Uitstekend!

Mijn ervaring met Eerlijkverzekerd.nu is uitstekend. Er wordt heel zorgvuldig met mijn verzekering omgegaan en dat op een hartelijke en persoonlijke wijze.

Dik voor elkaar

Altijd bereikbaar of direct terugbellen. Altijd bereid om uit te zoeken op mijn vragen.

houden ons goed op de hoogte.

Regelen voor ons goedkope pollissen.

Het is fijn als je ervan op aan kunt, dat Jantiena ons het beste verzekeringsadvies gunt !!!

Alles zit 'verborgen' ofwel, alles zit in de opmerking van de gewenste zin !

Prima service en tijdige info.

Prima te spreken, ook voor wat betreft de contacten en dienstverlening.

Deskundig, betrokken en betrouwbaar.

Eerlijkverzekerd.nu staan altijd voor je klaar, reageren per ommegaande op je vragen, denken mee, zijn zeer deskundig, betrokken, ontzorgt je. Niets dan lof.

Professioneel, duidelijk en Eerlijk

Prettig zaken doen met Jantiena, professionele aanpak, duidelijk en Eerlijk en staat dicht bij haar klanten weet waar ze het over heeft, denkt in oplossingen.

Staat altijd voor je klaar.

Je wordt altijd snel en correct behandeld. Persoonlijke aandacht, je bent geen nummer. Denken altijd goed met je mee.

dik in orde

probleem, bel/mail Jantina, binnen dag opgelost en niet voor de eerste keer

Snel en zorgvuldig

Jullie denken met ons mee!

Super betrokken, persoonlijk en denkt mee in oplossingen. Niet is teveel gevraagd. Kortom; erg blij met de diensten en service.

Alles wordt snel en vakkundig door Jantiena geregeld en als klant word je echt ontzorgd. Goede adviezen en enorm snelle service! Prijsaanpassingen worden ook echt gedaan! Kortom, kan niet beter.

goed en snelle reactie

altijd goed en snel

Veel adviseurs zeggen dat ze jaarlijks controle doen op een lagere premie en dit dan communiceren met de klant. Ik heb echter nog nooit meegemaakt dat dit werkelijk gebeurd en dat de premie verlaagd wordt. Bij eerlijk verzekerd kreeg ik ineens een bericht dat alles al voor me geregeld is en dat de premie is verlaagd. Dit is nazorg ten top!

Mijn auto schade is buitengewoon goed afgewikkeld door Mevr.Jantiena Ritskes. Vriendelijk en adequaat . Chapeau Jantiena, Rie

Ervaring

jantiena is beschikbaar als je haar nodig hebt en geeft concrete, op maat gesneden, heldere adviezen, en ze handelt zaken snel en professioneel af. ik voel me in zeer goede en betrouwbare handen en weet dat ik alles aan haar kan overlaten. kortom: ik ben eerlijk verzekerd.

snel adequaat prettig

Super vriendelijk. Snelle respons en antwoord op elke vraag.