Super leuke workshop!

Ik heb mijn 60e verjaardag gevierd met een Djembeworkshop, kan niet anders zeggen dan dat het fantastisch was om te doen. De gasten vonden het allemaal geweldig en deden enthousiast mee. Onder leiding van Niels die het allemaal erg duidelijk en met humor bracht, kon iedereen aan het einde van de workshop een leuk stukje muziek maken.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Het was een gezellige en vooral swingende workshop!

Onder leiding van Niels hebben wij, als team een zeer geslaagde Percussie workshop gevolgd aan het einde van onze studiedag. 1,5 uur heerlijk muzikaal plezier maken op diverse instrumenten, door het enthousiasme van Niels kregen we het voor elkaar om een swingend muziekstuk neer te zetten! Een echte aanrader!

Geweldige ervaring

We hebben als team een hele leuke workshop gehad. De communicatie van tevoren liep perfect en de workshop was goed verzorgd en erg leuk om te doen. Alle collega's waren heel enthousiast. Zeker aan te bevelen!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Superleuke activiteit om met elkaar te doen

Na een inhoudelijke teamdag deden we deze workshop als afsluiting. Wat een fijne manier om even totaal iets anders met elkaar te doen! Serge is een leuke en zeer muzikale docent die ons goed kon enthousiasmeren

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

hele team vond het geweldig, begeleider was zeer bedreven

Hele leuke workshop, enthousiaste begeleider. Je denkt van tevoren "een uur dat is niet heel lang" ... maar ... meer dan genoeg, pittig om te doen, maar zeer geslaagd!

pure energie

Fantastisch leuke workshop! Werd met veel humor en deskundigheid gegeven. Binnen no time hadden we met elkaar een opzwepend ritme te pakken. Iedereen kan het! Het gaf iedereen veel energie en zo leuk om op deze manier met collega's bezig te zijn.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Wat een enthousiasme, wat een geluid, hier wordt de hel groep blij van!

Niels was ruim op tijd had alle materialen bij zich. Binnen de kortste keren zit de hele groep ritmisch te trommelen. Niels is super enthousiast, trommelt nog altijd zelf met zichtbaar plezier en heeft gevoel voor humor. Zowel muzikale als minder getalenteerde spelers worden begeleid en hebben plezier. Ook op grapjes uit de groep wordt af rem gereageerd. Aan het eind spelen we een heel muziekstuk. Echt een aanrader!

prima workshop

De verhalen, die ik heb gehoord van mijn mede vrijwilligers, waren erg positief. Iedereen heeft enthousiast meegedaan.

Niets dan lof

Wij hebben ontzettend veel plezier gehad tijdens de Djembeworkshop van Dununba. Niels neemt iedereen mee in zijn verhaal en hij geeft de workshop met veel humor. Alle deelnemers waren positief! Ben je op zoek naar een leuke activiteit, die voor iedereen te doen is? Twijfel dan niet langer en boek een workshop bij Niels.

Super enthousiast

Werkelijk een top middag met de percussie workshop gehad. Iedereen heeft genoten deze muzikale workshop. Nique is topper die de groep goed wist aan te pakken. Veel geleerd.

Erg leuke workshop!

Fijne mensen om mee te werken. Hebben daarnaast verschillende locaties beschikbaar waar de workshops gegeven kunnen worden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

TOP leider en organisatie!!

Erg veel lovende reacties van de aanwezigen ontvangen op de enthousiaste inleider die het voor elkaar kreeg om in een korte tijd een goed klinkend percussie stukje ten gehoor te laten komen! TOP avond!

Super gezellig

Bij aanvraag offerte, via de mail gelijk leuk contact. Jullie zijn leuk en makkelijk in de contacten open en eerlijk. Bij de djembe duidelijk en leuke sfeer brengend. Ik vond het heel leuk en mijn collega’s ook.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Ik vond en de gehele groep vond het een heel leuke workshop mede door het enthousiasme van de docent. Geweldig hoe snel je als groep iets leuks kunt spelen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Prettige samenwerking, goed contact en meedenkend.

Meneer S Traoredjem (onze djembe begeleider) is een enthousiaste muzikale vrolijk man die onze studenten uit hun comfort zone wist te halen. Mooi om te zien hoe bescheiden de groep in het begin was en aan het eind ze allemaal fanatiek mee deden. Iedereen klapte zong en dat maakte een mooie musical afsluiter.

Energiek en veel lachen

Erg leuk om te doen! Wij waren een kleine club (7 mensen) die elkaar voor het eerst in persoon zagen, dit heeft er zeker voor gezorgd dat we konden lachen samen en weer veel elkaar konden leren. Niels is erg enthousiast en kan zich goed aanpassen aan de groep!

Fantastisch, spontaan gebracht….

Het begin was al gezellig omdat de 2 boys al heeeel enthousiast werden bij het zien van de djembé ‘s in je auto. Je pikte het goed op, door hen meteen mee te laten uitpakken! Geweldige plek gevonden onder de bomen in de natuur, zodat iedereen in de schaduw zat met de hoge temperatuur. Afrikaans zoals je zelf zei! Gasten waren zeer enthousiast en vonden het prachtig om mee te hebben kunnen doen! Vonden je ‘n coole gast in de manier waarop je de workshop bracht, ze werden vanzelf enthousiast! Rustig opbouwend ritme, waardoor iedereen goed mee kon doen. Het werkt naar een succesvol sociaal samenzijn, met ritmes die als eindresultaat ‘n mooie afsluiting had. Het was ‘n mooi begin van ons feest, met bbq en ijstaart, wat heel gezellig verliep! Mond op mond reclame gaat hopelijk werken. We danken je voor je inzet en ga zo door!!! Groetjes Marlène en Bert

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Salia Is een geweldige docent.

Met de hele familie(33) in de kring. Allen een trommel en heel veel plezier met Salia. Dikke 10 voor zijn presentatie en onze inzet.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Een super leuke workshop waarbij iedereen betrokken mee kon doen!

Zelf ben ik absoluut niet muzikaal, maar kon toch meedoen zonder me ongemakkelijk te voelen.

Supergaaf

Deze workshop werd aan de leden van Christelijke Harmonievereniging Crescendo in Sassenheim gegeven. Leden van drie verschillende orkesten in de leeftijd tussen 8 en bijna 80 hebben genoten van een uur muziek maken op een hele andere manier dan zij gewend zijn. De brede lach op alle gezichten spreekt voor zich. Dank aan Niels voor zijn zeer vrolijke en tegelijkertijd duidelijke uitleg over het bespelen van de djembe. We zien je graag terug voor les 2!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Erg leuke en gezellige workshop

Voor de opening van het nieuwe schooljaar hebben we een Boomwhackerworkshop via Dununba Percussie Workshops gedaan. In een half uurtje tijd stond er een geweldig percussienummer waar alle medewerkers van het Astrum College aan mee hebben gedaan. Samen met de op maat geschreven rap hebben we er met elkaar een spetterende en swingende opening van gemaakt. Dank aan Niels en Ruben voor het, op professionele en luchtige manier, begeleiden van deze workshop. We hebben dankzij hen een prima start van het nieuwe schooljaar gehad!

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Zeer geslaagde workshop door Niels

Zijn enthousiasme en humor zorgen voor een ontspannen sfeer, waarin het niet erg is als je er een keer naastst. Een aanrader!

Hele toffe middag gehad!

Niels heeft bij een Braziliaanse Percussieworkshop gegeven op het 50-jarig huwelijkfeest van mijn ouders. Het was een perfecte manier om van de feestgangers een groep te maken, en samen op een leuke manier muziek te maken. Aan het begin was iedereen sceptisch of wij dit samen zouden kunnen. Maar onder de bezielende, professionele en grappige leiding van Niels hebben we het voor elkaar gekregen. Een swingende samba. Iedereen genoot ervan, en het bruidspaar vond het prachtig al hun vrienden zo te zien trommelen op deze mooie dag!

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Een ontspannen en inspirerende team sessie

Dankzij Niels hadden we een erg leuke middag met ons team. Heerlijk in de tuin, ruim 1,5 uur verschillende percussie instrumenten uitproberen en een verbazingwekkend eindresultaat met z'n allen. Absoluut een aanrader om met collega's of een groep vrienden te doen!

Geweldig leuke workshop

Voor een familiefeestje ( zoon werd 50) gezocht naar een leuke workshop, gevonden op internet en inderdaad, het was een leuke workshop. Heel aardige docent, gewend om ook met kinderen te werken, hield de vaart er aardig in en zowaar, er klonk een heel aardig geluid door onze onervaren familie.. Het was zeer de moeite waard (beetje pijnlijke vingers na afloop..)

Bedrijfsgegevens

Oosterschelde 3

3332VC Zwijndrecht

078-6259409

[email protected]

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.