Filters

8

Gewoon Goed

Gewoon Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Zeer tevreden

Duidelijke communicatie en eerlijke tarieven

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Duidelijk en voorspelbaar

Monitoring en prognose van verbruik door het jaar heen maken dat je precies weet hoe het ervoor staat en dus geen verrassingen bij de afrekening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima.

Zeer klantvriendelijk!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gemak dient de mens ;-)

Eigenlijk gaat alles vanzelf, totaal geen probleem. Mocht er iets zijn, dan krijg je een tip van Vrij Op Naam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Groene energie - de eerste die dat 100% leverde

De eerste die 100% Nederlandse groene energie leverde. En handig dat je zelf panelen bij Vrijopnaam kan kopen voor het geval je deze niet op de dak kan hebben. Wel moeilijker om een jaarcontract te krijgen - daar moet je om vragen, dat krijg je niet automatisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

I am happy to have Vrijopnaam as energy provider

I have not put 5 starts, because i do not have the possibility to set a fix term contract for 1 year or longer period.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Je kan veel zelf regelen en de app is overzichtelijk.

De app is simpel en bevat precies de informatie die je nodig hebt. Ook kan je per maand je gebruik zien en een schatting van je jaarlijkse verbruik. Op basis daarvan kan je je maandelijkse bedrag aanpassen. Erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
7

Duidelijk

Goede informatie en duidelijke data

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Alles is duidelijk

Alles is duidelijk en overzichtelijke rapporten, lekker kort en bondig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede energie leverancier en bereikbaar

Wij zijn al een aantal jaren klant met goede ervaring. Goede voorlichting en bereikbaarheid De app is ook duidelijk .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Betrouwbaar én contact met echte mensen!

Betrouwbaar én contact met echte mensen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

gewoon goed

Netjes en zeer behulpzaam aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Star beleid en geen ruimte voor klantvoorkeur

Ik ben net klant bij Vrijopnaam, maar nu al teleurgesteld. Mijn termijnbedrag van €201 wilde ik verlagen naar €155, omdat ik historisch altijd geld terugkrijg, ook met een termijnbedrag van € 150 per maand. Dat werd telefonisch bot geweigerd: “contractueel zo afgesproken.” En dreigen met een 'hoge' boete bij opzegging, maar meneer kon niet zeggen hoeveel doe boete dan zou zijn, tenzij is definitief opzeg. Volgens de ACM mag je als klant zélf een lager termijnbedrag voorstellen, zolang je het risico van bijbetaling accepteert. Dat recht wordt hier genegeerd. Geen flexibiliteit, geen transparantie. Voor mij een afknapper en geen aanrader! UPDATE: Ik had na dit telefoongesprek een mail verstuurd met mijn rechten en nogmaals de vraag voor een tariefverlaging. En kreeg de dag erna per mail meteen door dat mijn aanvraag akkoord was. Dus, eerste instantie proberen ze toch wat druk uit te voeren. Maar na doorzetten gaven ze wel mee.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak N.v.t.
8

Goed.

Alleen jullie schatten ons te laag in met verbruik van elektriciteit verbruik. Nu heb ik het maand bedrag zelf omhoog geschroefd. 2024 hebben we haast €1029, betaald over een jaar. En nu denken jullie dat we 2025 met €802 het redden. Terwijl de stroom ook duur wordt. Tja dan schatten jullie het lager in, dan wat wij werkelijk verbruiken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
6

Everything works well, but higher costs than expected

The service itself works well, and I am happy that I have chosen to adopt a solar panel. But I do find it annoying that, if I pretend to be a new customer coming in, I get an estimated monthly payment that is almost 50 euros lower than my current monthly rate (updated this month).

  • Would you recommend us? No
  • N/A
10

Customer friendly

Easy to approach and respond quickly for any questions

  • Would you recommend us? Yes
9

Very nice experience without any issues

Very nice experience without any issues

  • Would you recommend us? Yes
10

Al bijna 5 jaar zeer tevreden klant!

Nu al bijna 5 jaar zeer tevreden klant bij Vrijopnaam! Erg blij met de mogelijkheid om toch zonnepanelen te hebben, maar dan in één van hun zonneparken. Altijd goed inzicht in het verbruik via de makkelijke app. Altijd direct iemand aan de telefoon bij de vriendelijke, no-nonsense klantenservice als ik een vraag heb. Gewoon hele fijne mensen daar. En jarenlang beoordeeld met rapportcijfer 10 door de Consumentenbond als groenste energieleverancier! Dit is écht groene stroom, uit Nederland!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

eenvoudig goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Nog geen moment spijt gehad!

Geen moment geaarzeld nadat wij waren benaderd om mee te doen aan de pilot : dynamisch contract. Vast ritueel om iedere dag te belijken wanneer de elektra "goedkoop" is , wanneer de afwas / was machine kan draaien. Het dagelijks / maandelijks bekijken van het gas en elektra verbruik , maakt ons bewuster van het energie gebruik in combinatie met de opbrengst van de zonnepanelen! Wel vragen wij ons af wat er gebeurt of wat we kunnen doen als de panelen "afgeschreven" zijn....... Is daar informatie over ?

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Muito boa

Estou muito contente com os vossos serviços.

  • ¿Nos recomendarías?
7

Prima

Prima levering, nog nooit ergens last van gehad maar dus ook nooit helemaal kunnen ervaren hoe de klantenservice is. Daarnaast geen losse app, vandaar de 7.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Goede keus geweest voor ons.

Twee jaar geleden de keus gemaakt en het blijkt de goede keus te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Zeven jaar Vrijopnaam

Ook de laagste opbrengst van de afgelopen zeven jaar van de panelen op naam is weer aangevuld met de gegarandeerde opbrengst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.