Filters

10

Eenvoudig, snel, overzichtelijk

Alles is makkelijk te beheren via de app, en anders zijn ze telefonisch bereikbaar en helpen ze je snel verder. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
1

Helaas weer een review vraag

Aangezien ik geen overbodige mail wil, zou het duidelijk moeten zijn dat ik ook geen review vragen wil.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Nette prijzen.Zeer klantvriendelijk

Prima .inzicht via internet.Zeer tevreden klant!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Good

Reliable provider with fair and clear prices. The customer service is easily reachable. The mobile app could be improved with more user friendly features.

  • Would you recommend us? Yes
7

Positief

Prettig dashboard, redelijk eenvoudig en inzichtelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant

Goede service en een overzichtelijke nota!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Vrijopnaam is een uitstekende keuze als energieleverancier.

Vrijopnaam is een uitstekende keuze als energieleverancier. Hun inzet voor duurzaamheid en groene energie is bewonderenswaardig. Met 100% Nederlandse windenergie leveren ze niet alleen stroom, maar ook een groenere toekomst. Hun klantenservice is vriendelijk en behulpzaam, altijd klaar om vragen te beantwoorden. De tarieven zijn concurrerend en transparant, zonder verborgen kosten. Daarnaast is hun online platform gebruiksvriendelijk, waardoor het eenvoudig is om je verbruik te monitoren. Vrijopnaam combineert milieubewustzijn met klantgerichtheid, wat hen een betrouwbare en verantwoorde keuze maakt voor je energiebehoeften.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijke app, duidelijke informatie

Alle informatie is goed te vinden, duidelijke app. Maandbedrag makkelijk aan te passen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima

Zou fijn zijn als de app een iOS native app zou zijn i.p.v. een app die in een browser draait.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Prima, geen klachten

Duidelijk, communicatief, open, transparant en eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

positief

Begrijpelijjke nota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Duidelijke app houden zo hoor!

Snap niet goed waarom mijn woningstichting wil dat ik met ISTA in zee ga, VoN is prima! Ik blijk toch met ISTA te maken te hebben al begrijp ik niet goed wat. Belachelijk dat ik als alleenstaande toch zoveel kosten overal voor betaal. maar dat vind ik met afvalstoffenheffing en gemeentelijke belastingen ook. Ik leef extreem zuinig en milieubewust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Aanrader

Ben tevreden over het geheel van levering, het inzicht en duidelijkheid van de rekening, echt groene stroom en niet de leu8gens van de andere zgn groene aanbieders,

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Uitstekende service

Klantenservice is uitstekend. Daardoor goed door de exorbitante stijging van de energie prijzen gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak N.v.t.
9

Duidelijk dmv app.

Goede en snelle informatie, duurzaamheid staat centraal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Gemakkelijk!

Communicatie gaat duidelijk en gemakkelijk. Geen poespas en fijne manier van je energie regelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Klein persoonlijk bedrijf

Duidelijke uitleg bij het aansluiten van deze energie leverancier. Persoonlijk contact vind ik heel belangrijk. Bij vragen of informatie krijg je meteen iemand aan de lijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede service

Zeer goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

een eerlijk en open bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf (sinds de oprichting al klant) zijn dat ze zeer ervaren, open en eerlijk communiceren. Klantenservice is goed te bereiken. Heldere communicatie en een goede en gebruiksvriendelijke app. Verder dragen we natuurlijk op deze manier allemaal bij aan schonere energie en zorgen we samen voor een mooiere toekomst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Geen problemen met jaarfactuur en meterstanden

Graag mogelijkheid om vaker meterstand door te geven en inzage hiervan

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
10

Duidelijk

Zonne energie.Betalbare kosten.IK ben tevreden op mijn keuze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Top ervaring!

Om onderstaande redenen heb ik ook mijn familie leden laten overstappen naar Vrijopnaam. - Duidelijke overzicht in mijn verbruik / kosten - Voordelig ten opzichte van andere leveranciers Hopend iedereen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede informatie verstrekking

De berekening van het terug te krijgen bedrag klopt prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Inzichtelijk, betrouwbaar, en groen

Ook nog voordelig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Bedrijfsgegevens

Postbus 37019

3005 LA Rotterdam

085-303 2652

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.