Duidelijke jaarnota en erg goede app

Duidelijke jaarnota en erg goede app

Transparant, goed en goedkoop en 100% groen

Prima bedrijf. Heldere afspraken, duidelijke communicatie en 100% groene stroom. Heb je minder of geen ruimte (bijv. Als huurder) dan is er altijd de mogelijkheid om in hun zonneparken panelen te ‘huren’. Kortom alle lof

• Gemak

Leuk dashboard om verbruik in te zien! Ideaal voor mijn huurhuis!

Leuk om te zien dat ik op een zomerdag quitte speel met opgewekte stroom en verbruikte stroom! 2 panelen zijn dan al genoeg voor mijn eenpersoons huishoudentje in huurhuis. In de winter is het drama echter, haha! Als ik later een huis koop neem ik meer panelen (op mijn eigen dak of als dat niet kan weer via Vrij op Naam) en een windmolen om netjes uit te komen.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Goede service en bereikbaarheid.

Betrouwbaar en goede bereikbaarheid. Wel blijven jullie een beetje achter op digitaal gebied. Je kan het termijn bedrag niet digitaal aanpassen. Ook kan je tussentijds niet je meterstanden ingeven en zien of je nog op schema zit.

• Gemak

Makkelijk om mee in contact te komen

• Gemak

geen enkel probleem. mijn maandbedrag was goed ik moest bij mijn jaar nota 0.68 cent bij betalen, maar nu is mijn maandtermijn met 36 euro verhoogd dat snap ik niet .

• Gemak

Beste heer Meerkerk, Fijn dat de jaarnota zo mooi uitkomt. Zowel de marktprijzen voor stroom en gas als de belastingen en transportkosten (van de netbeheerder) zijn gestegen in 2021. Om een naheffing op de volgende jaarnota voor te zijn, wordt het termijnbedrag hierop aangepast. In de Vrijopnaam-app kan je goed volgen hoe je ervoor staat en het termijnbedrag aanpassen indien gewenst. Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas

Milieubewust.

Zomogelijk mogelijk Co2 vrij , meewerken aan klimaatbeleid

Efficient en met zorg

Prima ervaring, het is iest van 'gewoon de kraan openzetten i.p.v. je eigen waterput slaan'.

Duidelijke overzichten

Alles heel goed geregeld!

• Gemak

Fijn om op tijd te weten wat je moet betalen of terug krijgt

Ik wist al een tijdje dat ik iets terug zou krijgen aangezien je op de hoogte wordt gehouden van je gebruik. Alles netjes overzichtelijk en duidelijk.

• Gemak

Allemaal Leuk dat je met de app kan checken maar

De app Wijkt heel erg af ene dag gebruik ik energie dan zegt hij dat ik vrijwel niks heb gebruikt. Dan ben ik een weekend weg doe ik alles uit ook in de meterkast alles stoppen. En dan heb ik plots 6,4 kWh verbruikt. Erg frappant. Man aan de telefoon reageerde passief agressief geen fijne ervaring.

• Gemak

Beste Mate, Goed elkaar gesproken te hebben over je stroomverbruik en hoe dit verbruik in je app gepresenteerd wordt. Omdat je weinig stroom verbruikt (heel goed!) zie je duidelijk je pieken in de dag; aanslaan koelkast of gebruik keukenapparatuur bijvoorbeeld. De slimme meter geeft je veel inzicht. Bij vragen of toelichting weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Bas

Goed verzorgde jaar opgave

Nvt

Goede service en goedkoop

Duidelijk

Goede communicatie en duidelijke app

Groene energieleverancier, zonder gedoe

Ik ben blij met mijn aandelen in zonnepannelen, de duidelijke communicatie en de heldere persoonlijke overzichten. Ook vind ik het fijn dat er weinig reclame en andere aanbiedingen komen. Kleine verbeterpunten: een app voor mijn iphone ipv inloggen op de site en iets meer inzicht in vebruik, zoals andere aanbieders dat hebben (% koelkast, wassen, douchen, sluipverbruik, etc.)

• Gemak

Prima alternatief voor wanneer je zelf geen zonnepanelen kun plaatsen

Nog geen moment spijt gehad van de overstap naar VrijopNaam. Prima overstapservice, goede inzichtelijke uitleg en een goed rendement op de panelen. Helemaal niets mis mee. App om het verbruik en de opbrengt bij te houden is duidelijk en overzichtelijk. Voorinvestering is laag en dat maakt dat er eigenlijk geen drempel is voor degene die duurzaam energie op wil wekken en geen eigen dak heeft. (Op onze vorige woning hadden we wel eigen zonnepanelen liggen) Het grote nadeel is dat je maar 10 panelen maximaal op naam mag hebben. Ik begrijp de reden waarom, maar ons verbruik per jaar zou de aanschaf van 12 panelen dekkend maken. Ik heb niet de behoefte om te salderen, dus mijn evt overproductie maar ik wil de komende jaren geen geld extra meer uit te hoeven geven aan energiekosten. Ik zou heel blij zijn als ik via VrijopNaam tot mijn jaarverbruik aan zonnepanelen zou kunnen "aanschaffen". Dus alleen daardoor geen 10, maar een 9 als score.

• Gemak

Snel eigen zonnestroom zonder panelen op eigen dak.

De overgang van NLE naar vrijopnaam ging soepel

• Gemak

Snel en eenvoudige overstap. Klantvriendelijk!

Erg fijne energiemaatschappij!

Verwachtingen overtroffen

Nu bijna een jaar klant en ontzettend blij met de service. Met de app heb je echt ontzettend goed inzicht in je verbruik en nu we zonnepanelen erbij gehuurd hebben is ook dit mooi verwerkt in het overzicht. Ideaal om op deze manier zonne-energie op te wekken, terwijl we zelf niets op ons dak kunnen leggen (appartementencomplex, huur). Naast de goede service voelt het echt heel goed om bij zo'n duurzame leverancier te zitten. Door de transparantie voelt alles ook vertrouwd aan.

Gewoon goed, geen problemen

Gewoon goed, geen problemen

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.

Uitermate positief

Voor een jong bedrijf is de kwaliteit heel professioneel en met een goede terugkoppeling naar de gebruikers. Succes toegewenst voor de toekomst en blijf op hetzelfde niveau presteren.

• Gemak N.v.t.

De communicatie is helder. De overzichten ook, het energie verbruik is overzichtelijk.

Goede overstap

De overstap was snel geregeld door Vrijopnaam. Goede communicatie via e-mail. Alles ging soepel.

slechte administratie en communicatie

Ik had mijn gasmeter laten verwijderen. Dit is aan jullie gemeld door Stedin met de meterstand erbij. Dit heb ik tot 4 maal toe aan jullie gemeld, maar er kwam maar geen factuur omdat jullie op mijn meterstanden zaten te wachten. En jullie hebben me maar een halve welkomstpremie gegeven, terwijl ik wel 6 maanden vastrecht voor die gasmeter heb betaald. Zou dus recht op 3 kwart moeten hebben.

• Gemak

Beste Rina, Dank voor je review en fijn elkaar kort gesproken te hebben voor nadere toelichting. Je hebt inderdaad recht op de helft van je welkomstpremie voor gas. Dit bedrag is meteen vrijdag overgemaakt naar je. En wij gaan ons systeem aanpassen! Dan de meterstanden. We hadden je deze standen niet meer hoeven vragen. Slordig. Passen we ook aan. Alles staat nu zoals het hoort. Je kan in de Vrijopnaam-app je stroomverbruik volgen en je termijnbedrag aanpassen indien gewenst. Dank voor je begrip. Vriendelijke groet, Bas