Een fijne communicatie en levering volgens planning.

Het plan van aanpak is door ons zelf een paar keer gewijzigd maar Jos kwam steeds met nieuwe ideeën, ook naar onze eigen inbreng werd goed geluisterd. Alles is binnen het afgesproken termijn geleverd en wij zijn blij met het resultaat.

Super team!

Erg creatief meegedacht met groen in huis, afspraken netjes nagekomen , fijn team mensen

De Klerk heeft me prima geholpen met het uitzoeken van de juiste planten voor in mijn woonkamer. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Wow.... zo mooi!

Een fijn gesprek met een goed advies en overleg om het kantoor aan te kleden met planten. En daarna een prachtig "groen" resultaat. Vakwerk en mensen met passie voor groen en oog voor detail.

Meedenken, goed advies en snelle en nette levering, dat is De Klerk!

Een moeilijke plek om planten te houden maar door het goede advies heb ik er alle vertrouwen in dat het met deze prachtige plant gaat lukken. De communicatie is fijn en de opvolging en levering is snel. De werkplek wordt schoon achtergelaten. Helemaal tevreden met de service van De Klerk.

Betrouwbaar en naar wens

De kerstversiering is weer goed en netjes verzorgd.

Professioneel, meedenken, vriendelijk; top!

Mijn eerste ervaring met De Klerk, maar wat een top bedrijf! We zijn verhuisd naar een nieuw pand, de wens van de medewerkers was veel groen. Een hele mooie moswand in de grote ruimte, een logowand bij de receptie en een prachtige creatie van planten in een hoge open ruimte. Henk is ons gebouw komen kijken, wij zijn bij de Klerk geweest waar we super duidelijke uitleg kregen over alle mogelijkheden. Alles wordt keurig verzorgd en wat een prachtig kunstwerk heeft Marleen van onze open ruimte gemaakt. Mensen hebben een passie voor hun vak, dat merk je in alles, komen afspraken na, zeer correct. Kortom een dikke aanrader! Dank jullie wel voor het mooie resultaat, het maakt ons nieuwe gebouw af én compleet.

Vakkundig en punctueel.

De Klerk bloemsierkunst heeft een aantal planten voor ons verzorgd in onze nieuwe woning. Dik tevreden over de producten maar vooral over de samenwerking. De Klerk neemt je bij de hand om de juiste beslissingen te maken, ook al heeft deze hand geen groene vingers. Bedankt Jos en team!

Mooie producten en heel goed advies. Levering was snel, vakkundig en persoonlijk!

authentieke passie voor groen

Laagdrempelig, klantvriendelijk bedrijf met echte passie voor en diepgaande kennis van groen. Huiskamer planten architectuur.

Zeer klantvriendelijk, fijne contacten!

De Klerk heeft ons goed geadviseerd voor groen op onze nieuwe werkplek! We zijn bijzonder tevreden: hele mooie planten, dito plantenbakken en moswand. Heel flexibel, komen afspraken na en iedereen die wij gesproken hebben is heel servicegericht. Aanrader!!

Mooie producten fijne en professionele begeleiding!

Mooie producten fijne en professionele begeleiding!

Ontzettend stijlvol en vriendelijk personeel

Mijn ervaring met De Klerk is ontzettend positief. Ze komen de afspraken na, helpen mee nadenken en advies geven. En natuurlijk boven alles zijn de bloemen en interieur beplanting prachtig. Echt super!

Prettig, bijzonder vriendelijk en mooie planten.

Fijne samenwerking, goede informatie, mooi ontwerp en goede aflevering.

Fijne zaak, hebben groot en zeer mooi assortiment

Via social media bij ze terecht gekomen. Op zaterdag een bezoek gebracht in Veldhoven en daarna met Marleen het e.e.a doorgenomen en overgegaan tot de aankoop. Wij zijn erg tevreden :-)

Als altijd prima levering!

Al een aantal jaren ervaring met de Klerk, denken prima mee, komen met mooie oplossingen. Afspraken worden nagekomen dus ook nu weer blij met de samenwerking.

Prima service en goed advies

We zochten naar planten die makkelijk te onderhouden zijn en geschikt zijn voor de beperkte hoeveelheid licht die we in onze huiskamer hebben. We zijn bij De Klerk uitermate vriendelijk ontvangen en hebben goed advies gekregen. De gekochte hydrocultuur planten geven een heel fijne sfeer in huis. Aangezien we heel tevreden over de service zijn, hebben we reeds een aanvullende bestelling geplaatst voor planten voor de andere ruimtes in huis.

We zijn heel erg tevreden

De samenwerking tussen De Klerk en Hago Zorg is erg goed. Persoonlijke contacten vinden wij als Hago Zorg erg belangrijk en die zijn goed.. We worden professioneel geholpen, men is altijd stipt met hun afspraken.

Professioneel en persoonlijk

Er werd goed meegedacht en er volgde snel een duidelijke en overzichtelijke offerte. Levering was keurig en verzorgd.

Fijn, snel en persoonlijk contact met mooi resultaat!

De Klerk is een echte specialist. De levering ging niet helemaal zoals gepland maar de oplossing kan in de boekjes bij 'van een klacht een kans maken'. Goed gedaan en mooi resultaat!

Het resultaat is prachtig, korte communicatielijnen, snel antwoord en goed bereikbaar.

Denken heel goed mee met de situatie, kundig en kwalitatief

Het team van de Klerk reageert snel, hebben verstand van zaken, komen met goede oplossingen en advies. Kortom, denken echt met je mee.

Het eindresultaat is naar volle tevredenheid. De communicatie met De Klerk is duidelijk en snel.

Beplanting en service van hoogwaardige kwaliteit

De klerk verleent goede service en doet er alles aan om aan de wens van de klant te voldoen. Denkt mee en adviseert. De beplanting is prachtig mooi en van zeer hoge kwaliteit.

Fantastisch mooie bloemen

Voor onze bruiloft wisten we precies wat voor een soort stijl we wilden voor onze bloemstukken; robuust en kleurrijk. Na een fijn gesprek met Myrna hebben we haar helemaal de vrije hand gegeven, want we hadden er alle vertrouwen in dat het goed zou komen. En wat hadden we fantastisch mooie bloemen! We hadden twee indrukwekkende bloemenstaanders bij het altaar, een prachtig boeket en complimenterende corsages en tevens een aantal vazen met losse bloemen erin om de locatie verder aan te kleden. Als enige verbeterpunt kunnen wij noemen dat de bloemen iets later geleverd werden dan afgesproken, wat enigszins stressvol is op de huwelijksdag zelf.