Fantastisch

We hebben erg genoten. De accommodatie was geweldig. Het weer was heerlijk. We hebben alle mooie plaatsen bijna gezien. Zoals Zoutelande. Middelburg. Vlissingen en Domburg. Zondags heeben we een prachtige fietstocht door deze plaatsen gedaan. Af en toe wat eten en drinken op de boulevard .Met een prachtig uitzicht op de zee .Hier kunnen we weer een poos op teren.

Teleurstellend

Had niet een heel lux huisje verwacht maar vond t echt onder de maat. Het zag er onverzorgd uit. Oude verkleurde banken. Lelijke met water schade rolgordijnen. Echt niet leuk om hier in je vakantie naar te moeten kijken. Matrassen keihard Misschien is t een tip om ook één zacht matras met zoveel bedden. Eerder naar huis gegaan, kon echt niet nog een nacht opbrengen te blijven slapen. Tuinkussens vieze gele kringen. Keuken, geen theedoek of handdoekje? Een vuiliniszakje? De tuin echt onverzorgd, tuinhekje met kippengaas waar je met je kleding aan blijft hangen.

Goed en snel geregeld

Alles is duidelijk en alles was snel en duidelijk geregeld. Ik zou zeker nog een huisje via hun huren. De foto,s toonden echt wat je ook huurt.

Super gastvrouw

Wij hebben een super week gehad in deze accommodatie, zeker het afdak is een pluspunt. De broodjesservice was top, je komt niks tekort

in eerste instantie erg slecht pas na aandringen in het Nederlands te communiceren ging het beter.

in het Nederlands goed in het Engels erg slecht

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Alles goed geregeld en reageren vlot op mailtjes.

2e keer geboekt bij hen, alles goed voor elkaar.

Slecht bereikbaar en geen coulance en geen excuus voor onjuist weergegeven zaken

Als je vragen stelt worden ze niet beantwoord voordat je een aanbetaling en vervolgbetaling hebt gemaakt. Zeer slechte onderneming en klantonvriendelijk. Misleidende info wordt afgewimpeld omdat we geboekt zouden hebben via andere site. Echter Vakantie Zeeland was onze hoofdpartij en nam geen verantwoordelijkheid in onjuist weergegeven informatie over tarieven. Deze onderneming is het niet waard om in de toeristensector werkzaam te zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Allereerst een opmerking dat het niet mogelijk is om een 10 te geven er wordt een pijltje zichtbaar en zet dit op de balk voor foto's. Vreemd !!! Alle negens zijn terecht gegeven. Een heerlijk rustige omgeving, zeer verzorg park en aardige beheerder. Het chalet is klasse, het heeft ons aan niets ontbroken. Het was de eerste keer dat wij via Vakantie Zeeland hebben geboekt. Ik kan u nu al zeggen dat dit niet de laatste keer was. Wij kijken nu al uit naar een volgend verblijf. Wellicht heeft u nog tips voor ons. Wij gebruikten te plaatse een elektrische fiets en ik mijn scootmobiel, dus we kunnen alle kanten uit. We houden van rustige kleinschalige parken. Ik ga alvast even googelen voor de zomer of het najaar en verder. Nogmaals bedankt voor onze fijne vakantieweek. HEERLIJK. Met vriendelijke groet Dick en Tineke Haagsman Waddinxveen
  • Sfeer

super locatie bij de boer super aardige mensen ook en alles netjes in orde
  • Sfeer

Mooi chalet, goede meubels en bedden, goede douche.
  • Aanbod N.v.t.

Leuke rustige omgeving
  • Sfeer

Wij hebben heerlijk genoten in ons Chalet in Renesse. Wie weet komen we volgend jaar weer terug.
  • Sfeer

De site is onduidelijk ivm verwarring rondo de camping en gast verblijf. We hebben een half jaar van te voren geboekt, toen was de beoordeling 4 uit 5. Gedurende het verstrijken van de maanden gezakt naar 2 uit 5. Ik heb me onnodig zorgen zitten maken wat Ik zou vinden bij aankomst. Antwoorden per mail kan iet's beter. Suggestie :maak een aparte review voor camping en gast verblijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle afhandeling en prima service.
  • Sfeer

Prima vakantie onderkomen voor herhaling vatbaar. mis alleen wifi verbinding
  • Sfeer

We hadden een toffe vakantie in Zeeland en de eigenaar heeft ons heel goed ontvangen.
  • Sfeer

Goede service.Makkelijk kontakt. Snelle communicatie toen we reserveerden/booking. Prachtig compleet huisje met vriendelijke eigenaar.Mooie omgeving.Perfekte midweek.
  • Sfeer

Mooie accommodatie, prima ondersteuning van organisatie Vakantie Zeeland.
  • Sfeer

Leuke duurzaam gebouwd en ingericht vak. Huisje met een origineel houtkacheltje en gastvrije laagdrempelige verhuurder.
  • Sfeer

Ik kom heel graag naar Zeeland...ik kom daar tot rust. De acommodatie was heel verzorgd en prima voor mijn klein hondje. Was niet erg groot, maar wel heel knus.

prima gastheren!
  • Sfeer

Top vakantie gehad! Zeker een aanrader.
  • Sfeer

Geweldige vakantie gehad en een hele ruime keuze uit vakantiehuizen. We gaan zeker weer boeken via vakantiezeeland.com!

Over Vakantie Zeeland

Filter op Taal