Ik ben heel erg blij met de coaching van Caroline Schaay. Al vanaf het in-take gesprek wist zij mijn situatie te doorgronden en mij met concrete adviezen te helpen. De sessies waren iedere keer voor mij een geweldige eye-opener. Ik ben mijzelf veel beter gaan leren kennen en we weet nu beter wat ik moet doen om sterker in het leven te staan. Caroline is een fijne professional die holistisch naar mij heeft gekeken. Met scherpe vragen, diepgaande gesprekken en helende woorden mij heeft geraakt in geest, ziel en lichaam. Dankjewel hiervoor!

• Empathie

Myn ervaring met caroline , geweldig een deskundig en liefdevolle vrouw die heel goed weet waar ze voor staat . Ik heb er heel veel steun en liefde tydens onze sessie's gekregen het is een engel .🙏❤️

• Empathie

Ik ervaar haar als een hele krachtige vrouw, ze legt de vinger op de juiste plek, waardoor ik echt de diepte inging. Maar alles gebeurde op een pure, liefdevolle en veilige manier, door haar heb ik mijn zelfvertrouwen teruggekregen. Ik ben thuisgekomen in mezelf, ik sta in mijn kracht en ik volg mijn hart.

• Empathie

Ik heb twee hele mooie en bijzondere ervaringen gehad bij Caroline. De trainingsweek thuiskomen in jezelf op Ibiza en daarnaast ook de Heart & Soul healing. Ze is een geweldige liefdevolle en professionele coach. Kan zich goed inleven, straalt enorm veel rust uit, geeft veel vertrouwen en door haar behandelingen helpt ze je om dingen uit het verleden los te laten waardoor je innerlijk weer gaat bloeien! Hierdoor zal je ook zeker enorm gaan “groeien” als mens!

• Empathie

Als deelnemer aan de trainingsweek "Thuiskomen in je Zelf" heb ik ervaren hoe deskundig en empathisch Caroline is. Die week was voor mij life-chancing mede door de professionele begeleiding van Caroline. Zij voelt haarfijn aan wat je nodig hebt. Je voelt je gelijk op je gemak bij haar, waardoor je makkelijker zaken los kunt laten. Ze heeft een bijzonder fijne stem, wat heel fijn is bij geleide meditaties. De trainingsweek zat heel goed in elkaar. Ik zou iedereen zo'n week met Caroline gunnen.

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen.