Zo respectvol, zo deskundig. Wat een liefdevolle manier om oude ballast, energieen kwijt te raken. Ik voel me eindelijk heel en dankbaar. Dankbaar dat ik na een jarenlange zoektocht bij Caroline terecht ben gekomen.

• Empathie

Het was een hele bijzondere ervaring. Ik wist niet wat het resultaalt zou zijn maar na 3 weken voel ik mij al energieker en rustiger in mijn hoofd! Dankjewel Caroline 🙏🏼

• Empathie

Ik kwam bij Caroline terecht voor behandeling van Happy Brain Works. Mijn eerste indruk voelde al goed. Zij stelt je op je gemak, is een zeer warme persoonlijkheid. Daardoor vertrouwde ik haar meteen. De sessies waren erg bijzonder. Het heeft mijn leven veranderd in positieve zin. Door haar heb ik inzicht gekregen waar mijn pijnpunten lagen ook door ervaringen in mijn jeugd waardoor ik onzeker was in mijn werkrelaties. Ik ben dankbaar te mogen zeggen dat ik nu de betere versie van mezelf ben. Caroline heeft ervoor gezorgd dat ik nu innerlijke rust heb, inzicht in mezelf en de wond van onzekerheid geheeld is. Ik ben haar eeuwig dankbaar.

• Empathie

Caroline is een heel fijn hartelijk persoon. Ze neemt de begeleiding heel serieus, ze legt alle stappen uit. De behandeling is fijn, een warm bad en met genoeg handvaten om thuis zelf weer aan de slag te kunnen. Caroline is een zeer intuitief iemand, heeft duidelijk heel veel scholing gehad op tal van gebieden, dit kom terug in onze diepgaande gesprekken. Al met al een topervaring!

• Empathie

Een ontmoeting met Carolien is een diepe ontmoeting met je spirituele ik. Zij geeft toegang tot het open hart wat je altijd bent geweest. Liefde stroomt vrij door haar heen en door je daaraan over te geven kom je jezelf tegen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Empathie N.v.t.

Sinds ik Caroline heb ontmoet, draagt ze bij aan belangrijke ontwikkelingsfases in mijn leven. Je komt veel mensen tegen op je pad. Van sommige weet je dat je ze later nog dankbaar bent. Caroline is daar één van. Hoe ze je ook helpt, op jouw manier, haar begeleiding is voor altijd voelbaar. Ik sluit me volledig aan bij de recensies van Cécile, Shirley en Jennifer. En bij ieder die een liefdevolle achterlaat - Ahe!

• Empathie

De coaching-sessies met Caroline waren ontzettend fijn, leerzaam en prettig! Ze is een fantastisch mens waar ik graag van Den Haag naar Amsterdam voor reisde om met haar aan de slag te gaan. Ik heb enorm veel aan haar hulp gehad.

• Empathie

Ik ben heel erg blij met de coaching van Caroline Schaay. Al vanaf het in-take gesprek wist zij mijn situatie te doorgronden en mij met concrete adviezen te helpen. De sessies waren iedere keer voor mij een geweldige eye-opener. Ik ben mijzelf veel beter gaan leren kennen en we weet nu beter wat ik moet doen om sterker in het leven te staan. Caroline is een fijne professional die holistisch naar mij heeft gekeken. Met scherpe vragen, diepgaande gesprekken en helende woorden mij heeft geraakt in geest, ziel en lichaam. Dankjewel hiervoor!

• Empathie

Myn ervaring met caroline , geweldig een deskundig en liefdevolle vrouw die heel goed weet waar ze voor staat . Ik heb er heel veel steun en liefde tydens onze sessie's gekregen het is een engel .🙏❤️

• Empathie

Ik ervaar haar als een hele krachtige vrouw, ze legt de vinger op de juiste plek, waardoor ik echt de diepte inging. Maar alles gebeurde op een pure, liefdevolle en veilige manier, door haar heb ik mijn zelfvertrouwen teruggekregen. Ik ben thuisgekomen in mezelf, ik sta in mijn kracht en ik volg mijn hart.

• Empathie

Ik heb twee hele mooie en bijzondere ervaringen gehad bij Caroline. De trainingsweek thuiskomen in jezelf op Ibiza en daarnaast ook de Heart & Soul healing. Ze is een geweldige liefdevolle en professionele coach. Kan zich goed inleven, straalt enorm veel rust uit, geeft veel vertrouwen en door haar behandelingen helpt ze je om dingen uit het verleden los te laten waardoor je innerlijk weer gaat bloeien! Hierdoor zal je ook zeker enorm gaan “groeien” als mens!

• Empathie

Als deelnemer aan de trainingsweek "Thuiskomen in je Zelf" heb ik ervaren hoe deskundig en empathisch Caroline is. Die week was voor mij life-chancing mede door de professionele begeleiding van Caroline. Zij voelt haarfijn aan wat je nodig hebt. Je voelt je gelijk op je gemak bij haar, waardoor je makkelijker zaken los kunt laten. Ze heeft een bijzonder fijne stem, wat heel fijn is bij geleide meditaties. De trainingsweek zat heel goed in elkaar. Ik zou iedereen zo'n week met Caroline gunnen.