hele fijne samenwerkening tussen dit bedrijf en jezelf als klant

ben erg blij dat ik dit bedrijf gevonden heb wordt altijd snel, correct geholpen heb nog nooit in de wacht gestaan wanneer ik bel binnen 1 dag antwoord op mijn mail niet dat ik vaak hoef te bellen of mailen, want alles loopt altijd eigenlijk altijd goed binnen week vaak mijn jaar opgave dit bedrijf doet wat het zegt kan het zeer aanbevelen

snelle overstap gemaakt

• Gemak

tamelijk correct en snelle reacties van de klantenservice

Bij mijn start werd alles heel schappelijk en correct afgewikkeld. Ietwat jammer is dat ik zonder slimme meter niet mijn tussenstandse meterstanden blijk te kunnen vergelijken. De correspondentie over nieuwe tarieven bleek niet helemaal synchroom te lopen met zelf gegeven datum voor de jaaropgave meterstanden.

• Gemak

Beste heer Brinksma, lastig en vervelend punt. Kan me je wens goed voorstellen. Exacte afrekening kan inderdaad alleen met een slimme meter. Waarschijnlijk krijg je binnenkort de mogelijkheid over te stappen naar een slimme meter via je netbeheerder. Vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam

Super dat jullie er zijn!

Het is heel fijn om een stroomprovider te hebben die alleen duurzame energie produceert in Nederland en bij wie je ook panelen kunt kopen. verder vind ik de klantenservice heel prima, vriendelijke mensen en goede hulp.

Alles gaat 100% soepel

100% groen + 100% soepel = 100% score

• Gemak

Top bedrijf! Alles inzichtelijk en duurzaam

Fijne app die alles in zichtelijk maakt. Zelf zonnepanelen aangeschaft via vrij op naam en heb afgelopen jaar 30 % zelf opgewekt. Heb ook het idee dat het maandbedrag een stuk lager is dan bij mijn vorige leverancier. Ook klantenservice is super snel en vriendelijk

• Gemak

Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk, gewoon dikke prima

Communicatie en informatievorziening is goed. En de belangrijngrijkste overweging was het duurzaamheidprincipe.

• Gemak

mooi team achter deze organisatie

alles kun je zeer vlot regelen met een mailtje en bij het vergelijken zit ik altijd goed beter dan bij essent die pas korting wil geven als je vertrekt nadat je 23 jaar klant bent geweest

• Gemak

Geen klachten, alles prima in orde

Beetje bij beetje hebben we ons verbruik gecoverd. De panelen gekocht van verschillende plekken... risicospreiding. Allemaal mogelijk. Heel fijn

helemaal tevreden

Acceptabele tarieven. Conform mijn vorige aanbieder. Ik heb voor Vrijopnaam gekozen omdat ze zo hoog scoren (een 10.0, de hoogste score dus) op de Stroomranking. En dat niet 1 jaar, maar meerdere jaren achtereen.

Prima energieleverancier

Communicatie verloopt opbouwend, ruimte om naar oplossingen te zoeken, mogelijkheid om zelf energie op te bouwen in plaats van op je dak of tuin, waardoor je deze niet kan meenemen als je wilt gaan verhuizen. Dat is fijn dat je je energie overal waar je naar toe wilt verhuizen kan meenemen. En ook geruststellend.

ga zo door!

App. werkt prima! Gebruiksvriendelijk!! Maandelijks verbruik is goed te volgen, waarbij de jaarnota naadloos aansluit!! Goed overzicht !!

Prima.

Goede en snelle reactie van helpdesk. Duidelijke App en eind afrekening.

• Gemak

De service is prima. De hebt snel en goed contact.

Prima geregeld!

Alles naar wens

• Gemak

Een duurzame no no noncence dienstverlener met prima tooling voor de klant.

Prima provider zonder veel poespas en gelukkig zonder ovendreven veel mailing e.d.

Top! Makkelijk geen poespas

Goede ervaring mee! Krijg vaak een overzicht van hoe ik er voor sta. Top! Geen gezeur, geen gedoe. Gewoon simpel. Ik houd daar van

• Gemak

scherp geprijsd en milieu bewust.

heb bij mijn contract zonnepanelen bijgekocht. heb na 1 jaar zoveel stroom opgewekt dat mijn vaste laten met 15 euro verlaagd zijn per maand. Vrijopnaam is scherp geprijsd en geeft ook nog een goed gevoel om milieubewust mijn huis licht en warm te houden.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Prettige communicatie en heldere web-app.

Aansluit proces verliep soepel. Aanmelding via internet en wat verduidelijking via de telefoon. Prettig contact. App is fijn voor inzicht. Goede indicatie van het jaarbedrag. Enige minpuntje op de nota was de stortingsdatum, die kon ik niet terug vinden.

Absoluut geweldig!

Correct en eerlijk... app. Werkt prima en dus in een woord geweldig!

Ik ben super tevreden

Ik ben slechts een paar maanden klant, maar ik ben tevreden over de info en adviezen die ik gekregen heb.

Heel goed

Goed uitstekend

positief

Geen omkijken naar

• Gemak

Snelle en duidelijke communicatie. Enthousiaste en vriendelijke medewerkers achter de telefoon. Heldere app en hele duidelijke jaarafrekening. En heel leuk om per dag te kunnen zie wat mijn verbruik was en hoeveel "mijn" zonnepanelen hebben opgebracht.

• Gemak

I am very happy with the company. I like that electricity is green and local, but also, very important for me, that the customer service works so fast and good. Either you call or write an email you get an answer straight away, not like with other companies that keep you waiting in a line for 2 hours. Fair price too. Recommended