Vriendelijk personeel

Een keer telefonisch contact gehad, vriendelijk te woord gestaan.

• Gemak

Overstappen ging als vanzelf, geen omkijken naar gehad

Niets toe te voegen

Prima service!

Zeer klantvriendelijk, milieuvriendelijk, kostenbesparend, al met al een aanrader!

• Gemak

Erg fijne transitie van mijn vorige leverancier

Alles was erg goed verzorgd en de communicatie was zorgvuldig en compleet. Ben erg te spreken over de manier waarop ik aangesproken ben.

Zie mijn opmerking

Ik heb mij er nog niet erg in verdiept. Wat ik mis de beginstanden en datum van start van de levering door vrij op naam.

• Gemak

Eenvoudige manier om bij te kunnen dragen aan klimaat

Na duidelijke en zakelijke uitleg over werkwijze ging overstappen probleemloos.

• Gemak

Vriendelijk, correct, snel & goed, SUPER dus!

Helder verhaal, doen wat ze beloven, meest voordelig, ook als je geen 'zonpanelen op naam doet'. Van deze service wordt je blij!

Overzichtelijk , verfrissend en betrouwbaar

Overstappen is altijd even lastig vond ik. Je weet wat je hebt enzv.. Maar deze overstap was zo makkelijk. Website is leuk en simpel. Contact is goed. En je wordt op de hoogte gehouden van je verbruik. En niet te vergeten: het gevoel dat je een klein beetje bijdraait aan duurzaamheid met je eigen panelen. Hoe leuk is dat. Ik ben heel blij met Vrij op naam.

Groene energie samen uitbouwen

Het is goed dat jullie super groene energie leveren en een uitstekende klantenservice hebben! Zaken die ik nog mis: - Exact verbruik ipv percentage tov wat ik opwek - Verbruik per kwartier - Sneller mijn verbruik kunnen inzien (loopt nu een paar dagen achter) - Zelf panelen kunnen toevoegen via website (ipv via klantenservice) Vooral verbruik per kwartier zien kan een hoop helpen met energie besparen heb ik in het verleden gemerkt. Ik hoop dat jullie dat nog kunnen verbeteren, veel meer is er eigenlijk niet nodig! Verder erg blij met mijn zonnepanelen en hoop snel 100% zelfvoorzienend te zijn, nog maar een paar paneeltjes :)

• Gemak

Dé oplossing die ik zocht voor duurzame electriciteit, goede communicatie, vriendelijk personeel.

Ik was op zoek naar een direct bijdrage aan duurzame energie. Investeren in zonne-panelen op een zonne-park vind ik echt een goede oplossing, want mijn huis leent zich er niet voor. Het rendement is prima, het idee dat je verschil maakt is nog beter. Proces van overstappen verliep soepel. De app vind ik leuk om te laten zien aan vrienden, collega's e.d. Pas 3 maanden geleden overgestapt, tot nu toe blij met die keus.

• Gemak

FIjne overstap gemaakt en mooi de combinatie van extra zonnepanelen met energieleverancier

Wel jammer dat er zo weinig inzicht is in je verbruik en opwekking van de zonnepanelen. De app belooft dit wel te doen, maar biedt eigenlijk heel weinig informatie. Ook zou het fijn zijn als je maandelijks een overzicht krijgt van je gebruik?

• Gemak

alles duidelijk toegelicht, lage prijzen

eenvoudig bereikbaar en direct contact

open, duidelijk en vriendelijk

zie boven

• Gemak

duidelijke uitleg en snelle reactie op vragen.

Goed en vriendelijk ,

• Gemak

Geen idee, alles werkt naar behoren

Niets gemerkt van de overstap naar Vrijopnaam. Prima dus. Wel last gehad van Eneco die mij weer terug wilde als klant, zeer hinderlijk persoon aan de deur.

• Gemak

Zeer persoonlijk contact en service op maat!

Na mijn telefonisch verzoek zeer snel gehandeld. Ik vind het een erg mooi concept als je zelf niet ( voldoende) zonnepanelen op je dak kunt hebben. Bovendien goed betaalbaar!

duidelijke uitleg bij afsluiten

vriendelijke en ter zake kundige hulp over de telefoon

Vriendelijk service

Even gebeld en werd direct geholpen

• Gemak

Serieuze optie wanneer je geen (eigen) dak hebt.

Geen dak en wel panelen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Voor tijdelijk stroom en gas kwam Vrijopnaam er goed uit. Echter het huis staat leeg totdat de overdracht plaatsvind en nu begon ik met een maandtermijn van 330 EUR, deze is vandaag teruggebracht naar 200 EUR. Ik schiet dus voor deze periode zo'n 750 EUR voor waarbij ik een eindafrekening wellicht zo'n 120 EUR aan verbruikskosten (totaal) heb. Het was gemakkelijk om het afte sluiten, aan de telefoon was men vriendelijk, maar ik behoor niet tot de doelgroep (flexibele klanten). Dan heb je je doelgroep en je dienst niet goed op elkaar afgestemd en krijg je een ontevreden klant.
  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Johan, vervelend om dit te lezen. We hebben je aangegeven dat er specifieke leegstandscontracten in de markt zijn. Daar heb je niet voor gekozen. Onze tarieven zijn altijd scherp, juist omdat we met de markt meebewegen en geen marge op je energieverbruik leggen. Wij bieden 100% Nederlandse zonnestroom en de mogelijkheid je eigen zonnestroom op te wekken in een zonnepark. Daar gaan wij voor. Met zonnige groet, Bas

Snelle adequate reactie op vragen

Naar tevredenheid afgehandeld

• Gemak

Plezierig contact, één op één is mogelijk. Goed aangepast windpark in de natuur. Groet, At de Groot
  • Gemak

Goede ervaring met klantenservice. Goede energieprijzen en belangrijkst: een goede en originele bijdrage aan groene energie. Jammer is dat je niet meer zonnepanelen mag kopen dan hetgeen je verbruikt, niet omdat je meer wilt investeren maar enkel omdat je meer wilt bijdragen aan groene energie. Daarnaast is het jammer dat je het niet kunt combineren met postcoderoosprojecten en dat je de energiebelasting niet kunt salderen.

Over Vrijopnaam

Filter op Taal