Snelle en ervaren levering

Snelle reacties, levering sneller dan toegezegd en kwaliteit goed!

professioneel en heel klantgericht

Het is altijd een feest met Quantes samen te werken. Ook al loopt de aanlevering wat uit, de mannen van Quantes denken altijd met je mee en zorgen ervoor dat alles tip-top en op de afgesproken tijd geleverd wordt. Fijn om zo'n betrouwbare en behulpzame partner te hebben.

Fijne ervaring met Quantes

Er wordt goed meegedacht en passende voorstellen geboden.

Fijne en snelle oplossing na een interne misocmmunicatie

Een bestelling geplaatst voor ronde stickers, maar er was wat bij Quantes misgegaan in de communicatie, waardoor we andere stickers toegestuurd kregen. Na contact opgenomen te hebben werd dit snel en direct opgelost en hebben wij de stickers op tijd ontvangen.

Aardige goede service. Levering op tijd. Alles keurig in orde.

Er wordt altijd kwaliteit geleverd!

Snelle service, hoogwaardige kwaliteit, eerlijk advies!

Reageren altijd vrijwel direct op onze aanvragen. Zijn goed bereikbaar, bieden snelle en kwalitatieve service.

Vriendelijk, snel en goed!

Paar keer gewerkt met Quantes, zowel zeer last-minute (binnen 24h) als op langer termijn, snelle service, meedenkend en behulpzaam. Absoluut een aanrader!

Snelle levering. Mooie kwaliteit. Verpakking kon iets steviger, maar is goed aangekomen.

Snelle service en goede kwaliteit

Voor onze spreekkamers in het ziekenhuis hadden wij prints voor aan de muren nodig. Evan heeft ons geadviseerd over het materiaal en de vormgeving van de prints. Het resultaat is prachtig!

Ik hen quantes ervaren als zeer flexibel, klantgericht en vriendelijk. Jullie hebben het onmogelijke geleverd! Geleverde producten zijn van hoge kwaliteit. Heel veel lof voor jullie allen!

Snel en netjes gewerkt en geleverd.

vriendelijke communicatie, goede service, snelle levering, prima geprijsd

goede service (certificaat was gekreukt; kosteloos hersteld).

Goede kwaliteit!

Quantes denkt mee, heeft een persoonlijke aanpak en het geleverde drukwerk ziet er ook nog eens top uit! Zeker voor projecten die net even wat meer aandacht verdienen gaan wij naar Quantes!

Af en toe gaat er door de snelheid die de opdracht moet hebben wat dingen mis. Nu lossen jullie het wel altijd naar wens op. Om een 10 te krijgen zou ik dus adviseren betere communicatie of prijsafspraken en beter controleren van drukwerk die jullie leveren.

Een drukker die met je meedenkt, die kom je anno 2018 niet vaak meer tegen.

Ik ervaar de samenwerking met Quantas als zeer prettig. Ze schakelen snel als dat nodig is en hebben een goede hands-on mentaliteit!

Ik ben erg tevreden over de service, de producten en de samenwerking met Marco. Jullie prijzen liggen soms ietsje hoger dan de andere drukkerijen waarmee wij werken. Maar de goede service en het meedenken compenseert dat ruimschoots.

Fantastisch bedrijf, altijd klantgericht en de leukste netwerkborrels van Nederland!

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen die meedenken in wat de klant wel en niet wilt. Wat ze afleveren zijn wij zeer tevreden over.

Een jong dynamisch bedrijf. Dat klasse werk aflevert met een glimlach van het personeel en op tijd levert. Je kunt op ze rekenen.

snel - altijd meedenken - goede service

Toptent.