Filters

10

Klanten vriendelijk

Great energy supplier, costumer friendly and efficient.

  • Would you recommend us? Yes
10

Alles is prima geregeld

Geen omkijken naar

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Zeer positief

Vooral de app waar ik alles in bij kan houden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

ZEER GOED

fIJN DAT JE GEWOON EEN MAIL KUNT BEANTWOORDEN ZONDER TE HOEVEN INLOGGEN ENZ.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Ticking all the boxes so far

Everything seems to be working fine, there have not been any stress situations and the annual statement and rebate was very efficient and documented in a record time. No complaints from my side, perhaps difficult to be so reactionary on the meter checking for me, as we dont live in the house and we dont rent it, so sometimes there can be a few weeks of delay before we get the opportunity to visit.

  • Would you recommend us? Yes
10

.

Ja, ik ben tevreden. Alles is duidelijk en de service is goed.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prettig bedrijf, zeer klantgericht

Klein, maar solide bedrijf met uitstekende service en scherpe tarieven. Energiecolporteurs beëindigen meteen het gesprek als ze horen dat ik klant bij Vrijopmaam ben. Zegt al weer genoeg, hehe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

excellent service, thanks

excellent service, can you make english version of the application thanks

  • Would you recommend us? Yes
8

In orde

Gewoon ok. De app laat je verbruik goed zien

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Tevreden over informatie die wordt gegeven.

Ik word van tijd tot tijd duidelijk geïnformeerd, Ook in de app is alles heel overzichtelijk! De mogelijkheid tot telefonisch contact vind ik fijn, dat was in het verleden wel het geval, weet niet of dat nu ook nog zo is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Aangename Energie leverancier

Fijne leverancier met voor ons goede prijs kwaliteit verhouding. Gemak met de app Communicatie is ook goed. Altijd bereikbaar wanneer je een vraag hebt

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Really nice service

Didnt have any problem they solve the only problem i have in literally 2 days. Thanks was amaizing

  • Would you recommend us? Yes
10

Altijd duidelijke communicatie

Het jaaroverzicht is altijd een pretti, compleet en in begrijpbaar Nederlands

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima!

Zorgeloos energie, tot op heden veel plezier van het dynamische contract. De app voor de dagprijzen is omslachtiger dan andere apps. Heb hiervoor de app van Energie Direct op mijn mobiel staan die duidelijker is. De prijzen zijn toch nagenoeg hetzelfde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer tevreden.

Makkelijk te beheren. Duidelijke communicatie. Goede klantenservice. Geen fouten met factureren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Blij met Vrij Op Naam

Al 5 jaar blije klant van VON. Overzichtelijk, klantvriendelijk, snelle reactie enz. En niet onbelangrijk: 3 dagen na de jaarnota had ik het teveel betaalde terug op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super duidelijk

We hebben zelf compleet overzicht van verbruik, daluren en financiēle stand van zaken. Zeer goede communicatie via de site. Voor ouderen belangrijk. Ga vooral zo door. Stef en Annette

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

100% zonnestroom, top klantenservice !!

Wat een fijn bedrijf! Goede en transparante communicatie Altijd bereid om mee te denken. Je kunt ze nog gewoon bellen! Hele handige app waarop, als je dat wilt, alles kunt volgen. Wij hebben een aantal zonnepanelen bij een zonnepanelen park omdat we zelf geen zonnepanelen op ons dak kunnen, zo dragen we toch bij in een betere energie opwekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima leverancier met handige app

Leverancier heeft duidelijke transparante voorwaarden en levert energie voor een acceptabele prijs. Ook de klantenservice is prima verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Wij gebruiken weinig energie, dus niet zo veel te melden.

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

perfecte afwikkeling op vragen.

Goede bereikbaarheid en perfecte afhandeling van vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Perfect!

Hele fijne energieleverancier, je krijgt een goed inzicht in je gebruik, service is top en je draagt ook bij aan groene energie opwekking!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Aanvaardbaar

Ik ben al ongeveer 4 jaar abonnee van jullie energieabonnement, maar jullie hebben mij nog nooit aanbiedingen of kortingen op energie aangeboden. Andere energiebedrijven bieden klanten speciale aanbiedingen.

  • Would you recommend us? Yes
7

Transparante administratie

De geleverde service is overzichtelijk en deugt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Doet wat het moet doen!

Zoals de titel ze doen wat te moeten doen. Je hebt genoeg informatie via hun app. En je kan vanuit daar ook alles regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.