ontevreden over opbrengst zonnepanelen!

Ik heb slechts 2 panelen maar die leveren minder dan dat je zou mogen verwachten! Tevens is niet duidelijk gecommuniceerd dat de waarde van de opbrengst van de panelen 1 op 1 in mindering wordt gebracht op de kosten van de afgenomen electriciteit

• Gemak

Beste Jaap, Wat vervelend dat je verwachting niet overeenkomt met de prestatie. We garanderen 250 kWh opwek per Paneelopnaam per jaar. Deze opbrengst is het minimum, ook bij jou. En het klopt dat de opwek wordt verrekend met je verbruik. We gaan onze teksten op de website en in de app (nogmaals) herlezen. Fijn om suggesties te ontvangen waar het beter kan! Met vriendelijke groet, Klantteam Vrijopnaam

Prima bedrijf

Voor zover de energienota tegenwoordig nog "leuk" is, heb ik met Vrijopnaam geen spijt van mijn overstap. De tarieven zijn nog steeds gunstig t.o.v. andere partijen. De app is duidelijk en overzichtelijk. Tevens heb ik een aantal zonnepanelen op naam aangeschaft en daarvoor krijg je ook een leuke korting op de jaarnota. Het tarief voor deze "creditering" mag wel wat opgeschroefd worden. In tegenstelling tot wat je betaald, is dit erg magertjes. Algeheel gezien ben ik erg tevreden!

• Gemak

Het lukt me niet, om de app te downloaden.

niet fijn/goed.

• Gemak

Geen klachten, goede verbruiksinformatie en betaalindicatie.

alles naar verwachting

vriendelijk en gehoorzaam klantcontact

geen klachten

geen problemen ze leveren wat is afgesproken

• Gemak N.v.t.

Goed!

Goede energie leverancier. Heldere voorwaarden en goede communicatie.

• Gemak

Ben al paar jaar tevreden klant....

Goede ervaring, duidelijke app...goed zelf evt maandtermijn tussendoor aan te passen. Niet gek laten maken door de energieprijzen. Tja en duurzaam.

Overzichtelijk

Overzichtelijke updates over m'n gebruik en een duidelijke jaarnota.

• Gemak

Goede energieleverancier met als verbeterpunt tarieven niet na 1 jaar verhogen.

Goede energieleverancier. De informatie over het energiegebruik is duidelijk en gemakkelijk. Het is jammer dat je als klant na 1 jaar overgaat van de concurrerende aantrekkelijke tarieven (energiezuinig) naar de hogere vervolgtarieven. Ik zou het andersom doen: Klanten die langer energie willen blijven afnemen een gunstiger of tenminste even gunstig tarief bieden. Dan is dat geen reden om op te zeggen, wat ik nu wel heb gedaan.

• Gemak

Alles is overzichtelijk en duidelijk

Uitstekende Service en Duurzaamheid

Vrijopnaam heeft mijn verwachtingen op alle fronten overtroffen. De overstap naar 100% Nederlandse zonnestroom verliep soepel en probleemloos dankzij hun efficiënte klantenservice. De flexibiliteit van maandelijkse opzegbaarheid geeft een gerust gevoel, al denk ik niet dat ik ooit zou willen vertrekken. Het gebruik van de Vrijopnaam-app om mijn verbruik en opwekking te monitoren is bijzonder handig. Bovendien ben ik blij dat ik mijn eigen zonnestroom kan opwekken zonder zonnepanelen op mijn dak te hoeven installeren. Vrijopnaam biedt een milieuvriendelijke en kosteneffectieve oplossing waar ik volledig achter sta. Ik raad hen ten zeerste aan!

Prima, Duidelijk

Hoe jullie het doen weet ik niet, maar het resultaat is nu nog prima te noemen. Erg blij mee

• Gemak

Prima inschatting en fijne app

De schatting was binnen 2 euro nauwkeurig. Dat's mooi teamwork (mooie inschatting van onze kant op verbruik, en kosten van jullie kant).

Prima energieleverancier

Prima leverancier, goede app, duidelijke informatie en volgens mij redelijke prijzen

Simpel en volledig

Precies voldoende info, geen overkill aan e-mails. Duidelijke factuur.

• Gemak

Zonnige energie voor een scherpe prijs

Flexibel contract met actuele energieprijzen per kwartaal en scherp geprijsd. Makkelijke app geeft inzicht in energiekosten en dagelijks energieverbruik. Betrouwbare energieleverancier. We zijn al jaren tevreden klant.

Alles adequaat.

Niets toe te voegen.

• Gemak

Fijne app en goede communicatie

Heldere en goede communicatie. Handige en overzichtelijke app. Gas tarief zou inmiddels wel wat lager mogen.

• Gemak

Ik ben heel tevreden. Jullie denken met mee. Ik krijg regelmatig de stand van zaken.

Goede prijs en afhandeling

Het initiatief met het huren van zonnepanelen is een mooi initiatief voor als je zelf geen zonnepanelen op je dak kunt hebben. Daarnaast heldere communicatie en goede prijs voor gas en stroom!

• Gemak

Duidelijk dashbord om verbruik en opwekking te volgen.

Degelijke stroomlevering zonder verrassingen. Ik kan via VON zelf stroom opwekken zonder eigen dak

alles prima hoor!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met vrijopnaam. Snelle reactie op mails. Snelle jaaropgave. En volgens mij een goede prijs. Ook in het jaar dat de energieprijzen omhoog gingen heb ik weinig last ervaren,en hebben ze mij nog een goed aanbod gedaan. Ik ben tevreden dus!

Top service!

geen klachten