Overstap is perfect gegaan.

Duidelijke uitleg. Overstap prima gegaan. Fijne klantenservice.

• Gemak

Communicatie uitstekend, goedkoop en de verwachtingen uitgekomen.

• Gemak

Goede prijs, lage nieuwe prijs, denk alleen dat hij nog wel wat lager kan gezien de huidige olieprijs ontwikkelingen

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.

Laat de zon maar schijnen en geef de panelen op tijd een sopje...

Goede service, snelle reactie

Prima energie leverancier met snelle reacties. Doen alles om de klant tevreden te krijgen/houden. Minpunt......gasverbruik is niet in de app te zien/bij te houden. Is nog steeds 'in de maak'

• Gemak

Hoi Yoran, dank voor je review. We laten je gasverbruik zien hoor, sinds eind vorig jaar :). Kennelijk gebruik je de nieuwe webapp niet, check vrijopnaam.app! Ik stuur je je gebruikersnaam nogmaals, kijk ook aub in je 'ongewenste items' (spam box), soms komt onze e-mail hierin terecht. Vriendelijke groet, Bas

top

sneller reactie van de klantenservice

• Gemak

Zonne-energie voor een eerlijke prijs

Real time je verbruik bekijken in een app, vriendelijk en behulpzaam personeel dat snel reageert op vragen en een eerlijke prijs. Wij zijn helemaal tevreden.

• Gemak

Zeer prettig zakendoen, klantvriendelijke bedrijf

Zeeeeer prettig.

• Gemak

Geweldige toepassing met mooi resultaat

Goede oplossing om zonnepanelen toe te passen waar dat op eigen woning niet mogelijk is. Met als gevolg energieneutraal. En dat met een mooi investeringsmodel. En een eenvoudige, prima serviceverlening. Kortom: wij zijn er blij mee!

Perfecte vriendelijke professionele service

Een bedrijf op maat van de 21ste eeuw . Perfecte professionele service gekoppeld aan milieuvriendelijkheid.

Uitstekende service snel geholpen

Snelle reactie als je met een vraag zit. Duidelijke app. waar je je verbruik goed kan monitoren. Het gevoel dat je geen nummer bent, en als je belt krijg je ook vakkundig advies. En ik ben lekker duurzaam bezig daar draait het allemaal om.

• Gemak

Klantgericht, super service en alles zeer begrijpelijk en vanuit een gedeeld ideaal!

Heel positief. Als klant voel je je serieus genomen.

Goed geregeld

Verhuizing en aantal andere vragen via de mail gesteld. Kreeg snel en goed antwoord.

Redelijk tevreden

Ik vind het fijn dat ik op deze manier zelf voorzienend kan zijn al vind ik het reken model erg ingewikkeld de app vind ik ook leuk om op te kijken

Superrrrrrrrrrrrrrr ....

Persoonlijke, duidelijke en snelle informatie zowel via email als via de super-app.

• Gemak

Hier ben je klant, geen nummer.

Vooral erg blij dat communicatie hier zo soepel verloopt. Korte lijntjes. Je weet met wie je belt, als er iets is.

Overzichtelijk, toegankelijk en betrouwbaar

Ik ben al enige tijd bij vrijopnaam. Zeer tevreden met de diensten en prijs/kwaliteit. Heb dan ook vrij op naam meegenomen naar mijn nieuwe (eerste koophuis). Behalve dat eerst iets mis is gegaan met overzetten naar juiste adres heeft vrij op naam dit snel en optijd gecorrigeerd en ook ons maandbedrag aangepast op ons gebruik eerder + nieuwe woning.

• Gemak

Fijn direct contact met servicedesk geen lange wachtrij

Via de app in combinatie met je slimme meter, kan je bijhouden wat je verbruik en opbrengst is. Hier wordt je energie bewuster van. Ons dak leent zich niet goed voor zonnepanelen, dit is een perfect alternatief. Ondanks de weinig zonnige dagen in de winter, wordt er toch al wat energie geproduceerd. Alle beetjes helpen.

• Gemak

3 maart opbrengst 123% vebruik :-)

Tot nu toe alle beloftes waargemaakt. Vrienden en collega's zijn enthousiast en ook overgestapt naar Vrijopnaam.

• Gemak

Duidelijke website, hele goede service, prima app waarop je dagelijks

Kan zien , als je dat wilt, wat je verbruik was.

heel goed

Tot nu toe erg tevreden. Vooral het contact met de klantenservice als zeer goed ervaren

• Gemak

Super klantenservice, snel, vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast is jet hebben van je eigen zonnepaneel via VrijOpNaam een prima manier op duurzaam en bewust om te gaan met energie. Vooral ook voor iemand die niet beschikt over de ruimte om dit zelf te doen (appartement).

• Gemak

Hebben gedaan wat jullie beloofde

Positief

prima, goede snelle service

Behulpzaam, snel en eerlijk

Een zeer groene leverancier, waarbij je ervoor kan kiezen om nog groener te worden door zonnepanelen te huren. Voor ons een ideale oplossing omdat in een flat geen zonnepanelen geplaatst kunnen worden. Dit levert een leuk voordeel op qua kosten, maar is niet veel goedkoper dan grijze stroom. Zelf doe ik het voornamelijk voor het milieu. Communicatie is duidelijke en vlot. Zeer tevreden over afhandeling van mijn vragen.