Ntv

Ntv

• Ervaring met: Muizen

Probleem goed opgepakt en opgelost!

Vandaag rattenkeutels thuis aangetroffen. Vanavond nog geholpen, Faisal heeft het probleem serieus genomen en me perfect geholpen!

Faisel

Beetje laat maar in het voorjaar heeft faisel vakkundig een nest verwijderd

Snel en vakkundig

Ondanks de drukte nog dezelfde dag geholpen om de mieren uit onze keuken te krijgen. We hebben de mieren niet meer terug gezien.

Topservice!

Wij belde na 18.00 uur voor bestrijding wespennest, en binnen 1 uur kon hij al bij ons komen!! De klus was snel geklaard doordat het nest gelukkig klein was... wij zeer tevrexen met deze snelle service!

Top service!

Sinds kort last van muizen gehad. Tijdens het bezoek duidelijk advies gegeven en lokdozen geplaatst. Vakman die zijn werk serieus neemt!! Top service!

Ik ben super geholpen werd super te woord gestaan en goede adviezen echt een aanrader voor u ongedierte top bedrijf

Goede snelle service

Faisel is bij ons langs geweest ivm het bestrijden van een wespennest. Binnen 24 uur stond hij bij ons op de stoep Erg aardige jongen die zijn werk serieus neemt! Nest is bestreden en mochten de wespen er na een week nog zitten komt hij de behandeling voor niets nog een keer doen. Kortom aardige jongen die zijn werk uiterst serieus neemt! Faisel nogmaals bedankt!!

Snelle en vakkundige service

Faisel kon snel langs komen en neemt zijn werk serieus. Hij is op zoek gegaan naar alle gaten in huis waar de muizen door naar binnen konden komen en heeft ze gedicht. Doosjes met gif geplaatst en 6 muizen gedood. Tweede keer ook alles secuur nagelopen en extra gif gestrooid. Tot nu toe geen muis meer gezien. Topper en een aardige man!

Super goed!

Ik wil Faisel bedanken voor zijn precieze aanpak in zijn vak! Bedankt voor je hulp en je vakbekwaamheid! Ik ben erg tevreden met hoe er naar mij is geluisterd en hoe zorgvuldig er is gehandeld. Zeker een aanrader!

• Afspraken nakomen

Fantastische service! Eindelijk verlost van die muizen wat een opluchting.Zeker een aanrader! Top bedrijf👍

• Afspraken nakomen

Echt fantastisch! Snel, accuraat, vakkundig en vriendelijk...een toppertje. Ik raad je zeker aan! Dankbaar voor de snelle oplossing.

• Afspraken nakomen

Prima bedrijf. Snelle reactie met duidelijke afspraken. Na een inspectie van het huis, zijn aanwezige gaten gedicht en doosjes met gif geplaatst. Dit is zeer effectief geweest; nadien geen last van muizen meer gehad. Veel dank en hulde!

• Afspraken nakomen

Binnen 2 uurtjes op de stoep. Alles nagelopen. Gaten dichtgemaakt en muis gevangen. Was top!

• Ervaring met: Bedwantsen

• Afspraken nakomen

Vrijdagavond 21.00 uur een mail gestuurd via de website. Binnen een half uur contact en de volgende dag is de beste man al langs gekomen. Alles gecontroleerd en een duidelijke kostenbegroting doorgegeven. Vrijwel direct daarna muisvrij. Anderhalve week later mij nogmaals benaderd of er geen muis meer op bezoek is geweest. Super gedaan.

• Afspraken nakomen

Duidelijk in zijn advies naar mij om zelf ook te werken aan het huis, muisvrij te maken, wat mijn taak hierin, moest zijn. Hij ging doortastend en grondig te werk, heeft niets onbenut gelaten, is door het hele huis gegaan met schoonmaken, gaten dichtstoppen en gif zetten Ik ben tot op vandaag nog steeds muisvrij

• Afspraken nakomen

Ik heb een grote fobie voor muizen. Meneer heeft mij binnen 24 uur van de muizen af geholpen. Tenminste tot nu toe. Ik klop het af dat er geen volgende familie muis komt.

gewoon heel goed gedaan.

• Afspraken nakomen

Binnen een ogenblik had de bestrijder in de gaten waar de wespen zaten. En daarna vakkundig bestreden.