Warm, betrokken en persoonlijk !

Wij hebben Fender Uitvaart en Marise in het bijzonder leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens. Ze stond altijd voor ons klaar, dacht met ons mee en gaf waar nodig de ruimte. De liefdevolle wijze waarop zij ons heeft ondersteund bij het afscheid van onze moeder zal ons bijblijven. Het mooie afscheidshuis heeft voor ons een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop wij met onze naasten afscheid hebben kunnen nemen. Dank je wel Marise, voor wat je voor onze familie hebt gedaan.

Hartverwarmend

Onze kleindochter is stilgeboren. Vlak voor de geboorte hebben we kontact met Marise opgenomen. Zij was voor ons de juiste persoon om ons bij te staan in deze week. In de periode vlak na de bevalling en in het ziekenhuis hielp zij ons met het regelen van de eerste noodzakelijke dingen. Eenmaal thuis kwam zij langs. Marise straalt rust uit, en daarnaast voelde zij als warm en liefdevol. Zij was ontzettend waardevol in deze moeilijke week van kennismaken en afscheid nemen. Op de dag van het échte afscheid voelde zij als één van ons. Dank je wel lieve Marise, voor wat je voor ons hebt gedaan.

Persoonlijk, betrokken, empatisch en compassievol.

Mijn broers en ik zijn uiterst tevreden over de manier waarop wij bij de uitvaart van onze moeder door Sabina en Marise zijn begeleid. Persoonlijk betrokken, empatisch en compassievol. Het mooie afscheidshuis heeft voor ons een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop wij - ondanks de beperkingen in verband met de Corona maatregelen - met onze naasten afscheid hebben kunnen nemen. Daarnaast is ons vrijwel direct duidelijk geworden dat Marise en Sabina een sterk netwerk hebben en precies weten welke uitvaartcentra en leveranciers het beste aansluiten op onze wensen

Goede ondersteuning bij het uitvaart proces

We kwamen al snel uit bij Fender uitvaart via de hospice waar we mee te maken hadden. Daar gaven ze al een goede indruk. Het eerste gesprek gaf het al een goed gevoel. Ze hielpen enorm bij het aangeven van de prioriteiten en ondersteuning met de nodige zaken die geregeld moeten worden. Gedurende het proces was hun inzet en ervaring een verademing zodat wij ons konden focussen op de hoofdzaken die wij moesten doen.

Warm en betrokken

Wij hebben Marise leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens. Ze staat voor je klaar, neemt uit handen, denkt met je mee en geeft je de ruimte. De liefdevolle wijze waarop zij ons heeft ondersteund bij het afscheid van onze dochter zal ons altijd bijblijven.

Fantastisch!

Marise heeft ons fantastisch begeleid in deze week. Ze was zeer professioneel maar voelde als een familielid. Tijdens die eerste Corona week moest ze voortdurend schakelen door nieuwe regels. En dat heeft ze heel goed gedaan!

Met veel respect is alles behandeld

Ik vind dat we goed zijn begeleid in deze moeilijke periode

Persoonlijk, professioneel en betrokken

Mijn zus heeft voor haar overlijden kennis gemaakt met Marise. Dat gaf haar rust en vertrouwen dat haar afscheid goed geregeld zou worden. En dat was ook zo. Marise heeft de gave om onzichtbaar zichtbaar te zijn, om met professionele afstand dichtbij te zijn. Haar betrokkenheid en warmte is echt en dat voel je 💕

Twee fantastische vrouwen die met hun hart naar je luisteren en exact doen wat ze met je afspreken.

Wij hebben jullie dienstverlening als bijzonder en zeer prettig ervaren. Zelden tref je mensen die echt naar je luisteren en werken vanuit hun hart. Ze denken met je mee, maar dringen niks op. Ook werden jullie uitgedaagd om twee culturen samen te voegen. Hoe jullie met ons verdriet en onze wensen zijn omgegaan is ongekend. Niets was teveel en zelfs het onmogelijke is mogelijk gemaakt... Heel dankbaar voor alles wat jullie voor ons hebben betekend. Wij hebben mede dankzij jullie op een waardige manier afscheid kunnen nemen van hem die wij moeten missen...

Ondanks dat we afscheid moesten nemen van mama denken we met een fijn gevoel terug aan een hele mooie uitvaart. Dank jullie wel

Sabina je bent een topper

Mijn moeder was overleden en toen moesten wij een uitvaartbegeleider zoeken en mijn vriend kwam met jullie nummer. Ik heb toen gelijk gebeld en Sabina belde mij terug. Ik heb zo'n fijn gesprek gehad aan de telefoon en voelde de klik meteen. Daarna mijn vader gebeld en die zei gelijk doen. De dag erna kwam Sabina bij mijn vader en mij op bezoek om het afscheid te regelen. Deze heftige gebeurtenis was heel fijn om dit samen met Sabina te regelen. Wij voelden ons erg op ons gemak bij haar en we hebben zelfs wel even gelachen want dat had mijn moeder ook fijn gevonden. Sabina je bent een topper.

Fender Uitvaart ontzorgt!

Voordat mijn vader overleed, heeft hij kennisgemaakt met Marise van Fender Uitvaart. Dat gaf hem rust. Hij was onder de indruk van de uitleg en benadering van Marise. ‘Zij moest het regelen’! Samen met ons. Toen mijn vader stervende was, adviseerde Marise op passende wijze voor wat ging komen... Ze was betrokken, ondersteunend, meedenkend maar vooral liefdevol. Marise geeft je de ruimte om stil te staan wat goed voelt. Dat ontroert mij als ik eraan terug denk. Het afscheidshuis is een aanwinst! Zo ontzettend fijn om de laatste dagen daar vele uren door te brengen in huiselijke sfeer. We hebben daar in alle rust vrienden en kennissen kunnen ontvangen. Het was een waardevol afscheid. Bedankt daarvoor Marise/Fender Uitvaart❤️

Liefdevol

Voor de tweede keer de warmte mogen ervaren bij Fender uitvaart.Niet in woorden uit te brengen.Liefdevol,ontzorgen,warmte. Dankjewel Sabine en Marise,zo fijn dat jullie er samen voor ons er waren.

Het was goed geregeld

Het was gewoon goed

Ruimte en respect om afscheid te nemen zoals jij dat wilt

Vanaf het moment dat onze moeder op haar sterfbed kennis maakte met Marise liet ze steeds meer van leven en de zorgen die daarbij hoorden los. Haar wensen had ze kunnen bespreken en ook de mogelijkheden in combinatie met haar verzekering werden duidelijk. Onze moeder had - terecht - alle vertrouwen in Marise. Het Afscheidshuis was de perfecte plek om de laatste dagen met haar door te brengen. Niet in een kille veel te grote opbaarruimte maar in de knusse huiskamer van het Afscheidshuis die we voor de gelegenheid hadden gedecoreerd met haar eigen wollen creaties. We hebben op de laatste avond in de nabijheid van onze moeder en oma pannekoeken gebakken en voor een laatste keer gelogeerd bij oma. Heel bijzonder. Heel speciaal. Na de afscheidsdienst vormden de gasten buiten een erehaag en scheen de zon een laatste keer op haar zachte omawangetjes. Ze werd uitgenodigd om naar het licht te gaan. Ook zijn we blij met de laatste rustplaats van onze moeder op het Vitushof naast het Afscheidshuis. Geboren in een klein dorp heeft ze nu haar rust gevonden op een vredige plek in de grote stad waar ze dertig jaar woonde. De kracht van Marise is dat ze snel en op natuurlijke manier een connectie met je weet te maken. Ze springt bij waar het nodig is en geeft je de ruimte op je eigen manier afscheid te nemen. Ze voelt ook goed aan als er dingen even niet lukken en komt dan heel ongedwongen met oplossingen. Zo hou je de ruimte voor verdriet, samenzijn en het ervaren van een haast magische week. We hadden het niet anders gewild en kijken terug op een bijzondere afscheidsweek. ❤️

Goede en vlotte service.

Fender Uitvaart begreep direct wat wij wilden. Prima geholpen!

Geweldige begeleiding voorafgaand en tijdens de uitvaart van onze zoon.

Erg fijne en warme begeleiding door Marise en Sabina. Ze hebben alle tijd voor je en komen met goede suggesties om er een perfect afscheid van te maken.

• Begeleiding

betrokken - lief - ontzorgend en behulpzaam - lief sturend naar waar het om gaat - oog voor alles - komt met ideeën - niet dwingend

• Begeleiding

Een fantastische locatie om een dierbare op te baren. ook een prima en liefdevolle opvang door Marise. Dit is echt een plaats om aan te bevelen bij mensen. Maar ook de persoon van Marise is aan te bevelen bij mensen. Ga vooral zo door.

• Begeleiding

Fantastische begeleiding . Heel bewogen naar de nabestaanden.

• Begeleiding

Met Marise hebben jullie een kei van een medewerker c.q. dienstverlener in huis gehaald , wat zou Nederland schoon zijn met meer van deze mensen.

• Begeleiding

Zo blij om Marise te hebben leren kennen tijdens deze hele verdrietige periode. Zij heeft ons op een hele fijne manier ondersteund bij het afscheid nemen van Meinte. Onmisbaar en niet in woorden uit te drukken wat dit voor ons heeft betekend.

• Begeleiding

De hoge mate van betrokkenheid en expertise hebben er voor gezorgd dat wij terug kijken op een heel mooie uitvaart. Marise is zichtbaar waar het moet en onzichtbaar waar het wenselijk is. Voor ons een enorme steun in een lastige periode.

Over Fender Uitvaart en/of Het Afscheidshuis

Afscheid in liefde