Goede organisatie en nette afwikkeling van de afrekening.

zie boven.

Prima zaak

Overzichtelijke structuur en duidelijke app.

• Gemak

Ik had hele hoge verwachtingen van de zonnepanelen maar t rendement valt me tegen

Zie boven

• Gemak

Beste Ron, vervelend te lezen. Hoe had de communicatie beter gekund om aan je verwachting te voldoen? Alle zonnepanelen in de parken presteren beter dan 250 kWh per jaar en de stroomprijs is hoog. Al onze klanten halen zodoende minimaal een rendement op hun investering van 13%. Daarnaast wordt je inleg geinvesteerd in de verdere verduurzaming van Nederland. Met vriendelijke groeten, klantteam Vrijopnaam

Duurzame en goede energieleverancier met top klantenservice

We zijn er erg blij me. Duurzame energie voor een goede prijs. Bij vragen helpt de klantenservice snel en vriendelijk.

• Gemak

geen wachttijd, snel en adequaat gehopen

• Gemak

Hallo ik ben zeer tevreden de overgang is goed verlopen. Dank daarvoor.gr ruizendaal.

• Gemak

Klantvriendelijk, persoonlijk, vlot en duidelijk

+ Snel en duidelijk + Persoonlijk contact - De app kan duidelijker (door kosten te vermelden naast het verbruik in kWh)

Very easy to use

Wish the app had English options as well as emails

• Would you recommend us? Yes

Mijn ervaring verloopt naar wens

Ik ervaar mijn ervaring met vrijopnaam als uitstekend. Ik heb geen klachten.

Fijne energie aanbieder

Vanaf het begin is alles soepel gegaan.

• Gemak

Nog geen goed oordeel mogelijk

Nog geen goed oordeel mogelijk omdat ik nog maar kort klant ben en nog niet weet wat er zoal gaat komen aan communicatie of anderszins. Voorlopig geen slechte ervaring, en dat is al vast een erg goede en veelbelovende start!

• Gemak

alles klopt; de energie, de rekening, de klantvriendelijkheid

VrijOpNaam laat je op een eerlijke manier delen in het bereiken van klimaatdoelen!

Fijne communicatie

Voor ons is vrijopnaam een goede manier om zonnepanelen te gebruiken zonder ze op het dak te hoeven plaatsen. Ons huis is onderdeel van een beschermd stadsgezicht en zonnepanelen zijn niet toegestaan. Dit gaat heel goed! Daarnaast is de communicatie snel, duidelijk en klantvriendelijk.

• Gemak

Wel persoonlijk, geen lange wachttijden

Niet zo oplossingsgericht, maar dat kan misschien ook wel niet ivm wet en regelgeving

Gaat goed

Ik kan er weinig overzeggen, er komt steeds stroom uit het stopcontact, dus ze voldoen aan mijn verwachtingen.

• Klantenvriendelijkheid N.v.t.

jammer dat ik de jaarnota niet gewoon in 1 keer retour krijg

leveren enz ging prima, maar ik met een bedrag terug krijgen en dat krijg ik niet in 1 keer terug

Milieuvriendelijk, klantvriendelijk

Ik heb voor Vrijopnaam gekozen, omdat ze alleen milieuvriendelijke stroom uit Nederland gebruiken en een zeer klantvriendelijke benadering hebben. Ik ben ook heel tevreden over mijn telefonische contacten met hen.

• Gemak

Klant vriendelijk en flexibel en meewerkend en klein maar fijn

Klant vriendelijk en flexibel en meewerkend en klein maar fijn. Fijn dat jullie zo flexibel zijn en persoonlijk zijn in het samen bepalen van de juiste maand termijn, ook als je die tijdelijk lager wil hebben of tijdelijk minder verbruikt. Bij jullie werk je nog duidelijk samen met mensen. Bij grotere partijen totaal niet meer en die grote partijen zijn zo flexibel als een loden deur en alleen maar uit op meer geld van hun klanten. Met vr, groeten, Gijsbert Dekker

Goede service, duidelijke informatie

Ik word altijd snel geholpen en de informatie die wordt gegeven is kort, krachtig en duidelijk.

Super tevreden!

De overstap was heel makkelijk geregeld en de overzichten die we toegestuurd krijgen zijn helder. Via de webapp kunnen we ook nog eens goed inzien wat ons verbruik is. Veel makkelijker en overzichtelijker dan bij onze oude leverancier!

• Gemak

Wat een service, een 10 is eigenlijk nog te min!

Geen lange wachttijden, direct antwoord, niet moeilijk doen, geen foutieve nota's, super makkelijk en correcte prijzen. Zo hoort een energieleverancier te zijn.

• Gemak

Geen omkijken naar, makkelijk en duidelijk.

Regelmatig een duidelijk kort en bondig overzicht inde mail. De app werkt ook prima.

vriendelijke service

Vriendelijke service en behulpzaam met uitleggen. Alleen teveel betaald geld weten ze niet precies hoe ze over moeten boeken denk,. .daar zijn ze erg laks mee! -nieuw termijnbedrag,. stond keurig op de site,. - MAAR,. pas na bellen kreeg ik mn nota toegestuurd - nu mag ik na 14 dagen al mn mening geven,.dat gaat goed - Maar het teveel aan voorschot terugstorten zit blijkbaar niet makkelijk in hun systeem,. misschien te druk met iedereen mailtje sturen om hun mening te laten geven?? - Misschien kan iemand hen leren hoe ze een terugboeking kunnen doen,. dat lukt mij zelfs in 2 minuten.

• Gemak

Beste mevrouw van Dijk, dank voor de terugkoppeling en suggestie voor verbetering. Op 8 januari heeft u de meterstanden doorgegeven en op 14 januari heeft de netbeheerder de meterstanden goedgekeurd zodat wij de jaarnota mogen versturen. U heeft deze nota op 15 januari ontvangen. Wij betalen vervolgens in dezelfde maand uit. In uw geval zal dit vandaag of morgen (24 januari) zijn. Ik kan mij voorstellen dat u verwacht (of andere klanten) dat deze uitbetaling ook direct gedaan kan worden na ontvangst jaarnota. Een goede suggestie waar we werk van maken. Met vriendelijke groeten, Bas

Heldere, snelle en sympathieke service

Uitstekende dienstverlening

• Gemak

Klantvriendelijk en doet wat t beloofd

Zeer klantvriendelijk en ook echte groene stroom. Qua gebruiksgemak een flink gemis. Voor elk klein dingetje moet er gebeld of gemaild worden. Ook mis ik de vrijheid om zelf een incasso moment te kiezen. De originele app was dramatisch en voegde niets toe. De nieuwe “web app” is eigenlijk t zelfde verhaal.

• Gemak

Beste Kyrill, dank voor je review. Eens dat je als klant meer zelf moet kunnen regelen. Werken we aan. Binnenkort (over zo'n 4 weken) komt al een nieuwe release. Ik zie daarnaast dat je woning wel over een slimme meter beschikt maar jij deze niet dagelijks uit laat lezen. Je dient ons hiervoor te machtigen. Kan eenvoudig vanuit de app:). Ik denk dat je daarna de nieuwe webapp een stuk meer waardeert. Met vriendelijke groeten, Bas