Een bijzondere plek om vakantie te houden.

We werden bijzonder gastvrij ontvangen. Een fantastisch huisje en een zeer ruime tuin. Bovendien veel wandel en fiets mogelijkheden.

aanzetten tot burgerlijke ongehooraamheid

Wij hadden met 6 vrienden collega's een fietsweekend (12, 13 en 14 juni) in Zuidzande geboekt via vakantiezeeland.com. Aangezien de grens met Nederland pas open gaat vanaf 15 juni kan dit weekend niet doorgaan. We hebben de organisatie een aantal maal gecontacteerd met de vraag om dit weekend te annuleren of eventueel een voucher te geven zodat we op een ander tijdstip kunnen gaan. Wij willen de coronamaatregelen die de Belgische overheid opstelt naleven. Wij kregen echter geen gehoor bij vakantiezeeland. Ze raden ons zelfs aan om toch de grens over te komen omdat andere Belgische gasten dit ook deden. Ik vind dit ongepast.

Schandalig

Weekendje geboekt met enkele vrienden vanaf 12 juni 2020. Mogen echter het land (Belgie) niet verlaten voor 15 juli. Na melden ( reeds 1 maand op voorhand) kunnen we niet annuleren, omboeken, .... Er is geen enkel begrip of tegemoetkoming. Er wordt ons zelfs gewoon geadviseerd de bepalingen van de federale overheid naast ons neer te leggen en toch te komen. Stel je eens voor. Ongehoord, laat iedereen dit weten.

Heerlijke vakantie gehad in een mooi verzorgd chalet

Mooi en verzorgd chalet, mooie camping vlakbij het strand. Enige nadeel is dat de veranda niet kindvriendelijk is. Kan gevaarlijke situaties opleveren met kleine kinderen.

Schoon ruim huisje alle benodigdheden

Fijn ruim huisje.schoon.alles is er wat je nodig hebt.1minpuntje WiFi werkt slecht.dan wel dan niet.

dik tevreden

Mooi praktisch en schoon huis. Alles aanwezig wat we nodig hadden. Dichtbij de Westerschelde. Een aanrader!

Heerlijke vacantie

Een mooi huisje op n rustige plek met een tuin waar je lekker vrij kon zitten

Veel vakantie voor een fijn bedrag

Duidelijke site met veel mogelijkheden voor een vakantieverblijf. Boeking gaat vlot.

Gezellig en zorgvuldig ingerichte vakantie bungalow

Rustige ligging, mooie ruime tuin met zowel zon als schaduw. Prima vakantie verblijf en van alle gemakken voorzien. Strand is aan te lopen en in de omgeving zijn veel fiets of wandel mogelijkheden.

Schoon chalet op mooi vakantiepark. Snelle in- en uitcheck.

Goed en volledig met een paar aandachtspunten

In basis is het boekingsproces en betaalproces goed geregeld. Echter een paar aandachtspunten. Ik werd een dag te vroeg gebeld dat ik nog moest betalen. Betalingstermijn was nog niet verstreken. Om een niet uitgelegde reden kreeg ik een nieuwe reserveringsbevestiging die ik moest gebruiken om te betalen. Helaas was het bank nummer waar automatisch op betaald werd en bijbehorende naam niet op de factuur terug te vinden. Mijn mail met navraag hierover is niet beantwoord.

Supermooie buurt, gezellig huisje, topweekend!

Mooie ligging van het huisje. Alle comfort was aanwezig. Ideaal voor een weekendje uitwaaien aan zee

Fantastisch mooi huis

Tijdens oud en nieuw met 6 personen en onze hondjes, een paar dagen door gebracht in deze schitterende woning. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van de tafeltennis en de fietsen, en de hondjes konden lekker rennen in de grote achtertuin. 'S morgens was het ook heerlijk om met een bak koffie op de veranda te zitten onder de warmte lamp, genieten van de rust. Het contact met de eigenaar was ook zeer prettig. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Een geweldige plek, op een prachtig deel van Zeeland, met bos en zee.

We kijken terug op een zeer fijne vakantie, ondanks alle weer soorten die we hebben gehad. Het kleine romantische huisje was prachtig, en zeer sfeervol ingericht. De eigenaren waren bijzonder vriendelijk, en gastvrij. Vanuit deze plek konden we alle kanten op, en hebben we veel gefietst. Rondje Veerse meer - richting Schouwen-Duiveland en door de prachtige bossen richting Vlissingen. Verder genoten van de stilte en de rust.

een hele mooie schone camping

alleen in de winkel, greep ik wel eens mis, qua aardappeltjes en groente in de koeling, en een slijterij zou ook wel handig zijn, verder alles prima in orde.

betrouwbare boekingen en afwikkeling en via telefoon vriendelijk behulpzaam

x

Eine schöne Unterkunft ideal für Familien

Alles hat super geklappt. Sauberes schönes Haus, mit allem was man benötigt. Die kleinen Kinder konnten draußen auf der Wiese spielen und die Pferde auf der Nachbarweide streicheln, die älteren Mädchen sich mit Sauna und Whirlpool vergnügen. Trotz etwas schlechtem Wetter ein toller Aufenthalt für die ganze Familie.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Leuke plaatsjes en ruim strand

Wij zaten in Cadzand bad wat niet zo heel veel om het lijf heeft buiten t strand om maar in de buurt zijn Sluis en Brugge zeer de moeite waard zowel om rond te lopen , te eten en te winkelen. Met de voet/fiets veer naar Vlissingen is ook leuk om te doen!!

Een mooi, fijn en compleet huisje om in de vakantie ‘thuis’ te komen

Na een hartelijk ontvangst met héérlijke bolussen het huisje verkent. Wat is hij netjes, schoon, ruim en compleet. We waren met 2 volwassenen en 4 kinderen en hadden ruimte genoeg! Fijne douche, met regendouche, nette toilet en zelfs een wasmachine. We zijn er vaak op uit geweest en het voelde echt als thuiskomen als we weer teruggingen. Het huisje heeft zeker bijgedragen aan een hele fijne vakantie!

Prima huisje voor drie personen

Mooi plekje Rustig

zu wenig Infos über die Anlage und den vielen Baustellen in der Anlage

Mehr Infos wäre wünschenswert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie omgeving en vriendelijke eigenaren!

Het verblijf in de chalet is ons goed bevallen, we zijn ontvangen door de eigenaren en kregen een duidelijke uitleg. Op de mini camping hangt een prettige sfeer. De omgeving is natuurrijk en er zijn dieren zoals de koeien, paarden en geiten op de boerderij, ook zijn er schapen en lammetjes in de wei bij de buren. De afstand naar de zee is wat verder weg, maar is goed te doen met de fiets of auto. Tevens een klantvriendelijke goede bakker en slager aanwezig in het dorp Meliskerke.

Knus huisje in rustige omgeving

Huis is van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers. Knusse huiskamer met keuken. Grote omheinde tuin. Mooi weids uitzicht. Jammer dat je buiten om moet om in de tuin te komen. En weinig schaduwplekken met maar 1 parasol. Fijne week gehad in de accommodatie en de omgeving.

We hebben erg genoten. De accommodatie was geweldig. Het weer was heerlijk. We hebben alle mooie plaatsen bijna gezien. Zoals Zoutelande. Middelburg. Vlissingen en Domburg. Zondags heeben we een prachtige fietstocht door deze plaatsen gedaan. Af en toe wat eten en drinken op de boulevard .Met een prachtig uitzicht op de zee .Hier kunnen we weer een poos op teren.

Teleurstellend

Had niet een heel lux huisje verwacht maar vond t echt onder de maat. Het zag er onverzorgd uit. Oude verkleurde banken. Lelijke met water schade rolgordijnen. Echt niet leuk om hier in je vakantie naar te moeten kijken. Matrassen keihard Misschien is t een tip om ook één zacht matras met zoveel bedden. Eerder naar huis gegaan, kon echt niet nog een nacht opbrengen te blijven slapen. Tuinkussens vieze gele kringen. Keuken, geen theedoek of handdoekje? Een vuiliniszakje? De tuin echt onverzorgd, tuinhekje met kippengaas waar je met je kleding aan blijft hangen.