Muizen probleem opgelost

Uitstekende ervaring gehad met Faisal. Maandagmiddag gebeld, maandagavond was Faisal er en hij heeft het muizen probleem meteen opgelost. Veel tips meegekregen en ook nog eens 3 maanden garantie. Zeer tevreden!!

TOP

Via Google kwam ik bij Faisal terecht,gister gebeld en vandaag is mn wespennest al uitgeschakeld,netjes op tijd was hij aanwezig en binnen 10 minuutjes was die weer weg,het wespennest heeft ie platgespoten en er is nu al geen activiteit meer,zeer tevreden met het resultaat en deze man

• Ervaring met: Wespen

Via google vond ik deze site en na het lezen van de referenties heb ik een afspraak gemaakt. Faisal is een vriendelijke man en ter zake kundig. Hij heeft mijn huis aan een 'muizeninspectie' onderworpen en oplossingen voor het probleem aangedragen. Snel gereageerd op mijn mail, snelle afspraak, vriendelijk en prima prijs/kwaliteit!

• Ervaring met: Muizen

Deskundigheid voor een prima prijs!

Zondag helemaal in paniek omdat er muizen in mijn huis zaten. Maandagochtend stond Faisal al op de stoep. Hij heeft alles gecontroleerd. Gaten gedicht. Goede tips gegeven om muizen buiten je huis te houden. Twee keer daarna Faisal gebeld, allebei de keren kwam hij dezelfde dag alles controleren.. Wat een rust en vakmanschap... Muizen probleem is opgelost! Dank jullie wel, ik kan weer rustig slapen!

• Ervaring met: Muizen

Geweldig en deskundig geholpen!

Ben heel blij dat ik Netwerk heb ingeschakeld-:) Voor een sympathieke prijs.

Heeft gewerkt

Faisal is vriendelijk en heeft ons goed geholpen. Muis probleem is verholpen

Top service van Faisal

Vanaf het eerste telefoontje meteen goed contact gehad met Faisal. Open communicatie en we wisten meteen waar we aan toe waren. Totaal drie keer geweest en ook echt resultaat gezien in onze tuin met een mieren plaag. We hopen dat het niet hoeft, maar we zijn je vaste klant! *geen ervaring dus met wespen maar met mieren.

Snelle en goede service

Opgebeld omdat er een wespenkolonie druk bezig was in mijn aardbeienplant. Binnen een half uur was Faisal gearriveerd. Vriendelijke man die kennis van zaken heeft. Probleem verholpen!

Probleem verholpen

Faisal heeft ons geholpen met overlast van muizen. Gaten gedicht waar mogelijk en duidelijke instructies hoe met name met voedsel op te gaan. Sindsdien (nu 3 wkn geleden) geen problemen meer gehad.

• Ervaring met: Muizen

Paniek in huis en deskundig opgelost

Opeens last van muizen door een gat op de vliering. Totaal in paniek gebeld en meteen de volgende dag werd ik geholpen. Snel, deskundig en erg klantvriendelijk geholpen door Faisal en zo ben ik van de muizen afgekomen. Zeker aan te raden.

• Ervaring met: Muizen

Heel fijn dat de bijenzwerm niet is verdelgd maar mij als imker inschakelde om de tros te scheppen.

Het was niet alleen dat ik als imker werd getipt door een medewerker van de ongediertebestrijding dat er een zwerm bijen aan een tak hingen maar ook gevraagd om daarna te vertellen hoe de zwerm geschept was. Niet alleen oog voor geld maar zeker ook voor de natuur.

uitstekend

Op hemelvaartsdag plots twee grote zwermen wespen of andere vliegers in onze perenboom. Gebeld met Faisal Jubitana van het netwerk. Hij was er met een kwartier. Bleken bijen te zijn. Die mag hij niet bestrijden. Voor ons een imker gebeld. Die kwam met een half uur en heeft met een twee uur durende operatie de bijen in een mand gekregen en meegenomen. Faisal heeft ons prima geholpen en wilde daar niets voor hebben. Een topper !

Effectief, snel en netjes

Snel en keurig geholpen, nergens meer last van gehad. Prima prijs ook, een aanrader.

Vriendelijk, snel en grondig

Makkelijk bereikbaar en direct een afspraak voor de volgende dag kunnen maken. Gaat grondig te werk en legt alles goed uit. Bij vragen altijd bereid voor contact of om langs te komen en altijd vriendelijk

• Ervaring met: Muizen

Snel, professioneel en heel behulpzaam

Snel en goed geholpen.

• Ervaring met: Muizen

Zeer behulpzaam en goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel en goede service voor een lage prijs! Waren ook erg snel beschikbaar om langs te komen.

• Ervaring met: Muizen

Klantvriendelijk perfecte service een aanrader

Klantvriendelijk perfecte service echt een aanrader

• Ervaring met: Muizen

Snelle service aardige vent, duidelijke handige tips

Muizen snel verholpen en duidelijke tips gegeven hoe ze weg te houden!

Super fijn geholpen!

Al meerdere keren heel prettig geholpen met de muizen in mijn huis.

• Ervaring met: Muizen

Snel een afspraak + het probleem gevonden

Faisal was super aardig en wist waar hij het over had. Hij had vrij snel het probleem gevonden, maar kon het helaas niet volledig verhelpen omdat hij er niet bij kon (ver onder het keukenblok). Hij heeft ons zo veel mogelijk geholpen met gif en tips en we hopen dat het zal helpen!!

Vakkundig en zeer klantvriendeliijk

Na langdurige overlast van zilvervisjes in ons gehele huis (nieuwbouw) hadden we uiteindelijk besloten om de bestrijding professioneel aan te pakken. Binnen enkele dagen kwam Faisal langs en heeft in een paar uur tijd het hele huis behandeld. Dit is nu ruim een week geleden en het lijkt zijn vruchten af te werpen. Faisal heeft ons laten weten eventueel nog nazorg te verlenen tot wel drie maanden na de bestrijding.

• Ervaring met: Wespen

Top ervaring, snelle service!

Super ervaring! Gebeld op maandag ochtend en ondanks de drukke week van kerst werd er gelijk geschakeld en in de middag nog plek gemaakt om even langs te komen voor ons probleem. Na de tijd ook nog een controle telefoontje gehad of alles in orde was, kortom top!

• Ervaring met: Bedwantsen

Fantastisch snelle en vakkundige hulp

Afgelopen vrijdagnacht hadden wij in onze Amsterdamse benedenwoning opeens 2 ratten in de keuken, midden in de nacht. Faisal was meteen bereid om zaterdag middag la gs te komen. De gaten waar ze doorheen kwamen zaten op lastige plekken, maar hij is niet eerder weggegaan tot de boel goed dicht zat. Gelukkig de volgende avond geen ratten meer. Dank Faisal, super geholpen! Thom

Klantvriendelijk en persoonlijke aandacht

Faisal heeft me erg goed geholpen. Hij nam de tijd en heeft me goed advies gegeven.

• Ervaring met: Bedwantsen

Geweldige service met een goed resultaat waardoor muizen weg zijn.

Na het eerste contact snel een afspraak kunnen maken, zodat vrijwel meteen tot actie kon worden overgegaan. Goede tips ontvangen ter verdere voorkoming van overlast door muizen en ook gaten en kieren zijn gedicht. Uiteindelijk dode muis gevonden waarop vervolgens ook nog naservice is verleend. Heel blij mee!

Jasykoffstraat 15

1506AT Zaandam