Er word goed geluisterd en finesse komt zeer betrouwbaar over.

Ik heb half juni een gesprek gehad met de heer C Kok. Mijn buikklachten, onregelmatige ontlasting of diarree en regelmatig last van diverticulitis. Uiteindelijk moet ik dan weer aan een antibiotica kuur, dat was ik zat. Ook was ik regelmatig heel moe en lusteloos. Ik heb toen een uitgebreid bloed en feces onderzoek gehad. Uit deze onderzoeken bleek dat er in mijn lichaam het 1 en ander gebeurde wat niet goed was. Ik heb diverse supplementen meegekregen. Ik gebruik deze nu een aantal maanden en het ik voel mij nu veel beter. Ik heb normale ontlasting, ben niet zo moe meer. Geen ontstoken divertikels en geen rugklachten meer. Ik ben super tevreden over het resultaat en mijn energie level is enorm omhoog gegaan. Bij het laatste bloedonderzoek bleek ook de waardes die afwijkend waren inmiddels weer op het juiste niveau zijn en dat merk ik zeker. Achteraf gezien had ik dit veel eerder moeten doen.

Behandeling van artrose zeer succesvol

Na 2 behandelingen met de ArtroFin therapie in mijn knie tegen artrose was de pijn die ik dag en nacht had verdwenen. Na dit positieve resultaat heb ik besloten om mijn rechterheup gewricht waar ik ook artrose heb ook te laten behandelen met opnieuw een zeer goed resultaat. Ben ook hier weer pijnvrij.

Betrouwbaar en professioneel en tevreden over het resultaat.

Via Business Class heb ik kennis gemaakt met Finesse Medical Center en de ArtroFin behandeling. Ik heb al enige jaren last van artrose in beide knieën en een hallux rigidus in de rechter grote teen waardoor deze voet minder goed afwikkelt. Doordat ik regelmatig (2x per week) actief was op de tennisbaan had ik daardoor ook regelmatig last van vocht in mijn knie (doordat de voet niet goed afwikkelde ontstond overbelasting in de knieën). In augustus heb ik mijn 1e behandeling gehad in beide knieën en heb inmiddels in beide knieën 3 behandelingen achter de rug en ook 2 behandelingen in mijn grote teen. Ik voel absoluut verbetering in beide knieën en zelfs in mijn grote teen. Het stijve gevoel in de teen verdwijnt uiteraard niet, omdat de overtollige bot aangroei niet is weggenomen. Ik ben verder wel pijnvrij en kan weer volop wandelen en fietsen zonder klachten. Cor Kok heeft mij echter wel geadviseerd om niet meer te tennissen vanwege te zware belasting voor mijn gewrichten. Dit advies heb ik ter harte genomen. Ik ben zeer te spreken over de kennis en kundigheid van Cor Kok en de vriendelijke ontvangst bij Finesse. Een prima alternatief om operatieve ingrepen te voorkomen of tenminste uit te stellen.

Uitstekend resultaat.

Artrose behandeling Artrofin in rechter knie gehad . Na 2 behandelingen pijnvrij en na 3 maanden niet sporten nu ook weer pijnvrij tennissen. Tot nu toe super, super tevreden

Na twee jaar, geen pijn meer in mijn voet

Via Business Clas kwam ik in contact met de kliniek in Woerden, via toepassing van plasma in het gewricht van de voet te injecteren is de pijn verdwenen, grandioos van harte aanbevolen Finnesse vlassen!

Het was een geweldige ervaring met mensen die goed gekwalificeerd zijn. En daarbij een goed resultaat behaald waar we allemaal trots op kunnen zijn.

Professionele begeleiding om pijnvrij te kunnen zijn

Ik heb een Atrofin behandeling gehad. Vooraf kundige informatie en een goede intake. Er wordt echt maatwerk geboden. 1 Atrofin behandeling volstaat voor mij tot nu toe om pijnvrij te kunnen zijn. Verder heb ik ook uitgebreid bloedonderzoek afgenomen en ook hier kundig advies om de tekorten aan te pakken en goed doorvragen naar de klachten.

Een klein wonder

Artrose in R-voet. Wat voorafging...... Artodese Cuboid in Naarden. Pijn in voet bleef; schaal 8/9. Dag en Nacht. Pijnbestrijding pijnpoli niet effectief. Pijn medicatie 3 x 75 mg Diclofenac Retard. Zo was pijn dragelijk .... Resultaat: darmwand beschadiging vanwege diclofenac. Na 2 langdurige corticosteriode behandelingen darmLia (MGD specialist), darmwand uiteindelijk goed genezen. In tussentijd 2nd opinion R-voet. Pijn veroorzaakt door meerdere gewrichtjes met artrose (?!!). Operatie afgeraden; OVAC's. Bleek ook niet effectief. "Laatste poging" ArtoFin therapie, Finesse Med. Center (uit Business Class). Uitstekende intake Cor Kok met goede uitleg van de behandeling en mogelijk verwachtingen. Sympathiek mens, goed luisterend en ruim de tijd nemend. 3 behandelingen gepland. Direct na eerste behandeling pijn zo goed als verdwenen en dat na bijna 3 jaar dag en nacht pijn. Dat voelde als een klein wonder. Vervolg behandeling is op dit moment niet meer nodig Nu na 2 mnd nog immer pijn vrij.

Prettig ontvangst, goede uitleg en snelle behandeling.

Kennis gemaakt met Finesse Medical Center bij Business Class. Daar werd gesproken over behandelingen met eigen bloedplasma voor mensen met artrose klachten. Al jaren heb ik last van artrose in beide voeten en werd daar voor behandeld met cortisonen injecties. Dat hielp altijd goed maar stond me toch tegen om dat meerdere keren per jaar te doen. Ook kwam de pijn altijd weer terug natuurlijk. Na de derde behandeling door de heer Kok voelde ik toch zeker verandering/verbetering. Twee keer terug geweest voor evaluatie (kosteloos) en tot de conclusie gekomen dat er nu toch echt wel verbetering is. Het heeft in ieder geval bij mij tijd nodig en dat wil ik het graag geven. Ook de oefeningen en supplementen horen daar bij. We gaan nog een keer terug voor een controle en misschien nog een behandeling mocht dat nodig zijn. Wat ik nu heb ervaren is al meer dan ik durfde te hopen.

Hier krijg je echte professionele hulp gericht op verwijderen / verminderen van je klachten.

Door de specialistische kennis binnen Finesse Medical Center voel je dat ze de behandelingen op je afstemmen en gericht naar een oplossing voor je klachten zoeken.

vermindeling van de klachten

Door atrose / gewrichtspijnen in mijn duimen heb ik een injectie van eigen bloedplasma gekregen. Na drie behandelingen ben ik gestopt en heb nu zeker verminderde pijnklachten.

duidelijk verhaal, begrijpelijk uitgelegd, vakmanschap

na afspraak welke op tijd was, goed ontvangen. Daarna duidelijke uitleg over de behandeling. Geen dwang om te beslissen wel of niet voor de behandeling te gaan. De behandeling is goed verlopen, tijdens de behandeling steeds duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren. Het was een prettige sfeer.

Het beloofde resultaat is daadwerkelijk behaald

Ruim 4 maanden geleden een 4-tal artro-Fin behandelingen bij beide knieën en drie vingers van rechter hand ondergaan. Tot op heden geen klachten, geen pijn en lopen en gebruik van rechterhand is als vanouds.

Goed geholpen en mijn knie voeld weer beter aan kan weer kilometers maken op mun klompjes

Goede, betrouwbare kliniek

Mijn vrouw heeft na de behandeling een substantieel verminderde buikomvang. Een grondig bloed- en ontlastingsonderzoek onderzoek bracht meerdere lverbeterpunten aan het licht Hiervoor werden supplementen geadviseerd, die een positieve uitwerking hadden. Ook de artrose-behandeling in haar schouder heeft een gunstige uitwerking.

bijzondere ervaring, resultaat valt nog iets tegen

goed ontvangen, behandelingen klinisch, had resultaat wat hoger ingeschat, ga wellicht nog terug voor een paar aanvullende behandelingen. onverwacht wel bijkomend resultaat: rugspieren sterker geworden.

Fijne kliniek met vriendelijk en gastvrij personeel.

Na de voorgestelde acht sessies op de IncoFin stoel zijn mijn incontinentie klachten voor ongeveer 70% verdwenen. Omdat ik dientengevolge ook de bekkenbodemspieren goed kan aanspannen, ga ik voortaan elke dag trainen en ga zo voor 99 % klachtenvrij.

Geweldig geholpen, zeer vriendelijke mensen

Na vaststelling van mijn facet artrose waarvoor fysio werd aanbevolen wat geen resultaat had ben ik na het zien van dhr.Kok op tv een afspraak gaan maken voor de behandeling van de artrose. Na twee behandelingen zijn mijn klachten verdwenen. Geweldig.

Goede behandeling.

Mijn problematiek gedeeltelijk verholpen.

Goede begeleiding

Prima gegaan incontinentie beter, op 20% na. Mvg. A.j stierman

Geen succes met ArtroFin

Ik heb mij in november 2021 gewend tot de kliniek van dhr. Kok, in verband met mijn heup-artrose. Niets dan lof voor de vriendelijke ontvangst, alsmede voor de uitvoerige uitleg van dhr. Kok, maar helaas hebben de drie ArtroFin-behandelingen niet tot een positief resultaat geleid. Ik had begrepen, dat het effect van de injecties met het eigen bloed niet altijd direct merkbaar is (soms pas na enkele weken/maanden) en daarom heb ik enige tijd gewacht met het trekken van conclusies. Nu, 3 maanden later, moet ik vaststellen, dat mijn drie reizen naar Woerden geheel tevergeefs zijn geweest. Dhr. Kok heeft mij intussen telefonisch verteld, dat ik de eerste ben, bij wie zijn ArtroFin-behandelingen niet hebben gewerkt. Het blijft gissen naar de oorzaak. Misschien was de heupslijtage toch al in een te ver gevorderd stadium? Dhr. Kok heeft toegezegd, dat hij deze mislukte behandeling ter sprake zal brengen bij het komende overleg met de deskundigen in Wenen. Dit kan mijn enorme teleurstelling uiteraard niet wegnemen. Feit blijft, dat de ArtroFin-behandelingen mijn grootste "miskoop" ooit zijn geworden (3 x 465 euro!). Natuurlijk hoop ik dat anderen meer succes zullen hebben. J.C. Wittenbols, Breda

Allereerst vervelend dat u weinig van de behandeling heb gemerkt. In eerste instantie was u erg blij na de eerste behandeling. Van essentieel belang is dat bij de behandelingen elke dag oefeningen worden gedaan, zodat de spieren rondom het gewricht weer op de juiste spanning komen, anders ontstaat er een ongelijke druk binnen het gewricht. Hierdoor wordt de aanmaak van kraakbeen teniet gedaan. Ook is het belangrijk om veel te bewegen maar het gewricht niet te belasten. Tevens is de aanmaak van nieuw kraakbeen een langdurig proces dat soms 6-12 maanden in beslag neemt.

helaas niet naar wens

i.v.m. artrose heb ik een Artrofin behandeling gehad bij Finesse. Deze heeft echter totaal geen verbetering opgeleverd. Een vervolg behandeling zie ik daarom ook niet zitten. Wij zouden het op prijs stellen dat Finesse uit coulance het bedrag zou terug storten omdat de behandeling totaal geen effect heeft gehad,zoals wel was voorspeld. Daarnaast willen wij Finesse verder voor de toekomst alle succes toewensen.

Zoals ook op de website vermeld, adviseren wij meestal om 2-3 behandelingen met ArtroFin te ondergaan. Inderdaad is het mogelijk dat 1 behandeling niet het gewenste resultaat oplevert. Toen uw vrouw de kliniek verliet was zij tevreden. Feitelijk draait deze kwestie over een openstaande rekening die u weigert te betalen, waarvoor een incassotraject loopt. Dit is niet de manier om dit op te lossen.

Ongelooflijk!

Ik heb ernstige knieartrose en was al behandeld in een andere kliniek. Ondanks 2 behandelingen kwam het in alle hevigheid weer terug, nu zou ik een halve nieuwe knie moeten krijgen. Uiteindelijk bij Cor Kok terecht gekomen, een goede ontvangst gehad met een zeer uitgebreide intake en begrijpende uitleg. Gelijk een behandeling gedaan met direct resultaat. Nu 3 weken verder en het gaat alleen maar beter, weinig pijn meer en ik krijg morgen de tweede behandeling. Het is niet goedkoop, maar zeker de moeite waard!!

Zeer fijn en uiterst vriendelijk geholpen met uitstekend resultaat!

We zijn met verschillende "problemen" bij Finesse Bodyline Clinic gekomen en met alles uitstekend geholpen en met blijvend resultaat. We zijn er erg blij mee!!

goede ervaring tot nu toe

Op 9 December een bezoek gebracht aan Finesse Clinic in woerden. De reden van mijn bezoek zijn problemen met mijn knie ( artrose ) Nadat ik een presentatie had gezien die door de heer Kok werd gegeven op de tv , was voor mij de reden om een bezoek te brengen aan deze Clinic . In deze presentatie vertelde de heer Kok dat het niet altijd noodzakelijk is om bij ernstige artrose de knie te vervangen door een kunstknie ( wat mijn specialist wel voor stelde ) Na een hartelijk ontvangst , heeft de Kok een duidelijke uitleg gegeven over de behandeling die er ging plaats vinden, dit na het bekijken van de röntgen foto. De eerste behandeling zit er op , en de tweede vind plaats op 31 December. Mijn eerste indruk is positief, na de tweede behandeling kan ik waarschijnlijk iets meer vertellen over het te verwachtend eindresultaat