Prima dienst!

Alle contact is vriendelijk en verzoeken worden snel uitgevoerd. Prettig ook dat we een aantal zonnepanelen via Vrijopnaam ergens in het land hebben staan. Goede app waarop het dagelijks verbruik te zien is. Ik mis de nieuwsbrief (?)

• Gemak

Beste heer/mevrouw Geuzebroek, Dank voor de review. Fijn te lezen. Vervelend te vernemen dat je de nieuwsbrief kennelijk niet ontvangt. Vreemd ook omdat we zien dat in de administratie alles correct staat. We sturen de nieuwsbrief 2x per jaar, in april/mei en oktober/november. Over 2 weken komt de nieuwsbrief er aan! Met vriendelijke groeten, klantteam Vrijopnaam

Alles super duidelijk en overzichtelijk, geen verdere poespas. En natuurlijk goed dat het 100% zonne-energie is!

Prettig, makkelijk contact

De contacten met Vrijopnaam zijn plezierig, makkelijk en ik krijg snel antwoord op mijn vragen.

Goede ervaring met Vrij op Naam

Goede klantenservice.

Betrouwbaar en goede klantenservice

Ik heb Vijopnaam als betrouwbaar bedrijf leren kennen, al mogen zij van mij meer nieuws naar buiten brengen. De klantenservice is wat het woord al zegt: service aan klanten dus hiervoor Thumbs up.

Geen nieuws goed nieuws

Prima Als er iets is bel ik gewoon en wordt altijd snel geholpen. Geen wachttijden en bandjes. Top.

• Gemak

Prima provider, app werkt niet

Provider doet wat hij belooft. Jammer dat de app in het begin wel werkte maar laatste maanden niet meer.

• Gemak

Beste Norbert, vreemd en vervelend. We denken dat je in de 'oude' app probeert in te loggen. Type je vrijopnaam.app in? Wellicht ben je je gebruikersnaam kwijt, bel (085 30 32 652) of mail (klantteam@vrijopnaam.nl) ons dan even. Helpen we je verder. De app is te leuk en goed om niet te gebruiken :). Met vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam

Super service, super easy, super voor het klimaat

De klantenservice is goed bereikbaar, super vriendelijk, en ik konde snel wisselen. Ik voel me als klant echt gewardeerd.

Goede en snelle service!

Tot op heden perfect

• Gemak

Het is nog maar een hele korte periode tot op heden geen klachten correct behandelt.

Vanaf aanvraag tot contract geen problemen dus zoals ik zeg het is nog maar kort ik heb er veel vertrouwen in duidelijk overzicht van de opgeleverde zonne energie alleen deze periode van het jaar zullen de niet kenners zeggen het valt een beetje tegen maar er is nu ook heel weinig Zon over het hele jaar zal dat wel heel anders zijn.

Geen problemen

• Gemak

Tot nog toe dik tevreden

Tot nog toe neem ik nog géén drie maanden af bij Vrijopnaam. De klantenservice is er goed en vriendelijk, ook is het gemakkelijk om in te zien wat ik verbruik, al twijfel ik af en toe of dit altijd klopt. Ik ben erg benieuwd naar de jaarafrekening en de afhandeling van het gegarandeerde rendement op de panelen, dan kan ik een vollediger oordeel geven over dit bedrijf, daarom een 6. Tot nog toe dik tevreden.

• Gemak

Goede opbrengst van panelen tegen een goede prijs

Snelle respons bij vragen. Iets meer uitleg zou kunnen.

Overzichtelijk

Goede grafieken gebaseerd op dagelijks en maandelijks gebruik.

Probleemloze overstap

Geen problemen ondervonden tot nu toe. Goede en gemakkelijke app.

Super concept

Tot nog toe uiterst tevreden en blij met de 10 zonnepanelen

vertrouwd en veilig gevoel

Komt fijn en vertrouwd over. Ga zo door

Bijna perfect

Erg aardige vrouw aan de telefoon toen ik overstapte. Het enige minpuntje is dat ik geen zelf verwacht verbruik kon doorgeven aan de telefoon, ik moet na 3 maanden terug bellen om te kijken wat ik heb verbruikt zodat het maandbedrag aangepast kan worden maar dat kon niet van tevoren.

Efficiënt, betrouwbaar en milieuvriendelijk

Goede service met snelle reactie op vragen. Ik vind de app en het klantenportaal makkelijk in het gebruik en ben erg blij met deze energieleverancier. Fijn om klant te zijn bij Vrijopnaam! En om zonne-energie te ondersteunen <3

• Gemak

Persoonlijk, snel geregeld, voelt als een makkelijk contact!

Snel klant kunnen worden, als er vragen waren werd ik snel en persoonlijk te woord gestaan.

• Gemak

Super snelle klantenservice en leuke app

Leuk dat je kan zien per dag hoeveel energie ‘jouw zonnepaneel’ heeft opgewekt. Daarnaast is de klantenservice altijd heel vriendelijk en heel goed bereikbaar.

• Gemak

Heldere communicatie vanuit Vrijopnaam en duidelijkheid over verbruik en kosten.

Uitstekende klantenservice

Niet vaak nodig, maar als ik een keer een vraag had dan werd deze zeer snel en en goed beantwoord.

• Gemak

Het lichtpunt van de dag in deze donkere tijden.

Heel erg snel geholpen toen ik jullie nodig had om mijn jaarbedrag naar beneden bij te stellen en toen ik de app geïnstalleerd had. Daarbij is het ook nog eens 100% groen, wat mijn groene hartje heel erg prettig vind :)