Waardeloos!

Recent een kleine trilolaat gekocht voor bestrating werkzaamheden. Dik 2,5 u voor gereden om op te halen.hadden ze geen olie op voorraad en ook geen bekrachtiging olie niks. Eindstand in elkaar gezet dag later dan aankoop. Even gestest bij mij op het pad, lekt de trilplaat overal olie, de gashendel is kapot… en werkt niet naar behoren. Al drie keer een mail gestuurd en geen reactie ontvangen. Het is een waardeloos bedrijf. Ik koop er niks meer!

Bestelling niet compleet

Bestelling geplaatst van vier artikelen. Nu 6 weken geleden heb laatste artikel nog niet ontvangen. Diverse keren mail gestuurd naar klantenservice want telefonisch geen contact te krijgen. Alles zou in orde gemaakt worden ben nog aan het wachten. Ze hoeven het nog niet meer op te sturen, maar ga nooit meer iets bestellen bij hbm.

Kapotte machine ontvangen, geen antwoord van klantenservice

Ik heb een kapotte machine ontvangen. Ik heb hiervoor gemailed naar de klantendienst (telefonisch is niet mogelijk). 4 werkdagen later nog steeds geen antwoord...

Top product

Mig 230ci synergic gekocht, vandaag getest en last perfect. Makkelijk en fijn af te stellen door het voltage dat je kan aanpassen. Top hobbymachientje. Zelf altijd met lastek, lincholn en esab gelast, maar dit apperaat is zeker zijn prijs waard. Voor lichte laswerken moet deze niet onderdoen.

na zéér slecht bereik eindelijk reactie

Nadat ik een eerder geopent pakket had ontvangen en bleek dat het niet goed functionerende en meerdere pogingen heb gedaan om in contact te komen krijg ik eindelijk mijn geld terug na mijn 1 ster (lager kan niet) revieuw..! Dus bij deze, hoewel ik mijn geld nog niet op de rekening zie, een iets betere revieuw! 3 sterren! Mijn advies; werk hier aan!

Koop hier niet. Zoek verder.

2 december een werkbank besteld. Na een week niks te hebben vernomen dacht ik “ga maar even bellen “. Niet dus. Ze zijn niet eens normaal te woord te staan. Alleen via de mail of een contactformulier. Heb ik het contact formulier ingevuld krijg je pas 2 dagen later een keer een reactie. Wegens enorme drukte bla bla bla. 10 dagen na de bestelling weer maar eens een formulier ingevuld waar mijn bestelling blijft. Antwoord: wegens grote drukte bla bla bla bla. Ik geloof er werkelijk helemaal niks van. Dit is toch ongelofelijk. Dag 12 nog niks en vernomen. Ik raad niet aan om hier iets te bestellen. Mits je over 6 maanden pas iets nodig hebt. Geen klantvriendelijk bedrijf waar je fijn zaken mee doet.

Nooit meer

Slechte communicatie over leverdatum. De dag zelf worden onderdelen geannuleerd zonder inspraak. Zogezegd niet op stock, maar je kan het wel nog altijd bestellen... Reactie: Wil je het hebben, ok bestel het opnieuw (+ opnieuw leveringskost)... Mooie oplossing hoor. Materiaal komt toe, waarvan een duurdere ladekast. Dit zijn roeste platen die overschilderd zijn, de verf valt er letterlijk af en eronder is het volledig roest. Terugnemen doen ze niet kosteloos. Bovenop is er nog een artikel, beschreven op de website dat past voor een ander artikel. Past helemaal niet, al meermaals gevraagd naar een geschikt artikel. Wordt compleet genegeerd. Dit is al 3 weken aan de gang met 10 over-en weer mails zonder oplossing. Niemand die eens belt en je kan ze zelf ook niet bellen. Heel slechte ervaring en heel slechte afloop!

Wat een drama!

Klantenservice:NOPE duurt 3 tot 4 dagen dat ze reageren. Producten: C Service naar de klant: onvoldoende. Levertijden: worden niet nagekomen. Voor meer als €4000 inkopen gedaan omtrent de reviews bezorgtijd was 2-4 dagen. 1e order 9 dagen wachten Transportbedrijf stond 1e keer zonder de machines bij ons bedrijf....dus 4 uur gewacht voor niets. 2e order 14 dagen wachten en beschadigd. 3e order inmiddels 20 dagen verstreken! Op mijn vraag waar de producten blijven kreeg ik een e mail dat ze geweigerd zijn door mijn dus een retour was aangemaakt. Wat ze zijn vergeten is, dat normaliter de vervoerder een e mail stuurt en de levering aankondigt. Dus het product is niet eens geleverd. Ze fokken dus. Geld is al maanden op hun rekening nu nog wachten wanneer ik mij geld terug krijg. ...... HBM Machines B.V. Grote Esch 1010 2841 MJ Moordrecht Website: www.hbm-machines.com Bekijk ook onze klantenservicepagina voor de meest gestelde vragen. On Sun, 17 Sep at 6:19 PM , ******> wrote: Goedemiddag Ik stel mijn echter de vraag wanner de bovengenoemde bestelling N-Z5007350 geleverd werd. De levertijd is ruim overschreden. >>> Op 19 september 2023 13:11:50 schreef HBM Machines <[email protected]>: Verberg geciteerde tekst Goedendag, Bedankt voor jouw bericht. De levering is bij ons retour gekomen omdat hij geweigerd is. Wij hebben hem op 10-09-2023 retour ontvangen. Ik hoor graag of je hem nog wenst te ontvangen. In afwachting van je reactie. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Meilleu >>>>> On Tue, 19 Sep at 1:27 PM , <> wrote: Goedemiddag Nou dat is toch heel raar is er niet eens een berichtje ontvangen van jullie dat de zending onderweg is. Ik wil dan toch heel graag en dat met spoed mijn betaling terug ontvangen. De tafel welke is " geweigerd " :-) mogen jullie graag houden.

Prima product, retourneren een crime

Het product was op zich prima en snel geleverd alleen het retourneren is een drama. Alleen een bericht ontvangen dat ze de aanvraag hebben ontvangen en vervolgens geen reactie meer, niet bereikbaar via telefoon, niets noppes nada, zo gaan de 14 dagen wel snel voorbij.

Snelle levering, correcte afhandeling

Bestelling wordt snel en correct geleverd.

Helemaal super

Gaten boor set gekocht. Supersnel geleverd kwaliteit prima en de prijs is laag voor de kwaliteit. Echt een aanrader!

Betaalbaar kwalitatief

Betrouwbaar degelijk gereedschap tegen betaalbare prijzen. Polijstmachine 1200watt voor maar 4 tientjes werkt top!

Producten zoals verwacht. Fijne webshop met ruim assortiment

Erg ruim assortiment. Er was een vertraging met mijn bestelling en dit werd netjes gecommuniceerd. Alleen was er niet duidelijk wanneer het wel verstuurd zou worden, tot de bezorger er ineens was. Verder blij met de producten.

super

ik heb al redelijk wat gekocht bij HBM, en er is 1 keer iets mis gegaan,maar dat is door het team van HBM heel snel en goed opgelost, dat is service met een grote S wat mij betreft

Prima allemaal

Alles prima verlopen, alleen alles via de mail, zou telefonisch beter vinden

Top snel enorm assortiment

Snel geleverd en enorme keus

Goed assortiment en correcte levering

Ik had een goede keuze en de prijs en het bezorgen was dik in orde

een super bedrijf !

duidelijke website hebben veel op voorraad en versturen snel wat wil je nog meer

Bestellen en ophalen

Heb een HBM gereedschap wagen besteld en op de afgesproken tijd opgehaald. Erg gemakkelijk alles en duidelijk . Bij het ophalen heeft de medewerker netjes mee geholpen om de zware wagen in de auto te beuren . Hartelijk bedankt voor alles

De vorige avond besteld, de volgende ochtend geleverd

Bliksemsnel geleverd. exact zoals het beschreven staat.Beter dan om naar de winkel te rijden

Hier worden wij gelukkig van!

Wat begon met een zoektocht naar de juiste machines eindigde op de superoverzichtelijke site van HBM-Machine! In een mum van tijd vonden we wat we zochten en konden we zeer makkelijk onze bestelling plaatsen. Hierop volgde een zeer vlotte en transparante communicatie over de stand van zaken van onze bestelling alsook een duidelijke track & trace. De bestelde goederen werden correct geleverd en na het 'unboxen' konden we genieten van alleen maar kwaliteit! Echt,... prijs/kwaliteit de max! HBM-Machines - echt een aanrader!!! Ps.: Wil zo graag eens de winkel live bezoeken!

Een fijne machine voor een goede prijs en die snel geleverd werd.

De levering was heel snel waardoor ik binnen enkele dagen de machine al op kon komen halen. Het is een geweldige machine die helemaal compleet geleverd wordt met veel (veiligheids)accessoires. En dat allemaal voor een zeer goede prijs. Een klein min-puntje is dat de gebruiksaanwijzing erg beknopt is en dat de afbeeldingen vaak moeilijk te lezen zijn omdat het zwart-wit kopieën zijn. Dat kan verbeterd worden.

Professioneel apparaat voor een zeer scherpe prijs

Voor het eerst besteld bij HBM, ben erg tevreden over mijn spijker pistool. Professioneel apparaat voor een scherpe prijs. Duidelijke communicatie.

Gewoon Goed

Compressiemeter set voor de auto besteld en een blindklinkmoersleutelset inclusief blindklinkmoeren. Bestelling werd snel behandeld en geleverd. Beide sets waren zeer compleet en werken goed. De meegeleverde instructies bij de compressiemeter zijn duidelijk ook. Prijstechnisch ook top!

Steeds tevreden over alle bestellingen.

Steeds tevreden over het ruime aanbod, de prima kwaliteit en de snelle levering.

Grote Esch 1010 2841MJ Moordrecht