Filters

8

Duidelijke app, maatschappelijke propositie

Gebruikersvriendelijke interface, duidelijke maandelijkse overzichten. De zonnepanelen propositie is goed; kan wel nog beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Energieleverancier vanuit goed perspectief

Ik heb gekozen voor Vrijopnaam omdat ik het initiatief steun. Wel hoop ik dat nu snel weer vaste contracten worden aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

waarom om 6.30mensen wakker smsen voor meterstanden.

Nul sterren voor jullie

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Reactie van het bedrijf

Beste (anonieme) klant, Vervelend te vernemen. De bedoeling van dit tekstbericht is klanten, die geen beschikking hebben over een slimme meter, te helpen herinneren de meterstanden door te geven. Dit om de correcte jaarnota in 1x goed op te kunnen stellen. We gaan kijken of we het tijdstip anders in kunnen stellen. Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas

9

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden met Vrijopnaam als energieleverancier. Het idee van uitsluitend duurzame stroom spreekt me aan. Met 'eigen' zonnepalen op een van hun zonneparken blijft mijn energierekening aangenaam laag. De app geeft al het overzicht dat ik nodig heb. Ik wil nooit meer anders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed en duidelijk

Alles is goed en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima duurzame energieleverancier

Vrij op naam communiceert duidelijk en is goed benaderbaar bij vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Mijn beste energieleverancier sinds jaren!

Sinds juni 2020 klant; in die 3 jaar nooit enig probleem ondervonden. Tarieven behoren tot de relatief laagste; altijd duidelijke periodieke overzichten en jaarafrekeningen. Een duidelijke app om je gegevens en verbruik te controleren. Bovendien is de telefonische bereikbaarheid gewoon optimaal, namelijk GEEN wachttijden en als je een vraag hebt wordt je geduldig en vriendelijk te woord gestaan met een duidelijk antwoord. Nooit eerder zo tevreden geweest over een energieleverancier!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Eerlijk, snel en super service

Aantal keer met Vrijopnaam gebeld tijdens de stijging van de energieprijzen om te overwegen wat de beste opties voor ons waren om de kosten zoveel mogelijk te beperken. Super vriendelijke en meedenkende medewerkers gesproken, heel erg tevreden over Vrijopnaam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

helemaal goed

vriendelijk, handige ap

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Tast in het duister.

Hoe Vrijopnaam de factuur samenstelt is voor mij ondanks mijn achtergrond moeilijk te begrijpen. Er wordt alleen verwezen naar de website waar de tarieven opstaan. Het zou beter zijn een factuur te ontvangen waarin dit duidelijk in wordt weergegeven zonder dat men veel tijd moet besteden aan hoe het is berekend als dat al mogelijk is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Limmen, Fijn elkaar gesproken te hebben. Een jaarnota kent inderdaad veel onderdelen en cijfers. Alle tarieven worden benoemd maar het kan 'even' zoeken zijn waar, wat staat. Het is altijd mogelijk contact met ons op te nemen voor nadere toelichting en hulp. Met vriendelijke groet, Namens klantteam Vrijopnaam, Bas

9

Tot nu toe prima ervaring met Vrijopnaam

Handige app die elke dag inzicht geeft in het elektraverbruik en aangeeft hoe je er voor staat met het oog op de jaarafrekening. Het wijzigen van termijnbedrag gaat ook soepel. Ook denk ik dat de tarieven sinds de Oekraïne oorlog schappelijk zijn gebleven. Ik ben alleen klant voor elektra, verder heb ik Stadsverwarming.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Top!

Fijn overzichtelijk. Paneel op naam is geweldig. Jaarnota en verrekening is duidelijk. App is ook goed inzichtelijk, alleen jammer dat deze voor de apple iphone nog niet te downloaden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Simpel, duurzaam en voordelig zonder lelijke panelen op je dak

Duurzaam zonder omkijken. Makkelijk termijnbedragen aanpassen via de app en goed inzicht nu we een slimme meter hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Relatief duur

Er wordt niet echt gesaldeerd, dus opgeleverde energie wordt niet afgetrokken van gebruikte energie. Daardoor is de rekening veel hoger. De salderingsregeling is alleen voor panelen op eigen terrein, maar het verschil tussen gebruikstarief en zonnepanelen-oplevertarief vindt ik erg groot. Maar als je zelf geen eigen dak hebt voor panelen, dan is dit een methode om er toch van te profiteren. Wel goed dat het echt Nederlandse zonnenenergie is. Tot slot kan je vragen stellen in de chat, is er een telefoonnummer, maar geen emailadres. Voor mij persoonlijk is dat jammer, ik mail liever dan ik chat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Reactie van het bedrijf

Beste Jose, Salderen is inderdaad een regeling voor zonnepanelen op eigen dak. Met een Paneelopnaam word je mede-eigenaar van een zonnepark en maak je zo'n 20% rendement op je inleg. En draag je bij aan de verduurzaaming van Nederland! Met vriendelijke groet, Bas

8

Prettige aanbieder goede service

Prettige aanbieder, goede service en eenvoudig te gebruiken dashboard

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Klantvriendelijk bedrijf

Een echt mensenbedrijf. Als je met een vraag zit en je belt wordt je vrijwel onmiddellijk geholpen door aardige mensen die de tijd voor je nemen. Ik weet niet hoe ze get voor elkaar krijgen maar dit heb ik niet ervaren bij andere bedrijven. Verhelderende gesprekken over voorschotbedrag, hoe de app werkt; vrij op naam neemt de tijd voor je. Een grote pluim deel ik uut voor hen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Overzichtelijk

Overzichtelijk gebruiks- en jaaroverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goed ervaring.

Goed ervaring, snel service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Een hoop stress om niks

Op een gegeven moment wordt eerst het voorschot verhoogd van €169 naar €400 om daarna naar €690/maand. En nu al 4 maanden eigenlijk niks hoeven te betalen. Wij hebben daardoor een winter in 16 graden binnen moeten overleven, terwijl jullie alleen bezig waren je eigen hachje belachelijk hoog in te dekken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Reactie van het bedrijf

Beste Peter, Goed je even gesproken te hebben. Zoals gezegd begrijp en deel ik je commentaar. De verhoging van het termijnbedrag was te straf, en wij hadden jullie meer invloed kunnen geven op de hoogte van het termijnbedrag. Fijn dat jullie (wel) klant blijven! Met vriendelijke groet, Bas

9

Prima leverancier, jammer van het variable contract

Geen problemen mogen ervaren met Vrijopnaam. Prettig dat er een vast contract werd geboden toen het wel nodig was, jammer dat deze optie niet blijven en concurrerend was. Hebben dan ook besloten om te wisselen, puur vanwege de blijvende onzekerheid op de gasmarkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima energie bedrijf en makkelijk benaderbaar

Elke dag een overzicht op de app over je verbruik. Simpel om je maandbedrag te beïnvloeden. Overzicht van mijn panelenopnaam maakt het leuk. Vragen is bellen en direct een deskundig antwoord krijgen. En dan ook nog een duurzaam bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Jullie komen beloftes na

Ooit, via independer 'vrij op naam' geadviseerd gekregen en daar in meegegaan. Kreeg enige weken erna aanbod voor zonnepanelen op naam, ook daarin meegegaan. In de tijd van de stijgende prijzen een tussentijds aanbod gekregen voor een jaarcontract, ook dat heeft tot tevredenheid geleid !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
8

Correcte communicatie

Duidelijk jaaroverzicht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Duidelijke app

Duidelijke overzichten, maar kosten van concurrenten zijn aantrekkelijker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goed

Duidelijk in het verbruiks opgave

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.