Filters

9

Persoonlijk contact en duidelijke app. Energie leverancier die bij mij past

Eerste contact met de energie maatschappij was meteen goed. Persoonlijk contact vind ik heel belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed

Graag vaste contracten aanbieden! Klantenservice is uitstekend evenals de app en de mogelijkheid om het maandbedrag aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Is goed bezig

Schone energie, betrouwbare leverancier en heel goed, ook telefonisch, bereikbaar. Daarbij vind ik heel fijn dat ik zonnepanelen kan kopen zonder dat ik er zelf ruimte voor heb. Het was mij alleen niet duidelijk dat de opbrengst er van zoveel minder is dan de kosten van de energie die je af neemt. Maar dat is overal zo en zelfs landelijk geloof ik. Daar zou wel wat meer duidelijkheid over mogen komen. Ook heel prima dat je niet meer panelen kunt kopen dan ongeveer je eigen gebruik vraagt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Goede communicatie, heldere uitleg

Tot nu toe heb ik geen behoefte om van leverancier te veranderen. Wat ik soms wel mis is pro actieve communicatie. Als je langer klant bent word je niet gauw vanuit de organisatie benaderd omtrent voordelen, dat gebeurt alleen bij nieuw klanten en dat vind ik wel eens jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
6

Lees de uitleg.

Geen rekening houden met mensen die een oude meter hebben en geen 06 nummer. Waarom kan ik niet elke maand de meterstanden doorgeven via de telefoon of via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Een van de beste, nooit problemen gehad

Betrouwbaar en groen als leverancier. Goede energyapp die erg precies is vwb je verbruik. Ik mis wel de stroom/Gastarieven in die app (Je moet dan doorclicken naar je contractinfo) Helpdesk is kundig, en heeft snel antwoorden. Beperking van max 10 panelen per klant is wel wat jammer, omdat dat na aankoop warmtepomp of elektrische auto niet afdoende meer is om voor stroom op 0 uit te komen. (Andere leveranciers greenchoice, Engie) bieden bijvoorbeeld onbeperkt de mogelijkheid voor participatie in nieuwe zonneparken, wat vrijopnaam los vd energielevering ook zou kunnen doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prettig bedrijf, geen poespas en vage verhogingen

Vrij op naam is een prettig bedrijf om energie bij af te nemen. Geen onzinverhaal over verhoging van prijzen, gewoon duidelijke en transparante communicatie. Verder is het verbruik makkelijk te bekijken via de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Je sluit een variabel contract af, en dan blijkt dat je de meterstanden niet kunt doorgeven.

Je sluit een variabel contract af, en dan blijkt dat je de meterstanden niet kunt doorgeven; je dient dan een slimme meter aan te schaffen (€ 72,60). Er is geen mogelijkheid op het op de site op te geven. Hier werd vooraf niets over gezegd of gevraagd. Vorige maand, na aandringen, werden de standen wel geaccepteerd, nu niet meer. Rare manier van zakendoen! Dus maar klachtenformulier invullen en eventueel naar de Geschillencommissie Energie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

correct

faktuur correct goed gespecificeerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Slimme meter werkt niet

Ondanks verblijf van enkele maanden in het buitenland waarbij ik gas en electra heb afgesloten krijg ik toch een overzicht van verbruik en kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Vervelend dat e.e.a. niet direct duidelijk is. Je verbruik was inderdaad nihil (zeg maar niks) maar zoals we hebben besproken, heb je ook te maken met vaste kosten, zoals van de netbeheerder. Met vriendelijke groeten, Klantteam Vrijopnaam

8

Very good experience

Would help to have monthly invoices

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A
9

Duidelijk, overzichtelijk en snel

Vrijopnaam is steeds helder over hun diensten en kosten. Met een zeer uitgebreide jaarrekening is echt alles te achterhalen. De snelheid waarmee ze de kosten verrekenen is verfrissend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super tevreden!!

- Fijne omgang met de klantservice - De app is overzichtelijk en makkelijk is gebruik - Heel flexibel systeem, je kan bijna alles zelf regelen en bepalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima

Makkelijk app, Gas misschien te duur???

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Geen gedoe

Goed met de klant omgaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goede energie

Jullie communicatie is prima op irde en de doelstellingen ook. Wel vind ik de teruggave van energie Paneel op Naam teveel achterlopen met de huidige energieprijzen. En dat jullie erg angstig zijn geweest met de verhoging van maandbijdrage in de roerige tijden waardoor ik nu veel terug krijg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Ik heb een goede ervaring met vrij op naam.

Vrij op naam dient mijn gemak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Op de site voldoende informatie ….

Alleen jammer dat er niet wordt overlegd bij aflopen contract wat de nieuwe prijzen zijn van het komende contract ….

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Gewoon alles goed geregeld en juiste prijs

Alles makkelijk aan te passen en meterstanden te zien via de vrijopnaam website

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
2

Te veel onnodige mail

Te veel onnodige mail waar ik mij niet voor kan afmelden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Marjan, Fijn beknopt contact gehad te hebben. Je geeft aan geen e-mail te willen ontvangen om een review te geven. Duidelijk. We passen dit aan. Met vriendelijke groet, Klantteam Vrijopnaam

9

Goede belangstelling voor de klanten.

Er werd mij gemeld u bent goed bezig. Zoiets heb ik nog nooit gehoord. En ik denk dat het klopt. Veel succes van Gerrit de Groot uit meerkerk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima.

Heldere nota. Voor zo ver mogelijk gezien de warboel aan tarieven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede klantenservice en heel duurzaam.

Hele goede en snelle klantenservice. Geweldig. Kan via Chat of Bellen en altijd een snelle reactie. Heel veel andere leveranciers kunnen hier veel van leren. De app is overzichtelijk en werkt goed. En heel duurzaam! Paneelopnaam is een geweldig concept voor mensen die geen panelen kunnen leggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer professionele, vriendelijke en toegankelijke energieleverancier

Altijd goed bereikbaar, onafhankelijk van de tijd op de dag en de klantenservice is doorgaans vriendelijk, geduldig en deskundig in het te woord staan. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Alleen maar goede ervaringen gehad met Vrijopnaam

Ik hoor regelmatig verhalen en heb ook zelf ervaren dat sommige leveranciers niet correct handelen en/of mensen telefonisch lastig vallen. En wanneer je ze zelf moet bellen sta je lang in de wachtrij. Bij Vrijopnaam heb ik de afgelopen jaren geen enkele klacht gehad. Zelfs in de hectische periode met stijgende energieprijzen heeft Vrijopnaam altijd keurig en correct gehandeld. Zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.