Top dagen gehad jammer dat de afhandeling zo slecht was

Wij hebben afgelopen vrijdag en zaterdag op het laatste moment nog een Fox kunnen huren waar dit elders niet meer mogelijk was. Ontvangst, reserveren en contact was heel goed en gemoedelijk. Omdat we heel bekend zijn met de Fox hoefde we geen uitleg en konden we snel vertrekken. Er werd verder ook niets verteld over de inventaris en ook de nodige beschadigingen werden niet besproken. We zijn de haven uitgevaren hebben vrij snel de fender binnengehaald en zijn gaan zeilen. De staat van de boot was redelijk en hij zeilde fijn. Er waren wel een paar dingen die duidelijk niet waren nagekeken voor vertrek. In de kraanlijn Zat een knoop waardoor die niet los kon, de joystick zat met ducktape vast en de rol fok rolde wat zwaar op. We hebben een rondje Heeg, Stavoren, IJsselmeer, Lemmer en weer terug naar Heeg toen we in het laatste stuk de fok wilde oprollen ging dat niet meer. Dit vond ik heel vervelend en ik heb toen gebeld met de vraag wat te doen. Er werd verteld de fok te strijken met de fokkeval. Aangekomen bij de haven hebben we de boot ingeleverd en verteld dat de fok niet goed was. Ik verwachten eigelijk een soort van excuses dat de staat van de fok zo slecht was maar in plaats daarvan kreeg ik te horen dat ik ruim 30 euro moest betalen voor de verdwenen fender. We hebben de boot mee gekregen met 1 fender en ook met 1 fender weer terug gebracht. De verhuurder vertelde dat de boten alleen compleet en in goede staat worden meegegeven en het was mijn woord tegen die van hun dus ik moest betalen. Op de vraag zal ik daar weer huren? Nee dat denk ik niet.

topservice; zeer klantgerichte en vriendelijke medewerkers

we hebben enkele tekortkomingen aan de boot geconstateerd en gemeld. Hier werd bijzonder accuraat en snel op gereageerd, terwijl we niet in de buurt van Heeg lagen. Als extra service werd ons bij het inleveren een geweldige, niet verwachte compensatie voor het ongemak verstrekt. Kortom super service.

Nooit meer

Boot im schlechten Zustand, fehlende Teile werden trotz Ansprache nicht ersetzt, voller Preis wird trotzdem bezahlt . Bei technischen Problemen mit dem Boot wurde nicht zurück gerufen, obwohl eine Nachricht auf dem Anrufbeantworter hinterlassen wurde. Wir haben mit Absprache von Ottenhome die schwachen Batterien ausgetauscht (ruhiges Ankern war nicht möglich) , das Geld für die Batterien haben wir vorgestreckt. Wir wollten nett sein und es sollte nicht extra ein Mitarbeiter von Heeg nach Stavoren kommen. Als Dankeschön erhalten wir das Geld nicht zurück, weil wir das Boot angeblich unordentlich zurück gegeben haben. Kurze Anmerkung dazu, das Boot war Besenrein, eine Endreinigung haben wir zusätzlich bezahlt. Das Deck war sauberer als wir es selbst übernommen haben. Ein Kollege von Ottenhome hat in unserem Beisein das Boot abgenommen und es per Unterschrift als gut befunden, wir erhielten anstandslos unsere Ausweise zurück, das Geld für die Batterien wollte man überweisen. Nun bekammen wir am Wochende die Nachricht, wir erhalten das Geld für die ausgelegten und selbst eingebauten Batterien nicht zurück, da das Boot dann angeblich doch nicht ok war. Gut, was man uns vorwerfen kann, die Box mit den Angelmaden haben wir unter den Bodenbrettern stehen lassen, aber die war auch schon bei unserem Einzug da. Als Tipp, legt niemals etwas vorab für Ottenhome aus, das kann das Ergebnis sein. Wir chartern auf jeden Fall nie wieder hier.

Alles netjes voor elkaar

Wij hadden een polyvalk met instructeur gehuurd. Van tevoren duidelijke en fijne communicatie via de mail gehad. Bij aankomst goed ontvangen. Leuk om te zien dat ook de lokale jeugd hard meewerkt om alles te regelen. Boot was netjes en we hadden Albert als instructeur en die gaf goede en heldere instructies. Fijne dag gehad met heerlijk weer!

Super klantvriendelijk

Wij kregen de avond voordat wij zouden gaan varen (2e pinksterdag) het bericht dat "onze" boot met motorpech is terug gebracht en dat deze niet meer op tijd te repareren was, alle boten waren verhuurt en ook bij collega bedrijven was geen sloep mee te vinden. Wij hier in de stress en leg dat maar eens uit aan je kinderen, toch zelf nog geprobeerd bij ander verhuurbedrijf iets te vinden, zonder resultaat. Later in de avond werden wij teruggebeld dat ze toch nog een sloep hebben kunnen regelen, iedereen blij hier. Wat een service dat ze het niet hebben opgegeven. Vriendelijk ontvangen en na korte uitleg van de boot zijn wij gaan varen, top dag gehad. Nogmaals super bedankt.

Super bedrijf!

We hebben nu twee jaar achter elkaar in de meivakantie de rivercruise 35, Challenger, gehuurd. Wat een fijn schip. Wat een fijne vakantie. Voor volgend jaar optie genomen op de nieuwe Linsen Sturdy. Nu al zin in....

Altijd Top

Goede conditie boten, vriendelijke verhuurder, ruime keus, goede ligging, kom hier al jaren!

Top verzorging!!

Afgelopen weekend “rondje loosdrecht”fam uitje gehad met 17 pers. 2 sloepen Afsluiting met bbq. Was een ontzettend leuke dag en top verzorging. 2 volle tassen proviand en broodjes per sloep mee. Route beschrijving. Personeel vriendelijk, behulpzaam flexibel. Bbq prima. Zeer geslaagde dag. Dank jullie wel Ottenhome

Prima boot , compleet, snel aanmelden en afmelden in de haven

Heerlijk weekend van vrijdagavond t/m zondag einde middag. Minivakantie!

Heerlijk gezeild

De boot comfortabel. Fijne zeilboot. De kombuisuitrusting is niet compleet maar net voldoende. De toilet lekte bij het weg pompen en stonk. De boot raakt een beetje versleten en dat had ik niet verwacht. Jullie service is prima en de presentatie ook.

Goede service en makkelijk reserveren voor een mooie dagtocht over de Friese meren

Allemaal goed geregeld en tevreden in algemene zin. Aandachtspunt is wel om bij de instructie duidelijk aan te geven hoe de motor in en uit het water moet met het zwarte knopje. Nu hebben we in Sneek een uur moeten wachten voordat iemand telefonisch kon vertellen hoe dit werkte want de motor was per ongeluk omhoog gekomen waardoor er nagenoeg geen waterstuwing meer was en we gelukkig nog net aan de kade konden komen.

Leuke vakantie

Lekker weer, mooie boot maar zeil technisch was de boot niet voor elkaar. Wat weer ten koste ging van het zeil plezier, en ook gevaarlijk kon zijn. Valstoppers en klemkleats die kapot waren. De zeilen die uit gezeild waren en gescheurd bij de zeillatten. Er stond water in de boot de elektronische bilgepomp werkte niet en de handpomp ook niet. Het glas van de snelheids/dieptemeter was kapot waardoor het in de zon slecht was af te lezen. Van een grote verhuurder als Ottenhome had ik beter verwacht ook was het bijna het einde van het seizoen. Het boeken van de boot en de manier waarop je op de hoogte wordt gehouden was prima voor elkaar.

Best!!!!

Beste service. Vriendelijk en bekwaam personeel. Goede en goed onderhouden boot. Wat wil je nog meer?

Heel prettig zeilweekend gehad, mede door het goede weer!

We hebben afgelopen weekend twee Foxjes gehuurd bij jullie. Onze boot was perfect, de andere boot had een onbetrouwbare motor die soms maar moeizaam aan de praat te krijgen was. Ook was op die boot het Grootzeil net het laatste stukje niet strak te krijgen. Dat laatste is niet zo erg, een onbetrouwbare motor werd echter als vervelend ervaren! Ontvangst en afhandeling van zaken aan de balie zijn als prettig en effectief ervaren, compliment aan de aanwezige medewerkers!

Prima service.

Leuke dag gehad met het bootje.

Alles volgens planning verlopen

Alles gemakkelijk geregeld. Brengen en ophalen van de boten was keurig verzorgd. Ook de waterkaarten zaten volgens afspraak bij de boten

4x een monteur om de boot ter plaatse te repareren is te veel .

Boot verkeerde in zeer slechte staat en had zo nooit verhuurd mogen worden . Vier maal pech gehad aan de motor , drie verschillende mankementen . Kap paste niet en kussens waren niet compleet .

Gut organisiert, rasche Bedienung und unkompliziert

Wir haben uns kurzfristig entschieden einen polyvalk für 1 Tag zu segeln. Alles lief rasch und reibungslos. Das Boot war klar. Leider sind die Außenbordmotoren oft ein bisschen problematisch... reagieren nicht immer sofort und ging nicht so gut an. Wir haben schon oft valken gesegelt. Das war immer so, auch bei anderen Vercharterern.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Kurzfristig 2 Polyvalks ausgeliehen, alles schnell und gut organisiert!

Kurzfristig 2 Polyvalks ausgeliehen, alles schnell und gut organisiert, freundliches Personal.

Prima service, vriendelijke medewerkers

Al vele jaren huur ik bij Ottenhome Heeg Polyvalk(en). In hoogtijdagen waren het er zelfs voor een weekend 25 stuks. Bij problemen wordt er snel een oplossing geregeld. Deze keer een andere Valk toen hij was omgeslagen.

Eine sehr schöne Tour durch Friesland

Die Einweisung in das Boot und Revier war mangelhaft. Am Boot funktionierten technische Einrichtungen nicht. Obwohl wir 2 Kabinen gebucht hatten, war bei der 2. keine Tür vorhanden. Die Rückgabe des Bootes war unkompliziert.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

motoren defect, boten waren niet op afgesproken plaats, niet flexibel

Wij zouden de boten ophalen bij de stayokay. Die wisten van niets. Uiteindelijk kwam er een boot vanaf het butlan. Van de 3 boten hadden 2 een defecte motor. Een poging om te repareren lukte maar matig. Een motor bleef weigeren. Wel voor betaald. Geen flexibiliteit ten aanzien van uitruil.

Guter Service mit schneller Abwicklung

Sehr freundliches Personal, super Service und schnelle Bootsübergabe. Leider war das Boot nicht in einem sauberen Zustand. Sonst war das Boot in einem guten Zustand.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

helemaal goed, behalve dat de aanhangmotor niet 100% was. Maar de service was snel.

Heb dit ook mondeling gedaan, maar het is niet juist om paspoorten te vragen als onderpand. Op alle mogelijke manieren wordt hiervoor gewaarschuwd. Ten tweede: ik kreeg de borg terug. Maar hoefde voor ontvangst niet te tekenen. Onjuist. Als ik morgen kom om mijn borg kunt u niet bewijzen dat ik deze al heb gehad.

Vieze boot

Was kampeer vakantie en de boot was vies. Cigaretten peuk, en veel smurry en levende larven etc in de hoos ruimtes in het midden van de boot aan beide zeiden. Dit is misschien ok voor een dag tocht maar voor 4 dagen kamperen en slapen in de boot mag het best schoon zijn. kap van de buitenboordmotor was half los.