Prettige communicatie en zeer snel handelen bij tegenslag bij ander bedrijf. Degene die de werkzaamheden bij ons uitvoerde werkte zeer hard en voelde zich verantwoordelijk voor het resultaat.

• Assortiment

Perfecte service zeer goed resultaat fijne mensen die echt met je meedenken

• Assortiment

Zeer prettig bedrijf in omgang, oscar en de jongens zijn zeer kundig in het leggen en repareren van houten vloeren. Wij zullen ook in de toekomst zeker weer gebruik maken van de diensten van Castillo vloeren.

• Assortiment N.v.t.

We zijn zeer tevreden over het eindresultaat, kwaliteit wat je mag verwachten van een echte vakman, super mooie vloer!

• Assortiment

Onze eiken parketvloer laten schuren en lakken door Oscar van parket-schuren.nu (Castillo Vloeren) Van begin tot oplevering van de vloer uitstekend werk geleverd. Luisterd goed naar de wensen, denk mee en levert precies hetgeen wat je voor ogen hebt. Wij zijn superblij met onze nieuwe vloer en zijn Oscar erg dankbaar. Groeten Léon en Désiree