Stel domme mensen op het park! NIET BOEKEN!!!

Het kassapersoneel: je besteld 10 raketjes en 7 peren ijsjes, die vent moet eerst een rekenmachine pakken om te rekenen hoeveel de ijsjes daadwerkelijk kosten. Typt 175 stuks in en noemt vervolgens de volgende zin hardop: dat wordt dan €10.605 alstublieft! Pardon? voor 17 ijsjes? hoe kan je nou zo dom zijn.... Na het weekend vertellen we netjes dat er een stalen stoel verbogen is want ja zeg nou zelf een stalen stoel met een hoek van 90 graden erin vraagt al om problemen. Er zat iemand op een stoel en die ging langzaam naar de grond. Wordt er €100,- van de borg ingehouden omdat er beweert wordt dat deze stoelen nieuw waren? nou sorry hoor de stoelen waren alles behalve nieuw! Ze kwamen eerder uit de kringloopwinkel. Eigenaar: de eigenaar kreeg een melding dat er geluidsoverlast zou zijn geweest op de vrijdagavond, vervolgens komt de eigenaar pas op zondag middag verhaal halen. In mijn ogen veel te laat en lijkt de klacht dan ook niet serieus te nemen voor zijn omwonende.

Bittere nasmaak

Het huisje zelf was top.. * Molenzicht te Ellemeet Maar de service is zeer slecht op het park! Zo konden de eerst aangekomen (Niet de hoofdboeker) zonder legitimatie of verdere vragen te hebben beantwoord de sleutel meekrijgen van het huis. Tijdens ons verblijf is er iemand door een stoel heen gezakt, dit gebeurt niet zomaar!!? Na dit voorval meteen de andere stoelen bekeken constateerde wij dat er stoelen doorgezakt zijn. Dit medegedeeld nu wordt er een gedeelte borg ingehouden omdat wij de stoel volgens hen hebben kapot gemaakt. Totale onzin!! Kortom zeer slechte service..

Acccomodatie, top! Park, heel slecht.

Twee weken geleden een vriendenweekend gehad in de accommodatie Molenzicht te Ellemeet. Bij aankomst blijkt dat mensen zonder borg te betalen en zonder boekingsgegevens de accomodatie kunnen betreden. De accommodatie ziet er verder top uit, genoeg slaapkamers, ruime keuken en leuke zithoek, een grote tuin met meubilair, terras en grasveld. Er is een bbq aanwezig die niet schoon geleverd wordt, deze was zwart van de aangekoekte resten en moest dus zelf nog schoongemaakt worden. Ook word er weinig gecontroleerd op glazen en bestek, hier ontbrak veel van of was al aan het roesten. Ook moesten er schoonmaak kosten betaald worden, al krijg je bij binnenkomst een blaadje mee waar een behoorlijke waslijst op staat met hoe het huis achter gelaten moet worden. Alles moet schoongemaakt zijn, dus de schoonmaak kosten slaan nergens op. Vervolgens wordt er gevraagd of er bij uitchecken aangegeven kan worden of er dingen stuk gegaan zijn. Dit kan je beter niet doen, want controleren doen ze niet en het wordt gelijk ingehouden van de 500eu borg. Bij ons is er gelijk de eerste keer dat iemand op een stoel ging zitten, de poot doorgezakt, wat niet zou moeten horen, maar de parkeigenaar denkt hier anders over en trekt zelf conclusies over hoe het is gegaan. Zij bedenken een bedrag, want een factuur toesturen van de stoel doen ze niet. Er staat op de site van het park dat er een supermarkt aanwezig is met een uitgebreid assortiment, wat ook niet waar is. Gekoelde dranken zijn aanwezig en verder wat houdbare producten en 3 sigaretten merken. Met een rekenmachine wordt uitgerekend wat de kosten zijn, meneer achter de kassa kwam bij ons met 3 pakjes sigaretten en een paar ijsjes op een bedrag van 10.065 uit en durfde dit ook hard op uit te spreken. Deze accommodatie niet geschikt voor een vriendenweekend, het ligt midden in een straat waar mensen dicht omheen wonen dus savonds buiten in de tuin een drankje doen zit er eigenlijk niet in. Top weekend gehad, maar nooit meer Klaverweide!

Ruim, schoon, aardige gastvrouw en heerlijk terras

Aan te bevelen appartement met dakterras in mooi straatje in Colijnsplaat. Brandschoon en ruim met zeer vriendelijke gastvrouw. In hetzelfde straatje diverse restaurantjes/ terrasjes. Haven en klein strandje op loopafstand. Prachtige fietsroutes te maken vanuit het dorp ( o.a. Rondje Oosterschelde)

Gezellig chalet in Oost Kapelle

Chalet is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Oost Kapelle is een leuk dorp en heeft een prachtig strand. Mooie fiets omgeving we hebben een heerlijke week gehad. Naast de camping kun je fietsen huren ideaal. Dorp is vlakbij strand is 2 km fietsen prima te doen!

Zalige woning met uitzicht, van alle gemakken voorzien

De woning is uiterst gezellig en luxueus ingericht; van alle moderne gemakken voorzien. Heel rustig gelegen met een onbetaalbaar, rustgevend vrij uitzicht op een fruitplukveld. Dichtsbijzijnde supermarkt/bakker wel op zeker 10 minuten rijden met de auto gelegen, en naar de kust ben je toch ook een klein half uurtje onderweg. Op het terrein bij de woning is wel een boerderij winkel met o.a. sappen en jam; zou hier bv. ook een broodjesservice zijn dan zou dit ideaal zijn. De woning is gelegen aan de rand van een rustige camping, voor kinderen erg leuk met een grote trampoline en de eigenaar was zo vriendelijk voor hen de gratis bijgeleverde fietsjes in hoogte te verstellen. Naast de woning is eenzelfde vakantiehuis, maar dan voor 4 personen. Erfafscheiding is er niet echt. Verder een heerlijke accomodatie, zeker een aanrader

Fijn huis en heerlijke tuin

Met gezin (6) een week in het huis geweest. Heel fijn huis en hele fijne tuin. Jammer dat de tuinstoelen gammel zijn en dat de bbq nog vies was van de vorige huurders. Toch een goede week gehad.

Prima weekje gehad.

Keurig appartement. Op de eerste etage uitzicht op het duin (zeezijde). Zit je hoger, vanaf de derde etage of nog hoger, dan heb je wel direct uitzicht op zee. Zeer dicht bij het ruime strand. Prima zitkamer met voldoende ruimte. Ruime badkamer. Kleine, maar goed ingerichte keuken. Het tweepersoonsbed kraakte heel erg. Het linnenpakket was krap met maar 1 grote en 1 kleine handdoek per persoon en 1 theedoek en 1 keukenhanddoek voor een hele week. Het onderlaken voor het bed was in de lengte lang genoeg, maar in de breedte te krap, deze kon niet ingestopt worden. Een volgende keer zou ik eigen linnengoed meenemen. De wasmachine in het appartement deed het goed, de droger helaas niet. Er wordt veel gebouwd naast en in de directe omgeving van het appartementencomplex. Vanwege de bouwvak hadden wij er gelukkig geen last van.

Accommodatiebeheerder is niet vies van leeftijdsdiscriminatie

Met groepje van 6 vrienden tussen 24 en 27 jaar oud een mooie accommodatie geboekt voor onze vakantie in eigen land. Echter is deze 3 weken voor onze vakantie door de beheerder van de accommodatie zonder pardon geannuleerd omdat hij niet houdt van “groepen jongeren”. Onze groep valt zeker niet meer onder de term jongeren, wat de eigenaar had kunnen weten als hij ons hier bijvoorbeeld persoonlijk over had ingelicht. Het is ronduit belachelijk dat zoiets zomaar kan. Van vakantiezeeland wel begrip maar geen tegemoetkomingen omdat alles vol zat. Zit je dan, 3 weken voor je vakantie in hoogseizoen, zonder vakantie adres....

Geweldig plekje!

Heerlijke vakantie gehad met zicht op t oude Zierikzee. We hebben vooral genoten van het plekje. Heel bijzonder. Het huisje is klein maar fijn. Mooi, nieuw sanitair. Keukentje is wel oud. Wel lekkere bedden. Vriendelijke eigenaars. Prettig contact.

Netjes maar erg krap en klein

Net huisje maar echt niet voor 6 personen!

Super leuke camping

Leuke animatie, mag wel iets meer gedaan worden voor de kleuters. Huisje was goed, matras mag wel een keer vervangen worden maar verder een prima huisje!

fijne vakantie op mooie plek

prima huis ,prachtige ligging . Badkamer gedateerd en onveilig . douche in bad en geen mengkraan .

Fijn vrijstaand huis. Grote tuin.

Heerlijk bungalow, veel ruimte, licht en privacy. Alles wat je moet hebben in huis was er, zelfs magnetron en wasmachine. Uitgebreide keuken met alles erin wat je nodig hebt. Boekenkast/planken met een aantal Nederlands en Duitse boeken, voor ieder wat wils en een kast met allerlei spelletjes. 2 ruime slaapkamers en op overloop ook nog een dubbel bed, als 3e slaapkamer. Jammer dat dit in een open ruimte staat. Hierdoor geen privacy. Heerlijk dicht bij strand en zee.

Heel fijne accommodatie!

Accommodatie bevindt zich op een perfecte locatie: loopafstand van het centrum en praktisch aan het strand en de boulevard. Verder is de woning van alle gemakken voorzien. En ook nog eens een uitermate gastvrije en attente host!

Prima stacaravan, heerlijk rustig op de boerderij

Prima stacaravan, heerlijk rustig op de boerderij

Een rustige mini camping op een boerderij

Een Scandinavisch achtig huisje met veel ruimte binnen en buiten. In het huisje was her en der niet helemaal schoon (spinnenweb in het kastje, stof op de plank). Omdat het coronatijd was, heb ik schoonmaakdoekjes meegenomen en alles afgenomen. Veel speeltoestellen voor kleine kinderen, maar onze pubers hebben ook genoten op de trampoline en de kabelbaan. Ook een verwarmde zwembad (30 graden) was heerlijk!!!! Het was rustig met veel ruimte en privacy. We hebben genomen van onze vakantie. De eigenaren zijn hele aardige mensen.

Snel geboekt en duidelijke, tijdige communicatie

We hebben vrij laat pas geboekt, maar kregen snel bevestiging en later ook nog, zeer op tijd (week van tevoren) extra informatie toegestuurd. Kortom, prima ervaring!

Zonde dat er een bouwput naast ligt!

De studio op zich was voldoende. Maar we keken uit op een bouwput en dit was niet vermeld op de website! Helaas werden we ook gewekt door de bouwactiviteiten! Op dit moment zouden wij het niet aanbevelen.

prachtige tuin, appartement schoon, wel wat gedateerd qua inrichting.

vriendelijke gastvrouw en gastheer. zonwering is matig bij hogere temperaturen, het werd erg warm. De omgeving is prachtig en rustig. Er is niet veel te kiezen in Koudekerke wat terrasjes en eetgelegenheden betreft. Prima als je alleen voor de rust en het groen komt. Geen levendig dorp.

het was een superfijne, rustgevende vakantie

In het huisje vonden we alles terug wat we nodig hadden., het was er gezellig, rustig, netjes. Het lag apart maar toch niet te ver van het dorp. We zijn heel tevreden .

Goed appartement in leuke omgeving!

Gastvrij ontvangen op sleuteladres met een goede beschrijving naar het appartement en uitleg van betaling en terugstorten van de borgsom.

Het appartement bevatte alles wat nodig is voor een ontspannen verblijf.

Terras en ook een kleine tuin maakte het verblijf compleet. Ondanks de zeer zonnige dagen was er altijd een plekje te vinden waar schaduw was. Appartement was goed geoutilleerd.

prachtige vakantie gehad

stacaravan voldeet prima alleen de wc maakte veel lawaai bij doorspoelen verder moesten we 20 euro voor twee weken wifi betalen terwijl op de site stond dat dit gratis was maar voor de rest niks dan lof

Een heel leuk, gezellig huisje!

Het huisje verraste ons. Het is licht en leuk ingericht.Ook van alle gemakken voorzien. Er is een groot terras met uitzicht op het boerenland. Je zit er heerlijk vrij. Maar 10 minuten fietsen van het strand!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement