Je hoeft totaal niet muzikaal te zijn, de trainer stelt je gerust en met stapsgewijs leer je heel veel in een uur en kan je zelfs met de groep een lied bespelen.

Wat hebben wij genoten!

Wij hadden gekozen voor de workshop van 1 uur maar achteraf denk ik het had ook 1,5 uur kunnen zijn. Wij waren met een stuk of 30 man en of je gevoel hebt voor ritme of niet, de instructeur begeleid je zo goed dat je heel goed mee kan doen. Wij hadden gekozen voor de Djembé workshop maar ben ondertussen nieuwsgierig geworden naar de Braziliaanse percussieworkshop...wie weet : )

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Het was een vrolijke, fijne, “samen”-ervaring! Niels werkt met veel enthousiasme en speelt in op de muzikale kwaliteit van de deelnemers. Echt een aanrader! Ook het contact van te voren via telefoon een mail was erg prettig.

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

Ontzettend leuke activiteit met enthousiaste begeleiding, enorm gelachen!

Zeker een aanrader voor een leuke groep vrienden, familie of collega's! Enthousiaste en goede begeleiding met duidelijke instructies en genoeg humor. Als familiegroep hebben we enorm gelachen en genoten. Erg leuk dat je samen naar een muzikaal samenspelen toewerkt. Wij liepen vrolijk, voldaan en enthousiast de deur uit, dankjewel!

Fantastisch!

Wij waren met acht vrienden, vreselijk leuk om samen muziek te maken onder de bezielende begeleiding van NIels.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Het was geweldig om dit met mensen uit 7 landen te doen!

Niels heeft onze partners uit 6 landen een prachtige ervaring bezorgd. Onze partners waren een week in Nederland. De meesten kenden elkaar niet persoonlijk, maar het was een grandioze ervaring om in ruim een uur samen een prachtig ritme neer te zetten. Niels is enthousiast, gezellig en motiverend. Zijn humor werkte aanstekelijk. Het was zeer geslaagd en ik zou het iedereen aanbevelen dit te doen. Alles wat heel goed georganiseerd en het liep allemaal top. Zeer veel complimenten.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Niels krijgt iedereen enthousiast en creëert een mooi samenspel!

Niels zijn heerlijke, aanstekelijke, enthousiasme zette alle medewerkers en vrijwilligers van Bibliotheek Dommeldal op scherp en tot op de dag van vandaag wordt er nog nagepraat over het boomwhacken. Het was superleuk om te doen en onze dank is groot dat je er voor ons last minut kon zijn. Heel hartelijk dank!

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Het was een zalige dolle boel tijdens mijn verjaardagsfeest!

mooie djembé's, aardige begeleider die zich niet gek liet maken door onze baldadige groep. leuke ritmes. van mij had er iets meer variatie in de ritmes mogen zitten, maar wellicht was dat wel te hoog gegrepen en goed door hem ingeschat. Volgens mij duurde het veel langer dan het afgesproken uur en hij bleef ook nog even nakletsen. Iedereen was enthousiast en enkelen hebben aangegeven ook een keer een workshop te gaan boeken. Ik heb genoten!

Superleuk

We hebben een hele leuke ochtend gehad, iedereen heeft met plezier meegedaan. De hele groep vond het erg leuk en leerzaam, vooral de de vlotte, spontane en humoristische manier waarop je alles bracht viel erg in de smaak.

Leuke groepsactiviteit

Was leuke ervaring, meeslepende ritmes, iedereen erin betrokken Gezellig en een aanrader voor groepen om iets actief samen te doen.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Speels, gezellig en leuk!

hele leuke workshop waarbij het uur voorbij vloog. De begeleiding van Niels was erg prettig. Het was ook fijn en snel schakelen in de voorbereiding op de workshop.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Top communicatie en een energieke workshop

Door afzeggen van een andere workshop voor ons evenement met spoed een andere workshop nodig. Na 1 telefoontje is Niels meteen opzoek gegaan naar iemand die op een zondagmiddag kon komen. Een half uur later was het geregeld, helemaal super! Pepijn kwam de workshop Djembé verzorgen. Wat een goede structuur zat er in de workshop. De jongeren deden allemaal mee en er hing een positieve sfeer! Wat een energie geeft het als het lukt om samen een tof ritme te slaan.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Heerlijke middag gehad met Niels!

Zoek je een leuke familie of groepsactiviteit? Zoek niet verder en boek een workshop bij Dununba Percussie! Met een familie van 30 personen hebben we een Djembé workshop gevolgd onder leiding van Niels. Hij neemt alle spullen zelf mee en we hoefden zelf alleen maar een kring te maken met stoelen. Niels is enthousiast, vertelt over de achtergrond van waar de muziek en het instrument vandaan komt en neemt iedereen mee in de basics van Djembé. Hij betrekt jong en oud en er is ruimte voor een grap en een grol. Aan het einde werkten we naar een mooi gezamenlijk swingend en ritmisch einde toe. Heel erg leuk en een absolute aanrader, Niels bedankt!!

heel leuk!

We hebben met 18 personen de Djembeworkshop gevolgd, allemaal zonder enige ervaring. De workshop was heel goed te volgen en het werd duidelijk uitgelegd allemaal. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad!

Leuk, gezellig, leerzaam!

Niels zorgt dat de groep vanuit nul naar iets moois komt op een hele leuke manier. We hebben op een hele plezierige manier geleerd!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Leuk om met elkaar te doen!

Goede mix van uitleg, zelf proberen en aanmoediging door Niels. Muzikale ondersteuning door djembe spel van Niels. Leuk ook de uitleg bij achtergrond van de djembe!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Energie, plezier en verbinding!

Fantastische manier voor mijn internationale team om elkaar beter te leren kennen, plezier te maken en samen een prachtig ritme te spelen! Dank Niels voor je humoristische en leerzame begeleiding. Precies wat we nodig hadden.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super leuke, gezellige, sfeervolle en professionele djembé workshop!

Wij hadden een last minute boeking voor onze school, de flexibiliteit om snel te schakelen was echt top, onze complimenten ! De Djembé workshop met alle collega's was super leuk, met een lolletje en fijne sfeer, Niels bedankt! Top service, een echte aanrader voor teambuilding!

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super workshop met fijne energie!

Wij zijn met ons personeelsuitje een uurtje op bezoek geweest in zwijndrecht bij niels. Van te voren wisten wij niet zo goed wat ons personeel ervan zou vinden omdat wij van jong tot oud in dienst hebben. Maar direct bij binnenkomst wist niels de energie er goed in te krijgen. we hebben serieus gespeeld maar ook heel veel gelachen. Kortom, echt een aanrader.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Super leuke groepsactiviteit voor iedereen!

Heel leuk om te doen met je collega's! Wij waren in totaal met 60 zorgmedewerkers. Super leuke, interactieve workshop. Muziek werkt echt verbindend, maar vooral Niels en Joris hebben ervoor gezorgd dat echt iedereen in de groep mee deed. Doordat we in een grote cirkel stonden kon je elkaar zien spelen/plezier maken, waardoor even op elkaar wachten geen enkel probleem is. De workshop wordt met luchtigheid en humor gegeven. Zeker een aanrader!

Super leuke workshop!

Voor ons teamuitje de Braziliaanse percussieworkshop gedaan verzorgd door Niels. Iedereen heeft het leuk gehad en Niels bracht een positieve en leuke energie met zich mee! Aanrader :).

• Welke workshop heb je gevolgd? Braziliaanse Percussieworkshop

wervelende workshop met veel humor en energie

De workshop maakte de handen, tongen en energie los. Iedereen deed actief mee onder de bezielende leiding van de 'leider' uit Burkino Faso. Het boeide tot het eind en smaakt naar meer. Iedereen deed actief mee en genoot. Het was leuk om aan één muziekstuk te werken; de keuze vond ik wat minder authentiek: Afrika van Shakira , bekend van het WK voetbal. Er was 1 djembe met een gat in het vel; dus goed om even te controleren van tevoren.

• Welke workshop heb je gevolgd? Djembeworkshop

Gezellige, laagdrempelige, maar interactieve workshop

Van te voren altijd spannend of wat je elders meemaakt, ook past bij je eigen familie en vrienden. Maar, die zorg was voor niets! Op ons feestje waren verschillende mensen, jong en oud, muzikaal of juist niet; en juist dat maakte niet uit. Veel mensen kenden elkaar ook niet, maar tijdens de workshop werk je opeens samen, wat gelijk voor een gezellige sfeer zorgt. Het wordt op een leuke manier aan elkaar gepraat, de begeleiding op de achtergrond was ook heel fijn. Al met al een geslaagde workshop voor een feestje!

• Welke workshop heb je gevolgd? Boomwhackerworkshop

Super leuke workshop!

Hele leuke workshop! Niels is fijn in de communicatie en super leuk met de kids! Aanrader voor iedereen

Supertoffe workshop

Wij hebben als werkuitje een djembe workshop gehad in Theaterhuis de Berekuil, en dit is enorm goed bevallen. We waren met z'n 9en en hebben heerlijk muziek met elkaar gemaakt. Ook een leuke vriendelijke trainer, zeker een aanrader!

Over Dununba Percussie Workshops

Dununba Percussie Workshops "Samen in het Ritme" Dununba verzorgt workshops aan organisaties, scholen en particulieren. Bij onze workshops zetten we met elkaar, vanuit het niets, een swingend muziekstuk neer. We bespelen prachtige Afrikaanse- of Braziliaanse slaginstrumenten of maken muziek met ons eigen lichaam. Je zult verbaasd staan van je eigen ritme. En van het ritme van anderen!