Prettige samenwerking, goed contact en meedenkend.

Meneer S Traoredjem (onze djembe begeleider) is een enthousiaste muzikale vrolijk man die onze studenten uit hun comfort zone wist te halen. Mooi om te zien hoe bescheiden de groep in het begin was en aan het eind ze allemaal fanatiek mee deden. Iedereen klapte zong en dat maakte een mooie musical afsluiter.

Energiek en veel lachen

Erg leuk om te doen! Wij waren een kleine club (7 mensen) die elkaar voor het eerst in persoon zagen, dit heeft er zeker voor gezorgd dat we konden lachen samen en weer veel elkaar konden leren. Niels is erg enthousiast en kan zich goed aanpassen aan de groep!

Fantastisch, spontaan gebracht….

Het begin was al gezellig omdat de 2 boys al heeeel enthousiast werden bij het zien van de djembé ‘s in je auto. Je pikte het goed op, door hen meteen mee te laten uitpakken! Geweldige plek gevonden onder de bomen in de natuur, zodat iedereen in de schaduw zat met de hoge temperatuur. Afrikaans zoals je zelf zei! Gasten waren zeer enthousiast en vonden het prachtig om mee te hebben kunnen doen! Vonden je ‘n coole gast in de manier waarop je de workshop bracht, ze werden vanzelf enthousiast! Rustig opbouwend ritme, waardoor iedereen goed mee kon doen. Het werkt naar een succesvol sociaal samenzijn, met ritmes die als eindresultaat ‘n mooie afsluiting had. Het was ‘n mooi begin van ons feest, met bbq en ijstaart, wat heel gezellig verliep! Mond op mond reclame gaat hopelijk werken. We danken je voor je inzet en ga zo door!!! Groetjes Marlène en Bert

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Salia Is een geweldige docent.

Met de hele familie(33) in de kring. Allen een trommel en heel veel plezier met Salia. Dikke 10 voor zijn presentatie en onze inzet.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een super leuke workshop waarbij iedereen betrokken mee kon doen!

Zelf ben ik absoluut niet muzikaal, maar kon toch meedoen zonder me ongemakkelijk te voelen.

Supergaaf

Deze workshop werd aan de leden van Christelijke Harmonievereniging Crescendo in Sassenheim gegeven. Leden van drie verschillende orkesten in de leeftijd tussen 8 en bijna 80 hebben genoten van een uur muziek maken op een hele andere manier dan zij gewend zijn. De brede lach op alle gezichten spreekt voor zich. Dank aan Niels voor zijn zeer vrolijke en tegelijkertijd duidelijke uitleg over het bespelen van de djembe. We zien je graag terug voor les 2!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Erg leuke en gezellige workshop

Voor de opening van het nieuwe schooljaar hebben we een Boomwhackerworkshop via Dununba Percussie Workshops gedaan. In een half uurtje tijd stond er een geweldig percussienummer waar alle medewerkers van het Astrum College aan mee hebben gedaan. Samen met de op maat geschreven rap hebben we er met elkaar een spetterende en swingende opening van gemaakt. Dank aan Niels en Ruben voor het, op professionele en luchtige manier, begeleiden van deze workshop. We hebben dankzij hen een prima start van het nieuwe schooljaar gehad!

Zeer geslaagde workshop door Niels

Zijn enthousiasme en humor zorgen voor een ontspannen sfeer, waarin het niet erg is als je er een keer naastst. Een aanrader!

Hele toffe middag gehad!

Niels heeft bij een Braziliaanse Percussieworkshop gegeven op het 50-jarig huwelijkfeest van mijn ouders. Het was een perfecte manier om van de feestgangers een groep te maken, en samen op een leuke manier muziek te maken. Aan het begin was iedereen sceptisch of wij dit samen zouden kunnen. Maar onder de bezielende, professionele en grappige leiding van Niels hebben we het voor elkaar gekregen. Een swingende samba. Iedereen genoot ervan, en het bruidspaar vond het prachtig al hun vrienden zo te zien trommelen op deze mooie dag!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Een ontspannen en inspirerende team sessie

Dankzij Niels hadden we een erg leuke middag met ons team. Heerlijk in de tuin, ruim 1,5 uur verschillende percussie instrumenten uitproberen en een verbazingwekkend eindresultaat met z'n allen. Absoluut een aanrader om met collega's of een groep vrienden te doen!

Geweldig leuke workshop

Voor een familiefeestje ( zoon werd 50) gezocht naar een leuke workshop, gevonden op internet en inderdaad, het was een leuke workshop. Heel aardige docent, gewend om ook met kinderen te werken, hield de vaart er aardig in en zowaar, er klonk een heel aardig geluid door onze onervaren familie.. Het was zeer de moeite waard (beetje pijnlijke vingers na afloop..)

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Van niets naar iets met veel humor!

We hebben de workshop als zeer leuk ervaren! Niels is een leider met veel ervaring, mooie verhalen, veel humor en geduld. Ik kan deze workshop zeker aanraden! Fun en resultaat in 1,5 uur!

fantastisch

De workshop was zeer geslaagd omdat het voor alle groepen van onze basisschool aantrekkelijk was. Het niveau werd steeds opgevoerd passend bij de leeftijdsgroep. Alle leerlingen hebben erg veel plezier beleefd. Bij de jongsten was er ruimte voor zang en dans zodat de aandacht bleef. Dit werd per groep opgevoerd qua moeilijkheid. Ook paste Serge tussentijds de benadering aan waardoor het interessant bleef. Het was zelfs zo dat groep 7/8, de grootste qua aantal, een extra lange workshop tijd beleefde. We merkten dat Serge er zelf ook plezier aan beleefde. Dus met een woord fantastisch!

Verbindend en energiek

Dununba heeft twee workshops body percussion bij ons verzorgd. Sommige deelnemers vonden het vooraf spannend maar kwamen vervolgens laaiend enthousiast de ruimte weer uit! De twee begeleiders van de workshops zijn kundig, vinden goed de aansluiting en weten een groep letterlijk in beweging te krijgen. Voor herhaling vatbaar!

• Welke workshop heb je gevolgd? Bodypercussieworkshop

Geweldig ontspannend, vrolijk en leuk om met elkaar te doen als team!

Wat een heerlijke workshop om met het team te doen. We ervoeren samen de vrolijke en aanstekelijke klanken van de workshop en vergaten even alle andere zaken. Deze workshop zorgde voor focus, ontspanning en vooral heel veel plezier met elkaar!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

We hebben een intensieve teambuidingsdag gezamelijk afgesloten met de workshop Djembe spelen. Wat een verrassend leuke ervaring! In een korte tijd heeft Nique ons allemaal meegenomen in zijn enthousiasme. Super!! Dankjewel Nique!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Heel leuke ervaring met ons personeel

Na een werkdag met z'n allen (34 collega's) een djembé workshop volgen hebben wij als heel leuk en ontspannend ervaren. We hebben ontzettend gelachen. Als we allemaal tegelijk speelden, klonk het nog best aardig ook. Na de workshop zijn we in de omgeving gaan eten. Dat was een goede afsluiting van een leuke avond.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Het was een mooi feestje ter afsluiting van ons schooljaar

Niels weet in korte tijd zijn enthousiasme over te brengen op de groep, die gezamenlijk tot iets heel leuks komt. We hebben grenzen verlegd en erg veel lol gehad!

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Was super leuk om te doen!

Een hele gezellige workshop van Niels gehad. Hij bracht het op een leuke manier over. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop, Braziliaanse Percussieworkshop

Kinderen hebben genoten!

Wij hadden een workshop tijdens ons zomerfeest op het kinderdagverblijf. Kinderen van 1,5 jaar tot 4 jaar. Best jong. Van sommige kinderen deden de ouders ook mee, andere ouders keken en maakte foto's De instructeur kon prima overweg met de jonge doelgroep. We hebben de wind laten waaien op de Djembé, we hebben het laten regenen en hagelen. De kinderen en de ouders hebben samen genoten! Zo mooi om de enthousiaste gezichten te zien en ik was verbaasd over het ritmegevoel dat sommige kinderen al hadden. Fantastisch!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een leuke, ontspannen groepsactiviteit waar je energie van krijgt.

De docenten waren enthousiast en kregen de deelnemers lekker mee in het ritme. Ik heb alleen maar enthousiaste reacties gehoord over deze workshop van mijn collega's. We hebben een hoop lol gehad met elkaar.

geweldig

Heel mooi hoe de zaal werd meegenomen, en echt iedereen deed mee, en nog met plezier ook.

perfect subliem en goed

reactie van alle3 deelnemers goed uitgelegd goede les en een mooie afsluiting. in een woord allen hebben het fijn gezellig en goed ervaren dank voor de fijne goede workshop vriendelijke groet Rosalie

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Met ons koor van bijna 40 man/vrouw een workshop Djembe spelen gevolgd. Wat een leuke ervaring! Nique was ruim op tijd aanwezig, erg vriendelijk en aanstekelijk enthousiast. Het leuke is... je zit met z'n allen in een grote kring en iedereen is tegelijk bezig. De leeftijd maakt niet uit... de jongste was bij ons 14 jaar en de oudste... 94! En iedereen had plezier. Echt een aanrader!

Echt een aanrader!

Wij hadden een Djembe workshop voor heel de familie georganiseerd. De leeftijd was van 5 tot 80 jaar oud. Het was in 1 woord ‘geweldig’. Iedereen kon deelnemen en was enthousiast. Wat hebben we genoten! Top gedaan Serge!

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!