Vlotte en zorgeloze overstap naar een zonnige toekomst

Graag wilden we met zonnepanelen aan de slag. We wilden deze panelen alleen niet op ons dak vanwege bijvoorbeeld veiligheidsrisico’s. Daarom zijn we erg blij met vrijopnaam waar we voor de komende jaren precies weten waar we aan toe zijn met onze panelen op naam. Verder is alles lekker simpel geen ingewikkelde portals waar je van alles moet opzoeken en altijd het wachtwoord kwijt raakt maar gewoon direct contact per telefoon en/of e-mail.

• Gemak

Over het algemeen ging alles goed en soepel. Snel geholpen via de telefoon bij vragen over het afsluiten. Wel moest ik eerst navragen hoe het zit als je snel energie geleverd wilt hebben na afsluiten (binnen paar dagen). Bleek dat het met een mail na het aanvragen opgelost kon worden. Maar kan denk ik makkelijker/duidelijker.

• Gemak

Topper, snel aangesloten en goede klantenservice

Aanrader

Prima service.

Service is goed. Mis alleen een account / app waar facturen en dergelijke kan inzien.

• Gemak

Mijn energie duurzaam en prettig geregeld

Ik was op zoek naar een energiemaatschappij waar duurzaam en klantvriendelijkheid voorop staan. Dat is bij Vrij op Naam het geval. De klantenservice is meteen bereikbaar, geen wachttijden en eindeloze menu's. En heel behulpzaam en vriendelijk. Ook het kunnen investeren in zonnepanelen in een zonnepark spreekt me erg aan. Ik wek nu mijn eigen elektriciteit op! Kortom, zeer tevreden tot nu toe!

• Gemak

Mooi product, goed contact.

Snelle, heldere reacties. Mooi product voor goede prijs.

• Gemak

Overstap vlekkeloos geregeld, persoonlijk contact en klantgericht!

Wij gebruikten al nagenoeg geen gas vanwege een warmtepomp, maar recentelijk zijn wij ook nog overgestapt van koken op gas naar inductie. We hebben dus een behoorlijk elektriciteit-verbruik en dit spoorde ons aan hoe wij de verbruikte energie duurzamer konden inkopen. Wij hebben toen zelf 19 panelen laten plaatsen maar omdat ook het contract van de vorige energieleverancier rond dezelfde periode afliep ook gekeken naar een innovatieve en duurzame energie-leverancier om het restant aan te vullen. Deze hebben wij gevonden in "Vrijopnaam", het eerste contact was al direct prettig en ook de adviezen mbt tot dag- of nachttarief, en de overgang van de vorige leverancier naar Vrijopnaam verliep zeer soepel. Daarnaast hanteert Vrijopnaam zeer concurrente prijzen waarbij wij ook nog eens investeren in het verduurzamen van onze aarde en toekomst.

• Gemak

Persoonlijk, down to earth en behulpzaam

Ik heb nu 3 keer gebeld met de customer service van Vrijopnaam, en ben zeer tevreden! Superfijn hoe jullie echt proberen te helpen, in plaats van de klant zo snel mogelijk af te schepen aan de hand van belscripts. Op een normale, vriendelijke wijze verder geholpen worden door iemand die echt hoort wat je zegt. Complimenten!

• Gemak

Zou graag nog in de app de voortgang van de kosten willen zien tov maandbedrag iplv alleen verbruik

Leuke partij

Leuke partij en grappig initiatief dat je zonnepanelen kan "leasen". De klantenservice was erg goed en wist direct al mijn vragen te beantwoorden. Tijdens het gesprek heb ik direct de app geactiveerd. De prijs/kosten zijn volgens mij ook erg scherp.

Soepele start

Prima start, heldere communicatie en snelle reacties. De app kan ik wel echt weinig mee, volgens mij klopt de data voor geen meter. Geeft me ook niet echt een overzicht van ingeschat vs echt gebruik

• Gemak

Allemaal prima, alleen weinig feedback over teruglevering zonnepanelen

Graag zou ik meer informatie over teruglevering ontvangen.

• Gemak

Fijn dat je door mensen op een menselijke manier word geholpen.

Ik heb een ingewikkelde elektriciteitsmeter. Bovendien was ik te laat met doorgeven van mijn meterstand en ook nog op vakantie. Een mailtje met de melding dat het later wordt leverde een persoonlijk gericht antwoord op dat het geen probleeem is. Toen ik vervolgens thuisgekomen mijn meterstanden wilde doorgeven waren foto’s van de verschillende standen voldoende. Vrijopnaam-mensen hebben de waardes van de meters zoals op de foto’s zichtbaar vervolgens voor mij ingevoerd. Heel aardig en klantgericht. Los van het feit dat de groene zonnestroom natuurlijk een sympathiek product is ben ik gewoon fan van dot bedrijf met de vriendelijke mensen. Ik beveel Vrijopnaam SAN ook regelmatig aan anderen aan.

• Gemak

Uitstekend, alleen jammer dat ik bij mijn app iedere keer alle gegevens moet invoeren.

• Gemak

Aansluiting en contractafsluiten ging prima, zonder problemen. Prijs was wat hoog vond ik.

• Gemak

Blij dat jullie er zijn!

Fijn dat we via Vrij op naam onze energie krijgen geleverd. Voor een schone bloeiende gezonde planeet!

Het licht brand

Het licht brand

Tevreden

Grotendeels tevreden, maar ik mis inzicht in mijn verbruik. Misschien gebruik ik de app niet goed, maar ik vind ook geen handleiding. Over mijn gasverbruik zie ik totaal geen informatie. Over elektriciteit iets meer, maar mijn verbruik van de vorige dag of maand kan ik bijvoorbeeld niet meer vinden.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

In de ap lees je inderdaad nu alleen je stroomverbruik. Binnenkort (oktober) komen we met een nieuwe versie van de app met ook het gasverbruik. En betere uitleg in de app hoe e.e.a. werkt en wat het je zegt. Dank voor je feedback. Met vriendelijke groet, Bas

Prima, betreft aansluiting etc.

Aanvragen en de administratie is snel verlopen. Telefonisch gevraagd of inzage in verbruik en maandelijkse kosten er was. Antwoord was bevestigend daarom is de keuze op vrij op naam gevallen. Echter wordt er wel inzage gegeven in het verbruik, maar niet in de maandelijkse kosten. Erg jammer dat deze belofte niet wordt nagekomen.

Makkelijk duurzaam bezig zijn zonder extra kosten

Makkelijk duurzaam bezig zijn zonder extra kosten

• Gemak

Persoonlijk contact en alles wordt goed geregeld.

Het voelt alsof het een kleine organisatie is waar je echt nog persoonlijk contact hebt. Je voelt je geen nummer en het geeft je ook het vertrouwen dat alles goed geregeld wordt.

• Gemak

Erg tevreden met onze overstap!

Na een slechte ervaring met het proberen aan te sluiten bij een andere maatschappij ging het hier zeer vlot en werden we erg goed geholpen. De app is ook een fijne toevoeging wanneer je je verbruik goed in de gaten wil houden.

prettig contact

Mijn ervaring is tot nu toe positief, Het contact is prettig verlopen. Meer kan ik er nu nog niet over zeggen

• Gemak

Zonder veel gedoe je hele energieverbruik goedkoop te verduurzamen.

Het oppervlakte van mijn dak is beperkt en lag al vol met panelen. Om mijn hele elektriciteitsbehoefte te verduurzamen bood Vrijopnaam een makkelijke en relatief goedkope oplossing.

Helder, transparant en betrouwbaar

Vrijopnaam is eindelijk een eerlijke speler in de energie markt. Naast eerlijke en lage tarieven bouw je ook nog aan een betere wereld met panelenopnaam. Sinds de oprichting zijn we klant en dat blijven we tot in lengte der dagen. Echt een aanrader!