Vriendelijke proactieve klantenservice en mooie prijzen

Helder en duidelijk

Transparant en betrouwbaar

uitstekend

wij zijn zeker tevreden gaat prima zo

Prima maatschappij.

Ik ben zeer tevreden over Vrij op Naam. Duidelijke en adequate informatie. Ik kan mijn verbruik prima volgen. Geen verrassingen in tarieven e.d. Kortom ik ben super content met Vrij op Naam!!

Al meerdere jaren zeer tevreden klant bij Vrij op Naam

Denk zo'n 4 jaar nu klant te zijn bij vrij op naam met een flexibel contract. Ik ben erg tevreden over de overzichtelijke jaarnota's ten tijde van de energie crises geen mega grote maandtermijn nota's hoeven betalen. Jaarafrekening snel beschikbaar en teruggave bedrag was al binnen 1 week gestort. Communicatie is per mail, helder in begrijpelijke taal en zo nodig voorzien van rekenvoorbeelden. Klinkt te mooi om waar te zijn.... dat voelt soms ook zo, maar is echt waar allemaal!

prima leverancier

Handige app om je verbruik in de gaten te houden en goed dat er ook zonnepanelen aangeschaft kunnen worden. Zo is de energierekening betaalbaar.

• Gemak

Ben heel blij met vrijopnaam

Zo heb ik goed koop stroom via mijn zonnepanelen van vrijopnaam.

• Gemak

Fijn dat je zelf stroom kan opwekken.

Alles is fijn. Alleen zou het voor mij mooi zijn als windenergie ook zou kunnen. Wij zijn van het gas af, we verbruiken door de airco installatie die ook verwarmen vooral in de winter veel stroom. Ook koken is op stroom maar de doe je natuurlijk altijd. Maar wind energie zou daarom ook fijn zijn. Wellicht aandelen in windergie.

Duurzaam & makkelijk

We hebben gekozen voor Vrij op Naam omdat ze tot tot de top 5 van groenste energieleveranciers behoren. Makkelijke en overzichtelijke app. Ook via Vrij op Naam 9 zonnepanelen op naam gekocht. Zo proberen we een groen duit in het zakje te doen.

Gewoon zoals het hoort

Afgelopen jaar verhuisd en de administratieve afhandeling en overdracht ging zoals gewenst. Fijn contact via de chat en ook snel reactie. Gewoon zoals je mag verwachten van een bedrijf bij vragen van klanten.

Super tevreden

Goede klantenservice goed bereikbaar!

Heldere communicatie

Het is prettig dat je jouw werkelijk verbruik van zowel electra als gas per dag kunt bekijken. En ook dat je terug ziet wat je ‘zelf’ aan electra hebt opgewekt. De maandoverzichten zijn ook fijn zodat je kunt bijhouden of jouw maandbedrag nog wel klopt. Het maakt dat je bewust (er) omgaat met je electra en gasverbruik.

Fijn, duidelijk, eerlijk

Duidelijk, geen bijzondere dingen. Héél fijn dat ik ook zonnepanelen bij Vrijopnaam heb, prima deal.

Duidelijk, overzichtelijk en eerlijk

Duidelijk overzicht van dagelijks gebruik en gerelateerde kosten.

Tevreden,alleen wel prijzig.

Makkelijk bij te houden

Ik vind de vrij op naam app makkelijk bij te houden, hierdoor hou je goed inzicht in je verbruik en kosten. Verder vind ik de service erg snel.

Goede ervaringen

Goede ervaring met het bedrijf, duidelijke overzichten steeds kloppend met mijn eigen berekeningen.

• Gemak

Gebruik van zonnepanelen zonder ze aan te schaffen

Ik wil graag groene stroom uit Nederland. Niet met zo’n allen gebruik maken van dezelfde Noorse waterval! Ik heb enkele panelen gehuurd via Vrij op naam. Scheelt toch iets in mijn stookkosten

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste klantenservice ooit

Na jaren nog steeds ontzettend tevreden met Vrijopnaam. Als je iets wilt weten, er iets mis is of wilt sparren over wat je wilt, ze staan altijd voor je klaar!

• Gemak

Goede energieleverancier met oog op de toekomst gericht.

Heldere en duidelijke jaarafrekening ontvangen met ook goede uitleg bij energie-plafond. Je krijgt altijd hulp bij vragen of aanschaf paneel op naam. Zonnepaneel-velden met wat extra aandacht voor de omgeving vind ik positief. Lukt zo beter energie verbruik te verlagen.

• Gemak

Prima service en info enz.

Enige puntje is dat de app wel erg lang te .optimistisch was over het bedrag dat jk terug zou krijgen

Geen problemen

Geven onjuiste voorlichting

Toen ik startte bij Vrij op Naam kreeg ik verkeerde informatie, maar daar wil ik het nu niet over hebben. Al is dat moeilijk goed te maken en te vergeten, het kostte mij veel geld. Maar nu heb ik eind oktober (23-10-2023) gebeld om advies te vragen over vast of variabel tarief. Ik heb gevraagd wat ik kwijt zou zijn met vast tarief op basis van 1500 kilowattuur. Dat zou na verrekenen van de zonnepanelen €5 per maand zijn, volgens Linda. Inmiddels zijn we een paar maanden verder, bleek mijn verbruik afgelopen jaar ruim onder de 1500 te liggen, en is het daarop gebaseerde maandbedrag toch € 12 hoger dan wat me werd verteld. Hoe moeilijk is het om gewoon de waarheid te vertellen?

• Gemak

Beste Gerry, Wat goed dat je zo scherp let op je energiekosten. Natuurlijk is voorspellen (ook) voor ons lastig. Temeer omdat na de jaarwisseling allerlei kostenposten veranderen en helaas vaak naar boven. Belastingen en dit jaar zeker de transportkosten van de netbeheerder. De inschatting in oktober 2023 was zo gek nog niet. Hoe lastig ook zal je appels met appels moeten vergelijken. Wij trachten iedere klant zo goed en duidelijk mogelijk voor te lichten. Met vriendelijke groet, namens Klantteam Vrijopnaam Bas

Jaarafrekening helder opgesteld

Advies: duidelijk maken op welke punten energieprijs afwijkt van het voorgaande jaar en of meerjarig vast contract voordelig zou kunnen zijn.