Praktische stappen zetten door gezellige coaching door Adinda.

Door de coaching van Adinda heb ik mooie concrete stappen vooruit gezet. Elke keer een nieuwe stap zetten op het gebied van mijn bedrijf promoten en zo zelf ook groeien. Adinda is spontaan, gezellig en scherp in haar coaching.

Helder en doeltreffend!

Adinda heeft me geholpen om hoofdzaken weer van bijzaken te scheiden zodat ik met een heldere focus naar mijn bedrijf kan kijken. Elke sessie stemde we af wat op dat moment nodig was voor de volgende stap. Adinda is enthousiast en gezellig en heeft een scherpe blik. Met een enorme dosis aan creativiteit en praktische tips heeft ze mij flink op weg geholpen met het opzetten van mijn nieuwe bedrijf.

Inspirerend en actief

Fijne periode coaching met Adinda beleefd. Fijne sparringpartner en inspirator waar ik met veel plezier steeds naar toe ging! Dank je wel!

Adinda laat je anders kijken; duidelijk en praktisch!

Vanuit Startversneller ben ik bij Adinda gekomen. Meteen tijdens onze kennismaking via de telefoon voelde het voor mij goed. Adinda laat je van een andere kant naar je klant kijken. Tussen de gesprekken door kun je bij haar terecht. Ik heb goede, duidelijke feedback gekregen, waarmee ik weer verder kan. Adinda heeft me flink laten groeien, zowel persoonlijk en als ondernemer. Voor mij was het een zeer prettige, leerzame ervaring en kan ik hem iedereen aanraden.

Efficiënt, to-the-point, praktisch. Kortom top!

Buiten het feit dat het ontzettend leuk was om met Adinda te werken, was het ook vooral praktisch. Haar adviezen zijn zeer goed toepasbaar en inmiddels is gebleken dat ze in mijn praktijk ook gewoon werken. Hartstikke trots ben ik dat ik mijn eerste "traject" verkocht heb. Adinda weet exact de vinger op de zere plek te leggen en het daarna positief om te buigen tot een mooi resultaat.

Adinda heeft mij geholpen hoe ik beter te vinden ben voor klanten.

In 6 sessies heeft Adinda mij geleerd om mijn ideale klant te beschrijven, mijn website te verbeteren, mij vindbaar te maken voor klanten, mij geleerd niet alles weg te geven en nog allerlei tips en tools gegeven om meer uit mezelf en uit mijn bedrijf te halen. Deze sessies waren niet alleen zinvol, ze waren ook leuk, inspirerend, afwisselend en gezellig!

Het was een feestje om met jou te mogen werken Anneke! Zo snel als dat jij alles oppakt en gelijk doorvoert. Super om te zien welke stappen je hebt gemaakt. Nijmegen mag trots zijn op haar Nijmeegse Organizer.

Zeer waardevolle coaching met duidelijk stappenplan

Het coachingtraject bij Adinda Keizer is zeer waardevol voor mij geweest. Ze nam me stap voor stap door het proces om mijn business te optimaliseren en vooral om meer inzicht te krijgen in mijn bedrijf en in mijzelf als onderneemster. Mijn sterke punten, zwakke punten, mijn ideale klant en vooral ook hoe pak ik dit allemaal stap voor stap aan. Ik heb meer focus op waar ik heen wil met mijn bedrijf en wat de dienst waard is. Maar vooral heb ik persoonlijk een enorme groei doorgemaakt, en dat is voor mij nog het meest waardevol geweest!

Met Adinda heb ik heldere en doeltreffende stappen gezet

Als homeopaat wilde ik graag het coachingsgedeelte van mijn bedrijf meer integreren en een totaalpakket aanbieden. Adinda heeft me geholpen om duidelijk te krijgen hoe ik dit kan aanbieden en wat mij onderscheidt van collega's die in dezelfde branche hun diensten aanbieden. In één middag had ik helder hoe ik verder ga, maar ook hoe ik mijn nieuwe bedrijfsvoering kan verwoorden op mijn website. Ik ben er heel blij mee. Alleen had ik dit nooit gekund.

Dit gun ik iedere ondernemer

Hoe gek het ook klinkt uit de mond van een communicatieprofessional: jezelf 'verkopen' kan zo enorm lastig zijn. Een sessie met Adinda schept dan helderheid. Wat zijn je merkwaarden? Wat past bij jou als persoon? En van welke klanten krijg je energie? Kortom: je wordt weer op de rit gezet als ondernemer. Adinda bruist van de ideeën en haar enthousiasme werkt aanstekelijk. Volop inspiratie kan ik de volgende stappen zetten. Thanks Adinda!

Een coaching traject op het juiste moment.

Adinda is in staat om snel inzicht te krijgen in de omstandigheden. Ze luistert goed en laat jezelf inzien wat de beste weg is om te gaan. Adinda is eerlijk, positief en energiek en heeft een gezonde dosis humor. Mede door Adinda wordt het startversneller coaching traject door mij als zeer plezierig en effectief ervaren. Dankjewel voor alle inzichten en feedback!

warm, doortastend en bubbelend!

Via startversneller kwam ik in contact met Adinda. Met mijn creatieve blik verlies ik nog wel eens focus en richting. Adinda sprak mij daarom erg aan, omdat ze naast mensgericht ook down to earth, nuchter en doortastend kan zijn. Niets is te gek, alles kan besproken worden en Adinda haalt daar uit wat voor jou van belang is. Ik mag het 'anders' doen, op mijn manier en mijn eigen doelgroep aanspreken. Daarom is in de afgelopen periode een mooi raamwerk ontstaan om mijn bedrijf echt goed neer te zetten. Ik ben er bijna! Mijn droom wordt werkelijkheid. Bedankt Adinda voor al je goede zorgen, enthousiasme, warmte en inzichten! Ik weet je te vinden voor een hei- of 'vecht'-sessie wanneer ik weer wil sparren.

Dank je wel lieve Maike. We hebben samen veel meegemaakt in het traject. Ik ben heel blij dat je jouw weg nu gevonden hebt en dankbaar dat ik een stukje mee mocht lopen. Groet Adinda

Mind blowing!

Via startversneller kwam ik bij Adinda terecht. Al vanaf de eerste sessie was er een klik. We gingen aan de slag met mijn merkwaarden. Voor mij een ongelofelijk inzicht. Mijn bedrijf kreeg steeds meer wortels, het stond steviger. Maar ook ik -als jonge onderneemster- kreeg steeds meer wortels. Door het enthousiasme en vertrouwen van Adinda, kreeg mijn droom steeds meer vorm. Ik ging geloven in mijzelf. Nu dit traject is afgerond, ontploft mijn hoofd nog steeds van de creatieve ideeën. Alsof er een deur is opengezet en niet meer dicht gaat! Ongelofelijk bedankt voor al jouw wijsheid, Adinda!

geweldige eye opener! Ik had niet zonder Adinda zo'n start kunnen maken.

Ik was een coach aan het zoeken op het gebied van boekhouden. Dit vind ik het minst leuke aan mijn zelfstandig ondernemerschap. De juiste coach kon ik niet vinden en kwam in diezelfde week naast Adinda te zitten op een netwerk bijeenkomst. Het moest zo zijn. Met Adinda ben ik begonnen met een heisessie om mijn marktwaarden uit te zoeken. Zonder haar hulp en expertise was ik nooit zover gekomen. Na de heisessie vielen kwartjes op hun plek. Vanuit daar gingen we verder bouwen. Met Adinda kun je ook geweldig sparren. Ik keek er elke keer weer naar uit om heen te gaan en kwam vol energie en ideeën weer terug. Dankzij Adinda sta ik waar ik nu sta en begint mijn bedrijf vorm te krijgen. Ze is heerlijk nuchter en pakt echt de koe bij de horens. Bedankt voor alles Adinda! We hebben afgesproken dat we 2 keer in het jaar een heisessie blijven doen. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik ben heel blij dat je mij gekozen hebt als ondernemerscoach. Ik heb genoten van al je energie en je openheid en nog het meest van je ambitie en gedrevenheid. Dank je wel Brenda en ik zie je weer bij Bites & Business.

Als jij zelf open staat voor groei, dan brengt Adinda je met haar hulp enorm ver!

Door onze maandelijkse coaching gesprekken groeide het vertrouwen in mijzelf, dat de keuzes die ik maakte goed waren en handelde ik steeds meer naar wat voor mij goed voelde. Adinda weet op subtiele wijze mij de kleine schoppen of soms enorme schoppen onder mijn kont te geven waardoor ik weer de juiste richting op ging en ga. Ze houd op een respectvolle manier een, soms confronterende, spiegel voor over hoe je er voor staat en waar je heen mag gaan groeien. Als jij hier voor open staat, dan brengt het traject je enorm ver!

Gegroeid in mijn ondernemerschap!

Adinda is in staat om je op een aangename, vrolijke en energieke manier te begeleiden naar de kern van je bedrijf en focus aan te brengen. Iedere keer kwam ik met enthousiasme terug en borrelden ideeën op die pasten bij mij en mijn ondernemerschap. Ik heb mijzelf nog beter leren kennen, achter mij durven laten wat niet meer bij mij hoort en hele mooie stappen gezet. Zeker een aanrader om met Adinda te werken.

Betrokken, bekwaam, enthousiast en gezellig!

Ik heb het traject van de Startversneller als prettig ervaren! Al vanaf het eerste telefoongesprek hadden Adinda en ik een klik en dat maakte dat we vanaf het eerste moment heel eerlijk en open konden communiceren. Adinda heeft haar kennis, ervaring en netwerk voor me ingezet, wat me inzichten, mooie nieuwe connecties, een opdracht én een nieuwe bureaustoel (!) heeft opgeleverd! Dankzij haar coaching zit ik, letterlijk en figuurlijk, beter in mijn onderneming en ben ik mezelf eindelijk serieus gaan nemen! Dank je wel, Adinda, voor je humor, je kennis en je hulp! We verliezen elkaar niet uit het oog! Liefs Lieke

Heerlijk om met Adinda te sparren, eindelijk iemand die me begrijpt.

Via de startversneller met meerdere coaches introductiegesprekken gehad, zelfs door Adinda doorverwezen naar coaches in omgeving Arnhem. Toch besloten om met Adinda te gaan werken. Zij snapt mij! We zaten steeds op 1 lijn. Ze laat je eerst modderen of bevallen zoals ze het noemt en daarna staat ze je met raad en daad terzijde. Met kleine stapjes, die achteraf dus hele grote stappen zijn, ben ik gekomen waar ik wilde zijn. Een nieuwe bedrijfsfilosofie. Via het netwerk van Adinda heb ik al met diverse mensen contact gelegd. Ze weet het op waarde in te schatten. Hoe vaak ik al niet tegen haar gezegd heb, ik zou graag eens met je mee gaan naar een klant zegt wel genoeg. En als laatste sessie, niet live vanwege Corona, nog een verkooptraining er door heen gestampt gekregen. Omdat ik het wel volgde zei ze. Heerlijk. Toch weer veel van opgestoken.

Persoonlijk coachingstraject in echte verbinding

Adinda heeft mij laten inzien dat ik mijn eigen ondernemerspad en hart mag volgen. Ik hoef niet mee met de “kudde” ik mag het op m’n eigen wijze doen en het organisch laten ontstaan wat bij mij past. Mooie momenten met een mooi mens!! Dank je wel Adinda voor je aandacht en je oprechtheid!

Enorm inspirerend en motiverend!

Adinda is erg inspirerend, denkt met je mee en vult aan waar nodig. Van de praat- en denksessies kreeg ik altijd enorm veel energie en nieuwe ideeën. Erg leuke tijd gehad!

Had ik veel eerder moeten doen!

De energie en de daadkracht van Adinda hebben mij met grote stappen verder geholpen. Ik kon wel een duwtje gebruiken als het gaat om keuzes maken:-). Ze liet me eerst nadenken en aanmodderen om daarna vol daadkracht te helpen met het concreet maken. Professioneel zonder belerend te zijn. Net wat ik nodig had . Ik denk er met plezier aan terug en zal haar eerlijkheid en aanstekelijk enthousiasme missen.

Een liefdevolle schop onder je kont

Misschien een gekke uitdrukking ‘een liefdevolle schop onder je kont’, maar dat is wat Adinda met haar kennis en enthousiasme doet. Jouw onderneming wordt goed onder de loep genomen en daarbij word jij als persoon niet vergeten. Adinda zet je op scherp, laat je out of the box denken en helpt je daardoor weer de focus te vinden wat resulteert in de juiste acties in de goede richting.

Super inspirerend coachtraject, door het enthousiasme én de enorme kennis van Adinda!

We sluiten dit coachtraject af met voldoende werk en inspiratie voor het komende jaar. Adinda heeft ons geweldig geholpen in het zoeken naar de juiste focus in het bedrijf en het leggen van klantcontact. Bedankt daarvoor.

Vakvrouw, die je concreet op weg help

Vanaf de eerste bijeenkomst was het duidelijk: dit is iemand die weet hoe je onderneemt, wat je daarvoor moet doen om succesvol te zijn en wat je als startende onderneming op je weg tegenkomt. Adinda weet zich uitstekend in jou en je business te verplaatsen en komt met interessante en concrete ideeën en aanwijzingen. En dat koppelt ze dan ook nog aan dynamiek, sympathie en persoonlijke interesse. In een woord Top dus! Veel dank.

Ton, we hebben een mooi traject achter de rug. Je kwam binnen met heel veel mogelijkheden waarom scholen jou konden inhuren. Het werd een duidelijk verhaal met 1 richting waarin ook nog genoeg mogelijkheden zitten. Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen en wens je alle goeds voor de toekomst. Het was een waar genoegen om met je te mogen werken. Groet Adinda

Feestje om

Adinda zit boordevol tips en ideeën met een flinke dosis energie. Fijne sparringspartner en geeft je vertrouwen in wat je doet. Feestje om mee te werken!

Adinda ziet precies wat jou bijzonder maaktt

Zo'n coach gun ik iedereen. Adinda luistert scherp, heeft veel levenservaring en pakt door. Ze ziet precies waar jouw mogelijkheden liggen.

Dank je wel Marco! Mooi om te zien hoe jij zo snel je bedrijf hebt kunnen neerzetten. Blij dat ik vanaf de zijlijn mocht meekijken.