Wij hebben ons nieuwe bed gekocht bij de Beddenspecialist. Ivm gezondheidsproblemen was dit een serieuze zaak. We werden enorm goed geholpen door de eigenaar. In alle rust konden we ons orienteren, dat was een zeer fijne ervaring. Ook de na-service was geweldig. We zijn ervan overtuigd dat dit 1 van de betere zaken is om een bed te kopen.

• Kwaliteit

Wij zijn ontzettend fijn geholpen bij de Beddenspecialist. Vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service en een heerlijk nieuw bed.

• Kwaliteit

Super klantvriendelijk en een top-service! Je kan rustig zelf rondkijken en testen. Geen onnodige verkoop praatjes maar een deskundig advies waar je echt iets aan hebt.

Klantvriendelijk en behulpzaam

• Kwaliteit

Na een verkeerde bestelling is dit probleem keurig door de winkelier verholpen ! Perfect en persoonlijk gedaan . Kompliment

• Kwaliteit

Vriendelijke mensen en vakkundige hulp bij aanschaf van een bed

• Kwaliteit

Heel goed geholpen door super fijne mensen! Niks was te gek en mocht alles uitproberen, waardoor we nu een heerlijk bed hebben!

• Kwaliteit

Eenmaal binnen hartstikke vriendelijk ontvangen, advies op maat gekregen onder genot van een lekkere kop koffie. Bij de levering is alles zorgvuldig uitgepakt en in elkaar gezet. Ook over de nazorg ben ik zeer tevreden.

Geweldige service!

• Kwaliteit

Goede service en uitgebreid uitleg en advies

• Kwaliteit

Hele goede ervaringen met de beddenspecialist. Wij hebben hier dan ook al 3 prachtige boxprings vandaan en zijn héél erg goed en vakkundig geholpen.

• Kwaliteit

Super goed geholpen door Pieter en zijn vrouw, de vriendelijke en deskundige eigenaren van de Beddenspecialist. Na verschillende matrassen getest te hebben in de zaak heb ik uiteindelijk gekozen voor een Firm Cresto matras van Auping met daarbij het bedmodel van de Auping Original met vlakke spiraalbodems. Pieter neemt de tijd voor je om echt aan te horen naar wat je op zoek bent en naar wat je voorkeur uitgaat qua liggen. Zijn vrouw heeft mij daarna nog geholpen met het uitzoeken van kussens en beddengoed. Al met al ben ik super tevreden!

• Kwaliteit

Goede realistische adviezen en ook half jaar na aankoop nog goede service !

• Kwaliteit

Wij hebben een goed advies gehad en slapen nu op een heerlijke boxspring. Praktisch om op te maken. Elektrisch verstelbaar is ook een prima advies gebleken en ik lees nu heerlijk relext een boek in bed voor het slapengaan. Ventilatie van het materiaal bij nachtelijk transpireren is ook echt goed. Ik kan deze zak aanraden als vriendelijk en betrouwbaar.

• Kwaliteit

Leuke en overzichtelijke winkel, goede uitleg en klant vriendelijk. Ik raad iedereen aan om daar hun slaapkamer inrichting te kopen. M.vr. gr. J.H.Reinold

• Kwaliteit

Goede service, heel persoonlijk. Had een probleem, kreeg echt advies op maat. Werd goed meegedacht hoe we de levertijd zo kort mogelijk konden houden (want ben zwanger en kon niet te lang wachten). Toen bepaalde delen van het bed toch niet leverbaar bleken, werden deze door een geüpgrade versie vervangen en was de levering alsnog op tijd. Complimenten daarvoor. Bed ligt heerlijk, matrassen zijn top.

• Kwaliteit

Door vrienden aan bevolen en na 2 uur succesvol de zaak verlaten. Duidelijke, vriendelijke en vakkundige uitleg. Een zaak die het aan velen zeker waard is.

• Kwaliteit

Wij zijn uitgebreid en goed voorgelicht over de Auping spiralen en matrassen en slapen sinds kort prima op ons nieuwe bed.