2 sterren: slechter dan verwacht

We hebben de nieuwe vloeren voor boven en schuren vloeren beneden bij Oscar besteld. Alles ging eingenlijk super goed en stipt op tijd totdat de vloeren gelegd waren, met uitzondering van plinten en een deur die niet meer volledig open kon vanwege de nieuwe vloeren. Omdat de plinten vertraagd waren, stelde Oscar voor om factuur alvast te betalen en dan plinten en de deur later gedaan worden. Wegens goede relatie tot nu toe hebben we het ook gedaan - en dit was helemaal fout. Daarna geen respons als ik belde, veel smoesjes richting mijn man en ook uiteindelijk geen respons richting hem. Aangetekende brief kwam terug ongeopend omdat het bedrijf de brievenbus niet meer leegde, etc. Kortom: nooit betalen totdat de klus af is. En niet op goede relatie met dit bedrijf vertrouwen.

• Assortiment

Mijn gelakte eiken houten vloer in de woonkamer was zwaar beschadigd door de jaren heen. Oscar heeft goed geadviseerd en we hebben gekozen voor een harde wax afwerking. Christofe heeft prima vakwerk afgeleverd. Hij heeft extra moeten schuren om de vloer weer helemaal tot zijn recht te laten komen. De oneffenheden heeft hij ook bijgewerkt en de plinten vernieuwd. Hij had er ruim een halve dag meer werk aan en heeft dit prima gedaan. Ook gaf hij nog advies voor onderhoud. De vloer ziet er nu super mooi uit. De waxlaag heeft een mooie matte strakke afwerking. Nadat het klaar was informeerde Oscar nog hoe het werk was gegaan. We raden Castillo vloeren zeker aan!

• Assortiment

Ben erg blij met het resultaat! Vakmensen die heel hard werken.

Prima kwaliteit en service

Prima kwaliteit en service

• Assortiment

Wij zijn erg goed geholpen door Castilo. Degene die de vloeren heeft gelegd werkte keihard ,snel en goed. Hij overlegde steeds als hij wat tegenkwam, en lostte we dit samen op. Het eindresultaat is top! Heel blij met de vloer en raden het zeker ook bij anderen aan.

• Assortiment

Ontzettend tevreden over het hele traject, advies, offerte en daarna het leggen van de vloer. Oscar is een vakman die zijn kennis goed weet over te brengen in zijn advies. Voor het leggen is de vakman Chris zeer professioneel en uiterst beleefd in omgang. Bij het leggen is hij een Pietje Precies en dat is voor ons zijn bijnaam geworden. Kortom, heel fijn zaken doen met Oscar en vakmannen!

• Assortiment

Deskundige club die echt weet waar ze mee bezig zijn. Geven goed advies en werken zeer gestructureerd.

• Assortiment

We zijn erg blij met onze nieuwe vloer. Op de begane grond is een visgraatvloer gelegd. Op de eerste en tweede verdieping is in de hallen visgraat gelegd en in de (slaap)kamers planken. Cris heeft de vloer heel mooi en strak gelegd. Hij is een echte vakman en overlegd goed over verschillende keuzes die we nog moesten maken, hij gaf hierbij goed advies. Ook bij het kiezen van de kleur heeft hij verschillende planken voor ons gemaakt zodat we het effect van het wit maken goed konden zien. We zijn erg blij met deze hoge kwaliteit vloer en krijgen ook veel complimenten. Wij raden Castillo vloeren zeker aan!

Super tevreden...super vakmensen

• Assortiment

Geweldig vakkundig gerestaureerd zeer tevreden top

• Assortiment

Maestro vloer zeer vakkundig gelegd en een prachtige kwaliteit. Ruime keus en vanuit de rust kunnen kiezen. Contact met Oscar is snel te leggen met snel resultaat. Vloer is gelegd door Cris, een echte vakman die hard en precies werkt. Een echte aanrader!

• Assortiment

Eiken Vloer geschuurd en geolied. Naar volle tevredenheid. Constateerde tijdens schuren klein bolling in houten vloer, doordat vorige bewoner hem te dicht tegen de plint had aangelegd. Dit werd steeds erger. Castillo Vloeren heeft dit naar volle tevredenheid hersteld. Dank voor de flexibiliteit en het meedenken.

• Assortiment N.v.t.

• Assortiment

Goede voorlichting, juiste prijs vergeleken met andere bedrijven. De man die de vloer gelegd heeft, gaf goede tips en instructies. Zeer tevreden met de vloer!

• Assortiment

eerlijk en vakkundig advies en door een professional gelegd die zeer correct en vol beleving voor het product zijn werk verricht en alleen oog heeft voor het leggen van jou perfecte vloer.

• Assortiment

Oscar reageert snel op vragen en geeft duidelijk uitleg over wat er allemaal mogelijk is. Ben zeer tevreden over mijn nieuwe vloer!

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Assortiment

Wij hebben onze bovenvloer door castillo vloeren laten leggen. Een multiplank met hoge plinten. Over de kwaliteit, prijs en de manier van hoe het gelegd is zijn we erg tevreden. Binnenkort wordt ook de beneden vloer gelegd. Een visgraat houten vloer. Hier kijken we naar uit.

• Assortiment

Oscar heeft goed meegedacht bij deze uitdagende opdracht wat heeft geresulteerd in een top vloer. Kan hem van harte aanbevelen! Communicatie is goed, er wordt nauwkeurig gewerkt en het eindresultaat is mooier dan ik had kunnen denken.

• Assortiment

Zeer vakkundig gelegde visgraatvloer en altijd netjes op tijd ondanks de grote afstand woon werk

• Assortiment

Na bellen voor info, afspraak gemaakt voor bezichtiging en opmaken offerte. Duidelijke afspraken gemaakt die terug kwamen in de offerte. Goede communicatie geweest en gemaakte afspraken nagekomen. Eind resultaat naar goede tevredenheid.

• Assortiment

Goede service en topkwaliteit!

• Assortiment

Bij dit bedrijf is het motto “klant is koning”, helemaal van toepassing. Top kwaliteit, zowel nieuwe vloer als bestaande vloeren opknappen. Top !!