Filters

8

Vriendelijke mensen en energie uit Nederland

Goed bereikbaar. Via chat en telefoon. Aanpassen van maandtarief niet mogelijk bij conventionele meter. Maar uiterst vriendelijk telefonisch te woord gestaan en tarief direct aangepast. Heldere overzichten. Verbeterpunt: langere contracten aanbieden, eerder alleen jaar mogelijk en nu alleen variabel. Andere aanbieders zijn sneller in aanbieden van langere contracten. Risico dat klanten overstappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super customer service

Snel en persoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Openheid

Wij hebben een dynamisch contract en ik vind dat daar de duidelijkheid nog verbeterd kan worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
4

Onzorgvuldige berekening van maand tarief

Na 4x aangeven dat mijn maandtarief veel te hoog was, bleef vrij op naam aanhouden dat ‘voor mijn eigen veiligheid’ een maand tarief van 300 euro aan moest houden. Einde van het jaar heb bijna 1000 euro teveel betaald (2x mijn verbruik).

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste Tijmen, Fijn en goed dat je geld terug hebt gekregen. Ik begrijp dat je het wellicht vervelend vindt dat dit bedrag zó hoog is. Ook wij zijn hier niet gelukkig mee. En erkennen dat wij meer ruimte aan onze klanten hadden kunnen geven. Je hebt zoveel teruggekregen doordat je veel minder bent gaan verbruiken (heel goed), de energieprijzen zijn gedaald (heel fijn), en de overheid met het prijsplafond is gekomen. In de Vrijopnaam-app kan je het termijnbedrag maandelijks in lijn brengen met je werkelijke kosten. Met vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam

8

Goede communicatie.

Tot op heden nog steeds tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

eerlijke prijs en goede info

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

alle energieleveranciers leveren probleemloos energie

Alle kostprijs emolumenten in de Vrij op Naam app stelt mij in staat heel nauwkeurig en betrouwbaar mijn jaarbegroting te maken die hetzelfde is als die van V.O.N. als het een Vaste Prijs Contract is. Doch het 3e jr. was extreem door de wisselende kostprijzen vanwege de energiecrisis en is er een geschil waarvan V.O.N. bevestigd dat mijn schaduwjaarrekening correct is. Verwacht dat ik het verschil veel betaald alsnog terug krijg. Stap nu het vierde jaar V.O.N. in na 35 jr NuOn/Vattenfall.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Top

Altijd snelle en vriendelijke reactie van de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeer overzichtelijke gebruiksgegevens

De app geeft goed inzicht, de afrekening was daardoor goed te lezen en te controleren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

duidelijke communicatie

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima maatschappij voor starters

Duidelijke uitleg, prima service. Absolute aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Reageren snel

Al mijn vragen worden altijd snel en netjes beantwoord!.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede en klantvriendelijke energie leverancier

Goede ervaring en klantvriendelijk ook geen wachttijd als je belt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Simpel en duidelijk

Goede communicatie. App is simpel te gebruiken (en heeft MFA! Maakt de developer in me ook blij). Panelen kopen ook een superleuk initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Great customer service

I have a feeling Vrijopnaam is the only expat friendly company in The Netherlands. No other company or institution would ever answer or send e-mails to me in English without being asked multiply times. No other company would spend time explaining me in English the terms and conditions. No other company would answer as soon as my email is sent. As long as the customer service stays like this I am not going to change the electricity provider. I receive very personal care, the employees seem very professional and friendly. My cooperation with Vrijopnaam has been perfect, zero problems, zero issues. Easy and without any stress. That is what I like!

  • Would you recommend us? Yes
10

Prettige communicatie

Vorig jaar moest ik snel een leverancier hebben voor mijn energie en vrij op naam stond klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer prettige communicatie, een fijne app met verbruiks overzicht en snel het geld binnen van de jaarnota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Goed bedrijf

Lekker makkelijk. Alles is goed bij te houden in de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
1

Vrij op naam is misleidend in de mails

Vrij op naam is misleidend in de mails die wij bij het aangaan van het contract ontvangen hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Duurzame energie maar dogmatisch beleid t.a.v. maandtarief

Ter toelichting: - Ik hecht aan verduurzaming dus is VrijOpNaam een geschikte provider. - Ik kon aantonen dat mijn energie verbruik niet boven de 350 euro uit zou stijgen. Toch werd star vastgehouden aan de "voorgestelde" 600 euro. Ook werd aangegeven dat ik het bedrag zelf aan zou kunnen passen via de app. Ja, dat klopte, maar wel enkel naar boven! Na de eindafrekening stelt ook VrijOpNaam vast dat een termijnbedrag van 259,00 voldoende is...... -Goeie app!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede klantenservice

Goede en accurate klantenservice met echte mensen. Ze verwijzen wel tot in den treure naar de app, maar die hoef je gelukkig niet te gebruiken, hè.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Redelijk betrouwbare energieleverancier

Het is lastig om in de jungle van energieleveranciers te kiezen bij wie je stroom wil afnemen. Een groot deel van de stroom bij Vrijopnaam komt van zonnepanelen. Toch waren ze er als de kippen bij om de stroomprijs snel fors te verhogen. Je kunt zelf zonnepanelen kopen bij deze leverancier maar je krijgt voor de zo opgewekte energie maar een kleine vergoeding terwijl zij er zelf het meest van profiteren. Ze zijn in ieder geval niet failliet gegaan en hun app werkt erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijn en overzichtelijk

Inzicht in je verbruik via de app is heel duidelijk en overzichtelijk. Evenals de jaarnota. Het voorschot heb ik snel teruggekregen. Ook handig dat je je maandbedrag kan aanpassen via de app, afgestemd op je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
7

Prima, wat je kunt verwachten.

Heldere communicatie als ik vragen heb. Verder gewoon wat ik ervan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

One of the easiest and best experiences with electricity companies.

Everything has been going very smooth and fair. I could even check the daily rate of use whenever I want. I would certainly recommend this company to friends and family.

  • Would you recommend us? Yes

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd