Doorleefde wijsheid en begeleiding!

Bij Caroline voel je dat ze weet wat ze doet. Haar jarenlange ervaring verweeft ze kundig in de sessies. Ze is zuiver, open en heeft haar eigen thema’s uitgewerkt. Hierdoor kan ze anderen op diep niveau zien en begrijpen.

• Betrokkenheid
  • Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Ik had geen twijfel.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Ik voelde me na de sessie(s) opgeschoond. Ik ben meer tevreden en niet meer continue op zoek naar een verbeterde versie van mijzelf. Veel thema’s waar ik voorheen last van had zijn verdwenen of in mildere mate aanwezig.

Geweldig heb m’n leven terug !!

Ik kan niet uitleggen hoe of wat maar het heeft mij m’n leven teug gegeven en verlicht Caroline is echt m’n steun en toeverlaat geweest en nog steeds zo n lieverd dikke 10 voor jou je stem geeft me al zoveel rust bedankt voor dat je me weer liet geloven in mezelf !

• Betrokkenheid
  • Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Geen
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Levensreddend

Vertrouwen en geduld geleerd. Meer rust gevonden

Caroline heeft me geholpen weer vertrouwen te krijgen en me geleerd hoe ik zelf weer verder kon met het aangereikte gereedschap.

• Betrokkenheid
  • Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Of het ooit weer goed zou komen
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Vertrouwen en geduld geleerd

Caroline heeft mij begeleid bij 3 ademsessie. Dat was een hele fijne ervaring. Ze stelde gerust zodat ik me over kon geven aan het proces. Heel bevrijdend.

• Coaching N.v.t.
  • Betrokkenheid
  • Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Mijn onbekendheid met de ademcoaching.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Voelde me licht en energiek. Opgeruimd.

Deze coaching veranderd je leven te goede!

Caroline is zeer deskundig in haar kennis en zorgt voor kennis overdracht om je sterker te maken. In de coaching is ze betrokken en warm. Eigenlijk hun je iedereen een coach zoals Caroline!

• Betrokkenheid
  • Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Geen.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Ik ben sterker geworden en heb handvatten om verder te groeien.

Deurtjes die dicht waren gingen weer open en alles werd lichter

Als je bij Caroline langs gaat, kun je rekenen op een transformatie. Waar je vooraf zorgen, trauma's, angsten of belemmeringen ervaart, verlaat je als een lichter mens de deur. Caroline gaat tijdens haar behandeling samen met jou de worstelingen in het leven aan. Dat is soms eng, verdrietig of lastig, maar voor een mens heel belangrijk. Je gaat dingen voelen, zien en beleven en komt uiteindelijk uit bij de persoon zoals die ooit op de wereld werd gezet. En geloof me, dat is een heel fijn gevoel. Ik zweefde letterlijk de kamer uit en voelde me nog nooit zo licht en opgelucht. Zit je even vast? Blijf je tegen dezelfde patronen aanlopen? Of worstel je met jouw gedachten? Dan weet ik zeker dat je bij Caroline terecht kunt. Zij zet de deurtjes open die wellicht lang dicht waren en helpt je weer met groeien.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Ik denk dat ik met afvroeg of ik capabel was om dingen te zien en te voelen op spiritueel niveau.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Ik voelde me een stuk lichter en positiever. De zwaarte viel letterlijk van mijn schouders en veel zorgen heb ik nu niet. Ik vertrouw er nu op dat dingen komen en gaan en ik zelf meebeweeg. Daarnaast merk ik dat mijn relatie positief groeit en ik minder last heb van invloeden van andere mensen.

Openbaring

Twijfel je? doe het!! Wat deze week mij heeft opgeleverd kan ik moeilijk in woorden uitdrukken. De veiligheid die Caroline en Sander neerzetten heeft er voor gezorgd dat ik 100% kon geven en dus ook alles er uit kon halen wat er voor mij in zat. Mijn dankbaarheid is groot <3 Bij de groeps soul healing is er iets in mij open gegaan. Ik ben meer in contact met mijzelf en heb bepaalde oude patronen achter mij gelaten. Eigenlijk is het bijna niet te beschrijven. Als het aan mij ligt ga ik zeker nog een keer weer. Ik heb zelfs af en toe heimwee haha.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Mijn eigen onzekerheid of ik het aan durfde te gaan deze reis te maken.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Bang zijn is niet nodig. Bij Caroline ben je veilig.

Fantastische vrouw met een fantastiche aanpak

Caroline is iemand waarbij je alles kwijt kunt. Zij oordeelt niet, maar stelt de juiste vragen en geeft tips en adviezen waarmee je verder kunt (en gaat!). Ik heb zaken losgelaten en geaccepteerd waarvan ik niet wist dat ik er mee zat. Ik voel me bevrijd en ik kan weer mezelf zijn. Het is heel wonderlijk wat er gebeurt tijdens sessies met Caroline en ik blijf haar voor altijd dankbaar voor hoe zij me heeft geholpen.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Zou haar techniek bij mij wel werken?
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Bevrijding; weer mezelf kunnen zijn

Verhelderend en rustgevend

Wat een warm bad is het om bij Carolien ontvangen te worden. Helemaal omhuld met energie en warmte. Het is een bijzondere sessie die diep gaat en heelt op vele lagen. Inzicht gevend op oude thema's en vooral het loslaten wat nu niet meer nodig is. Intens maar omhullend. De sessie werkt nog steeds door. Nu is het alweer een paar maand geleden en nog steeds komen er momenten terug die helend zijn.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Of ik wel in overgave durfde
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Liefdevol en omhullend

Diepgaand, opschonend transformerend,

De sessie die ik bij Caroline heb ontvangen was groots. Drie uur lang zijn we bezig geweest met opschoning, terughalen van dat wat door de levens heen was achter gebleven.......en nog zo veel meer. In een bad van zuiver licht en liefde werkt Caroline door verschillende energie lagen heen. De sessie werd stevig door haar gedragen. Prachtig!!!!! Op vele fronten, waar ik geen besef van had, heeft de sessie me afronding gebracht en is er ruimte in mij ontstaan. Een soort gevoel van diepere heelheid. Dankjewel lieve Caroline voor het neerzetten van jouw kwaliteiten en missie in deze wereld. Aniet Langeveld

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Geen..Ik ben er open in gegaan.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Nog dagen na de sessie heb ik huilbuien gehad zonder specifieke aanleiding. Het voelde als tranen die te maken hadden net integratie.

Ik voel me compleet, nu een lange zoektocht naar mijzelf (buiten mijzelf) teneinde is

Ik werd me sterk bewust van de verschillende terugkerende thema’s in mijn leven; zoals het mezelf niet op waarde weten te schatten, het niet duidelijk aan kunnen geven van mijn grenzen en mijn neiging om mezelf te zeer te laten versmelten met de energie van anderen en hun levensweg. Tijdens de Heart & Soul Healing hebben Caroline en ik samen gekeken hoeveel energie van anderen zich verbonden had met die van mij. Het was best confronterend om onder ogen te zien hoe sterk de mening en energieën van anderen in en op mijn wijze van leven van invloed zijn geweest en nog steeds waren. Na deze bewustwording en de door mij gegeven toestemming om deze energetische verstrengelingen met anderen te verbreken, heeft Caroline met behulp van diverse zachte technieken mijn energieveld opgeschoond en weer van mij gemaakt. Hierna hebben we diverse in het verleden en in het hier en nu levende thema’s doorleefd. Zodat ik meer regie heb over mijn eigen leven, me meer thuis voel in mijn lichaam en hier op Aarde. Mijn weerstand tegen het hier op Aarde zijn is verdwenen waardoor ik meer liefde en vreugde kan ervaren. Te-vrede-nheid is een mooi woord om aan te geven wat ik in mezelf voel en waarneem. De leegte in mij is opgevuld met mijn eigen totale aanwezigheid, met zelfliefde en een grote diepgevoelde liefde voor het leven en voor Al-dat-Is. Ik heb de Heart & Soul Healing en de liefdevolle wijze waarop Caroline dit alles begeleidt ervaren als een groot cadeau voor mezelf en daaruit voortvloeiend ook voor anderen door mijn nieuwe wijze van Zijn. Na de healing sessie voelde ik me uitgeput en in een soort niemandsland tussen verleden en toekomst in, dus eigenlijk helemaal in het hier en nu. In de dagen erna ontstond er een enorme rust en vrede in me en werden er kleine en grote veranderingen voelbaar en zichtbaar. Mijn oude manier van in het leven staan is echt verleden tijd en mijn nieuwe ik zet met zelfvertrouwen en liefdevolle aandacht de eerste stappen op mijn nu geheel eigen pad.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Geen twijfel
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Zie verhaal hierboven

Onbeschrijflijk dankbaar!!!

De Trainingsweek “Thuiskomen in jeZelf” is het mooiste cadeau voor mijzelf geweest. Ik ben Sander en Caroline zo ontzettend dankbaar voor alles wat ze voor mij hebben kunnen betekenen. De eye-openers zijn niet meer op te tellen, zoveel heeft het gebracht. Met geen 1000 woorden kan ik omschrijven wat voor magische ervaring dit was. Ik raad dit iedereen aan.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Of dit wel iets voor mij zou zijn.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Zoveel inzichten, en heel dankbaar dat ik dit gedaan heb.

Prachtige liefdevolle afgestemde ervaring.

Caroline is heel afgestemd en nam alle tijd om alles goed uit te leggen. Ik vond het spannend en tegelijkertijd voelde ik me heel veilig. Ik kon me laten zaken en me helemaal openen en vertellen over alles. Zo bijzonder hoe het diepe weten in mij kon spreken. Magische ervaring. Ik voel dat het lichtheid en eigen ruimte brengt. Heel dankbaar ben ik.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? is het wel tijd? durf ik dit wel?
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? het is nu ruim een week gekeken en ik voel dat er van alles gebeurt in mijn lichaam. Ik droom veel. Het ene moment ben ik heel licht en het volgende moment voel ik me verdrietig. Alsof ik langzaam opgeschoond word. Het heeft nog even tijd nodig om helemaal te integreren. En als ik in de spiegel kijk zie ik een grote verandering...Ik zie er veel ontspannener uit en meer aanwezig. Direct na de sessie voelde ik ook grote aanwezigheid in mijn lichaam. Veel zwaarder in de positieve zin van het woord.

Overtuigingen en oude patronen zijn losgelaten.

De heart en soul healing was intens transformerend. Caroline heeft de kwaliteit om je helemaal thuis te laten komen bij je ware essentie, mijn innerlijk weten. Ik kan mijn leven nu vanuit een ruimer perspectief zien, het grote plaatje is helder geworden waardoor oude overtuigingen niet meer dienen en zich nu ook minder aandienen..

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Ik wist niet wat ik kon verwachten van een heart en soul healing.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Enorme transformatie, ik voel weer licht liefde en vreugde

Caroline expertly guided me to see exactly what I needed.

I have worked with several KI facilitators and, in my experience, Caroline is one of the very best. Her way of guiding the session is very gently and in her guidance it is easy to relax and see exactly what the underlying problem is. I have done several sessions with Caroline and always felt completely safe and had very important shifts happen as a result of these sessions. I highly recommend doing some sessions with Caroline.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? I had no doubts whatsoever. On the contrary, I felt completely safe before, during, and after the session.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? I have gotten a lot of clarity and felt more peaceful and confident.

fantastische healing van een een krachtige liefdevolle vrouw

In een veilige setting word je door Caroline volledig op je gemak gesteld. Met haar liefdevolle aandacht is ze helemaal bij je. De healing is diepgaand en werkt nog lang na. Zeker een aanrader om oude stukjes en haakjes aan personen los te laten.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? niet
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? ik ben mijn onmacht dromen volledig kwijt!

mijn ervaring in één woord is dankbaarheid.

Afgelopen maand heb ik bij Caroline de haert en soul healing en de familie opstelling gedaan! Bij de haert en soul healing heb ik oude pijnen mogen voelen en loslaten, waar ik het bestaan niet van wist. Dagelijks ervaar ik nog dat healing fysiek en mentaal doorwerkt. De familie opstelling heeft mij geholpen met diepere inzichten in mijn familie systeem en hoe men naar mij kijkt. Door mijn uitzendingen ervaar ik een verstoorde relatie in mijn ouderlijk gezin. De opstelling heeft mij dan ook geholpen hoe ik hier aan kan werken door in te zien ‘hoe’ mijn familie naar mij kijkt en de conditionering erop. Direct na de familie opstelling ontstond healing in het gezin. Ook heb ik zelf acties kunnen ondernemen door de inzichten die ik verkreeg tijdens de familie opstelling. Mijn gevoel die ik hier aan over heb gehouden is dan ook ‘waardevol’. Caroline weet dan ook een hele veilige, open, warm en vertrouwde setting te creëren, Caroline bedankt daarvoor.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Bij jou voelde ik totaal geen twijfel. Was eerder blij verrast dat ik deze twee sessies met jou mocht doen.
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Veilig, vertrouwd, warm, professioneel, diepgang, kern en dagelijkse healing ervaring fysiek, mentaal en in mijn ouderlijke familie.

Magisch, helend, fijnafgestemd, diepgaande opschoning

Caroline ervaar ik als een diep betrokken, fijnafgestemde, liefdevol aanwezige vrouw. De sessie was een intens en toch moeiteloos proces van heling, opschoning, inzichten die ik tot in mijn kern én fysiek heel diep kon ervaren. Ik voel eeuwen lichter :)

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? geen
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? er is vanalles aangeraakt en geheeld wat nu mag gaan integreren

Heart and Soul Healing

Caroline is a very special woman with a great gift for this work. It was a very powerful session of clearing unwanted and negative energies from my body and welcoming pure soul energy and realignment. Very powerful. Thank you and highly recommended.

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? The attention to detail and the depths of the whole process
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? A greater sense of wholeness

Ongeloofelijk effectief

Als sceptisch persoon ben ik enorm overdonderd door het resultaat van zoom sessies met Caroline. Haar 'zelfonderzoek methode' bracht direct resultaat. Dat het goed zou zijn had ik wel verwacht, maar naar 1 sessie al zoveel resultaat heeft een enorme indruk en respect voor Carolien's vaardigheden achter gelaten. Met enige ervaring in therapien en methodes sta ik hiervan toch wel echt te kijken. Dankjewel Caroline !

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Zoom
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Direct resultaat

“Wat een toewijding en vertrouwen voel je bij Caroline.”

‘Nog nooit heb ik iemand meegemaakt die mij helpt met zo’n enorme toewijding en vertrouwen. Het inspireert me iedere keer opnieuw om zo ook met mezelf om te gaan. Ik durf ook met volle overtuiging te zeggen, dat de dingen waarvan ik nooit durfde te dromen dat ik ze ook kon waarmaken of überhaupt verdiende, zijn nu in mijn leven dankzij de inzichten en methodes van Caroline. Met veel dankbaarheid geef ik dan ook dit cijfer.’

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Of het zou helpen?
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Dat ik groei en meer van mezelf ben gaan houden. Dat het leven steeds leuker wordt omdat het meer mijne is.

Heart and soul healing op afstand

Op 27 maart 2020 heb ik een heart and soul healing gehad van Caroline op afstand. Ik vond het een bijzondere ervaring, om thuis in je vertrouwde omgeving een healing krijgen (via zoom) voor mij voelde dit goed en door de goede afstemming met Caroline merkte je de afstand niet. Zij is met haar volle aandacht bij het proces van de healing en houd alles goed in de gaten. Ik voelde me veilig en dat was voor mij het belangrijkste. Zij heeft aandacht voor het proces maar ook voor de nazorg als je vragen hebt. Hele fijne ervaring!

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? of de healing niet te intens zou zijn
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? prettig

Helend

Enige tijd geleden heb ik bij Caroline de Heart & Soul Healing gedaan. Wat een reis! Mijn systeem was de dagen erna nog van de leg, dit is bij mij vaak een teken dat we diep zijn gegaan (en ik ervoer dit tijdens de healing ook) en dat er oude patronen naar de oppervlakte zijn gekomen en zijn opgeschoond. Ik voelde me letterlijk een ander, lichter mens!

• Wat was je grootste twijfel voordat je een afspraak maakte met mij? Werkt dit wel voor mij? Is dit nu het juiste om te doen?
  • Wat is je ervaring geweest na de sessie met mij? Ik voelde me zoveel lichter!

Rediscover yourself! The heart and soul healing is an amazing journey into your past, your belief and your deepest thoughts. I highly recommend it to everyone looking to improve his/her life by regaining control and confidence for their actions, their feelings or choices in life. I personally felt immediately much more free, positively energized and in synch with who I am and want to be. Thanks Carolyn for your empathy, professionalism and simply for making me so comfortable through the whole process.

• Persoonlijk contact
  • Kwaliteit
  • Empathie

Ben zo dankbaar dat ik bij Caroline de Heart & Soul Healing heb mogen doen. Ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar. De healing was erg intens en heel bijzonder. Ben heel blij dat ik deze healing heb gedaan en raad het iedereen aan. Voel me zoveel lichter en fijner, ben bevrijd. Dank hiervoor lieve Caroline! X

• Persoonlijk contact
  • Kwaliteit