Betrouwbaar en naar wens

De kerstversiering is weer goed en netjes verzorgd.

Professioneel, meedenken, vriendelijk; top!

Mijn eerste ervaring met De Klerk, maar wat een top bedrijf! We zijn verhuisd naar een nieuw pand, de wens van de medewerkers was veel groen. Een hele mooie moswand in de grote ruimte, een logowand bij de receptie en een prachtige creatie van planten in een hoge open ruimte. Henk is ons gebouw komen kijken, wij zijn bij de Klerk geweest waar we super duidelijke uitleg kregen over alle mogelijkheden. Alles wordt keurig verzorgd en wat een prachtig kunstwerk heeft Marleen van onze open ruimte gemaakt. Mensen hebben een passie voor hun vak, dat merk je in alles, komen afspraken na, zeer correct. Kortom een dikke aanrader! Dank jullie wel voor het mooie resultaat, het maakt ons nieuwe gebouw af én compleet.

Vakkundig en punctueel.

De Klerk bloemsierkunst heeft een aantal planten voor ons verzorgd in onze nieuwe woning. Dik tevreden over de producten maar vooral over de samenwerking. De Klerk neemt je bij de hand om de juiste beslissingen te maken, ook al heeft deze hand geen groene vingers. Bedankt Jos en team!

Mooie producten en heel goed advies. Levering was snel, vakkundig en persoonlijk!

authentieke passie voor groen

Laagdrempelig, klantvriendelijk bedrijf met echte passie voor en diepgaande kennis van groen. Huiskamer planten architectuur.

Zeer klantvriendelijk, fijne contacten!

De Klerk heeft ons goed geadviseerd voor groen op onze nieuwe werkplek! We zijn bijzonder tevreden: hele mooie planten, dito plantenbakken en moswand. Heel flexibel, komen afspraken na en iedereen die wij gesproken hebben is heel servicegericht. Aanrader!!

Mooie producten fijne en professionele begeleiding!

Mooie producten fijne en professionele begeleiding!

Ontzettend stijlvol en vriendelijk personeel

Mijn ervaring met De Klerk is ontzettend positief. Ze komen de afspraken na, helpen mee nadenken en advies geven. En natuurlijk boven alles zijn de bloemen en interieur beplanting prachtig. Echt super!

Prettig, bijzonder vriendelijk en mooie planten.

Fijne samenwerking, goede informatie, mooi ontwerp en goede aflevering.

Fijne zaak, hebben groot en zeer mooi assortiment

Via social media bij ze terecht gekomen. Op zaterdag een bezoek gebracht in Veldhoven en daarna met Marleen het e.e.a doorgenomen en overgegaan tot de aankoop. Wij zijn erg tevreden :-)

Als altijd prima levering!

Al een aantal jaren ervaring met de Klerk, denken prima mee, komen met mooie oplossingen. Afspraken worden nagekomen dus ook nu weer blij met de samenwerking.

Prima service en goed advies

We zochten naar planten die makkelijk te onderhouden zijn en geschikt zijn voor de beperkte hoeveelheid licht die we in onze huiskamer hebben. We zijn bij De Klerk uitermate vriendelijk ontvangen en hebben goed advies gekregen. De gekochte hydrocultuur planten geven een heel fijne sfeer in huis. Aangezien we heel tevreden over de service zijn, hebben we reeds een aanvullende bestelling geplaatst voor planten voor de andere ruimtes in huis.

We zijn heel erg tevreden

De samenwerking tussen De Klerk en Hago Zorg is erg goed. Persoonlijke contacten vinden wij als Hago Zorg erg belangrijk en die zijn goed.. We worden professioneel geholpen, men is altijd stipt met hun afspraken.

Professioneel en persoonlijk

Er werd goed meegedacht en er volgde snel een duidelijke en overzichtelijke offerte. Levering was keurig en verzorgd.

Fijn, snel en persoonlijk contact met mooi resultaat!

De Klerk is een echte specialist. De levering ging niet helemaal zoals gepland maar de oplossing kan in de boekjes bij 'van een klacht een kans maken'. Goed gedaan en mooi resultaat!

Het resultaat is prachtig, korte communicatielijnen, snel antwoord en goed bereikbaar.

Denken heel goed mee met de situatie, kundig en kwalitatief

Het team van de Klerk reageert snel, hebben verstand van zaken, komen met goede oplossingen en advies. Kortom, denken echt met je mee.

Het eindresultaat is naar volle tevredenheid. De communicatie met De Klerk is duidelijk en snel.

Beplanting en service van hoogwaardige kwaliteit

De klerk verleent goede service en doet er alles aan om aan de wens van de klant te voldoen. Denkt mee en adviseert. De beplanting is prachtig mooi en van zeer hoge kwaliteit.

Fantastisch mooie bloemen

Voor onze bruiloft wisten we precies wat voor een soort stijl we wilden voor onze bloemstukken; robuust en kleurrijk. Na een fijn gesprek met Myrna hebben we haar helemaal de vrije hand gegeven, want we hadden er alle vertrouwen in dat het goed zou komen. En wat hadden we fantastisch mooie bloemen! We hadden twee indrukwekkende bloemenstaanders bij het altaar, een prachtig boeket en complimenterende corsages en tevens een aantal vazen met losse bloemen erin om de locatie verder aan te kleden. Als enige verbeterpunt kunnen wij noemen dat de bloemen iets later geleverd werden dan afgesproken, wat enigszins stressvol is op de huwelijksdag zelf.

Goed advies en perfecte service

Echt een prachtig mooie strelizia, die ook nog thuis is geplaatst! Helemaal blij mee!

Snelle service en mooie levering

Wij hebben op kantoor 8 plantenbakken die vernieuwd moest worden. Zowel de plantenbakken als de beplanting moesten worden vernieuwd. Wij hebben 3 verschillende soorten beplanting uitgekozen. De plantenbakken werden netjes meegenomen en gelijk vernieuwd. Binnen een halve dag hadden wij vernieuwde plantenbakken met mooie beplanting. Al met al een snelle service en mooie beplanting!

Planten van kwaliteit!

Voor de 300m2 studio in Almere zochten we een partij die ons kon voorzien van mooie en stevige planten die vooral tegen een stootje kunnen en weinig tot geen licht nodig hebben. De Klerk heeft ons perfect geadviseerd en gezorgd voor een mooie collectie planten inclusief oplevering in pot.

Een ziel van groen...

Onlangs heb ik de kans gekregen om een concept voor een relatief kleine (± 300 m2) kantoortuin te bedenken waarin samenwerking centraal staat. De interieurarchitect heeft in overleg met mij de indeling gemaakt en een creatieve invulling gegeven aan wat straks een 'warm nest' moet worden. Belangrijk uitgangspunt daarin was voor mij het creëren van een groen hart. Wat knap is van het werk en de ervaring van Jos is dat hij heel goed heeft kunnen interpreteren wat de architect en ik voor ogen hadden. Sterker nog: Jos heeft de dankbare taak om de opdracht met beiden handen aan te pakken en de ruimte (we noemen het 'De Zaak') een ziel te geven. Een groene ziel welteverstaan. Hulde voor Jos en zijn team!

Goed meegedacht, en fijne collega's die de planten komen brengen!

Nadat we onze wensen besproken hebben, en goed advies gekregen hebben, alvast een deel besteld. Nu flink wat beplanting geleverd, en naar verwachting zal dit uitgebreid worden. Wat zeker ook fijn is dat er enthousiaste representatieve collega's langskomen die het mooi opleveren.