel’ wordt het coachingstraject zeer persoonlijk. Nu heb ik een goed basisoverzicht van het profiel van mijn cliënt en van daaruit een plan van aanpak ontwikkeld hoe ik ze kan bereiken. Adinda laat je enthousiast zien hoe je ook nieuwe zaken kunt aanpakken. Dit alles wordt vooral vormgegeven door je eigen persoonlijke talenten, dit werkt motiverend. Adinda is tussen twee coaching-gesprekken in ook makkelijk bereikbaar voor adviezen/tips. Als Psycho Energetisch Therapeut koos ik voor Adinda omdat zij in het verleden ook een opleiding tot Energetisch Therapeut heeft afgerond. Dit gaf voor mij de doorslag. We hebben dezelfde (basis) kennis van energetische methoden en zo was er direct begrip voor mijn beroep. Adinda heeft mij dan ook duidelijk laten omschrijven wie ik ben, wat ik doe en hoe ik mijn beroep uitvoer. Het is nu een begrijpelijk verhaal geworden voor mijn (potentiele) cliënten. Bedankt Adinda, ik heb nu voldoende nieuwe plannen om met mijn ondernemerschap aan de slag te gaan. Joke Agteres
  • Ervaring met: Coaching

Ik beveel het zeker aan, ondanks de afstand. Persoonlijke benadering, geen standaard verkoperstrucs. Er wordt meegedacht wat er bij je past als persoon. Praktische tips en tools, waar je echt wat mee kunt zonder dat het veel geld kost. Adinda doet wat ze leuk vindt, reageert snel op vragen via mail en neemt je serieus. Ze is niet belerend, zonder “juffrouw” te zijn leer je veel van haar. Alle sessies waren een dag uit en ik ging met nog meer positieve energie naar huis.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda Keizer heeft mij in 2018 enorm geholpen om mijn bedrijf goed in de markt te zetten. Haar directe manier van aanspreken zet je tot nadenken. En altijd deelt zij goede en creatieve ideeën.
  • Ervaring met: Coaching

Ik heb zojuist een traject van 6 maanden met Adinda afgesloten. Van alleen een hoop chaos in mijn hoofd staat er nu een duidelijk concept waarmee ik de markt op kan. Mijn kernwaarden, klant en doelgroep zijn helder en mijn web site staat als een huis! Adinda is een zeer energieke dame die je de goede kant op helpt door je lekker buiten je comfort zone aan het werk te zetten zodat je de noodzakelijke meters maakt om iets goed neer te zetten. Dank Adinda!
  • Ervaring met: Coaching

Op een fijne manier aan de slag met je bedrijf. Je vindt je merkwaarden en verwerkt deze in je bedrijf. Adinda confronteert, stelt vragen, denkt met je mee, is betrokken en neemt de tijd voor je. Super fijn om samen aan de slag te zijn geweest, thanks Adinda.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda heeft mij heel erg geholpen om mijn dromen te formuleren, mijn merkwaarden scherp te krijgen en vervolgens om gericht in de actiestand te komen! Ze hielp me met focus, overzicht, vertrouwen en daadkracht. Hierdoor is mijn startende bedrijf in een enorme versnelling terecht gekomen! De energie van Adinda werkt aanstekelijk!
  • Ervaring met: Coaching

Wij, Dian en Paulien, zijn interieurontwerpers die door een heel proces van omschakeling zijn gegaan binnen ons eigen bedrijf. Het doel was meer zakelijke interieuropdrachten binnen halen. Daarvoor hebben wij Adinda ingehuurd om ons meer wegwijs te maken hoe we dit moesten gaan aanpakken. En dit is een heel mooi proces geworden. Wij hebben Adinda als een zeer prettig persoon ervaren. We spreken dezelfde taal. Wij zijn ook zeker door Adinda uit onze veilige comfortzone getrokken en hebben meer licht uit andere hoeken dan voorheen over onze werkzaamheden laten schijnen. Eigenlijk zou iedereen dit een keer moeten doen met hun bedrijf.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda heeft mij, op een heel prettig confronterende wijze, laten kennis maken met mijn eigen wijsheid en hoe deze in te zetten in mijn bedrijf. Haar manier van kijken naar mijn talenten, kennis en mogelijkheden heeft geresulteerd in een bij mij passend werkmodel.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda weet precies in kaart te brengen wat je doelstelling is en je merkwaarden vinden is geen probleem voor haar. Ze is ontspannen, doortastend, vrolijk en de werkomgeving is prachtig.
  • Ervaring met: Coaching

Als zelfstandig ondernemer is het heel fijn om af en toe met iemand te kunnen sparren. De coaching bij Adinda heeft mij en mijn bedrijf heel goed gedaan! Adinda is enthousiast, nuchter, energiek, motiverend, ze leeft en denkt actief met je mee en geeft je (zelf)vertrouwen. In haar communicatie is ze helder en duidelijk, ze zegt waar het op staat. Echt een aanrader als je in korte tijd stappen wil maken met je bedrijf!
  • Ervaring met: Coaching

Een heel prettig gesprek gehad, eerlijk en duidelijk. To the point zodat ik er echt iets aan heb en er mee aan de slag kan.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda heeft me goed geholpen met het in kaart brengen van mijn klant en heeft goede ideeën gegeven om beter te netwerken.
  • Ervaring met: Coaching

Adinda heeft met haar expertise precies de vinger op "de zere plek" gelegd in mijn acquisitie, door figuurlijk op de stoel van mijn klanten te gaan zitten. Het was voor mij zowel een bevestiging van dingen die beter kunnen als dat het heeft gezorgd voor nieuwe inzichten en oplossingen. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat na het doorvoeren van alle suggesties. Het was een hele productieve middag door Adinda haar enthousiaste aanpak en prettige manier van communiceren die goed bij mij past.
  • Ervaring met: Coaching

Geweldig mooie energieke uitstraling, zowel live als over de telefoon
  • Ervaring met: Coaching

Open en directe maar vooral ook eerlijke mening waardoor ondersteuning in je ontwikkeling Enthousiaste manier van contact
  • Ervaring met: Vindjeklant-Academie

Wat komt Adinda snel tot de kern van je eigen ik. Ik heb mijn merkwaarde ontdekt (wie ben ik? en vooral wat ben ik?) En dat in en op een van de mooiste plekken van de Veluwe. Echt een heisessie!
  • Ervaring met: Coaching

Interessant, energiek en persoonlijk! Veel van geleerd en zin om dingen in de praktijk te testen.
  • Ervaring met: Training

Praktisch, enthousiast en individueel ingesteld. Dat zijn de ingrediënten die het leuk en waardevol hebben gemaakt.
  • Ervaring met: Training

Adinda heeft goed na laten denken over mijn merk-en kernwaarden en deze laten terug komen in hoe ik mijn zichtbaarheid kan vergroten. Ze heeft me eerlijke feedback gegeven en me met de juiste mensen “verbonden”. Daarnaast heb ik waardevolle ideeen gekregen over hoe ik meer klanten kan aantrekken. Adinda is eerlijk en betrouwbaar en weet het vuur in je aan te wakkeren. Fijn dat ik ook na het traject een beroep ik haar kan doen als ik soms even vast loop... ik heb af en toe weer even een schop onder mijn kont nodig ;-)

Over Vindjeklant

Filter op Taal