Mooie zaak die een momenteel een rommelige indruk achter liet.

De winkel wordt ver oud, dus dat brengt veranderingen met zich mee, maar t geheel maakte een chaotische indruk binnen als ook buiten de winkel. Bestelde spullen moeten worden opgehaald bij garage deur 2, maar retourneringen moeten weer in de winkel worden terug gebracht… ik begrijp niet dat dat niet op 1 plek, in de winkel kan worden gedaan… Je wil als winkel toch juist optimale klantvriendelijkheid uitstralen… en juist ook een beleving bieden waarbij mensen ineens denken; ah ja, dat had ik nog nodig…” Nu had ik vooral het gevoel dat het onduidelijk en onoverzichtelijk was… deur 2 je bestelde spullen ophalen, maar weer bij het servicepunt je retourneringen terug brengen. En dan te bedenken dat ik de nieuw bestelde producten maar zelf ben gaan halen, want verzending van de bestelde goederen koste meer als een week, terwijl er toch echt op de website staat; product op voorraad en levertijd 1 tot 3 werkdagen. En als je dan bij deur 2 zelf staat om je bestelde goederen op te halen (4 stuks) en er 2 van manco blijken… nee, dat stemt mij niet vrolijk dan. Ik hoop dat dit helpt om eea snel te verbeteren. Vr Gr Bas Braber

Goede verhouding prijs kwaliteit

Goede ervaring, aanrader!

Prima kwaliteit en een scherpe prijs!

Diverse keren machines of gereedschap aangeschaft via HBM. Ruime keus en vergeleken met andere (online) winkels is het altijd een scherpe prijs. Ik vind de kwaliteit belangrijk! Daar zit je bij HBM goed mee, men verkoopt A-merken maar ook een eigenhuis merk wat qua kwaliteit zeker niet onder doet voor de 'grote jongens'. Een prima kwaliteit voor een scherpe prijs is mijn slogan...

Mooie artikelen, duidelijke webshop, goede service

Al heel wat keer iets besteld altijd netjes en op tijd geleverd

Een goed product.

Als ik iets bestel dan verwacht ik het redelijk snel thuis heb. Het duurde wat langer dan ik verwacht had. Ik had een knabbelschaar besteld. De grootste. Na 3 m1 plaat van 2 mm was de snijplug al gebroken. Dat kan natuurlijk. Wat me dan irriteert is dat er geen telefoonnummer te vinden is om met de klantenservice te bellen. Je kunt naar de klantenservice gaan en je vraag stellen. Dan staat erbij dat je binnen 2 a 3 werkdagen antwoord krijgt. Dan vind ik ronduit slecht. Gelukkig zat er een reserve bij. Dus we konden verder. Een nieuwe snijplug kost op de site 15 euro nog wat. Stel dat ik die bestel en dan weer 5 dagen moet wachten....

Super service, super product!

Zoals altijd keurig op tijd geleverd aan een prijs die je nergens anders vindt. De laskap werkt na wat instellen perfect.

Fantastisch.

Levering duurde wat langer als gezegd, ik had hierover gemaild en kreeg gelijk duidelijk antwoord. Product is super goed. Service ook super goed. Ga hier zeker vaker materialen bestellen.

Altijd prima levering en prima gerief.

De gereedschappen van het huismerk zijn van prima kwaliteit. De leveringen worden steeds correct uitgevoerd.

Diverse producten na elkaar besteld. Alles keurig op tijd geleverd en alles voldoet aan mijn verwachtingen. Prijs is prima, producten zijn van goede kwaliteit.

Zeer vlotte levering. Goed verpakt geen schade. Gereedschap en compressor goed voor de prijs.

Auto gereedschap

Dit is super gereedschap voor mij prijs Altijd op tijd.

Vlotte levering, goeie verhouding prijs-kwaliteit, breed gamma aan producten. Ook vlot contact als er iets misgaat en snelle oplossingen. Kortom een uitstekende service!

mega top

Heel goede kwaliteit, zeer uitgebreid gamma.

Uitstekende klantentenservice en dito prijs/kwaliteitverhouding.

Al diverse zaken besteld bij HBM en steeds tot volle tevredenheid. Laatst echter een incomplete levering. Kan gebeuren. Bericht naar de klantenservice gestuurd en binnen het uur al reactie terug gehad. Product werd direct opnieuw en kostenlois verzonden. Vele die hier nog wat van zouden kunnen leren! M.v.g, Michael.

Mini top pomje

Netjes snel geleverd. Pompje voldoet precies aan verwachting. Zeer goede prijs- kwaliteit verhouding.

Top artikelen voor een super prijs

Zoals altijd weer een top aankoop. Het enige nadeel die ik in het algemeen mbt HBM kan noemen, is dat ik er vijf minuten vandaan woon, waardoor er slechts een zeer kleine drempel is om er heen te gaan en m'n salaris om te zetten in zeer mooi gereedschap. Mijn tip is dan ook om te zorgen dat alle vaste lasten zijn betaald alvorens er een bezoekje aan HBM wordt gebracht. Boodschappen en een bloemetje voor je vrouw daarentegen kunnen rustig een maandje wachten.

Goede kwaliteit, concurrende prijs, snelle levertijd

Grote keuze in goede kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen. Levertijd is top en anders is afhalen ook makkelijk te regelen. Ga zo door!

Voldoet aan de verwachting

Pakketje slecht ingepakt

Levering bestond uit 2 pakketjes waarbij 1 pakketje helemaal leeg. Was er schijnbaar bij het sorteer centrum uit gegaan....!

Snel besteld en snel binnen

Prima spul gekocht. Website is overzichtelijk en het bestellen gaat vlot. De levering was ook snel binnen! Prima! Ik bestel zeker vaker bij jullie!

Precies zoals verwacht

Artikel van hoge kwaliteit makkelijk te installeren

Top service !

Top service en zeer snelle aflevering ! De klantenservice is eveneens een top-team. Ze staan je bij met de nodige "raad en daad". Kortom : Ik kom zeker terug :-)

Mooie machine maar met summiere beschrijving en matige hulpmiddelen

De machine ziet er goed uit, maar de handleiding is wel erg summier. De bijgeleverde gezichtsbescherming is matig en blijft niet op het hoofd zitten, zeker niet met bril en gehoorbeschermers. Ik had liever een geïntegreerde gezicht- en hoorbescherming gezien.

Super tevreden over kwaliteit en levertijd.

HBM levert wat je vraagt, is van goede kwaliteit én op de afgesproken dag.

goede snelle service

na een kleine strubbeling in de levering zeer snel het artikel afgestuurd en zoals besproken alles afgehandeld

Grote Esch 1010 2841MJ Moordrecht