Handige app, vriendelijke klantenservice, en mogelijkheid om zonnepanelen te leasen

Normaal wissel ik elk jaar van energieleverancier. Dit wordt de eerste keer dat ik dit niet doe omdat 1) vrijopnaam competitief geprijsd is, 2) ik tevreden ben met de klantenservice, 3) de app goed inzicht geeft in je verbruik en opwekken van je (geleasde) zonnepanelen, 4) je voor meerdere jaren zonnepanelen kan leasen, 5) vrijopnaam echt groene energie levert en dat is voor mij een vereiste, 6) de zonneparken rekening houden met de biodiversiteit. Een echte aanrader.

Ben erg tevreden

betrouwbare energieleverancier

super

heel vriendelijk, duidelijk en klantgericht

Duidelijke klantenservice, snelle afhandeling

Je wordt telefonisch erg goed geholpen. Duidelijke uitleg. Snelle reactie via mail.

Prima energieleverancier

Energieleverancier die doet wat hij moet doen. Nu 1 jaar klant en nooit problemen gehad.

Duidelijk

Duidelijk overzicht van gebruik gas en elektriciteit. Gekozen bij mijn jaarlijkse zoektocht naar de goedkoopste.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Vanaf het begin fijne service, altijd te bereiken en duidelijk contract! Daarnaast echt een uitkomst om een app te hebben die heel fijn werkt, tot nu toe geen storingen ondervonden.

• Gemak

Great but can be greater

There can be your application to check everything. It is hard to get into website all the time.

• Gemak

De beste energieleverancier die er is.

Het voordeel van zonne-energie, zoals de locatie, de positie, kortom de maximale opbrengst. Zonder de nadelen zoals installatie, onderhoud, en reparatie.

Goede ervaring met klantenservice

Als ik een appje stuur altijd snel antwoord. De app zelf is goed overzichtelijk en geeft een goed beeld van mijn verbruik

Meer dan tevreden

Wij wilden een energieleverancier die zeker niet investeert in windturbines. Ik ben bioloog en weet zeker dat het (onhoorbaar) infrasoon en laag frequent geluid (dat zijn trillingen/drukgolven tussen 0 en 40 Hz) schade aanbrengt aan de gezondheid van mens en dier. Deze drukgolven veroorzaken slaapproblemen en ondermijnen de kracht van het autonoom zenuwstelsel en dat veroorzaakt medische klachten, ook wel bekend als 'het windturbinesyndroom'. Om dit leed te voorkomen hebben wij gekozen voor Vrijopnaam met de focus op zonne-energie opwekking. Daarbij heb ik gemerkt dat Vrijopnaam zeer toegankelijk en klantvriendelijk is. Ze zijn altijd bereikbaar en geven onafhankelijke, duidelijke adviezen op maat. In 1 woord: geweldig!

Service en groen

Gewoon goed!

Super service

Ik heb alleen maar goede ervaringen. De prijzen zijn erg goed. De service is prima.

• Gemak

Een schot in de roos!!! Ben zeer tevreden met Vrijopnaam.

Omdat ik in een appartement woon waar het dak te klein is om voor de 21 eigenaren voldoende zonnepanelen te plaatsen en dus geen subsidie krijg heb ik 3 panelen gekocht bij Vrijopnaam. Nu kan ik toch een behoorlijk deel van mijn elektrisch verbruik uit zonne-energie halen.

Eerlijk verhaal!

Sinds 1 jaar ben ik klant bij Vrijopnaam en ze doen wat ze beloven. Eerlijke stroom voor een eerlijke prijs! Ik ben tevreden!

• Gemak

Helpdesk goed bereikbaar. App kan beter.

Prima service, zonder opsmuk. App zou wel iets meer aandacht mogen hebben. Goede "value for money".

• Gemak

Fantastische service, duidelijke app en erg duurzaam.

Met mijn twee panelen op naam compenseer ik mijn volledige elektriciteitsverbruik. De app maakt zowel de opwekking als het verbruik inzichtelijk en stimuleert om minder energie te verbruiken. De klantenservice is goed bereikbaar, behulpzaam en ondanks dat ik belde voor een probleem verliet ik het gesprek met een grote glimlach.

• Gemak

Eerlijke stroom opwekking ben iedere keer weer blij als de zon schijnt. Goede app om te zien hoeveel je verbruik en opwekking is. En een goede klanten afhandeling. Had namelijk een keer een paar dagen geen stroom via me paneel op naam. Is gelijk in orde gebracht.

Prima organisatie

Nooit problemen en bij vragen goed en snel antwoord

Vertrouwen

Altijd direct een antwoord

• Gemak

Goede service, GROEN product!!

Op elke vraag snel antwoord, beter dan eigen panelen, zeker in mijn geval (appartementengebouw). Zeker de beste keus voor woning-huurders! Ook vrijopnaam gas is GROEN!!!

heel blij mee

fijne service, goed werkende app en duurzame keuze!

• Gemak

Zeer blij met de overstap

Ik ben blij dat ik zonnepanelen heb kunnen kopen. Omdat ik in een oud appartement woon, kunnen de panelen niet op het dak geplaatst. Hoe mooi is het dan dat je ze elders kunt kopen! Ook de app vind ik erg leuk en inzichtelijk.

• Gemak

Leuk nieuw systeem, maar behalve dat; als je een vraag hebt word je snel en vriendelijk geholpen.

Goede klantenservice

Bij diverse aansluitingen nu gebruik gemaakt van VrijOpNaam. Steeds weer snelle reacties en kundige antwoorden. Dit mis ik nogal eens bij andere energieleveranciers. Daarom klanttevredenheid 10!