Top allen weinig wind op de dag

Prima boot vlotte service en scherp geprijsd. Wellicht een idee om wat borden langs de route naar het meer te zetten lastig te vinden. Nogmaals bedankt voor het snel sturen van mn vergeten rijbewijs.

Groot bedrijf met veel aanbod en goede service.

Prima service!

Hele fijne boot en goede service

Goede vakantie gehad in deze ruime boot. Volgend jaar meteen weer geboekt.

Een hele nieuwe ervaring maar wel leuk

Prima boot, iets te kort of te snel uitleg was voor ons compleet nieuw, ik had natuurlijk zelf ook meer kunnen vragen Er waren goede kaarten en advies gegeven aan jullie om een handleiding van de boot neer te leggen in de boot, die is er niet waar tanken, water bijvullen? Dodemans knop stond ter ongelijk uit moest monteur komen vind ik jammer van zijn bezoek we zijn goed geholpen en alles netjes afgehandeld

Shiedo heeft ons zeer goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Conditie van de sloep was wat je van een huurboot kunt verwachten. Betrouwbare sloep. Makkelijk te varen.

Die Bneteau Oceanis 34 ist ein schönes Segelboot und gut zu bedienen.

Die Angestellten sind sehr freundlich und kümmern sich um alle belange. Der Hafen ist gut struckturiert. Nur die Sanitären anlagen könnten öfter gereinigt werden und brauchen mal eine Renovierung.

Fijne, mooie boot.

De Discovery One is een fijne boot, maar heeft ernstig behoefte aan een upgrade/onderhoud: - kussens in de kuip zijn oud en lelijk (losse rugkussentjes zitten zelfs gaten in, waar de vulling uit komt!) - toilet zuigt geen water aan, waardoor je zelf water moet toevoegen om goed door te kunnen doorspoelen - toilet stinkt - Op verschillende plekken optrekkend vocht in de binnenbetimmering Wij zouden een Rivercruise 31 zeker aanbevelen aan anderen, maar dan een nieuwer exemplaar, niet de Discovery One Groet, Hans

Fantastische belevenis!

Zeer ruime sloep voor 4 personen. Jammer alleen dat er water in de bagageruimten zat onder de bank links en onder de keukenkasten en voor onderin. Dus noodgedwongen de spullen in de sloep zelf in het zicht moeten leggen. We hadden in eerste instantie niet door zodat een deel van onze bagage nat geworden is. Daar mag de volgende keer door verhuurder beter op gelet worden en zeker even gewaarschuwd voor worden vooraf. De sloep mag wel een iets hogere kruissnelheid hebben. We werden door andere sloepen van andere verhuurbedrijven ingehaald.

Prettige mensen maar valk niet top

Hele prettige mensen bij in/uitchecken. Niet tevreden over gehuurde Valk: matige algehele staat boot (incl scheur in zeil bij ontbrekend zeillat), vies bij aflevering (veel zand; dus zelf schoonmaken), lekkende tank (later omgeruild voor andere tank waar vuldeel niet oppaste - dus morsen bij bijtanken op meer). Wel topdagen qua weer gehad dus problemen snel vergeten ;-)

Geweldige vakantie gehad

Pracht schip wat prima hanteerbaar is. De service die we kregen bij een kapotte rits was geweldig! Zeer aan te bevelen!

Gaaf

Fraaie dag en onverwacht sloepentochtje van 3 uur. Sloep, ontvangst, indruk haven zeer goed (georganiseerd) maar vooral de crew - bijzonder vriendelijk en attent! Belangrijkste ingrediënt voor een heerlijke, Frieser kan het niet, dag.

Ontspannen...

Fijne en ontspannen vakantie gehad. Heerlijk schip. 😊

Tolles Segelerlebnis trotz Regen. Toller Service.

Unkomplizierte und freundliche Abwicklung. Schöner und sauberer Hafen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Dit was voor ons een goede en een leuke ervaring

van 9-8 tot en met 18-8 -2019 de contesa Sunrise gehuurd het weer viel een beetje tegen wind,regen, en zon maar toch een leuk (klein) rondje friesland kunnen varen .

Wederom fantastisch

We komen al jaren en elk jaar zijn er weer verbeteringen. Dit jaar weeer een splinternieuw bootje uit de vloot en prachtige overkappingen aangebracht voor de sloepen. Fantastisch hoe jullie blijven vernieuwen en uitbreiden. Ook het aanbod van 10% korting als we nog eens kwamen was nieuw.... de boekingsprocedure, afhandeling, uitleg en het vertrouwen was als vanouds top! Zo ook het gratis kopje koffie en de handige karren voor bagage.. Heerlijke dag gehad weer we verheugen ons alweer op volgende keer!!!

Sehr schöner Tag mit gutem Boot

Wir haben das Boot (RiverCruise Tender 27) für einen Tag gemietet. Dafür war es gut geeignet. Für mehrere Tage wäre die Ausstattung und der Zustand nicht akzeptabel gewesen. Das Verdeck schloss nicht gut (viele defekte Druckverschlüsse), und war teilweise angerissen. Der Kühlschrank funktionierte nicht und vom Radio ging nur eine Box. Leistung des Motors, Steuerbarkeit und Spaßfaktor war gut. Die Gegend ist einfach nur der Hammer. Sehr gut. Übergabe und Rückgabe waren super entspannt und unkompliziert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Zeer slechte begeleiding bij uitleg

Slechte uitleg bij start van de huurperiode Echt een hele vieze boot, slecht onderhouden Het stonk enorm naar oude urine en de wc lekte Na 1 dag viel de ophaalbare kiel naar beneden Bij terugkomst werden we zo onbeschoft en onaardig behandeld Het was blijkbaar alleen erg voor hun Totaal geen begrip voor het feit dat onze korte vakantie ook verpest was Voor ons niet meer

Prima!

Goede website. Prima telefonisch contact gehad. In- en uitchecken verliep erg prettig. Fijn dat je niet zelf eerst nog water en diesel moet tanken. Boot beviel er goed! Geen technische mankementen o.i.d. Stille motor. Alleen weinig opbergruimte in de boot. Zelfs nog geen lade voor het bestek. Tot slot voor herhaling vatbaar!

War zufrieden wie jedes Jahr (seit drei Jahren) , aber diesmal...

Sehr geehrte Damen und Heeren, leider hatte das Motorboot das ich gemietet hatte Probleme mit dem Motor. Im Leerlauf ging es öfters aus. Was gerade beim Umschalten vom Vorwärtsgang in den Rückwärtsgang sehr hinderlich war beim rangieren in einem Hafen und beim Warten vor Brücken. Beim Starten hatte ich Probleme den Motor wieder anzubekommen. Wodurch es auch zu gefährlichen Situationen kam bei den Brücken. Leider ist mir das erst bei der ersten Brücke aufgefallen, so dass ich nicht umkehren wollte. Seit drei Jahren habe ich mir immer ein Boot bei Ihnen ausgeliehen und es war immer alles in Ordnung. Nächstes Jahr werde ich wieder nach Heeg kommen und hoffe das der technische Zustand meines nächsten Bootes welches ich bei Ihnen miete in Ordnung ist. Gruß Jürgen Dickmann

Prima service!

We hebben een héérlijke vakantie gehad met de Rivercruise 6. Communicatie met Ottenhome liep prima, toen we wat mankementen hadden.

tegen gevallen

boot stuurde slecht en geen duidelijke uitleg gekregen. Personeel vonden wij stug in communicatie, tenminste degene die ons heeft geholpen!! we hebben er heel ver moeten rijden...Jammer!!

Enige onduidelijkheid over al dan niet kunnen varen op zaterdag

Onduidelijkheid over al dan niet kunnen uitvaren op zaterdag 10 augustus door de harde wind. Op zondag lekker kunnen varen met flinke wind. Volgens de website zijn bijna alle boten met maststrijkinstallatie met veer in de mast uitgerust maar de onze niet, terwijl er voldoende boten beschikbaar waren. De rolfok ging erg stroef. Ik heb € 145,00 overgemaakt ondanks dat we op zaterdag niet gevaren hebben. Is er nog enige restitutie?

Zustand des Bootes und Übergabe etwas lieblos

Die Übergabe war zu kurz, keine Informationen zu Sicherheit (Feuerlöscher, Gasabsperrventil, Seeventile, erste Hilfe Verbandskasten, etc.). Funktionen des Bootes nur kurz angerissen, keine Infos zur Toilettenbenutzung oder Instrumenten. Kartenmaterial von 2016, also 3 Jahre alt. Sauberkeit des Bootes war sehr gut. Das Boot hat schon einige Macken innen und außen. Die Außenbestuhlung war sehr billig und der Tisch etwas kaputt. Auch die Ausstattung der Küche war für die Charterkosten unzureichend und zu minderwertig. Das Boot ist aus meiner Sicht nicht seetauglich, was die Ausstattung angeht, für Kanäle OK aber durch die hohen Aufbauten ist man auf bewegliche Brücken angewiesen. Freundlichkeit des Personals war ok.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Super fijne zeilboot.

Uithuur ging allemaal prima en snel en de zeilboot is een perfekte staat.

gut

guter service, alles funktioniert