Ik ben echt fantastisch geholpen

Ik heb een auto ongeluk gehad, waarbij ik best in de kreukels heb gelegen, en ik kreeg fantastische hulp van Wijs letselschade. Regelmatig contact, begripvol en discreet. Ik kan Wijs letselschade zeker aanraden voor slachtofferhulp.

Na betrokken te zijn geweest bij een ongeval, heb ik de diensten van een advocaat ingeschakeld om mijn schadeclaim te behandelen. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben met de diensten die ik heb ontvangen van Anne Meijerman-Zweers. Zij was niet alleen zeer bekwaam en professioneel, maar ook uitzonderlijk behulpzaam gedurende het hele proces.

Echt tevreden

Beste advocaat zij helpt altijd en heel lief

Goede communicatie en erg betrokken

Mevr. de Wolf laat ons regelmatig weten wat de stand van zaken is, er fijn omdat je dan niet het gevoel hebt dat je dossier ergens op een stapel ligt. Duidelijk en betrokken, toont ook interesse in mij als persoon, ziet mij niet alleen als een zaak die zij moet afhandelen.

Me hebben mij echt wel zo goed geholpen en bijgestaan. Echt wel wel super vriendelijke mensen die echt met je meedenken. Top kantoor echt een aanrader

Zeer goed geholpen en met een uitstekend resultaat!!

Geweldig staan altijd voor je klaar

goede begeleiding

Mr van de Ven heeft ons goed begeleid tijdens het traject wat bijna 7 jaar duurde. Ze heeft veel werk uit handen genomen en geregeld waar je als leek geen kennis van hebt. nogmaals bedankt voor de fijne samen werking

Top service verwachte niets te krijgen

Ik verwachte eigenlijk dat mijn zaak hooploos en opgegeven was dat bleek toch wederzijds dit heeft heel veel problemen opgelost

Super goed!

Wat weinig gebeurt, maar ik toch gedaan heb is overstappen van een ander letselschadeburo naar WIJS. Dat is de beste keus ooit geweest! Heel erg goed geholpen door Inkie, en waarschijnlijk veel van haar collega’s. Heel hartelijk dank voor jullie hulp en assistentie, ik ben tevreden.

deskundig en betrokken advies

Zakelijk goed opgevolgd waarbij mijn belangen zijn behartigd en de zaak goed is afgerond en in voortduring goed is begeleid.

Goede communicatie en toont interesse. Ik heb de samenwerking als zeer positief ervaren.

Ben uitstekend geholpen!

Ben vanaf het begin van het traject uitstekend geholpen door Sophie, ze hield me netjes op de hoogte van het verloop. Ik ben zeer tevreden en raad Sophie zeker aan!

Ik ben geweldig bijgestaan door Wijs Letselschade

Mijn contactpersoon bij Wijs Letselschade was Ans Middelkoop. Het proces met de tegenpartij liep niet altijd even makkelijk maar Ans heeft het maximale rendement voor mij eruit gekregen. Ik ben Ans dankbaar voor haar inzet.

Perfect geholpen, duidelijk vriendelijke en stellig contact

Sophie de Wolf heeft mij onwijs goed geholpen. Alles is duidelijk geweest ze heeft goed geluisterd en is meedenkend. Ze geeft perfect advies en houdt je goed op de hoogte van de zaak.

Goed opgelost

Nog nooit eerder mee te maken gehad, maar heel fijn dat zij er zijn om alles uit te zoeken en uiteindelijk op te lossen. Het kost wel veel tijd, waarschijnlijk mede door verlof, je hebt dan zelf niet echt genoeg inzicht in de lopende processen, de voortgang ervan. Iedereen allervriendelijkst.

Goeie communicatie

Het contact verliep goed en het menselijke qua emoties wordt niet onder gesneeuwd door het zakelijke.

Geweldig goed geholpen!

Na een traumatische ongeluk van mijn dochter. Werden wij geholpen door Romy. Zij is zeer deskundig en heeft een groot empathisch vermogen. Ze belde regelmatig om te vragen hoe het met mijn dochter ging. De communicatie was altijd goed en zij heeft voor mijn dochter het onderste uit de kan gehaald. Romy, ik ben ontzettend dankbaar voor alles wat je voor ons hebt gedaan! Ik zou haar zeker aanraden!

Nauw betrokken,persoonlijk, zeer professioneel

Prettige samenwerking, de juristen van Wijs zijn zeer betrokken en elk detail word tot in de puntjes behandeld. Kortom een 10!

Doortastend en klantviendelijk optreden namens cliënt

Van meet af aan werd er met volle aandacht gereageerd op hulpverzoek. De intake was uiterst professioneel en plan van aanpak eveneens. Bij het traineren door de tegenpartij werd op de juiste wijze druk gezet en navolging gegeven. De terugkoppeling over de voortgang liet niets te wensen over en de betrokkenheid was groot. Kortom± een aanrader voor wie hulp en steun nodig heeft bij letselschade!

De last is uit handen genomen.

Zeer vakkundig.

De juiste steun en hulp op maat

Ik had na n zwaar ongeluk weinig om voor te leven maar dankzij de steun van mn belangen behartiger kreeg ik de juiste hulpverleners en psychische steun. Er is voor me geknokt en zie n mooie schadevergoeding tegemoet dankzij de de hulp van Tanja. Niks anders dan lof ik voelde me gehoord en gevoeld. En dat heeft mn leven gered.

Zeer betrokken en professioneel

Van begin tot eind zeer tevreden over de begeleiding van Wijs Letselschade. De kracht van dit bedrijf zit hem naar mijn mening in het empathisch vermogen en de deskundigheid. Het aanhoren van het verhaal om vervolgens de vertaalslag te maken naar handelingen. Ik wil Wijs Letselschade (en Tanja in het bijzonder) bedanken voor alle inzet!

Zeer goede ervaring !

Ben erg tevreden er wordt naar je geluisterd , zonder Charlotte haar hulp zou ik niet weten wat mijn rechten waren en hoe ik iets zou moeten beginnen super bedankt voor de hulp en ervaring !

Lang geduurd. Maar Fijne begeleiding

Gelijk naar het ongeval werd er veel voor me geregeld. En was er vaak contact met me contact persoon. Toen zij stopte heb ik een paar verschillende contact personen gehad. Allemaal wel vriendelijk. Door corona een tijd geen persoonlijk contact gehad. Mijn laatste contact persoon heeft dat Allemaal goed gemaakt door haar inzet.

Torenlaan 15, 1251 HE te Laren. 15 1251 HE Laren