Cadeaubon besteld en binnen elke dagen al in huis. Top service.

Nette prijs en snel geleverd

Mijn bestelling gedaan bij HBM en binnen een paar dagen netjes thuis ontvangen. De onderdelen zien er netjes uit! Helemaal top dus! Bedankt HBM

Prijs kwaliteit

Zeker aan iedereen vertellen HBM is heel goede kwaliteit ik ben er zeker te vreden over

Zeer behulpzaam

Moest een aantal zaken weten voor luchtpomp gereedschappen en ze hebben goed geholpen over email. Ook levering was soepel en snel (naar buitenland). Enige jammere is geen telefoonnummer, vandaar een 9 en geen 10

Topproducten voor lage prijzen.

is exact wat ik had verwacht

Handige kleine betonmolen om zelf thuis te klussen. Egalisé mengen ging perfect, binnenkort chappen.

Alleen positieve punten

Onkruidborstelmachine besteld, snel geleverd en ik ben er erg blij mee!

Top service! Top kwaliteit en een geweldig bedrijf!

Snel en eerlijk zaken doen! Daarvoor ga ik naar HBM!!! Zowel zakelijk als prive koop ik hier mijn spullen! Hbm is een ervaring opzich!

Al tijden klant bij HBM, nu ook zakelijk. Gewoon erg goed en snelle levering.

Kwaliteit, efficiënt, snel, groot aanbod

Ik vind al de materialen goed van kwaliteit, heel veel aanbod in verschillende prijs klasse, zeer efficiënt om dingen bij jullie te bestellen, ook altijd het juiste bij levering en klopt exact met de beschrijving op de website, met een zeer snelle en vlotte levering en afhandeling, gewoon TOP

Kwaliteit is wel degelijk te koop

goed gereedschap voor professioneel gebruik en voor de klusser en hobbyist met eerlijke prijzen

Kwaliteit

Wat ik tot nu toe bij HBM heb gekocht bevalt uitstekend en is van degelijke kwaliteit. Ga zo door!!

Snelle levering en degelijkgereedschap

Heb mijn grote tacker nog niet gebruikt maar ziet en voelt zeer stevig. Ben ervan overtuigd dat ik er een hoop plezier aan ga beleven.

Goed gereedschap voor een scherpe prijs

Boor snel geleverd en de boor werkt goed.

Prima!

uitstekende communicatie en snelle levering.

Prima spullen voor een mooie prijs

Het aperaat bevalt prima en doet waar hij voor gemaakt is. De pijs was ook prima . Uitermate tevreden en daarom 5 sterren.

Top levering goede kwaliteit gereedschap

Ben zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit van het bestelde product

Goede service en snelle levertijd!

Vriendelijke klantenservice en een vlotte levertijd!

goeie spullen voor een scherpe prijs!

Op de site is het makkelijk shoppen, je kan alles makkelijk vinden. Heen fijn dat de prijs altijd concurerend is.

zoals het hoort

vlot en zonder problemen bezorgd

Prima!

Het is wel heel lastig en omslachtig om artikelen te retourneren.

Alles tot in de puntjes verzorgd

De levering was snel , betrouwbaar en hoogwaardig herpakt. Daarnaast een top product geleverd dat nog beter was de verwacht

uitstekend, snel bezorgd en goed produkt

Zeer aangename ervaring, eenvoudige website, goed overzicht produkten, makkelijke en snelle bestelling, direkte terugkoppeling over de status van verzending. Ontvangst van produkt ruim binnen gestelde termijn! Perfekt! Rutger

Vlotte en snelle levering

Een zeer snelle en vlotte levering daags na het plaatsen van de bestelling.

zeer tevreden

mijn toestel werkt zeer goed , goed kwaliteit ,ik ben heel tevreden .

Grote Esch 1010

2841MJ Moordrecht