Doortastend en klantviendelijk optreden namens cliënt

Van meet af aan werd er met volle aandacht gereageerd op hulpverzoek. De intake was uiterst professioneel en plan van aanpak eveneens. Bij het traineren door de tegenpartij werd op de juiste wijze druk gezet en navolging gegeven. De terugkoppeling over de voortgang liet niets te wensen over en de betrokkenheid was groot. Kortom± een aanrader voor wie hulp en steun nodig heeft bij letselschade!

De last is uit handen genomen.

Zeer vakkundig.

De juiste steun en hulp op maat

Ik had na n zwaar ongeluk weinig om voor te leven maar dankzij de steun van mn belangen behartiger kreeg ik de juiste hulpverleners en psychische steun. Er is voor me geknokt en zie n mooie schadevergoeding tegemoet dankzij de de hulp van Tanja. Niks anders dan lof ik voelde me gehoord en gevoeld. En dat heeft mn leven gered.

Zeer betrokken en professioneel

Van begin tot eind zeer tevreden over de begeleiding van Wijs Letselschade. De kracht van dit bedrijf zit hem naar mijn mening in het empathisch vermogen en de deskundigheid. Het aanhoren van het verhaal om vervolgens de vertaalslag te maken naar handelingen. Ik wil Wijs Letselschade (en Tanja in het bijzonder) bedanken voor alle inzet!

Zeer goede ervaring !

Ben erg tevreden er wordt naar je geluisterd , zonder Charlotte haar hulp zou ik niet weten wat mijn rechten waren en hoe ik iets zou moeten beginnen super bedankt voor de hulp en ervaring !

Lang geduurd. Maar Fijne begeleiding

Gelijk naar het ongeval werd er veel voor me geregeld. En was er vaak contact met me contact persoon. Toen zij stopte heb ik een paar verschillende contact personen gehad. Allemaal wel vriendelijk. Door corona een tijd geen persoonlijk contact gehad. Mijn laatste contact persoon heeft dat Allemaal goed gemaakt door haar inzet.

Zeer deskundige en met name mensgerichte benadering van de letselschade problematiek.

Wijs Letselschade: Professioneel; Doel- en resultaatgericht; Aandacht voor de mens!

Geweldig en professioneel afgehandeld

Mijn ervaring is in een woord geweldig !! Ze hebben mij bij gestaan en aan hun woord gehouden Ze bleven bij hun woord en haalt alles eruit wat erin zit en ze zijn duidelijk in de communicatie Elke verandering of wat er speelde werd ik telefonisch of via mail op de hoogte gehouden

Hele goede en kundige ondersteuning

In de afwikkeling van mijn letselschade zaak heb ik veel gehad aan de adviezen en support vanuit Wijs letselschade. Het was een lang traject en dankzij de volhoudendheid vanuit Wijs is het tot een goede afwikkeling gebracht. De ervaringen die ze hebben met dit soort trajecten was voor mij een prettige ervaring en bood overzicht.

Uitstekend betrokkenheid en fijne samenwerking.

Na een ernstig auto ongeluk heeft Inkie Stoop ons bijgestaan in het hele proces. We hebben de samenwerking als zeer prettig en professioneel ervaren. We voelden ons gehoord wat voor ons heel vertrouwd voelde. Wat wij een pluspunt vonden was dat we met al onze vragen bij Inkie Stoop terecht konden en snel werden beantwoord. Wij raden Wijs-letselschade zeker aan!!!!

Ben harstikke goed geholpen en voelde mij gehoord en begrepen

Goede communicatie en altijd het gevoel gekregen dat er voor mijn belangen gevochten werd. Altijd zo duidelijk mogelijk kon altijd met alle vragen terecht . Behulpzaam en vriendelijk en altijd transparant wat betreft mijn zaken ik kan niks negatiefs opnoemen ben zeer tevreden

Zeer goede ervaring !

Nogmaals zeer goede ervaring, er is veel contact geweest en altijd welkom met alle vragen. Nogmaals ik heb goed ervaring!

Ik ben heel blij met Romy en Diandra. Zij staan mij al jaren bij na een fietsongeluk. Luisteren naar mijn klachten , denken mee. Regelen de financiën met de tegenpartij. Houden contact met mij, zijn echt geïnteresseerd hoe het met mij gaat . Super!

Ik ben heel blij met Romy en Diandra , zij staan mij al jaren bij na een fietsongeluk. Ze luisteren naar mijn klachten , denken mee. Regelen de financiën met de tegenpartij. Houden regelmatig contact met mij , zijn echt geïnteresseerd hoe het met mij gaat. Super !

test

test

Ik ben heel blij met Romy en Diandra, zij staan mij al jaren bij na mijn fietsongeluk. Luisteren naar mij klachten , denken mee. Regelen de financiering met de tegenpartij . Houden regelmatig contact met mij, zijn echt geïnteresseerd hoe het met mij gaat. SUPER!

Ik heb mijn samenwerking met Anne als zeer prettig ervaren. Mijn vragen direct beantwoord. Vakkennis aanwezig.

Ik had nog nooit een advocaat nodig, maar zo blij dat ik letsel schade advocaat terecht ben gekomen!

Er werd serieus naar mij geluisterd! En is op een goede in het voordeel van mij afgesloten.

Beste Anne en Tanja, Jullie hebben mij geweldig bijgestaan met raad en daad. Ik raad Weijs letselschade iedereen aan. De kantoor medewerkers zeer vriendelijke en behulpzaam. Nogmaals harstikke bedankt voor alle hulp.

Goed ervaren

Mijn proces heeft Anne Meijerman-Zweers vanaf het begin serieus genomen en er is gelijk actie gevoerd. Er is altijd met mij gecommuniceerd omtrent mijn zaak en voelde me gehoord.

Super hulp gehad, zeer gedreven, vriendelijk, professioneel.

Diandra zeer kundig. Goede communicatie, nam alle zorgen weg. Goed geholpen van begin tot einde. Zal iedereen wijsletselschade.nl aanbevelen.

Fijne samenwerking goed geholpen

Na een ongeval op de fiets is wijsletselschade ingeschakeld. Ik ben zeer tevreden van het begin tot het eind ben ik zeer goed geholpen. Nogmaals Bedankt voor alle goede hulp.

Betrokken, kundig, meelevend, goede communicatie,super geholpen

Na ongeval zoon in contact gekomen met WijsLetselschade. Wij zijn jaren goed bijgestaan. Van te voren zijn ons alle procedures helder uitgelegd, bij vragen konden wij altijd terecht. Zeer prettige communicatie en uiteindelijk is alles goed afgewikkeld. Zeer zeker aanrader , alles werd ons uit handen genomen. Zowel thuis aan de keukentafel, mail en telefonisch contact.

Persoonlijke en professionele bijstand

In september 2021 heb ik buiten mijn schuld om een auto ongeluk gehad waar meerdere auto's bij betrokken zijn geweest. Ik heb na het lezen van de goede reviews op internet snel gekozen om WijLetselschade in te schakelen. Op een deskundige wijze hebben zij alle papierwerk overgenomen en hoefde ik me daar niet druk over te maken. Daarnaast was er regelmatig het contact met een professional die me heel goed bijgestaan heeft in het herstel waardoor je je geen nummertje voelt. Alles is op een professionele manier afgehandeld.

Torenlaan 15, 1251 HE te Laren. 15

1251 HE Laren