Mijn ervaring met de klantenservice is goed. Als je geen meter hebt die op afstand te lezen is kom je er minder goed af. Zo was ik in 2022 9 maanden weg maar werd het verbruik over alle maanden verdeeld wat een hogere rekening teweeg bracht. Dus dat vond ik niet klantvriendelijk. Verder vind ik de jaarrekening erg ingewikkeld om te lezen. Maar in het algemeen ben ik tevreden.
duidelijk, overzichtelijk, uiterst klantvriendelijk presentatiewijze verbruiksoverzichten nodigen uit tot besparen
Vriendelijke mensen bij de klantenservice, makkelijke en overzichtelijke app, degelijk product, ze doen wat ze beloven
Ik ben als sinds 2015 klant bij Vrijopnaam. Reden om naar hen over te stappen was de milieuvriendelijke insteek. Bij vragen word je zeer snel geholpen en van advies voorzien. De app geeft dagelijks inzicht in je verbruik. Kortom al jaren een tevreden klant.
Love the company's service with detailed consumption reports and clear information about the costs. Downside: main website could also offer the option to translate to English, it was very hard to acquire the service in the first place. After that everything was great.
Great service and prices, highly recommended!
Goede ervaringen
Zie hierboven !
Ik zit nu bijna een maand bij Vrij op Naam. Heb ook meteen de maximale Paneel op naam aangeschaft. Als je belt met de klantenservice krijg je meteen iemand aan de telefoon, kundig, vriendelijk! Vooral Britt heeft mij erg goed geholpen. Daarbij voelt het ook goed dat energie afneemt van 100% zon uit eigen land. En niet een leverancier die GvO op grijze stroom plakt.
We zijn pas een jaar bij vrijopnaam, dus hebben nog weinig ervaring met deze club. Tot nu toe zijn wij tevreden…
Goede ervaring, geen problemen, duidelijke verbruiksoverzichten en leuk concept met paneel op naam.
Informatie is duidelijk en de app geeft een goed overzicht van je gebruik en hoe je ervoor staat. Heel tevreden.
Alles duidelijk en helder terugtevinden
Meedenkend; oplossemd; vrijwel altijd tevreden over het resultaat als ik iets wil weten. PameelOpNaam vind ik een fantastische 'uitvinding'; zonnepanelen op een huurdak? Werkt niet prettig en pakt altijd (te) duur uit; geen langjarige ekerheid.
I was looking for a sustainable electricity provider sustainability-wise (there's like a ranking from some Dutch consumer group I don't remember about). What made me chose this one over others is the ability to "buy" a part of a solar farm somewhere in the Netherlands. I thought it was a gimmick but it does offset a good part of my consumption. Then they added the possibility to have dynamic pricing (I was an early adopter!), so I set my water heater to run during peak solar hours, and try to do my laundry on sunny days, when electricity prices are generally lower. As a customer you get an app/website which is quite basic but that's a good thing: it's fast and you have the data you need and nothing more. Downside: I wish it was also in English, and there would be some kind of API to be able to do some home automation (e.g. get a notification when it's the best time to do laundry regarding my schedule and dynamic prices... but I can already do that with the ENTSO-E API + data you find in the contract). Customer service is also really nice and friendly. I only had to interact with them when becoming a customer (they didn't believe that my building energy consumption estimate was so low, heat pump FTW!), becasue I was an early adopter of the dynamic pricing and because I found a bug in the website (which they quickly fixed!). For the first two things they insisted over email that I call them back (I'm really not a call person, my phone is permanently in silent mode) which I found a bit annoying, but that's really the only thing.
Netjes duidelijk en overzichtelijk
In de app een berichtje of een verzoek voor een wijziging doen. Binnen no time een reactie of is de wijziging doorgevoerd. Top!
Vrijopnaam kan misschien wat meer reclame maken om meer afnemers te werven, maar that's it. Ik word ook niet plat gebeld met aanbiedingen e.d. en dat is prettig. Over het algemeen zeer tevreden dus.
Goede service en bereikbaarheid in geval van vragen en of advies. Energie bedrijf dat mee denkt zo lijkt het. Goede prijs voor energie gas/stroom.
Je kunt persoonlijk kiezen wanneer je gas/electra afneemt. In duidelijke tabellen goed leesbaar (ook voor ouderen) wat en hoeveel je verbruikt. Geen onvoorziene kosten.
Ik heb goede ervaringen met vrijopnaam en de app is gebruiksvriendelijk.
De site app is even zoeken maar daarna erg duidelijk. Klantenservice alleen gesproken bij het afsluiten waarbij ze me adviseerde een ander pakket te nemen om zo goedkoper uit te zijn. Goede ervaringen dus.
Gewoon stroom en geen haperingen of adders onder gras
Makkelijk om gegevens in te zien, goede duidelijke overzichten.
heel duidelijk alles
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.