erg nalatig,

Plotseling geconfronteerd met overlijden van partner en dan moet je van alles regelen het begint met welke uitvaartzorg je kiest voor wat het eerst in je opkomt en neemt contact, ze zullen het regelen. Onze wens was om mijn man thuis te laten opbaren maar we kregen het advies om dat het in huis te warm zou zijn om eerst een paar dagen in de aula te laten staan en dan 2 dagen thuis.mijn zus vroeg wat de kosten waren voor de aula die werden vertelt maar niet dat her 260 euro er bij zouden komen om hem naar huis te brengen terwijl dit 2 straten verder is. achteraf had hij gewoon thuis kunnen staan het was met airco voldoende koud te krijgen.voor ons was het de eerste crematie en totaal niet op de hoogte hoe dat gaat, bij het ophalen van de urn kregen we te horen dat het normaal veel anders gaat en dat ze dit raar vonden op het crematorium hoe het is gegaan(we hebben geen steen met nr gezien) (kist niet weggebracht). Ook op de rekening stond bij onvoorziene kosten 500 euro deze hadden we niet en toen we er over belden hoe dit zat werden we zeer onvriendelijk behandeld we hadden daar eerder over kunnen bellen dan 2 weken na de crematie. Voor ons geen Nijkamp weer ik wil menselijkworden behandeld

Eigenlijk is alles een 10 waard, maar dat lijkt zo overdreven. Alles was prima geregeld, je kunt met een gerust hart alles uit handen geven.

• Begeleiding

De uitvaart was echter goed verzorgd,ik heb zeer zeker heel veel steun van de personeelsleden van Nijkamp gehad. Wat mij opviel is dat Johan Nijkamp de mensen aanvoelt om deze op de juiste manier te benaderen. Ik wil iedereen bedanken die mij zo goed hebben gesteund. Groet, Rudie Hulsebos’s

• Begeleiding

Geweldige mensen om mee te werken

• Begeleiding

Ik heb binnen 1 jaar jammer genoeg nu 2x ervaring opgedaan met Nijkamp uitvaartzorg en ben met een derde maal bezig. Het feit dat ik voor de derde maal met deze uitvaartondernemer in zee ga, zegt genoeg lijkt me. Men heeft een goed luisterend oor, denkt mee en zorgt voor een zo'n prettig en tevreden mogelijke begeleiding tot aan de uitvaart. Mensen met een hart voor de zaak en er echt voor jou/je familie zijn.