Prima weekje gehad.

Keurig appartement. Op de eerste etage uitzicht op het duin (zeezijde). Zit je hoger, vanaf de derde etage of nog hoger, dan heb je wel direct uitzicht op zee. Zeer dicht bij het ruime strand. Prima zitkamer met voldoende ruimte. Ruime badkamer. Kleine, maar goed ingerichte keuken. Het tweepersoonsbed kraakte heel erg. Het linnenpakket was krap met maar 1 grote en 1 kleine handdoek per persoon en 1 theedoek en 1 keukenhanddoek voor een hele week. Het onderlaken voor het bed was in de lengte lang genoeg, maar in de breedte te krap, deze kon niet ingestopt worden. Een volgende keer zou ik eigen linnengoed meenemen. De wasmachine in het appartement deed het goed, de droger helaas niet. Er wordt veel gebouwd naast en in de directe omgeving van het appartementencomplex. Vanwege de bouwvak hadden wij er gelukkig geen last van.

Accommodatiebeheerder is niet vies van leeftijdsdiscriminatie

Met groepje van 6 vrienden tussen 24 en 27 jaar oud een mooie accommodatie geboekt voor onze vakantie in eigen land. Echter is deze 3 weken voor onze vakantie door de beheerder van de accommodatie zonder pardon geannuleerd omdat hij niet houdt van “groepen jongeren”. Onze groep valt zeker niet meer onder de term jongeren, wat de eigenaar had kunnen weten als hij ons hier bijvoorbeeld persoonlijk over had ingelicht. Het is ronduit belachelijk dat zoiets zomaar kan. Van vakantiezeeland wel begrip maar geen tegemoetkomingen omdat alles vol zat. Zit je dan, 3 weken voor je vakantie in hoogseizoen, zonder vakantie adres....

Geweldig plekje!

Heerlijke vakantie gehad met zicht op t oude Zierikzee. We hebben vooral genoten van het plekje. Heel bijzonder. Het huisje is klein maar fijn. Mooi, nieuw sanitair. Keukentje is wel oud. Wel lekkere bedden. Vriendelijke eigenaars. Prettig contact.

Netjes maar erg krap en klein

Net huisje maar echt niet voor 6 personen!

Super leuke camping

Leuke animatie, mag wel iets meer gedaan worden voor de kleuters. Huisje was goed, matras mag wel een keer vervangen worden maar verder een prima huisje!

fijne vakantie op mooie plek

prima huis ,prachtige ligging . Badkamer gedateerd en onveilig . douche in bad en geen mengkraan .

Fijn vrijstaand huis. Grote tuin.

Heerlijk bungalow, veel ruimte, licht en privacy. Alles wat je moet hebben in huis was er, zelfs magnetron en wasmachine. Uitgebreide keuken met alles erin wat je nodig hebt. Boekenkast/planken met een aantal Nederlands en Duitse boeken, voor ieder wat wils en een kast met allerlei spelletjes. 2 ruime slaapkamers en op overloop ook nog een dubbel bed, als 3e slaapkamer. Jammer dat dit in een open ruimte staat. Hierdoor geen privacy. Heerlijk dicht bij strand en zee.

Heel fijne accommodatie!

Accommodatie bevindt zich op een perfecte locatie: loopafstand van het centrum en praktisch aan het strand en de boulevard. Verder is de woning van alle gemakken voorzien. En ook nog eens een uitermate gastvrije en attente host!

Prima stacaravan, heerlijk rustig op de boerderij

Prima stacaravan, heerlijk rustig op de boerderij

Een rustige mini camping op een boerderij

Een Scandinavisch achtig huisje met veel ruimte binnen en buiten. In het huisje was her en der niet helemaal schoon (spinnenweb in het kastje, stof op de plank). Omdat het coronatijd was, heb ik schoonmaakdoekjes meegenomen en alles afgenomen. Veel speeltoestellen voor kleine kinderen, maar onze pubers hebben ook genoten op de trampoline en de kabelbaan. Ook een verwarmde zwembad (30 graden) was heerlijk!!!! Het was rustig met veel ruimte en privacy. We hebben genomen van onze vakantie. De eigenaren zijn hele aardige mensen.

Snel geboekt en duidelijke, tijdige communicatie

We hebben vrij laat pas geboekt, maar kregen snel bevestiging en later ook nog, zeer op tijd (week van tevoren) extra informatie toegestuurd. Kortom, prima ervaring!

Zonde dat er een bouwput naast ligt!

De studio op zich was voldoende. Maar we keken uit op een bouwput en dit was niet vermeld op de website! Helaas werden we ook gewekt door de bouwactiviteiten! Op dit moment zouden wij het niet aanbevelen.

prachtige tuin, appartement schoon, wel wat gedateerd qua inrichting.

vriendelijke gastvrouw en gastheer. zonwering is matig bij hogere temperaturen, het werd erg warm. De omgeving is prachtig en rustig. Er is niet veel te kiezen in Koudekerke wat terrasjes en eetgelegenheden betreft. Prima als je alleen voor de rust en het groen komt. Geen levendig dorp.

het was een superfijne, rustgevende vakantie

In het huisje vonden we alles terug wat we nodig hadden., het was er gezellig, rustig, netjes. Het lag apart maar toch niet te ver van het dorp. We zijn heel tevreden .

Goed appartement in leuke omgeving!

Gastvrij ontvangen op sleuteladres met een goede beschrijving naar het appartement en uitleg van betaling en terugstorten van de borgsom.

Het appartement bevatte alles wat nodig is voor een ontspannen verblijf.

Terras en ook een kleine tuin maakte het verblijf compleet. Ondanks de zeer zonnige dagen was er altijd een plekje te vinden waar schaduw was. Appartement was goed geoutilleerd.

prachtige vakantie gehad

stacaravan voldeet prima alleen de wc maakte veel lawaai bij doorspoelen verder moesten we 20 euro voor twee weken wifi betalen terwijl op de site stond dat dit gratis was maar voor de rest niks dan lof

Een heel leuk, gezellig huisje!

Het huisje verraste ons. Het is licht en leuk ingericht.Ook van alle gemakken voorzien. Er is een groot terras met uitzicht op het boerenland. Je zit er heerlijk vrij. Maar 10 minuten fietsen van het strand!

Een bijzondere plek om vakantie te houden.

We werden bijzonder gastvrij ontvangen. Een fantastisch huisje en een zeer ruime tuin. Bovendien veel wandel en fiets mogelijkheden.

aanzetten tot burgerlijke ongehooraamheid

Wij hadden met 6 vrienden collega's een fietsweekend (12, 13 en 14 juni) in Zuidzande geboekt via vakantiezeeland.com. Aangezien de grens met Nederland pas open gaat vanaf 15 juni kan dit weekend niet doorgaan. We hebben de organisatie een aantal maal gecontacteerd met de vraag om dit weekend te annuleren of eventueel een voucher te geven zodat we op een ander tijdstip kunnen gaan. Wij willen de coronamaatregelen die de Belgische overheid opstelt naleven. Wij kregen echter geen gehoor bij vakantiezeeland. Ze raden ons zelfs aan om toch de grens over te komen omdat andere Belgische gasten dit ook deden. Ik vind dit ongepast.

Schandalig

Weekendje geboekt met enkele vrienden vanaf 12 juni 2020. Mogen echter het land (Belgie) niet verlaten voor 15 juli. Na melden ( reeds 1 maand op voorhand) kunnen we niet annuleren, omboeken, .... Er is geen enkel begrip of tegemoetkoming. Er wordt ons zelfs gewoon geadviseerd de bepalingen van de federale overheid naast ons neer te leggen en toch te komen. Stel je eens voor. Ongehoord, laat iedereen dit weten.

Heerlijke vakantie gehad in een mooi verzorgd chalet

Mooi en verzorgd chalet, mooie camping vlakbij het strand. Enige nadeel is dat de veranda niet kindvriendelijk is. Kan gevaarlijke situaties opleveren met kleine kinderen.

Schoon ruim huisje alle benodigdheden

Fijn ruim huisje.schoon.alles is er wat je nodig hebt.1minpuntje WiFi werkt slecht.dan wel dan niet.

dik tevreden

Mooi praktisch en schoon huis. Alles aanwezig wat we nodig hadden. Dichtbij de Westerschelde. Een aanrader!

Heerlijke vacantie

Een mooi huisje op n rustige plek met een tuin waar je lekker vrij kon zitten

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement