Filters

7

Meer te reden dan ontevredenn

Mijn ervaring met de klantenservice is goed. Als je geen meter hebt die op afstand te lezen is kom je er minder goed af. Zo was ik in 2022 9 maanden weg maar werd het verbruik over alle maanden verdeeld wat een hogere rekening teweeg bracht. Dus dat vond ik niet klantvriendelijk. Verder vind ik de jaarrekening erg ingewikkeld om te lezen. Maar in het algemeen ben ik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

prima

duidelijk, overzichtelijk, uiterst klantvriendelijk presentatiewijze verbruiksoverzichten nodigen uit tot besparen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fantastische service, goede app

Vriendelijke mensen bij de klantenservice, makkelijke en overzichtelijke app, degelijk product, ze doen wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Klantvriendelijk

Ik ben als sinds 2015 klant bij Vrijopnaam. Reden om naar hen over te stappen was de milieuvriendelijke insteek. Bij vragen word je zeer snel geholpen en van advies voorzien. De app geeft dagelijks inzicht in je verbruik. Kortom al jaren een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Great service!

Love the company's service with detailed consumption reports and clear information about the costs. Downside: main website could also offer the option to translate to English, it was very hard to acquire the service in the first place. After that everything was great.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Very happy customer!

Great service and prices, highly recommended!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Duidelijk en compleet

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Vertrouwd , degelijk en overzichtelijk !

Zie hierboven !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende energieleverancier

Ik zit nu bijna een maand bij Vrij op Naam. Heb ook meteen de maximale Paneel op naam aangeschaft. Als je belt met de klantenservice krijg je meteen iemand aan de telefoon, kundig, vriendelijk! Vooral Britt heeft mij erg goed geholpen. Daarbij voelt het ook goed dat energie afneemt van 100% zon uit eigen land. En niet een leverancier die GvO op grijze stroom plakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Goed

We zijn pas een jaar bij vrijopnaam, dus hebben nog weinig ervaring met deze club. Tot nu toe zijn wij tevreden…

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer tevreden

Goede ervaring, geen problemen, duidelijke verbruiksoverzichten en leuk concept met paneel op naam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Duidelijk en overzichtelijk

Informatie is duidelijk en de app geeft een goed overzicht van je gebruik en hoe je ervoor staat. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goed

Alles duidelijk en helder terugtevinden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Uitstekend klantgericht

Meedenkend; oplossemd; vrijwel altijd tevreden over het resultaat als ik iets wil weten. PameelOpNaam vind ik een fantastische 'uitvinding'; zonnepanelen op een huurdak? Werkt niet prettig en pakt altijd (te) duur uit; geen langjarige ekerheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

No-nonsense friendly sustainable

I was looking for a sustainable electricity provider sustainability-wise (there's like a ranking from some Dutch consumer group I don't remember about). What made me chose this one over others is the ability to "buy" a part of a solar farm somewhere in the Netherlands. I thought it was a gimmick but it does offset a good part of my consumption. Then they added the possibility to have dynamic pricing (I was an early adopter!), so I set my water heater to run during peak solar hours, and try to do my laundry on sunny days, when electricity prices are generally lower. As a customer you get an app/website which is quite basic but that's a good thing: it's fast and you have the data you need and nothing more. Downside: I wish it was also in English, and there would be some kind of API to be able to do some home automation (e.g. get a notification when it's the best time to do laundry regarding my schedule and dynamic prices... but I can already do that with the ENTSO-E API + data you find in the contract). Customer service is also really nice and friendly. I only had to interact with them when becoming a customer (they didn't believe that my building energy consumption estimate was so low, heat pump FTW!), becasue I was an early adopter of the dynamic pricing and because I found a bug in the website (which they quickly fixed!). For the first two things they insisted over email that I call them back (I'm really not a call person, my phone is permanently in silent mode) which I found a bit annoying, but that's really the only thing.

  • Would you recommend us? Yes
10

Keurig geregeld allemaal en helder

Netjes duidelijk en overzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Supersnelle klantenservice

In de app een berichtje of een verzoek voor een wijziging doen. Binnen no time een reactie of is de wijziging doorgevoerd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Geen gedoe, gewoon prima.

Vrijopnaam kan misschien wat meer reclame maken om meer afnemers te werven, maar that's it. Ik word ook niet plat gebeld met aanbiedingen e.d. en dat is prettig. Over het algemeen zeer tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Tevreden met hun diensten en goed bereikbare klantenservice.

Goede service en bereikbaarheid in geval van vragen en of advies. Energie bedrijf dat mee denkt zo lijkt het. Goede prijs voor energie gas/stroom.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijk en overzichtelijk

Je kunt persoonlijk kiezen wanneer je gas/electra afneemt. In duidelijke tabellen goed leesbaar (ook voor ouderen) wat en hoeveel je verbruikt. Geen onvoorziene kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Tevreden

Ik heb goede ervaringen met vrijopnaam en de app is gebruiksvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Makkelijk en duidelijk

De site app is even zoeken maar daarna erg duidelijk. Klantenservice alleen gesproken bij het afsluiten waarbij ze me adviseerde een ander pakket te nemen om zo goedkoper uit te zijn. Goede ervaringen dus.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Top

Gewoon stroom en geen haperingen of adders onder gras

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijke overzichten

Makkelijk om gegevens in te zien, goede duidelijke overzichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

perfect

heel duidelijk alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.