prima, goede snelle service

Behulpzaam, snel en eerlijk

Een zeer groene leverancier, waarbij je ervoor kan kiezen om nog groener te worden door zonnepanelen te huren. Voor ons een ideale oplossing omdat in een flat geen zonnepanelen geplaatst kunnen worden. Dit levert een leuk voordeel op qua kosten, maar is niet veel goedkoper dan grijze stroom. Zelf doe ik het voornamelijk voor het milieu. Communicatie is duidelijke en vlot. Zeer tevreden over afhandeling van mijn vragen.

Servicegericht en persoonlijk

De gesprekken die ik tot op heden heb gehad zijn plezierig, to the point en duidelijk. De rekeningen zijn overzichtelijk. Voorlopig ben ik zeer tevreden over onze samenwerking. Groet, Mieke Potters

• Gemak

Klantvriendelijkheid die zeer oprecht voelt.

Elke keer fijn contact gehad met verschillende medewerkers die allen erg behulpzaam, vriendelijk en geduldig waren. Tevens duurde het niet lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

Geweldig.

Team van vrij op naam is zeer vriendelijk. hebben het goed voor mekaar, Ga zo door.

• Gemak

Betrouwbare en vriendelijke hulp bij energietransitie.

Heldere en vriendelijke communicatie en uitleg als er vragen zijn. Een duidelijke en overzichtelijke jaarnota en tussentijdse overzichten. Ook van je energieverbruik in de app. Geeft op eenvoudige wijze begrip en inzicht in je energieverbruik. Blij met Vrijopnaam en deze mogelijkheid van energie opwekken met Panelenopnaam.

Uitstekende service

De klantenservice is uitstekend, snelle reacties, goed inspelen op de specifieke vragen, prima! De overzichten zijn duidelijk en accuraat, goed voor elkaar

• Gemak

Prima prijs, zonne energie goed voor het milieu en geen overbodige irritante reclame!

uitstekend

Altijd 'n snelle reactie. Altijd 'n antwoord. Voor mij het enige bedrijf met een klantenservice die ook als een klantenservice handeld.

• Gemak

Goede organisatie en nette afwikkeling van de afrekening.

zie boven.

Prima zaak

Overzichtelijke structuur en duidelijke app.

• Gemak

Ik had hele hoge verwachtingen van de zonnepanelen maar t rendement valt me tegen

Zie boven

• Gemak

Beste Ron, vervelend te lezen. Hoe had de communicatie beter gekund om aan je verwachting te voldoen? Alle zonnepanelen in de parken presteren beter dan 250 kWh per jaar en de stroomprijs is hoog. Al onze klanten halen zodoende minimaal een rendement op hun investering van 13%. Daarnaast wordt je inleg geinvesteerd in de verdere verduurzaming van Nederland. Met vriendelijke groeten, klantteam Vrijopnaam

Duurzame en goede energieleverancier met top klantenservice

We zijn er erg blij me. Duurzame energie voor een goede prijs. Bij vragen helpt de klantenservice snel en vriendelijk.

• Gemak

geen wachttijd, snel en adequaat gehopen

• Gemak

Hallo ik ben zeer tevreden de overgang is goed verlopen. Dank daarvoor.gr ruizendaal.

• Gemak

Klantvriendelijk, persoonlijk, vlot en duidelijk

+ Snel en duidelijk + Persoonlijk contact - De app kan duidelijker (door kosten te vermelden naast het verbruik in kWh)

Very easy to use

Wish the app had English options as well as emails

• Would you recommend us? Yes

Mijn ervaring verloopt naar wens

Ik ervaar mijn ervaring met vrijopnaam als uitstekend. Ik heb geen klachten.

Fijne energie aanbieder

Vanaf het begin is alles soepel gegaan.

• Gemak

Nog geen goed oordeel mogelijk

Nog geen goed oordeel mogelijk omdat ik nog maar kort klant ben en nog niet weet wat er zoal gaat komen aan communicatie of anderszins. Voorlopig geen slechte ervaring, en dat is al vast een erg goede en veelbelovende start!

• Gemak

alles klopt; de energie, de rekening, de klantvriendelijkheid

VrijOpNaam laat je op een eerlijke manier delen in het bereiken van klimaatdoelen!

Fijne communicatie

Voor ons is vrijopnaam een goede manier om zonnepanelen te gebruiken zonder ze op het dak te hoeven plaatsen. Ons huis is onderdeel van een beschermd stadsgezicht en zonnepanelen zijn niet toegestaan. Dit gaat heel goed! Daarnaast is de communicatie snel, duidelijk en klantvriendelijk.

• Gemak

Wel persoonlijk, geen lange wachttijden

Niet zo oplossingsgericht, maar dat kan misschien ook wel niet ivm wet en regelgeving

Gaat goed

Ik kan er weinig overzeggen, er komt steeds stroom uit het stopcontact, dus ze voldoen aan mijn verwachtingen.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.

jammer dat ik de jaarnota niet gewoon in 1 keer retour krijg

leveren enz ging prima, maar ik met een bedrag terug krijgen en dat krijg ik niet in 1 keer terug