Filters

9

Muito boa

Estou muito contente com os vossos serviços.

  • ¿Nos recomendarías?
7

Prima

Prima levering, nog nooit ergens last van gehad maar dus ook nooit helemaal kunnen ervaren hoe de klantenservice is. Daarnaast geen losse app, vandaar de 7.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Goede keus geweest voor ons.

Twee jaar geleden de keus gemaakt en het blijkt de goede keus te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeven jaar Vrijopnaam

Ook de laagste opbrengst van de afgelopen zeven jaar van de panelen op naam is weer aangevuld met de gegarandeerde opbrengst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekend

Goed bereikbaar zeer goed jaarrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima.

Geen slechte ervaringen, maar na een jaar ga ik weer verder kijken. Niets persoonlijks, maar ik heb nú éénmaal geen hechtingsdrang. Tot ooit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

5 years. No complains

Great service. Not the most expensive price. Nothing to complain I have another provider as well. That is where I can compare :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima geregeld!

Goed inzicht in verbruik .. eenvoudig aan te passen .. Klantenservice goed bereikbaar ..

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

handig en duidelijk

Ervaar geen problemen met vrijopnaam

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geweldig fijn klein bedrijf

Geweldig klein fijn bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima, overzichtelijk!!!

Prima, de app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

klantvriendelijke betrouwbaarheid

De klant en duurzaamheid staan voorop bij Vrijopnaam, en dat merk je in de wijze waarop de klantenservice werkt en waarop de klant zelf veel instellingen voor betaling en levering zelf kan regelen. Met een dynamisch contract ben ik sterk afhankelijk van het goed functioneren van de app en daarin zijn er een paar keer per jaar wat haperingen. Als dat verholpen zou zijn staat niets een 5 sterren score in de weg,

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Zo zouden alle energieleveranciers moeten zijn!

Een goede focus op ecologisch verantwoord realiseren van energie. Slimme keuze van locaties. Zonnepanelen beschikbaar voor klanten die geen panelen op eigen dak kunnen of mogen plaatsen. Vriendelijke, meedenkende en kundige klantenservice medewerkers. Geen reclame of andere ongewenste commerciële trucjes of opdringerige marketing. Fijne, duidelijke (web)app! Overzichtelijk en begrijpelijk zonder overbodige poespas.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Al jaren goed

Van het begin tot nu goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed bereikbaar, deskundige hulp.

goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Geen informatievoorziening

Ik werd niet geïnformeerd wat de nieuwe tarieven werden bij mijn variabel contract. Geen mail, geen sms of popup als ik incheckte in de eigen omgeving op de website.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Degelijk bedrijf!

Ze geven mij vertrouwen in de levering van duurzame energie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

telefonisch contact met professionele medewerkers

Er wordt geluisterd en met je meegedacht, erg prettig in deze tijd met onpersoonlijke automatische berichten via de mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer tevreden

Wij zijn al een aantal jaar zeer tevreden klant! De app bevat alle belangrijke informatie en is zeer overzichtelijk, de stroom groen en transparant, de telefonische klantenservice deskundig en vriendelijk en bovendien heeft Vrijopnaam de mogelijkheid om zonnepanelen op afstand te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Absoluut tevreden

Alle informatie is transparant, duidelijk en in eenvoudige taal. Er zijn geen voetklemmen of addertjes onder het gras. Alles lijkt zo betrouwbaar dat ik nog niet eens wil vergelijken met een andere leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Toch nog heel duur.

Stroom en gas toch nog heel duur. En heel jammer dat de app alle cijfers wist als er een nieuw jaar ingaat. Dan kan je dus niet meer vergelijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Prima leverancier van energie

Fijn bedrijf, schone energie tegen goede prijs. Goede chatfunctie inde app. Overzichtelijke jaarrekening en een fijne, gemakkelijke app

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

fantastic en klantvriendelijke

fantastic en klantvriendelijke

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijk en eerlijk

Hebben geen contact gehad vandaar dat ik neerzet, Nvt. Vind de app duidelijk en overzichtelijk. Krijg niet irritant veel mails en kan goed in de gaten houden houden wat ik verbruik. Al een aantal jaar erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.