Prima bootverhuur, precies wat je er van verwacht

Goedvoormekaarshow qua boten, personeel, jachthaven, dienstverlening ed. Alleen het extra materiaal is aan vervanging toe; watercans lek + te weinig, kooktoestelletjes kapot & te weinig (blauwe campingdingen). Verder zeer authentieke sfeer dankzij de plaatselijke friese jeugd die er werkt in t zomerseizoen 👌🏼👍. Al met al zeer tevreden en kom er al jaren.

Alles super

Es war alles super! Die Übernahme des Bootes, sowie die Rückgabe war top organisiert!!! Campingplatz und Sanitäranlagen perfekt und der gratis Café lecker ;) Wir kommen wieder!!!

Ruim voldoende, behulpzaam en vriendelijk

Zeilend materiaal was prima. De pannen uit de campingset incompleet (oa niet op pannen passende deksel en kapotte knijptang) Brandstof moet oplossing voor komen. In Terherne was brandstof bijna op en hoorden we pas dat we 2-taktbrandstof nodig hadden. Moesten toen terug naar Sneek. Bij terugkomst wel heel netjes opgelost door gemaakte kosten terug te krijgen. Overall: we komen zeker terug.

Top weekend

Vriendelijke ontvangst, flexibel , goeie service, fijne sfeer. Goed geoutilleerde boten, dus zeker voor herhaling vatbaar!

Ik kom al jaren bij Ottenhome. Hoewel een eigen bootje fantastisch zou zijn maak ik er toch onvoldoende gebruik van dus huren is een prima alternatief. En dan natuurlijk bij Ottenhome: vriendelijke ontvangst, goed georganiseerd, snel in de boot zonder poespas. Materiaal is prima dus eigenlijk vaar je binnen 20 minuten na aankomst. Terugbrengen is ook zonder gedoe. Als je de boot netjes achterlaat en je hebt geen brokken gemaakt ben je ook zo weer weg. Mijn ideale invulling voor een heerlijk weekendje weg in Nederland!

prima service, zowel bij vertrek als aankomst

goed materiaal, fijn vertrekpunt, goede parkeervoorziening

Eine abwechslungsreiche Woche an Bord der gut ausgerüsteten und bequemen Contessa 1200 "Sunrise" .

Die "Sunrise" wurde uns in vollgetanktem und sauberen Zustand pünktlich übergeben, die Einweisung beantwortete alle unsere Fragen ausreichend. Kartenmaterial und Revierführer (Almanach) waren aktuell, das Garmin GPS-Navi erleichterte die Navigation bei der Überquerung des Ijsselmeeres sehr. Die Unterstützung über das Störungs-Telefon funktionierte immer. Die Rückgabe des Bootes am Ende unseres Törns verlief rasch und ohne Probleme.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Top allen weinig wind op de dag

Prima boot vlotte service en scherp geprijsd. Wellicht een idee om wat borden langs de route naar het meer te zetten lastig te vinden. Nogmaals bedankt voor het snel sturen van mn vergeten rijbewijs.

Groot bedrijf met veel aanbod en goede service.

Prima service!

Hele fijne boot en goede service

Goede vakantie gehad in deze ruime boot. Volgend jaar meteen weer geboekt.

Een hele nieuwe ervaring maar wel leuk

Prima boot, iets te kort of te snel uitleg was voor ons compleet nieuw, ik had natuurlijk zelf ook meer kunnen vragen Er waren goede kaarten en advies gegeven aan jullie om een handleiding van de boot neer te leggen in de boot, die is er niet waar tanken, water bijvullen? Dodemans knop stond ter ongelijk uit moest monteur komen vind ik jammer van zijn bezoek we zijn goed geholpen en alles netjes afgehandeld

Shiedo heeft ons zeer goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Conditie van de sloep was wat je van een huurboot kunt verwachten. Betrouwbare sloep. Makkelijk te varen.

Die Bneteau Oceanis 34 ist ein schönes Segelboot und gut zu bedienen.

Die Angestellten sind sehr freundlich und kümmern sich um alle belange. Der Hafen ist gut struckturiert. Nur die Sanitären anlagen könnten öfter gereinigt werden und brauchen mal eine Renovierung.

Fijne, mooie boot.

De Discovery One is een fijne boot, maar heeft ernstig behoefte aan een upgrade/onderhoud: - kussens in de kuip zijn oud en lelijk (losse rugkussentjes zitten zelfs gaten in, waar de vulling uit komt!) - toilet zuigt geen water aan, waardoor je zelf water moet toevoegen om goed door te kunnen doorspoelen - toilet stinkt - Op verschillende plekken optrekkend vocht in de binnenbetimmering Wij zouden een Rivercruise 31 zeker aanbevelen aan anderen, maar dan een nieuwer exemplaar, niet de Discovery One Groet, Hans

Fantastische belevenis!

Zeer ruime sloep voor 4 personen. Jammer alleen dat er water in de bagageruimten zat onder de bank links en onder de keukenkasten en voor onderin. Dus noodgedwongen de spullen in de sloep zelf in het zicht moeten leggen. We hadden in eerste instantie niet door zodat een deel van onze bagage nat geworden is. Daar mag de volgende keer door verhuurder beter op gelet worden en zeker even gewaarschuwd voor worden vooraf. De sloep mag wel een iets hogere kruissnelheid hebben. We werden door andere sloepen van andere verhuurbedrijven ingehaald.

Prettige mensen maar valk niet top

Hele prettige mensen bij in/uitchecken. Niet tevreden over gehuurde Valk: matige algehele staat boot (incl scheur in zeil bij ontbrekend zeillat), vies bij aflevering (veel zand; dus zelf schoonmaken), lekkende tank (later omgeruild voor andere tank waar vuldeel niet oppaste - dus morsen bij bijtanken op meer). Wel topdagen qua weer gehad dus problemen snel vergeten ;-)

Geweldige vakantie gehad

Pracht schip wat prima hanteerbaar is. De service die we kregen bij een kapotte rits was geweldig! Zeer aan te bevelen!

Gaaf

Fraaie dag en onverwacht sloepentochtje van 3 uur. Sloep, ontvangst, indruk haven zeer goed (georganiseerd) maar vooral de crew - bijzonder vriendelijk en attent! Belangrijkste ingrediënt voor een heerlijke, Frieser kan het niet, dag.

Ontspannen...

Fijne en ontspannen vakantie gehad. Heerlijk schip. 😊

Tolles Segelerlebnis trotz Regen. Toller Service.

Unkomplizierte und freundliche Abwicklung. Schöner und sauberer Hafen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Dit was voor ons een goede en een leuke ervaring

van 9-8 tot en met 18-8 -2019 de contesa Sunrise gehuurd het weer viel een beetje tegen wind,regen, en zon maar toch een leuk (klein) rondje friesland kunnen varen .

Wederom fantastisch

We komen al jaren en elk jaar zijn er weer verbeteringen. Dit jaar weeer een splinternieuw bootje uit de vloot en prachtige overkappingen aangebracht voor de sloepen. Fantastisch hoe jullie blijven vernieuwen en uitbreiden. Ook het aanbod van 10% korting als we nog eens kwamen was nieuw.... de boekingsprocedure, afhandeling, uitleg en het vertrouwen was als vanouds top! Zo ook het gratis kopje koffie en de handige karren voor bagage.. Heerlijke dag gehad weer we verheugen ons alweer op volgende keer!!!

Sehr schöner Tag mit gutem Boot

Wir haben das Boot (RiverCruise Tender 27) für einen Tag gemietet. Dafür war es gut geeignet. Für mehrere Tage wäre die Ausstattung und der Zustand nicht akzeptabel gewesen. Das Verdeck schloss nicht gut (viele defekte Druckverschlüsse), und war teilweise angerissen. Der Kühlschrank funktionierte nicht und vom Radio ging nur eine Box. Leistung des Motors, Steuerbarkeit und Spaßfaktor war gut. Die Gegend ist einfach nur der Hammer. Sehr gut. Übergabe und Rückgabe waren super entspannt und unkompliziert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer slechte begeleiding bij uitleg

Slechte uitleg bij start van de huurperiode Echt een hele vieze boot, slecht onderhouden Het stonk enorm naar oude urine en de wc lekte Na 1 dag viel de ophaalbare kiel naar beneden Bij terugkomst werden we zo onbeschoft en onaardig behandeld Het was blijkbaar alleen erg voor hun Totaal geen begrip voor het feit dat onze korte vakantie ook verpest was Voor ons niet meer

Prima!

Goede website. Prima telefonisch contact gehad. In- en uitchecken verliep erg prettig. Fijn dat je niet zelf eerst nog water en diesel moet tanken. Boot beviel er goed! Geen technische mankementen o.i.d. Stille motor. Alleen weinig opbergruimte in de boot. Zelfs nog geen lade voor het bestek. Tot slot voor herhaling vatbaar!