Top service van Faisal

Vanaf het eerste telefoontje meteen goed contact gehad met Faisal. Open communicatie en we wisten meteen waar we aan toe waren. Totaal drie keer geweest en ook echt resultaat gezien in onze tuin met een mieren plaag. We hopen dat het niet hoeft, maar we zijn je vaste klant! *geen ervaring dus met wespen maar met mieren.

Snelle en goede service

Opgebeld omdat er een wespenkolonie druk bezig was in mijn aardbeienplant. Binnen een half uur was Faisal gearriveerd. Vriendelijke man die kennis van zaken heeft. Probleem verholpen!

Probleem verholpen

Faisal heeft ons geholpen met overlast van muizen. Gaten gedicht waar mogelijk en duidelijke instructies hoe met name met voedsel op te gaan. Sindsdien (nu 3 wkn geleden) geen problemen meer gehad.

• Ervaring met: Muizen

Paniek in huis en deskundig opgelost

Opeens last van muizen door een gat op de vliering. Totaal in paniek gebeld en meteen de volgende dag werd ik geholpen. Snel, deskundig en erg klantvriendelijk geholpen door Faisal en zo ben ik van de muizen afgekomen. Zeker aan te raden.

• Ervaring met: Muizen

Heel fijn dat de bijenzwerm niet is verdelgd maar mij als imker inschakelde om de tros te scheppen.

Het was niet alleen dat ik als imker werd getipt door een medewerker van de ongediertebestrijding dat er een zwerm bijen aan een tak hingen maar ook gevraagd om daarna te vertellen hoe de zwerm geschept was. Niet alleen oog voor geld maar zeker ook voor de natuur.

uitstekend

Op hemelvaartsdag plots twee grote zwermen wespen of andere vliegers in onze perenboom. Gebeld met Faisal Jubitana van het netwerk. Hij was er met een kwartier. Bleken bijen te zijn. Die mag hij niet bestrijden. Voor ons een imker gebeld. Die kwam met een half uur en heeft met een twee uur durende operatie de bijen in een mand gekregen en meegenomen. Faisal heeft ons prima geholpen en wilde daar niets voor hebben. Een topper !

Effectief, snel en netjes

Snel en keurig geholpen, nergens meer last van gehad. Prima prijs ook, een aanrader.

Vriendelijk, snel en grondig

Makkelijk bereikbaar en direct een afspraak voor de volgende dag kunnen maken. Gaat grondig te werk en legt alles goed uit. Bij vragen altijd bereid voor contact of om langs te komen en altijd vriendelijk

• Ervaring met: Muizen

Snel, professioneel en heel behulpzaam

Snel en goed geholpen.

• Ervaring met: Muizen

Zeer behulpzaam en goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk personeel en goede service voor een lage prijs! Waren ook erg snel beschikbaar om langs te komen.

• Ervaring met: Muizen

Klantvriendelijk perfecte service een aanrader

Klantvriendelijk perfecte service echt een aanrader

• Ervaring met: Muizen

Snelle service aardige vent, duidelijke handige tips

Muizen snel verholpen en duidelijke tips gegeven hoe ze weg te houden!

Super fijn geholpen!

Al meerdere keren heel prettig geholpen met de muizen in mijn huis.

• Ervaring met: Muizen

Snel een afspraak + het probleem gevonden

Faisal was super aardig en wist waar hij het over had. Hij had vrij snel het probleem gevonden, maar kon het helaas niet volledig verhelpen omdat hij er niet bij kon (ver onder het keukenblok). Hij heeft ons zo veel mogelijk geholpen met gif en tips en we hopen dat het zal helpen!!

Vakkundig en zeer klantvriendeliijk

Na langdurige overlast van zilvervisjes in ons gehele huis (nieuwbouw) hadden we uiteindelijk besloten om de bestrijding professioneel aan te pakken. Binnen enkele dagen kwam Faisal langs en heeft in een paar uur tijd het hele huis behandeld. Dit is nu ruim een week geleden en het lijkt zijn vruchten af te werpen. Faisal heeft ons laten weten eventueel nog nazorg te verlenen tot wel drie maanden na de bestrijding.

• Ervaring met: Wespen

Top ervaring, snelle service!

Super ervaring! Gebeld op maandag ochtend en ondanks de drukke week van kerst werd er gelijk geschakeld en in de middag nog plek gemaakt om even langs te komen voor ons probleem. Na de tijd ook nog een controle telefoontje gehad of alles in orde was, kortom top!

• Ervaring met: Bedwantsen

Fantastisch snelle en vakkundige hulp

Afgelopen vrijdagnacht hadden wij in onze Amsterdamse benedenwoning opeens 2 ratten in de keuken, midden in de nacht. Faisal was meteen bereid om zaterdag middag la gs te komen. De gaten waar ze doorheen kwamen zaten op lastige plekken, maar hij is niet eerder weggegaan tot de boel goed dicht zat. Gelukkig de volgende avond geen ratten meer. Dank Faisal, super geholpen! Thom

Klantvriendelijk en persoonlijke aandacht

Faisal heeft me erg goed geholpen. Hij nam de tijd en heeft me goed advies gegeven.

• Ervaring met: Bedwantsen

Geweldige service met een goed resultaat waardoor muizen weg zijn.

Na het eerste contact snel een afspraak kunnen maken, zodat vrijwel meteen tot actie kon worden overgegaan. Goede tips ontvangen ter verdere voorkoming van overlast door muizen en ook gaten en kieren zijn gedicht. Uiteindelijk dode muis gevonden waarop vervolgens ook nog naservice is verleend. Heel blij mee!

Ntv

Ntv

• Ervaring met: Muizen

Probleem goed opgepakt en opgelost!

Vandaag rattenkeutels thuis aangetroffen. Vanavond nog geholpen, Faisal heeft het probleem serieus genomen en me perfect geholpen!

Faisel

Beetje laat maar in het voorjaar heeft faisel vakkundig een nest verwijderd

Snel en vakkundig

Ondanks de drukte nog dezelfde dag geholpen om de mieren uit onze keuken te krijgen. We hebben de mieren niet meer terug gezien.

Topservice!

Wij belde na 18.00 uur voor bestrijding wespennest, en binnen 1 uur kon hij al bij ons komen!! De klus was snel geklaard doordat het nest gelukkig klein was... wij zeer tevrexen met deze snelle service!

Top service!

Sinds kort last van muizen gehad. Tijdens het bezoek duidelijk advies gegeven en lokdozen geplaatst. Vakman die zijn werk serieus neemt!! Top service!