Een geweldige plek, op een prachtig deel van Zeeland, met bos en zee.

We kijken terug op een zeer fijne vakantie, ondanks alle weer soorten die we hebben gehad. Het kleine romantische huisje was prachtig, en zeer sfeervol ingericht. De eigenaren waren bijzonder vriendelijk, en gastvrij. Vanuit deze plek konden we alle kanten op, en hebben we veel gefietst. Rondje Veerse meer - richting Schouwen-Duiveland en door de prachtige bossen richting Vlissingen. Verder genoten van de stilte en de rust.

een hele mooie schone camping

alleen in de winkel, greep ik wel eens mis, qua aardappeltjes en groente in de koeling, en een slijterij zou ook wel handig zijn, verder alles prima in orde.

betrouwbare boekingen en afwikkeling en via telefoon vriendelijk behulpzaam

x

Eine schöne Unterkunft ideal für Familien

Alles hat super geklappt. Sauberes schönes Haus, mit allem was man benötigt. Die kleinen Kinder konnten draußen auf der Wiese spielen und die Pferde auf der Nachbarweide streicheln, die älteren Mädchen sich mit Sauna und Whirlpool vergnügen. Trotz etwas schlechtem Wetter ein toller Aufenthalt für die ganze Familie.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Leuke plaatsjes en ruim strand

Wij zaten in Cadzand bad wat niet zo heel veel om het lijf heeft buiten t strand om maar in de buurt zijn Sluis en Brugge zeer de moeite waard zowel om rond te lopen , te eten en te winkelen. Met de voet/fiets veer naar Vlissingen is ook leuk om te doen!!

Een mooi, fijn en compleet huisje om in de vakantie ‘thuis’ te komen

Na een hartelijk ontvangst met héérlijke bolussen het huisje verkent. Wat is hij netjes, schoon, ruim en compleet. We waren met 2 volwassenen en 4 kinderen en hadden ruimte genoeg! Fijne douche, met regendouche, nette toilet en zelfs een wasmachine. We zijn er vaak op uit geweest en het voelde echt als thuiskomen als we weer teruggingen. Het huisje heeft zeker bijgedragen aan een hele fijne vakantie!

Prima huisje voor drie personen

Mooi plekje Rustig

zu wenig Infos über die Anlage und den vielen Baustellen in der Anlage

Mehr Infos wäre wünschenswert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Mooie omgeving en vriendelijke eigenaren!

Het verblijf in de chalet is ons goed bevallen, we zijn ontvangen door de eigenaren en kregen een duidelijke uitleg. Op de mini camping hangt een prettige sfeer. De omgeving is natuurrijk en er zijn dieren zoals de koeien, paarden en geiten op de boerderij, ook zijn er schapen en lammetjes in de wei bij de buren. De afstand naar de zee is wat verder weg, maar is goed te doen met de fiets of auto. Tevens een klantvriendelijke goede bakker en slager aanwezig in het dorp Meliskerke.

Knus huisje in rustige omgeving

Huis is van alle gemakken voorzien. Ruime slaapkamers. Knusse huiskamer met keuken. Grote omheinde tuin. Mooi weids uitzicht. Jammer dat je buiten om moet om in de tuin te komen. En weinig schaduwplekken met maar 1 parasol. Fijne week gehad in de accommodatie en de omgeving.

Fantastisch

We hebben erg genoten. De accommodatie was geweldig. Het weer was heerlijk. We hebben alle mooie plaatsen bijna gezien. Zoals Zoutelande. Middelburg. Vlissingen en Domburg. Zondags heeben we een prachtige fietstocht door deze plaatsen gedaan. Af en toe wat eten en drinken op de boulevard .Met een prachtig uitzicht op de zee .Hier kunnen we weer een poos op teren.

Teleurstellend

Had niet een heel lux huisje verwacht maar vond t echt onder de maat. Het zag er onverzorgd uit. Oude verkleurde banken. Lelijke met water schade rolgordijnen. Echt niet leuk om hier in je vakantie naar te moeten kijken. Matrassen keihard Misschien is t een tip om ook één zacht matras met zoveel bedden. Eerder naar huis gegaan, kon echt niet nog een nacht opbrengen te blijven slapen. Tuinkussens vieze gele kringen. Keuken, geen theedoek of handdoekje? Een vuiliniszakje? De tuin echt onverzorgd, tuinhekje met kippengaas waar je met je kleding aan blijft hangen.

Goed en snel geregeld

Alles is duidelijk en alles was snel en duidelijk geregeld. Ik zou zeker nog een huisje via hun huren. De foto,s toonden echt wat je ook huurt.

Super gastvrouw

Wij hebben een super week gehad in deze accommodatie, zeker het afdak is een pluspunt. De broodjesservice was top, je komt niks tekort

in eerste instantie erg slecht pas na aandringen in het Nederlands te communiceren ging het beter.

in het Nederlands goed in het Engels erg slecht

Alles goed geregeld en reageren vlot op mailtjes.

2e keer geboekt bij hen, alles goed voor elkaar.

Slecht bereikbaar en geen coulance en geen excuus voor onjuist weergegeven zaken

Als je vragen stelt worden ze niet beantwoord voordat je een aanbetaling en vervolgbetaling hebt gemaakt. Zeer slechte onderneming en klantonvriendelijk. Misleidende info wordt afgewimpeld omdat we geboekt zouden hebben via andere site. Echter Vakantie Zeeland was onze hoofdpartij en nam geen verantwoordelijkheid in onjuist weergegeven informatie over tarieven. Deze onderneming is het niet waard om in de toeristensector werkzaam te zijn.

Allereerst een opmerking dat het niet mogelijk is om een 10 te geven er wordt een pijltje zichtbaar en zet dit op de balk voor foto's. Vreemd !!! Alle negens zijn terecht gegeven. Een heerlijk rustige omgeving, zeer verzorg park en aardige beheerder. Het chalet is klasse, het heeft ons aan niets ontbroken. Het was de eerste keer dat wij via Vakantie Zeeland hebben geboekt. Ik kan u nu al zeggen dat dit niet de laatste keer was. Wij kijken nu al uit naar een volgend verblijf. Wellicht heeft u nog tips voor ons. Wij gebruikten te plaatse een elektrische fiets en ik mijn scootmobiel, dus we kunnen alle kanten uit. We houden van rustige kleinschalige parken. Ik ga alvast even googelen voor de zomer of het najaar en verder. Nogmaals bedankt voor onze fijne vakantieweek. HEERLIJK. Met vriendelijke groet Dick en Tineke Haagsman Waddinxveen
  • Sfeer

super locatie bij de boer super aardige mensen ook en alles netjes in orde
  • Sfeer

Mooi chalet, goede meubels en bedden, goede douche.
  • Aanbod N.v.t.

Leuke rustige omgeving
  • Sfeer

Wij hebben heerlijk genoten in ons Chalet in Renesse. Wie weet komen we volgend jaar weer terug.
  • Sfeer

De site is onduidelijk ivm verwarring rondo de camping en gast verblijf. We hebben een half jaar van te voren geboekt, toen was de beoordeling 4 uit 5. Gedurende het verstrijken van de maanden gezakt naar 2 uit 5. Ik heb me onnodig zorgen zitten maken wat Ik zou vinden bij aankomst. Antwoorden per mail kan iet's beter. Suggestie :maak een aparte review voor camping en gast verblijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle afhandeling en prima service.
  • Sfeer

Prima vakantie onderkomen voor herhaling vatbaar. mis alleen wifi verbinding

Filter on Language