Transparant bedrijf

Goede en duidelijk communicatie. Overstappen was heel eenvoudig. De app is erg overzichtelijk

heldere en vriendelijke communicatie

Zoals hierboven al omschreven communicatie is helder, transparant en vriendelijk

• Gemak

De overstap is soepel gegaan. Leuk om te zien hoe mijn panelen het doen!

De overstap is soepel gegaan. Leuk om te zien hoe mijn panelen het doen!

Goed geholpen

Vriendelijke medewerker diemij geholpen heeft

• Gemak N.v.t.

Heel goed en kleinschalig

Klantvriendelijk , goed en snel. Ook heel fijn dat je panelen in een park kon kopen.

• Gemak

Alles bij elkaar: uitstekend.

Overgang ging geruisloos. Informatie op de website van VoN is zeer duidelijk.

Goed en Duurzaam

Vrijopnaamheeft helemaal waargemaakt wat ik ervan verwachtte: een combinatie van idealisme, klantgerichtheid, en nuchterheid. Idealisme: zie duurzame projecten van VON. Klantgerichtheid: Snelle en adequate beantwoording van vragen, probleemloze overstap, geweldige app om je verbruik inzichtelijk te maken. Blinkt uit in eenvoud en compleetheid Nuchterheid: Je ziet het terug in de app: zo eenvoudig als kan, zo volledig als nodig is. Ook in de verkoop: zonder over-enthousiaste reclamepraatjes, zonder opsmuk, nuchtere feiten-informatie, directe antwoorden,

Vrijopnaam maakt het waar

Vaak lees je allerhande mooie beloften en dan valt het in de praktijk toch enigszins tegen. Mijn ervaring met Vrijopnaam is daarentegen in een woord geweldig. De overstap, het inregelen contract en alle communicatie daaromtrent is vlot, transparant, inzichtelijk en zonder verassingen. De toon is vriendelijk en je voelt ouderwets welkom als klant. Tot slot misschien het belangrijkste voor me is de tevredenheid over het aanbod. Dat is modern flexibel en biedt alle mogelijkheden om het naar wens in te regelen. Ook de combinatie met mijn eigen zonnepanelen en een aantal op een van hun parken. Het kon allemaal. Ook nog eens financieel aantrekkelijker dan de concurrentie. Wat wil je nog meer?

Overstappen en communicatie goed

Overstappen ging makkelijk en zaken aanpassen ook. Het doet alleen wat amateuristisch aan. Zo kun je niets via de site regelen. Alles gaat per mail. Je hebt dus niet op ëén plek alles overzichtelijk bij elkaar. Het lijkt echter goed te gaan. Mailtjes maar bewaren.

• Gemak

Beste Danny, We delen je feedback en gelukkig hebben we de volgende stap gezet in onze dienstverlening: de Vrijopnaam-app. Check www.vrijopnaam.nl/app. Eenvoudig inzicht in al je persoonlijke gegevens (met optie voor wijzigingen), je verbruikscijfers en kosten en opwekproductie van je Panelenopnaam. Met vriendelijke groeten, klantteam Vrijopnaam.

Goed geregeld

Goed en helder geregeld. App werkt ok.

Fantastisch!

Geen grote 'moloch', direct contact, transparant in opzet en een ander (menselijk) geluid! En ... voor onze situatie: ook nog goedkoper dan de 'grote jongens' :-)

Zonnig

Zonnigst

Persoonlijk, prijsbewust en oplossingsgericht

Digtaal watbdigitaal kan en persoonlijk contact als je dat wilt. Naastbhetbzonnige productvtegen goede voorwaarden een reden om voor Vrij op Naam te kiezen.

Eerlijk en oprecht.

Toen ik met de vraag kwam waarom ik bij andere energie leveranciers korting kon krijgen is mij op een duidelijk en eerlijke manier uitgelegd hoe het zit met al die zo genaamde aanbiedingen. Mijn overstap is dus niet doorgegaan en ben tot alle tevredenheid klant bij Vrijopnaam.

Duurzaam en niet corporate

Fijne partij, je weet dat je echt duurzame stroom afneemt. In het begin wat duurder dan ik dacht, maar na de jaarnota viel het alleszins mee.

• Gemak

Snelle reactie op mijn vragen

Goede klantenservice met snelle reactie bij vragen en duidelijke jaarafrekening!

• Gemak

Vrijopnaam is voor mij een goede combinatie van duurzame en economische energie.

Ik ben al vanaf het begin klant bij Vrijopnaam en heb er tot op heden geen spijt van gehad. Nooit problemen, inzichtelijk en waar voor je geld. Ik denk, dat de oprichters, naast idealisten ook realisten zijn.

• Gemak

makkelijk, overzichtelijk en groen!

Ik ben vorige jaar overgestapt op Vrijopnaam, vanaf het begin is alles vlekkeloos verlopen. Sindskort heb ik ook zonnepanelen via Vrijopnaam, waardoor mijn energierekening fors omlaag is gegaan. Ik ben zeer tevreden.

Goedkoper dan grijze electriciteit

Vorig soepele overstap gemaakt, heldere app, leuk om te kunnen volgen hoeveel elektriciteit je opwekt met je paneel, beter voor het milieu dan “grijze” elektriciteit en nog goedkoper ook!

Super!

Zeer klantvriendelijk.

• Gemak

De elektriciteit komt nog steeds binnen

Je elektriciteitsbedrijf reviewen, wat een onzin.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.

De jaarafrekening was een aangename verrassing.

Vanaf het eerste uur ben ik een zeer tevreden lid van Vrijopnaam.

persoonlijk en snel

Vrij op naam denkt met je mee. Helpt je direct met een vraag en gaat er gelijk mee aan de slag. Ook nog duurzaamheidsscore 10, wat voor mij de rede was voor overstap een jaar geleden. Daarbij ook 'panelen op naam' aangeschaft, (mijn huurwoning is niet geschikt voor zonnepanelen) Ook leuk om te zien wat ik zo terug verdien via de app. Geen vervelende energieleverancier praatjes, maar gewoon een fijn bedrijf waar je iemand aan de lijn krijgt die met je meedenkt. Top!

Uitstekende service en duidelijk

Vrij op Naam is aan te bevelen!