Filters

5

De informatie vooraf klopte niet

Toen ik instapte heb ik vooraf geen goede, oftewel, misleidende informatie gekregen. Ik zou met de juiste kennis niet zijn gaan deelnemen. Overigens is de afgelopen maand ook een hoger bedrag geïncasseerd dan het gecommuniceerde nieuwe maandbedrag bij de jaarnota.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

kleinere firma die goed bereikbaar is ,en die je ook vrij laat.

Ik laat alle zaken uit de gekkigheid van die zieke Energiemarkt even buiten beschouwing, bij de beoordeling van Vrijopnaam, zodat het alleen over "Vrij Op naam" als tussen partij gaat. De jaar afrekening over 2022 die in januari 2023 is ontvangen is echt zeer duidelijk opgesteld! Daarmee heeft Vrijopnaam een pluim verdiend moet ik eerlijk zeggen. Ze hebben een serieuze IT aanpassing gedaan om de afrekening op dit level te krijgen. Het uitgangspunt "Gas behoort toe aan iedereen" staat in groot contrast met het uitmelk model van de global elite. Die paar kuub gas wordt wel heeeeeel duur gemaakt door enkele dominantjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed; blij met de keuze voor Vrijopnaam

Duidelijke overzichten, prima eindafrekening. Fijn zonnepanelen te hebben die voor je werken zonder dat je ze op een eigen dak hoeft te hebben, een dak dat niet in een handige richting staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak
8

Duidelijk

Goed inzicht in gebruik in de app. Fijn, zonnepanelen op de zonneweide.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goede ervaringen .

Nooit problemen gehad , zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak N.v.t.
8

Duidelijke app

De app is handig en overzichtelijk. Was wel zeer verrast, na de aanschaf van zonnepanelen bij VrijOpNaam, er later pas achter te komen wat de Stroom opbrengst is qua kosten van deze panelen. Helaas geen verdiscontering wat bij deze enorme energie prijzen van nu wel interessant was geweest.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Goed en tevreden

De app is duidelijk en overzichtelijk. Tevreden over klant vriendelijkheid. Facturen en wijzigingen worden correct en tijdig verstuurd. Maak gebruik van zonnepanelen V.O.N.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk. Makkelijk bereikbaar. Begripvol jegens financiële situatie klant in betrekking gasprijzen en termijnbedrag. Eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Communicatie is prettig.

Waar vorig jaar een verhoging via de voicemail werd doorgegeven, gaat dit nu per mail. Uiteraard zijn de mededelingen ook positiever. Dat scheelt..!;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Duidelijk, goede service.

Nooi problemen gehad bij Vrijopnaam. Duidelijke communcatie en goed werkende digitale middelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Reliable and consistent

I’ve been using it for a few years, this is clean energy 100% works well all the time, good customer service. The app is simple but it has everything you need, consumption overview history and year overview.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

groene energie, en heldere en snelle communicatie voor een goede prijs

ik ben een tevreden klant. Vrijopnaam levert mij groene energie en beheert zonnepanelen op mijn naam. Vrijopnaam geeft mij continu inzcht in mijn verbruik en de financiële situatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Overall goed, op de vergoeding van paneelopnaam na

Ik ben erg tevreden over alles, maar het energie van paneelopnaam staat in de overzichten gelijk aan je verbruikte energie. Bij de jaarnota kwam ik er pas achter dat je een hele lage vergoeding ervoor krijgt. Ik vind dat jullie de data erg slecht weergeven en zit eraan te denken om een officiële klacht in te dienen en geld te eisen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Gemak

Reactie van het bedrijf

Beste Toine, Zoals besproken maakte je een rendement op je inleg van 14% en zal dit komend jaar verbeteren (indien de stroomprijs hoog genoeg blijft) naar 20%. Deze verhoging komt omdat we de vergoeding per kWh ophogen naar 10 cent. Helaas zal je de wettelijke heffingen (energiebelasting en btw) altijd moeten betalen. Vriendelijke groeten, klantteam Vrijopnaam

10

Hele fijne ervaring, de app is duidelijk, prijzen zijn scherp en de klantenservice is top.

Ik zit nu twee jaar bij vrij op naam en ik ben super tevreden. de app is heel duidelijk en ik kan alles goed inzien. de klantenservice is ook super goed en reageert altijd snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Transparant

Duidelijke en tijdige communicatie. Transparant, pro actief. Ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed

Graag meer transparantie in inkoopprijs stroom en gas communiceren. Zeker in een volatile markt als deze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

------

------

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Super team

Zo goed benaderbaar, snel reactie. Duidelijke uitleg! Het is jammer van de hoge prijzen maar gaat alweer de goede kant op en vrij op naam kan hier natuurlijk niks aan doen. Nu nog een collectief dat we voor onze eigen panelen van von niet zoveel belasting en transport moeten betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Goed

Jammer dat jullie geen variabele uurcontracten hebben

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijne en meedenkende partij met redelijke tarieven en fijne chatservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Milieuvriendelijk, goede service en fijne app

Ik raad vrijopnaam zeker aan! De webapp is overzichtelijk, goede service en uiteraard een van de meest milieuvriendelijke partijen van NL! Ik vind het geweldig dat je zonnepanelen kunt adopteren via Vrijopnaam als je zelf geen mogelijkheid hebt om deze op je huis te plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

super snel aan de telefoon

Duidelijke jaarafrekening

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
10

Prima gerichte informatievoorziening en snelle service bij vragen

De informatie voorziening via de app is toegankelijk georganiseerd. Alle informatie over contract, jaarafrekening en energie prestaties zijn makkelijk benaderbaar. Vragen eenvoudig te stellen via de app en je krijgt snel een antwoord .

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
9

Klantvriendelijke maatschappij die daardoor ook vertrouwen schept.

Vrij op Naam heeft een app die uitstekend werkt en waarin je alles kunt vinden wat je moet weten. Ook schept de maatsch de mogelijkheid zonnepanelen te leasen, is daardoor zeer ecologisch bezig. Ik denk niet dat ik ooit nog overstap !

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak
8

Groene stroom met optie om te participeren in de opwekking

Wij wonen in een wijk met heel veel bomen, ongeschikt voor het plaatsen van zonnepanelen op eigen dak. Wij vinden het heel stimulerend dat we 10 panelen kunnen financieren van een zonnepark elders.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Gemak

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd