Heeeel tevreden

Faisel is zeer deskundig en heeft mij heel goed geholpen. Ik ben eindelijk van die muis af.

Erg tevreden

Ik had last van muizen en ben goed geholpen, ook achteraf nog contact gehad of alles goed was

Prima!

Goed en snel werk!

• Ervaring met: Wespen

Professioneel Faisal

Super geïnformeerd en eerlijk in zijn werk. Zeer aan te bevelen want realistische kijk op een situatie. Deze meneer krijgt een tien van mij. Faisal

Vakkundig en vriendelijk

We zijn blij met de manier waarop we geholpen zijn om van de muizen af te komen. Erg vakkundig en vriendelijk. Er werd de tijd genomen om goed te kijken waar het probleem zich voordeed, alle gaten werden gedicht en we kregen tips mee voor de komende tijd. Blij mee!

Goede, snelle serivce

Heel blij met Faisal. Hij kwam gelukkig dezelfde dag langs, gaf goed advies en rekend een nette prijs. Belangrijkste is dat het resultaat heel goed is. Wij hebben sinds zijn komst amper last van muizen.

Vakman

Vriendelijk en duidelijk! En vraagt niet de hoofdprijs! Ook niet onbelangrijk!

Snel, eerlijk en goed te werk

Snel, eerlijk en goed te werk

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Snelle afspraak en eerlijk deskundig advies en aanpak

• Ervaring met: Muizen

Het dacht aan bedwantsen, maar dat bleek anders te liggen: Beter.

Na rare jeukbulten en het vinden van een bedwants-achtige larve in de wasmand heb ik Netwerk Ongediertebestrijding gebeld. Na een kort gesprek kwam de man de volgende ochtend langs maar stelde me gerust: Het ging om een tapijtkever-larve. Die hebben haartjes die net zo irriteren als eikenprocessierups. Het verschil is dat ik hier met 2 weken goed schoonmaken vanaf ben, wat stukken beter is dan een lading gif in mijn huis + een paar honderd euro kosten. Nu twee tientjes betaald, met veel plezier. Dit is een bestrijder die je met een gerust hart kunt bellen dus!

• Ervaring met: Bedwantsen

Zeer vakkundig en prettig persoon

Op 3 verschillende locaties er voor gezorgd dat er geen muizen meer binnen kwamen. Voorgoed....

• Ervaring met: Muizen

Je weet het pas wanneer je hun service gaat beleven

Kwam per toeval op deze site terecht en vanwege de hoge beoordeling nam ik de gok. Ik dacht eerst zien dan geloven. Service geven kun je pas goed beoordelen als dingen niet naar wens gaan. Bij ons was dat het geval in onze zaak. Toch weer last van die lieve beesten. METEEEN wordt gereageerd en komen ze kijken. Oplossingsgericht gaan ze te werk en de volgende dag nadat de producten geleverd werden, kwamen ze diezelfde nog laat in de middag plaatsen. Instructies gekregen en nu weer afwachten. Maar eerlijk mensen wat kan ik dit bedrijf met 100% bewezen overtuiging aanbevelen. Er zijn veel bedrijven waar wij uit kunnen kiezen en als ondernemers hebben we een paar geprobeerd maar totaal niet tevreden en daarom ben ik verder gaan zoeken. Jullie hoeven me niet te geloven maar ervaar het zelf en jullie zien dat ieder woord wat ik geschreven heb ook waar is. Mvg lyon

Excellent

Hij was snel, en in 1 keer de problem was opgelost. We zijn erg tevreeeden met hij werk in onse huis.

Betrouwbare service

Ik ben zeer tevreden met de service.. Bij het bellen werd mij duidelijk uitgelegd wat ik kan verwachten van de dienst en wat in de prijs inbegrepen is. De afspraak werd ook snel gemaakt, de volgende dag werd ik al geholpen. Zeer vriendelijke man die mij alles van de dienst uitlegde en meteen aan de slag ging. Ik had al eerder een ander bedrijf, muizen voor mij laten bestrijden maar helaas bleef de last van muizen in mijn woning. Vandaar dat ik dit bedrijf “Netwerk ongediertebestrijding” inschakelde, en de meneer heeft meteen verbeterde werk verricht! Bestrijding, gaten gedicht en advies gegeven!! Daarnaast is er ook garantie in de prijs berekend en dat gaf mij een betrouwbaar gevoel, dat als er iets mis was dat ik zonder extra kosten weer meteen geholpen kon worden! Ik kreeg een zekerder en geruststellender gevoel!! Zeker een aanrader !

Toppp service

Goed geholpen, eerlijk en ook heel gezellig !

• Ervaring met: Muizen

Degelijk werk en een snelle service

Omdat ik last had van ongedierte wilde ik hier snel vanaf geholpen worden. Tot mijn opluchting kon dit worden waar gemaakt. Alle mogelijke toegangswegen voor het ongedierte werden vakkundig dicht gemaakt. En dit alles in een goede sfeer. Alle lof

Vakman!

Vriendelijke vakman die de tijd neemt om alles uit te vragen en daarop anticipeert. Ik ben enorm geholpen!

toppie

vriendelijke man met kennis van zaken, we hadden maar een muisje maar hij heeft er alles aan gedaan om te voorkomen dat het een blijvertje was

• Ervaring met: Muizen

Niet goedkoop maar erg goed. Aanrader!

• Ervaring met: Muizen

Zondag gebeld en maandag kwam Faisal al. Helemaal top. Doosjes gif geplaatst en eventuele gaten waar muizen doorheen kunnen gedicht. Na 1,5 week was de muis dood en kon ik weer rustig slapen! En niet onbelangrijk; goeie prijs en goeie service!

• Ervaring met: Muizen

Top service bij vernietiging van muizenprobleem

Gisterochtend gebeld en gistermiddag was Faisal er al. Erg fijne service. Goeie tips meegekregen en schappelijke prijs.