Verbeter de wereld, begin bij jezelf. En die kans krijg je bij Vrijopnaam. Zeer vriendelijke en professioneel.

• Gemak

Zeer persoonlijke service en een heel transparant verdienmodel

Vanaf het eerste moment perfecte service; netjes gebeld na aanmelding door hele vriendelijke medewerker. Zeer overzichtelijke website en elke maand een update over je verbruik. Verdienmodel is transparant en erg leuk dat je ook tegen hele gunstige voorwaarden extra zonnepanelen op afstand kunt afnemen.

Niks op aan te merken

Recht-toe recht-aan leverancier. Leuk dat extra zonnepaneel.

• Gemak

Ook maandbedrag check zonder slimme meter

Het zou fijn zijn als je via hun website ook een maandbedrag check kan doen zonder slimme meter, maar gelukkig geeft de klantenservice razendsnel advies via de mail.

• Gemak

Zeer klantvriendelijk, erg behulpzaam. Ik werd zelfs herkend!!

Zie boven

• Gemak

Goede ervaring tot nu toe

Ik ben blij met mijn uitgekozen energiebedrijf

• Gemak

Duidelijke communicatie, prima service!

Communicatie vanuit Vrijopnaam is helder, transparant en duidelijk. Service is prima.

• Gemak

Ik ben heel tevreden over het service!

Goede bereikbaarheid als informatie nodig is. Gemakkelijke communicatie door e-mail en profil.

Ongelofelijk fijn!

Naast dat ik voor Vrijopnaam heb gekozen vanwege het milieu, vind ik de open communicatie en het inzicht dat ze geven in je energie verbruik super fijn! Ook is de Vrijopnaam app heel gemakkelijk en overzichtelijk in gebruik.

• Gemak

Snelle en adequate reactie van klantenservice

Ben uitstekend en snel geholpen door klantservice toen ik extra panelen bestelde. Werd er zelfs op gewezen dat er een actie was waar ik gebruik van zou kunnen maken. Top! Concept van vrij op naam spreekt ook erg aan.

Vriendelijk en goede service

Echt een topper, als je terug levert met zonnepanelen kWh tarief is laag

Duurzaam voordelig !

De schoonste energie is energie die je niet hoeft te gebruiken-daarna komt Vrijopnaam ! Door "eigen zonnepanelen ergens anders" heb je voordelig stroom die ook mee verhuisd zonder moeite.

• Gemak

Ik heb nog geen moment spijt gehad - integendeel, ik heb meevaller op meevaller gekregen!

Ik heb voor vrijopnaam gekozen omdat ik klaar ben met de grote energiemaatschappijen die met onverwachte rekeningen komen en kleine lettertjes in hun contracten plaatsen. Vrijopnaam is transparant, heeft alle voorwaarden helder online staan en zijn makkelijk telefonisch bereikbaar. Bij vrijopnaam heb ik contact met mensen, niet met protocollen. Deze maand ontving ik mijn eerste jaarrekening en mijn kosten zijn flink gedaald. De opbrengst van mijn paneelopnaam is daarnaast mooi meegenomen. Ik heb er gelijk één extra aangevraagd, waar ik er ook nog eens één gratis bijkreeg. Alles was binnen een paar uur geregeld. (Bedankt, Bouke!) Ik raad deze maatschappij aan bij al mijn familie en vrienden. Toegankelijk, transparant en goed voor de portomonee. Blijkbaar kan het nog wel!

• Gemak

Voor hetzelfde geld een zeer prettig gevoel

Zonder omkijken toch eigen zonnepanelen. Als ik wil elke dag op de hoogte van opbrengst via uitstekende app. Het goede gevoel zit hem in de 100% zonne-energie uit de buurt. Kost niets meer dan ergens anders. Hoort bij top 10 van de groene energiebedrijven, door o.a. CO2-compensatie. Boete van Vattenfall wordt verrekend.

• Gemak

Erg flexibel en zeer directe service

Snel antwoord, rustig overleg over verschillende produkten en duidelijke app!

Goede ervaring!!

De informatie die wij ontvangen is helder en correct. De contactmomenten waren klantvriendelijk.

Mooie doelstelling

Net aangesloten dus nog geen ervaring met VrijopNaam maar het concept spreekt mij erg aan.

Duidelijke communicatie

Zakelijk en privé zitten we bij Vrijopnaam. Dit bevalt echt super. Meedenkend, geïnteresseerd en flexibel.

• Gemak

Goeie klantenservice die snel de telefoon opnemen en je goed helpen. Het overstappen ging soepel en de app met de panelen op naam werkt top

Duidelijk en overzichtelijk.

Klantvriendelijk en financieel aantrekkelijk. De aanschaf van de zonnepanelen kan eigelijk in drieen elke keer een looptijd vsan max negen jaar. Voor mensen die niet ver vooruit willen kijken ideaal..

Geen problemen en een bijdrage aan een beter milieu

Geen problemen en een bijdrage aan een beter milieu

• Gemak

Redelijk duidelijke jaarnota maar het kan beter

Ik had een overstap boete van mijn oude energie leverancier. Deze was verwerkt op de jaarnota maar dat was niet echt duidelijk uitgewerkt. Dat gaf jullie klantenservice ook toe. Verder heel tevreden over Vrijopnaam!

• Gemak

Dank voor je suggestie Patrick! De vergoeding van de overstapboete wordt voortaan op het voorblad van de jaarnota gezet. Vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam

Zonne-energie is een aangename groene oplossing. Ook de communicatie is aangenaam en zeer klantvriendelijk!

Duurzaam en niet duur

Vrijopnaam staat voor duurzaamheid, klantvriendelijkheid en innovatief. Duurzaamheid is voor mij de belangrijkste reden om energie af te nemen van een groene leverancier. VON investeert zelf in duurzame energie. De klantenservice reageert altijd snel en transparant met eerlijke informatie. Deze ingrediënten geven voor mij aan dat ik een goede keuze heb gemaakt door de energie via VON te betrekken.

• Gemak

Direct contact, goede uitleg over alles. Betrouwbaar. Blij met de zonnepanelen.