Filters

10

Goede en klantvriendelijke energie leverancier

Goede ervaring en klantvriendelijk ook geen wachttijd als je belt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Simpel en duidelijk

Goede communicatie. App is simpel te gebruiken (en heeft MFA! Maakt de developer in me ook blij). Panelen kopen ook een superleuk initiatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Great customer service

I have a feeling Vrijopnaam is the only expat friendly company in The Netherlands. No other company or institution would ever answer or send e-mails to me in English without being asked multiply times. No other company would spend time explaining me in English the terms and conditions. No other company would answer as soon as my email is sent. As long as the customer service stays like this I am not going to change the electricity provider. I receive very personal care, the employees seem very professional and friendly. My cooperation with Vrijopnaam has been perfect, zero problems, zero issues. Easy and without any stress. That is what I like!

  • Would you recommend us? Yes
10

Prettige communicatie

Vorig jaar moest ik snel een leverancier hebben voor mijn energie en vrij op naam stond klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer prettige communicatie, een fijne app met verbruiks overzicht en snel het geld binnen van de jaarnota.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
10

Goed bedrijf

Lekker makkelijk. Alles is goed bij te houden in de app.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
1

Vrij op naam is misleidend in de mails

Vrij op naam is misleidend in de mails die wij bij het aangaan van het contract ontvangen hebben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
6

Duurzame energie maar dogmatisch beleid t.a.v. maandtarief

Ter toelichting: - Ik hecht aan verduurzaming dus is VrijOpNaam een geschikte provider. - Ik kon aantonen dat mijn energie verbruik niet boven de 350 euro uit zou stijgen. Toch werd star vastgehouden aan de "voorgestelde" 600 euro. Ook werd aangegeven dat ik het bedrag zelf aan zou kunnen passen via de app. Ja, dat klopte, maar wel enkel naar boven! Na de eindafrekening stelt ook VrijOpNaam vast dat een termijnbedrag van 259,00 voldoende is...... -Goeie app!

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede klantenservice

Goede en accurate klantenservice met echte mensen. Ze verwijzen wel tot in den treure naar de app, maar die hoef je gelukkig niet te gebruiken, hè.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Redelijk betrouwbare energieleverancier

Het is lastig om in de jungle van energieleveranciers te kiezen bij wie je stroom wil afnemen. Een groot deel van de stroom bij Vrijopnaam komt van zonnepanelen. Toch waren ze er als de kippen bij om de stroomprijs snel fors te verhogen. Je kunt zelf zonnepanelen kopen bij deze leverancier maar je krijgt voor de zo opgewekte energie maar een kleine vergoeding terwijl zij er zelf het meest van profiteren. Ze zijn in ieder geval niet failliet gegaan en hun app werkt erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Fijn en overzichtelijk

Inzicht in je verbruik via de app is heel duidelijk en overzichtelijk. Evenals de jaarnota. Het voorschot heb ik snel teruggekregen. Ook handig dat je je maandbedrag kan aanpassen via de app, afgestemd op je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
7

Prima, wat je kunt verwachten.

Heldere communicatie als ik vragen heb. Verder gewoon wat ik ervan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

One of the easiest and best experiences with electricity companies.

Everything has been going very smooth and fair. I could even check the daily rate of use whenever I want. I would certainly recommend this company to friends and family.

  • Would you recommend us? Yes
10

Erg fijne duurzame provider die voorop loopt

Vrijopnaam is een kleine partij die aan al mijn verwachtingen voldoet. Ze zijn duurzaam, hebben allerlei duurzame zonneparken waar ik zelf al 10 panelen heb en hebben sinds kort ook dynamische tarieven zodat ik zelf voordelig ben maar ook gebruik kan maken van stroom op momenten dat er teveel is. De klantenservice reageert altijd vriendelijk en direct en denkt altijd mee. Geen gedoe, een eerlijke prijs en van alle gemakken voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Erg vriendelijk klantenteam

Er wordt snel en duidelijk gereageerd op vragen via telefoon en e-mail. Het zou fijn zijn als ze een tool ontwikkelen waar je zelf de tussentijdse meterstanden in kunt zetten om zo het verbruik te monitoren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

convenient and efficient

nice experience

  • Would you recommend us? Yes
10

goede communicatie

Vriendelijke medewerkers met kennis

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

gebruiksvriendelijk

altijd up to date

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Goed

Duidelijke informatie..Snelle afhandeling.Klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Tevreden

Groen, duidelijk, makkelijk te bereiken. Transparant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Prima en betrouwbaar

Goede levering en nog nooit storingen gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Probleemloos

Het teruglever tarief zo van mij hoger mogen zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Nooit problemen

Goede ervaring, Geen problemen gehad. Duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
5

Very mixed feelings

There is a very basic application to see my consumption statistics. I would even say an undeveloped one. Constant spam regarding solar panels, though the entire internet is full of feedbacks that the company lies about electricity production. During the price fluctuations, increased my monthly payment to >500€ ignoring my comments, just to return 1200 back...

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
7

Op dit moment werkt dit goed voor mij

Op zich is het systeem ok, ik moet wel zien of dit in de toekomst ook voor mij werkt. Verder is het kantoor goed te bereiken en denken met mij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd