duidelijk, overzichtelijk en praktisch

Door de duidelijke uitleg van de instructeur weer een hoop geleerd.

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV herhaling

Leerrijk, duidelijk, voldoet aan mijn verwachtingen

Het was een leerrijke opleiding. Het werd duidelijk uitgelegd (soms werd er een beetje te snel overheen gegaan wat verstaanbaar is, voor hem is het allemaal vanzelfsprekend) maar hij gaf zeker nog de kans om iets te vragen of iets te laten herhalen.

• Welke cursus heb je gevolgd? NORMEN ISO9001

Was goed. Alleen theorie duurde wat lang

• Presentatie van de trainer
  • Welke cursus heb je gevolgd? heftruck

goed en duidelijk

goede uitleg en zeer duidelijk. we miste wel wat beeld materiaal (foto's powerpoint bijvoorbeeld) dit is ook als positieve feedback doorgegeven aan de dame die de cursus gaf.

• Welke cursus heb je gevolgd? Basis BHV e-learning met praktijkdag

fijne zinvolle bijeenkomst

Fijn dat het op de eigen locatie is. Fijn om écht een brand te kunnen blussen. Fijn om AED beademing te oefenen. Fijn om aan te kunnen geven wat je graag wil weten/ oefenen. Ik vind het niet zo fijn om mensen 2-3-4 keer te laten gokken naar het goede antwoord. Ik heb dan liever meteen het voorbeeld/de uitleg.

• Presentatie van de trainer
  • Welke cursus heb je gevolgd? brand/EHBO

Duidelijke en simpele uitleg

Herhaling BHV. De theorie werd duidelijk en simpel uitgelegd. Veel voorbeelden uit de praktijk werden er bij gehaald wat het verhaal kracht bij zette. Door sommige onderdelen zelf uit te voeren en te proberen weet ik nu hoe ik een veel situaties moet handelen. Het was een fijne cursus.

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV

Frisse blik en nieuwe energie in de ISO wereld.

"We zijn erg tevreden over hoe jullie ons geholpen hebben bij de training en iedereen weer met de "neuzen" dezelfde kant op te hebben. We hebben van tevoren kunnen aangeven wat onze hulpvraag was zodat de training prima aansloot bij onze behoefte, de trainer heeft de vragen goed oppakte, lekker praktisch. We gaan Certificeringsadvies zeker raadplegen bij vervolgtrajecten."

• Welke cursus heb je gevolgd? ISO 9001/14001

Goed en duidelijk

Was goed en duidelijk

• Welke cursus heb je gevolgd? Ehbo

Fijne sfeer

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV

Volledig met veel aandacht voor het verleden...

Let op dat we niet te veel spreken over de oude regelgeving. Meer toelichting geven over de nieuwe activiteiten dan over de oude regelgeving

• Welke cursus heb je gevolgd? Bhv herhaling

Leerzame dag met voldoende afwisseling

Ik heb deze dag ervaart als leerzaam De stof was uitgebreid en voldoende afwisselend

Leuke en leerzame herhaling

Redelijk

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV

Gezellige en leerzame herhaling van de BHV

Leerzame dag met brandblusser en reanimatie

Persoonlijk en (doel)gericht trainingsadvies

Met onze partnerorganisatie hebben wij een leerzame training van jullie adviseur Thijs Blom gekregen. Thijs wist in kleine setting vlot het programma te doorlopen en goed in te gaan op onze wensen en vragen. Daarnaast was hij flexibel in het aanvoelen van de reeds aanwezige kennis. Zeker tevreden over de inhoud van de training.

• Welke cursus heb je gevolgd? training Interne Audit ISO 9001:2015

Duurde wel een beetje lang, maar verders interessant.

• Welke cursus heb je gevolgd? PGS-37

Matige herhaalcursus

90% theorie en zeer weinig oefenen. Daarnaast van 9.00 - 15.00 uur het medische gedeelte en van 15.00 - 16.00 brand. Deze verhouding is daarmee scheef. Bovendien geen blusmiddelen beschikbaar dus niet geoefend. Ik doe al 20 jaar herhaalcursus BHV en ben zelfs een aantal keren in een speciaal trainingscentrum met een aparte brandhal geweest, waar we konden oefenen met blussen en ook vluchtwegoefeningen met rook, etc konden doen. Ook de hartmassagepop was erg gedateerd, tegenwoordig heb je ook poppen die electronisch aangeven of je een goede hartmassage geeft en een goede mond-op-mond beademing.

• Welke cursus heb je gevolgd? Herhaling BHV

Zeer fijne en goede uitleg en vriendelijke man

Zeer goed ervaring

Top uitleg gekregen

Curcus was goed uit leg

Top uitleg

Heel leerzaam en motiverend

Ik heb de cursus als heel leerzaam, onderhoudend en motiverend ervaren. Veel dingen geleerd die eerst ver weg van mij stonden. En nu dichterbij zijn gekomen om meer in de EHBO te duiken.

• Welke cursus heb je gevolgd? BHV

Cursus was goed, locatie ontzettend slecht

De opleiding zelf was goed. Trainer was gemotiveerd en enthousiast. Weer helemaal up to date. De locatie, Dansschool van de Burgt was echt vreselijk, voor de 2e keer deze locatie geweest en ga er nooit meer heen. Wat betreft de locatie zal ik deze niet aanbevelen.

Slecht

(Examen) deed de trainer klassikaal zodat zijn slagingspercentage volgens mij hoog blijft. Nog nooit zo’n fake cursus meegemaakt.

• Welke cursus heb je gevolgd? Nen3040

Leuk actieve cursus.

Goede uitleg

• Welke cursus heb je gevolgd? Bhv

Zeer leerzame dag

Veel geleerd tijdens deze leerzame dag. Nick gaf rustig uitleg en nam alle tijd voor vragen en diverse situaties.