Eerst trots, nu alleen enorm teleurgesteld.

Wij waren eerst ontzettend trots op vrijopnaam. Met name het transparante inzicht van ons verbruik, het zelf kunnen aanpassen van ons termijnbedrag en dat we zonnepanelen elders konden “leasen”. De afgelopen maanden bleek echter dat we het termijnbedrag dat Vrijopnaam voor ons bedacht had, niet konden aanpassen. Dit zou slechts om de eerste maanden van het nieuwe jaartermijn gaan. Dit vonden we vervelend, gezien we veel minder verbruikte. Afgelopen week ontvingen we een email dat ons maand bedrag zelfs nog vele malen hoger werd, en dat we dit de rest van het jaartermijn niet konden aanpassen. Zgn om ons te beschermen tegen onverwachte hoge kosten, maar uiteindelijk is het voor hunzelf om de hoge kosten vanwege de enorme prijsstijging te kunnen voor financieren. Snappen we best, maar er zijn echt klantvriendelijkere manieren! We hebben nog geen andere energieleverancier gevonden die hun klanten ineens verbiedt het termijnbedrag aan te kunnen passen. Dit is lomp en bot. Wij blijven bij onze beoordeling.

• Gemak

Beste Saskia, Goed en fijn elkaar zoals gesproken te hebben. Ik begrijp en waardeer je commentaar op zowel de wijze van communicatie als de inhoud. Geef ons stof tot nadenken. De prijsstijgingen op de energiemarkt zijn ongekend stevig en snel gegaan. Korte termijn maatregelen vanuit Vrijopnaam waren zodoende noodzakelijk maar zeggenschap en vrijheid voor de klant blijven belangrijke waarden voor ons. We zullen lering trekken uit de diverse klantervaringen. Nogmaals dank voor je terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Bas

Transparant en duidelijk

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Heel klant vriendelijk Eerlijke prijzen Veel opties mogelijk Veel informatie voorziening

• Gemak

Prima bedrijf; superfijne competente klantenservice

Klantenservice weinig nodig gehad, maar die keren dat ik contact opnam kreeg ik snelle en heldere reactie. Fijn.

• Gemak

Slecht geïnformeerd over stijging energie prijzen

Geen waarschuwing gehad op tijd

• Gemak

Beste heer van Zoest, Erg vervelend te lezen. We hebben met je gesproken in juli en ook recent over de oplopende tarieven. Wij waarschuwen of adviseren niet over een keuze voor een contract. Alleen achteraf weet je wat de beste keuze zou zijn geweest. Wij informeren onze klanten natuurlijk wel, via de app, mail of telefoon. Ik begrijp de teleurstelling over stijgende energieprijzen. Deze situatie is voor iedereen ongekend en ingrijpend. Vriendelijke groeten, Bas

Betrouwbaar!

Prima energieleverancier met duidelijk overzicht van je verbruik en bij vragen meteen antwoord.

• Gemak

Prettig om mee samen te werken

Product waar ik achter sta en vriendelijke en heldere communicatie!

Prettig

Prettig ,zonder gedoe

goede persoonlijke service

Ik heb niet veel contact nodig gehad maar het contact dat ik had heb ik als zeer prettig ervaren. Je hebt snel iemand aan de lijn die ook veel weet. Het duuzame van het bedrijf vind ik ook belangrijk

Nog onzeker!

Nog onzeker I. v. 'm. de gasprijzen en of de investering van de zonnepanelen wel rendabel is.

• Gemak

Wij zijn hier aangesloten omdat het op dat moment het goedkoopste was met een maandelijks opzegbaar contract. We zijn in de tussentijd alweer een keer verhuisd en we zijn hiermee goed geholpen met het overzetten vam de huizen. Het enige wat ik graag anders zou willen zien is een fatsoenlijke app om je verbruik te kunnen zien I.P.V. een site waar je een snelkoopeling van kan maken

Goed !

Fijne duidelijke app om te controleren , goede ervaring

Fijn bedrijf

Een lekker no-nonsense bedrijf met fijne en heldere communicatie. Heel tevreden mee!

zeer positief

tijdige en goede toegankelijke info

• Gemak

Snelle en duidelijke hulp zonder poespas

Goed te bereiken en makkelijke afhandeling.

Beste leverancier

Van alle leveranciers die ik heb gehad, is Vrijopnaam wel de beste. Meedenken, vriendelijk en luisteren naar klanten.

Schone energie; goede klantenservice

Vrijopnaam biedt schone energie voor een goede prijs. De app en website bieden een praktisch inzicht in het verbruik.

• Gemak

Goedkoop, geen duurkoop. Het kan!

Alles is snel zelf te regelen, de prijzen zijn helder inzichtbaar. De enige kritiek die ik heb is als volgt. Als de datum waarop de terugbetaling zal plaatsvinden exact zou worden aangegeven ipv " In de komende maand" word het bedrag op uw rekening gestort" dan zou de score 5 sterren zijn.

• Gemak

De beste klantenservice die ik ben tegengekomen

Prettige communicatie vanaf het eerste moment. Daarnaast echt groene energie voor een mooie prijs en de optie om zonnepanelen in een zonnepark te kopen. Zo kunnen wij ook profiteren van zonnepanelen als huurders.

alles via internet regelen

algemeen zeer tevreden over contact via de mail. Duidelijke vragen , eenvoudig antwoorden. Zeer vriendelijke contacten, ze denken met je mee.

• Gemak

Helder en duidelijk, iets waar ik van hou.

• Gemak

de Ervaring is zeer goed!

goed bedrijf met een goed werkende app! Ook als je zonnepanelen hebt.

Transparant

Het duidelijke overzicht liet me inzien dat het loont om zonnepanelen bij te kopen

Groene energie uit Nederland, TOP

Stroom alleen groen uit NL en gas wordt CO2 gecompenseerd. Zonnepanelen voor een prikkie waarvan 9 jaar de opbrengst wordt verrekend op de jaarnota. En dan ook nog supersnel antwoord als ik vragen hebt. Geen robot met een mooie naam die mijn vraag niet begrijpt omdat het geen FAQ of een antwoord geeft op een vraag die ik niet heb gesteld, maar een echt persoon die antwoord geeft op de vraag die ik stel.