Na een fantastisch uur oefenen, waren wij, dertien dames klaar om op te treden.

Niels heeft ons meerdere grot mes geleerd. We hebben heel veel gelachen en geconcentreerd gekeken. Het was ruim een uur lang feest. Niels zijn enthousiasme en kennis gaf ons vleugels.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een geweldige ervaring met het hele team

De workshop werd erg kundig gegeven. Met veel humor werd ons de verschillende slagen aangeleerd en al snel vormde de verschillende ritmes een prachtig samenspel.

gewoon leuk!

"Gewoon" leuke sessie geweest. Goed begeleiding en alles stond gereed bij aanvang. Goede communicatie zowel vooraf, tijdens als achteraf.

Energiek wat een belevenis

Wat een geweldige ervaring was dit voor ons team van EvenZicht! Aanrader.

Super leuke workshop

Wij hebben met ons team erg genoten van de Djembeworkshop.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Ontzettend veel plezier met het het team

1,5 uur kunnen trommelen met het gehele team. Nique deed het fantastisch en we hebben met het gehele team (22 man) enorm genoten en veel gelachen. Super!!

Wat een energie & verbinding breng Dununba in de groep!

Aan het eind van een intensieve tweedaagse met het management hebben we de eerste dag afgesloten met body-percussie o.l.v. Niels Fleurke. Hij wist precies de goede toon (in taal én percussie) te vinden om ons allemaal mee te nemen in een energieke afsluiting van de dag. Ook goed dat de inhoudelijke thema's van die dag terugkwamen in zijn werkvormen. Zo kwamen woord én daad in ons persoonlijk en gezamenlijk leiderschap bij elkaar. En ging iedereen met energie het avondprogramma in.

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

Een swingende workshop met humor!

Wij hebben met ons team een percussie workshop gevolgd op locatie in Amsterdam. De locatie was goed en voldeed aan alle verwachtingen. Onze trainer Nique was super leuk. We gingen meteen zelf aan de slag. Hij had aandacht voor iedereen, we hebben erg gelachen en uiteindelijk leverde we met elkaar een swingend resultaat op!

Fantastisch!

Nique van Dununba Percussie Workshops heeft een fantastische Braziliaanse percussieworkshop gegeven op onze Moederdochterdag (24 vrouwen)! Met zijn passie, enthousiasme en muzikaliteit zorgde hij voor een onvergetelijke workshop met verschillende percussie-instrumenten. Ook de communicatie met Dununba Percussie Workshops verliep soepel en daarbij was veel mogelijk. Zeker een aanradar voor zowel kleine groepen, als grote groepen!

Het was enorm leuk!

Voor het eerst kennis gemaakt met de workshop boomwhacker met mijn POPkoor Event uit Wijchen. Het was een hele leuke ervaring onder de leiding van Niels. Hij bracht het met heel veel enthousiasme en nam de mensen daarin mee. Door goed op te letten en te concentreren werd het een fantastisch samenspel. Iedereen was er heel erg enthousiast over. Zeer geslaagd dus. Dank je wel Dununba voor de mooie middag!

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Een super gezellige workshop

Wij hebben met ons team een erg leuke workshop gehad. Niels deed het super leuk en met veel humor. Echt een aanrader!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super gaaf en gezellig om te doen!

Samen met mijn collega's heb ik de Braziliaanse percussieworkshop gedaan onder leiding van Niels. Wat een gezellig ochtend hebben we gehad. Het uiteindelijke resultaat was een echt samenspel met een swingend ritme. Niels maakt er gewoon een feestje van.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Samen ritme maken! Super!

Vrijdag met ons MT en hun partners een leuke workshop gekregen van Niels. Samen hebben we flink getrommeld en met het geduld en het enthousiasme van Niels maakten we uiteindelijk samen een mooi muziekstuk. Leuk om samen te doen en ook om te ervaren wat je collega's aan ritme in huis hebben.

Een echte aanrader!

Wat een leuke workshop! Goed georganiseerd door Niels en gegeven door Michiel, een enthousiaste en ervaren djembé-docent met veel geduld voor onze a-muzikale talent. Behalve dat we het met z'n allen na 1½ uur oefenen best goed vonden klinken, hebben we vooral veel lol gehad.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Fantastisch wat we leerden in korte tijd!

Niels is een zeer ervaren djembe speler, hij is erg sociaal en met zijn humor liet hij ons binnen 1,5 uur een harmonieus geheel vormen. Ik heb echt zo genoten!! Kan het iedereen aanraden.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

echt een feestje met het enthousiasme van Niels

Dit is de 2de keer dat ik een workshop boekte, de andere was 10 jaar geleden voor kinderen. Nu was het voor een vriend als verassing die 40 werd met 13 vrienden, we zijn niet erg muzikaal en dat was erg hilarisch, maar we hebben met zijn alle genoten en waren het erover eens dat dat kwam omdat Niels zich aanpaste aan de groep. Vol met enthousiasme en inspelen op wat wij willen en humor. Zeker een aanrader, komt op tijd en duidelijke communicatie, het geld meer dan waard

Erg leuk

Ik had nog nooit zoiets gedaan. Heel erg leuk om met zn allen iets in te studeren en ook te doen..klonk supergoed!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Met veel enthousiasme, positiviteit, geduld en humor bezorgde Niels ons een super workshop met veel lol en samenspel. In combinatie met zijn kennis van zaken, jarenlange ervaring en ritme is het een dikke aanrader die smaakt naar meer!

Een fantastische belevenis!!!

Een djembe workshop met Niels is één groot feest! Ik had hem als verrassing geboekt voor de surprise-party van mijn liefde. We waren met 8 dames en vonden het fantastisch! Een echte aanrader!

Super leuke djembeworkshop

Wij hebben de djembeworkshop als teamactiviteit georganiseerd. Het was zeer geslaagd! Bedankt Niels.

Vrolijke ervaring

De materialen lagen al uitnodigend uitgestald, erg leuk. Het werkte aanstekelijk om samen muziek te maken , plezier en samen stond voorop. Enthousiaste reacties, eindelijk lekker bewegen en iets vrolijks samen doen

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Heel erg leuk, sfeervol, plezier!

Dit teamuitje was echt heel leuk. Iedereen plezier, super sfeervol, leuke muziek, top!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Swingede workshop voor de familie

Na eerder een workshop van Dununba te hebben gevolgd met mijn werk, leek het me leuk om dit ook met de familie te doen. Nique maakte er een ontspannen feestje van, liet de babies tijdens het opbouwen kennis maken met de ratelaars, trommels en kralen. Daarna storten de volwassenen zich een uur lang in het ritme waarbij je met elkaar op je eigen instrument een knalsessie draait. Het was voor ons een wat prijziger familieuitje dan normaal maar het was het zeker waard. Een aanrader!!

Oosterschelde 3

3332VC Zwijndrecht

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!