High quality company and products

It was a pleasure to buy my new welding machine from HBM. Order realization was very fast, delivery time to Poland takes just few days. I will continue to buy with HBM.

• Poleciłbyś nas? Tak

Kwalitatief en snelle levering voor de prijs!

Vriendelijke online schop. Snelle levering. Alles top.

Zeer goede kwaliteit en super service

Werk kast met materiaal besteld. Afgehaald en geholpen door zeer een vriendelijke magazenier. Er was één item in de kast wat niet werkte en had binnen 2 dagen een nieuwe zonder problemen! Kort-> een aanrader voor elk materiaal.

Prachtige pneumatische tacker/nieter voor prima prijs

Snelle levering, degelijk berpakt en compleet. De handleiding bij de tacker is wat summier.

goed materiaal

Koop zeker weer bij HBM

Web site werkt mooi

Bestelt en betaald en drie dagen wachten en hij was binnen

Prima machine en nette levering.

Machine volgens verwachting en communicatie en levering duidelijk.

Precies wat ik zocht en snel ontvangen

Ik zocht een pomp en deze voldeed helemaal aan mijn verwachtingen en de beloofde levertijd van é1

Goed product.

Goed product voor een scherpe prijs en snel bezorgd

Perfecte winkel

Mooi en goed gereedschap voor een mooie prijs. Chappo voor de winkel van HBM.

Netjes op tijd geleverd en kwaliteit lijmklemmen

Zijn goede stevige lijmklemmen!

Goed spul

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en een snelle bezorging. Ook de betaalmogelijkheden voldoen aan de verwachtingen.

Kwalitatief goed voor een leuke prijs

Leving is snel verlopen de spullen zijn van goede kwaliteit voor een leuke prijs.

Product werkt goed maar kwam wat later dan verwacht

Het product werkt goed als het op de boormachine is aangesloten. Ontstopping in keukenafvoer die met 2 flessen ontstoppingsproduct niet verholpen raakte, werd hiermee wel opgelost. Manuele bediening gaat wel traag. Levering duurde wat langer dan verwacht. Ik had eigenlijk op een Europese site besteld omdat ik dacht dat ik mijn probleem zo snel zou kunnen verhelpen.

Prima werktafel

Prima prijs, kwaliteit van de werktafel en goede levering!

Geweldige machine

Directe reactie op email bij een vraag over de zaagmachine. Apparaat is perfect en voldoet aan de verwachting. Omdat de handleiding iets anders aangaf heb ik de vraag gesteld waarop direct reactie werd ontvangen. Duidelijke uitleg.

Gewoon super

Gewoon super

Snel en kwalitatief

Snel bezorgd, veilig verpakt en goede kwaliteit spullen. Erg blij mee!

Laatst wat besteld en dat was redelijk rap binnen, maar...

Het laatste wat ik er besteld heb was redelijk vlug binnen. Paar daagjes wachten, gaat niemand dood aan. Maar ik ben al paar maanden ofzo aan het wachten totdat een ander product weer op voorraad is. Dus verbeterpunt: zorgen dat voorraad (beter) op peil gehouden wordt. Er zijn ook andere winkels met hetzelfde product, met andere naam erop. Als HBM het niet op voorraad heeft, is het ergens anders vaak wel op voorraad en dan bestel ik het daar wel. Zo, nu hopen dat ik de cadeaukaart van €250,- gewonnen heb...

Alles wat je nodig hebt als je gaat verbouwen heeft HBM

Super goede service, en product is zeker de prijs waard !

Makkelijke aankoop, duidelijke afspraak. Product is perfect en prijs was ook zeer scherp. Ben heel erg blij. Jammer dat ik niet eerder wist van de winkel anders had ik meer van me personelijke geredschap daar gekocht. Gelukkig weet ik het nu voor de toekomst.

duidelijkheid vooraf zo nog beter zijn

De kwaliteit van de producten staat buiten kijf, die is gewoon goed. In dit geval heb ik op een maandag een momentsleutel besteld die volgens de website op voorraad was. Dan verwacht ik deze ook binnen circa twee werkdagen te ontvangen. Helaas kwam er na drie werkdagen een bericht dat levering vertraagd was ivm. drukte in het magazijn en uiteindelijk heb ik het product op zaterdag ontvangen. Ik had het beter gevonden als er op de website al melding gemaakt wordt van de drukte zodat klanten daar rekening mee kunnen houden.

Past uitstekend, is soepel bruikbaar mij mijn oudere zaagmachine.

Kan met mijn oudere zaagmachine prima kaarsrechte zaagsneden maken.

Top producten voor een hele scherpe prijs.

Het is heel prettig winkelen bij HBM machines met top producten voor een hele scherpe prijs.

Wat je ziet is wat je krijgt. Prijs was scherp en zending was via T&T goed te volgen en kwam overeenkomstig de belofte. Waarom dan geen 10. Ach om de boel scherp te houden.