top keuken

Het is een topkeuken en de ervaringen met By Sensa zijn fantastisch!

Prachtige keuken en zeer persoonlijke contacten

Wij zijn goed begeleid in onze keuze. De plaatsing is perfect verlopen, keuken is precies, zoals we hem wilden hebben. Zeer betrokken mensen, fijn bedrijf, persoonlijke benadering.

Kwaliteit keuken en top service

Vanaf de ontwerpfase tot aan de montage zijn we zeer goed geholpen. De medewerkers zijn vakkundig, vriendelijk, nemen de tijd en denken mee. De keuken is van goede kwaliteit, de montage is geheel volgens afspraak en vakkundig verlopen. Uitsluitend goede ervaringen!

Een topbedrijf waarin klantvriendelijkheid hoogtij viert!

Ruben heeft superfijn meegedacht om te komen tot een hele mooie fijne keuken. Wij zijn zeer tevreden nu wij genieten van een hele mooie en prettige keuken voor een nette prijs. Sensa bedankt!

Prachtige keuken en uitstekende service

In mijn huidige woning wilde ik graag een nieuwe keuken. Vanwege de ruimere mogelijkheden heb ik besloten voor een maatwerk keuken te gaan. Ik ben heel goed geholpen door Ruben en collega's. Ik ben meerdere malen langs geweest om alles door te spreken en de keuken is helemaal geworden zoals ik het graag wilde! Er is creatief meegedacht in de mogelijkheden qua indeling en materiaalgebruik. Ook de installatie is heel netjes en precies gedaan gedaan door Wilco. Ik ben er erg blij mee!

Aanrader!

BySensa keukens was van begin tot eind betrokken. Onze wensen stonden centraal, niks leek onmogelijk. BySensa heeft een zeer hoge kwaliteitsstandaard, prachtig design en vooral belangrijk ook een hele fijne benadering in de samenwerking. Als je kwaliteit en eigenheid wil, moet je voor BySensa gaan.

Goede communicatie en prijs/kwaliteit verhouding

BySensa is een persoonlijk en fijn bedrijf. Geen opdringere verkopers en er wordt met je meegedacht. Ook in de fase van de montage.. Wij zijn erg tevreden en blij met onze mooie keuken. By Sensa gaat net dat stapje verder.

Onze droomkeuken werd werkelijkheid bij By Sensa

Vakkundig advies qua praktische indeling, combinatie blad, front, kraan en apparatuur precies wat we bedoelden. Tevens vakkundig gemonteerd, al met al complimenten en hartelijk dank voor deze service!

Beste keuken koop ervaring ooit

Professioneel en oplossingsgericht. Wij hebben een prachtige keuken die kwalitatief van zeer hoog niveau is en ook na 6 maanden nog perfect functioneert

Maken alles wat je mag verwachten waar

Goed en plezierig advies in showroom, professionele installatie en ook restpunten worden adequaat opgepakt.

Prachtige keuken en goede service

Via instagram bij BySensa uitgekomen, hoewel het niet in de buurt van de randstad is, is het absoluut de moeite waard om langs te gaan. Alwin heeft een prachtige keuken getekend waarbij zeker de deuren tot het plafond en het doorlopende blad in verstek echte eyecatchers zijn. Naast het feit dat de keuken mooi is is hij ook erg praktisch in gebruik en genieten wij er iedere dag van.

deskundig en een luisterend oor voor waar wij heen wilde

Mijn zoon merkte op ga eens bij Sensa kijken na een lange reeks van keuken leveranciers met hun computers.Alwin kwam met een voorstel op papier en en werkte deze later uit. Het was de keuken voor ons De uitwerking en plaatsen van de keuken door Vincet en collega waren perfect en volgens planning uitgevoerd. Het is een prachtige keuken geworden met op maat gemaakte kast met opbouw en onderdeel geworden van onze kamer. Mensen zijn vol lof over het geheel

Hele goede ervaring. Precies de service en keuken die ik zocht!

Na een aantal zaken te hebben bezocht zonder gewenst succes werd ik gewezen op By Sensa door een kennis. Ik zocht iemand die mee dacht en advies kon geven plus natuurlijk een mooie keuken. Zeer prettig ontvangst door Alwin en werd direct geholpen. Hij had binnen een aantal minuten de oplossing die andere niet zagen. Eindresultaat is een zeer mooie keuken. Binnenkort heb ik weer een keuken nodig voor een nieuw huis en ga nu direct naar By Sensa. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Hele fijne samenwerking met Alwin gehad. Onze droomkeuken is gerealiseerd!

Zeer fijne samenwerking met Ruben en collega’s. Prachtig eindresultaat!

By Sensa heeft bij ons een prachtige zeer hoogwaardige maatwerk droomkeuken geplaatst in ons rijksmonument. Ruben heeft ons bediend met verbazingwekkende mooie ideeën en adviezen Fijne gepassioneerde jongens om zaken mee te doen! De keukenmonteurs zijn echte vakmensen en leveren tot in de kleinste details prachtig werk. Na de keuken heeft By Sensa ook nog inbouw-kledingkasten ontworpen, geleverd en geplaatst. Wederom zijn wij weer enorm tevreden en verast met het eindresultaat.

Super mooi en goed design

Daar waar geen enkele designer met een mooie eiland oplossing kwam heeft By Sensa dat wel weten te realiseren!

Perfect!

Wat een leuke mensen en wat een gouden ideeën hebben ze daar. Er is maar één woord voor , perfect!! Aanbevelenswaardig!

Heel positief. Prachtige keuken, goede service, goede planning. Monteren super netjes

Geweldige service

Vriendelijke en zeer snelle service!

Super positief

Wij zijn ontzettend prettig geholpen, heel goed meegedacht tav onze wensen en mogelijkheden. Prachtige keuken op maat.Ook de service na plaatsing is top.

Sinds twee weken genieten wij van onze zwarte Fenix keuken. Wanneer je niet op zoek bent naar het geijkte keukenwerk, maar juist naar dat mooie plaatje op maat, dan zit je BySensa goed. In het experience centre doe je meteen veel inspiratie op en Alwin dacht goed mee over onze specifieke wensen voor de relatief smalle ruimte. Onze keuken is nu echt onderdeel van het geheel geworden. BySensa denken ze breder dan een keukenschets. Een goede keuken ontwerpen en maken is een, maar 'm vakkundig plaatsen is twee. Complimenten en dank aan keukeninstallateurs Jan en Gino van Rootselaar voor het vakmanschap.

• Kwaliteit

Heerlijk om hier een keuken te laten ontwerpen. Enthousiaste lui met kennis van zaken. Showroom ziet er fantastisch uit, bedankt voor alles!

• Kwaliteit

We zijn supertevreden over onze prachtige, nieuwe keuken. Alwin voelde vanaf het begin goed aan waar we naar op zoek zijn en kwam met goede adviezen en ideeën. Die ook heel mooi hebben uitgepakt in de praktijk. Ook het plaatsen en monteren van de keuken verliep heel prettig en soepel. Kwaliteit is wat ons betreft hét sleutelwoord! Enige minpuntje was de communicatie en afstemming over de planning. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen en zijn wij nu aan het genieten!

• Kwaliteit

Prima advies en geweldige uitvoering!

• Kwaliteit

Zeer tevreden , Prachtige keuken die door een zeer vakkundig persoon is geplaats