Filters

9

Prima energie aanbiederm.

Kan geen slechte dingen opnoemen, alleen blijft het jammer dat je zelf moet vragen of er nog een vast contract wordt aangeboden. Heb dat gedaan, maar niet eind augustus of begin september terugbellen voor meer info. Daarom geen 5 sterren. Wacht het nog even af.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Goed maar kan beter

Goed maar is fijner als Millie vast contract aanbieden, weet een ieder waar hij aan toe is in deze roerige tijd

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Tevreden

Transparant over verbruik, fijne communicatie, bedrag op jaarnota wordt altijd snel uitbetaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Attent!

Jullie zijn altijd zeer accuraat en duidelijk met berichtgevingen. Je weet op tijd waar je aan toe bent. Geen aanbeveling, want we hebben geen gegevens van anderen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goed

de behandeling is vriendelijk,het teveel aan geld werd heel netjes terugbetaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Duidelijk

Ik vind de communicatie en de app overzichtelijk en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Jullie zijn zeer klantvriendelijk

Ik heb verschillende keren heel prettige telefoongesprekken met jullie gehad, waarin jullie alle aandacht hadden voor mijn situatie en goede adviezen gaven. Dat geldt ook voor de vrienden aan wie ik jullie adres doorgaf ter aanbeveling. (hoorde ik van hun)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goede service maar te duur

De klantenservice is echt geweldig. Ik voel me nooit een nummertje en heb altijd direct iemand aan de lijn. App is fijn. Ik schrok alleen toen ik rond ging kijken om evt over te stappen omdat jullie nog geen vast contract aanboden. Ik ga de helft minder betalen. Jammer dat jullie wat traag meebewegen, ik had jullie mijn geld gegund. Maar dan wel wat minder geld ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Geen problemen, alles prima, toppie!

Uitstekende firma.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

persoonlijk

ik weet niet of het de meest voordelige optie is om hier te blijven. Maar wat ik erg prettig vind is dat ik niet via een chatrobot een algemeen antwoord krijg, maar ik werkelijk iemand kan mailen en die ook nog eens op tijd terug mailt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Na onduidelijkheden bij contact correct geholpen

goed geholpen bij vragen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super fijn en betrouwbaar

Tot nu toe (afgelopen drie jaar) alleen maar positief ervaren. Duidelijke communicatie, als deze nodig is. Duidelijke jaarnota en tot nu toe altijd geld teruggekregen. Fijn dat het maandbedrag aangepast is en gelukkig minder is dan vorig jaar! Ik vind het erg fijn dat ik zonnepanelen kan hebben ondanks dat ik in een flat woon. Ik wil zoveel mogelijk verduurzamen en door Vrijopnaam te kiezen heb ik het gevoel dat ik in ieder geval op dat gebied een steentje bijdraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

goede service

blij met alternatieve energie

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed in verstrekken informatie en bereikbare klantenservice

Vrijopnaam is duidelijk met het verstrekken van informatie. Enige puntje is dat je geen mailt krijgt met toekomstige gas/energieprijzen, die komen alleen in je overzicht te staan, dus moet je er zelf naar op zoek. Verder is de klantenservice heel goed en snel bereikbaar als je vragen hebt. En ook afhandeling van de vragen of problemen gaat snel en in goed overleg!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Betaalbaar en milieuvriendelijk

Ik zit nu drie jaar bij vrijopnaam en de twee keer dat ik gekeken heb om te wisselen was dit nog steeds een van de goedkoopste opties. Paar eurootjes extra voor het milieu en verder is alles zoals je het gewend bent bij elke andere leveranciers

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Bijna de griffel! (tien? nah... doeknieaan)

Meedenkend; zeer snel (telefoon opnemen; antwoorden geven). Het systeem van PaneelOpNaam is voor mij dè manier om eigen stroom op te wekken tegen een zeer lage kostprijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant

Transparant in kosten en verbruik Paneel op naam is natuurlijk goed voor de klanten binding, maar geeft de mogelijkheid voor iedereen om te helpen groene stroom op te wekken. De opbrengst is natuurlijk ook een prettige bijkomstigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gewoon zo als het hoort! Geen gedoe en bij vragen goed bereikbaar

Een goed meedenkende energie leverancier en 100% natuurstroom! De mogelijkheid om zonnepanelen te kopen die op een park liggen, als je ze zelf niet kunt plaatsen kun je op deze manier toch bijdragen aan zonne-energie opwekking. Handige en zeer duidelijke app!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Klantvriendelijkheid 8

Goed te woord gestaan maar het belangrijkste is de prijs en die kan nog beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Beste energieleverancier

Onbegrijpelijk dat zo weinig mensen Vrijopnaam kennen. Is echt de beste én groenste leverancier van energie die ik ken. Ik woon in een klein huur-appartement en kan op deze manier, zonder zelf zonnepanelen te mogen aanbrengen, tóch alleen groene stroom gebruiken. Ze rekenen daarvoor een echt goede prijs én ik heb totaal geen last gehad van energie-armoede/tekort/onbetaalbare rekeningen. Zelfs met minimuminkomen geen toeslag hoeven aanvragen. Daarom: onbegrijpelijk dat niet meer mensen hier gebruik van maken. En als kers op de taart: hele fijne en bereikbare klantenservice! In deze tijd...

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Persoonlijk contact en duidelijke app. Energie leverancier die bij mij past

Eerste contact met de energie maatschappij was meteen goed. Persoonlijk contact vind ik heel belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed

Graag vaste contracten aanbieden! Klantenservice is uitstekend evenals de app en de mogelijkheid om het maandbedrag aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Is goed bezig

Schone energie, betrouwbare leverancier en heel goed, ook telefonisch, bereikbaar. Daarbij vind ik heel fijn dat ik zonnepanelen kan kopen zonder dat ik er zelf ruimte voor heb. Het was mij alleen niet duidelijk dat de opbrengst er van zoveel minder is dan de kosten van de energie die je af neemt. Maar dat is overal zo en zelfs landelijk geloof ik. Daar zou wel wat meer duidelijkheid over mogen komen. Ook heel prima dat je niet meer panelen kunt kopen dan ongeveer je eigen gebruik vraagt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Goede communicatie, heldere uitleg

Tot nu toe heb ik geen behoefte om van leverancier te veranderen. Wat ik soms wel mis is pro actieve communicatie. Als je langer klant bent word je niet gauw vanuit de organisatie benaderd omtrent voordelen, dat gebeurt alleen bij nieuw klanten en dat vind ik wel eens jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
6

Lees de uitleg.

Geen rekening houden met mensen die een oude meter hebben en geen 06 nummer. Waarom kan ik niet elke maand de meterstanden doorgeven via de telefoon of via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd