Geweldig geholpen,bijgestaan en heel veel uit handen genomen

Mijn jurist Sophie de Wolf is een topper, heeft echt heel veel uit handen genomen, goed luisterd oor en het contact was top. Een echte rots in de branding. Ik zou zet zeker dit letselschadebereau aanraden.

Fijn contact

Snel en duidelijk

Is goed verlopen

Professioneel en resultaatgericht!!

Vanaf dag 1 werd ik zeer professioneel geholpen. Er werd continue begrip getoond en er was ten alle tijde ruimte om mijn mening en gevoelens te delen. Op zeer adequate wijze werd dan ook aan mijn dossier gewerkt! Alles werd mij uit handen genomen in deze vervelende afgelopen tijd en kon ik er volledig op rekenen dat wat werd gezegd ook werd gedaan! Mijn dank is groot!

Vriendelijk, begripvol en betrokken

Mijn ervaring met Wijs Letselschade is erg positief. De medewerkers die mijn zaak behandeld hebben waren vriendelijk, begripvol, kwamen met waardevolle tips en hebben mijn zaak actief aangepakt. Nogmaals hartelijk dank!

Uitstekende en professionele hulp gehad !

Fijne medewerking en uitvoering van mijn zaak gehad met een zeer positief einde. Van begin tot eind snel, integer, professioneel en duidelijk geweest over het algehele proces! Zeer aan te raden!

goed en betrokken /duidelijk

mijn zaak is goed en naar tevredenheid afgehandeld mijn raadsvrouw was zeer betrokken om deze zaak af te handelen alle vragen e .d werden duidelijk en begrijpelijk beantwoord

Tot het bittere eind heeft Romy haar best gedaan, en met resultaat!

Ik ben Romy Blom van Wijs letselschade onwijs dankbaar! Nadat ik slachtoffer was geworden van een verkeersongeluk is mijn zaak door Romy behandeld. Ze heeft me super goed door het proces heen begeleid, en heeft tot het bittere eind doorgezet om de schade te kunnen verhalen om zo de zaak goed af te kunnen afsluiten. Ik ben ontzettend dankbaar voor het resultaat!

Werken rechtvaardig en deskundig!

Na mijn auto ongeluk heb ik Wijs ingeschakeld, mijn tussenpersoon was Romy en tijdelijk Tanja, beide dames hebben mij onwijs goed geholpen! Beide dames wil ik hiervoor bedanken, en met uitzondering Romy dat ze alles super goed heeft opgepakt na haar zwangerschapsverlof!

Betrouwbaar, vriendelijk en adequaat

Door een ongelukkige speling van het lot - ik noem dat de pechfactor - kwam ik voor de tweede keer in een letselschadezaak terecht. In 2014 kwam het door een ingrijpend auto-ongeluk, in 2023 door een rechtopstaande stoeptegel waar ik heel ongelukkig over struikelde. Mijn rechterhand raakte flink beschadigd. De stoeptegel was door boomwortels omhoog geduwd tot hij rechtop stond, de gemeente had de stoep lange tijd niet onderhouden. Het was een gevaarlijke situatie, ook voor anderen. Ik diende een klacht in bij de gemeente, die snel de aansprakelijkheid erkende. Ook werd de stoep al de volgende dag gerepareerd. Wijs Letselschade nam de afhandeling van de zaak van me over op de mij bekende prettige en betrouwbare wijze. Dat gaf veel rust en ik kon me richten op mijn herstel. Gelukkig was mijn rechterhand na een half jaar helemaal genezen. Een paar maanden later was ook de letselschadezaak afgerond. Mocht de pechfactor mij nogmaals treffen, dan zal ik vol vertrouwen weer bij Wijs Letselschade aankloppen voor hulp en ondersteuning.

Prettig, benaderbaar, vlot

Mijn ervaring met Wijs letselschade en Diandra als mijn advocaat is ronduit prettig. Diandra is kundig, fijn in de omgang, gaat staan voor haar cliënt en regelt de zaken vlot waar kan.

Ontzorgen op een professionele, kundige en fijne manier

Wij wisten eigenlijk niet dat er zoiets was als bemiddeling bij een ongeluk. Maar achteraf gezien vonden we dit heel erg fijn, omdat je zelf een beetje ontzorgd wordt en je je niet druk hoeft te maken over verzekering technische zaken. Het contact verliep ook heel soepel en fijn. Empatisch maar ook professioneel en zakelijk. Wij raden Wijs echt aan bij anderen. Nogmaals dank voor jullie hulp.

Zorgzaam!

Eind januari heb ik een auto-ongeluk gehad en heb ik Wijs Letselschade ingeschakeld. Romy heeft mij vanaf dat moment tot op heden tot het uiterste punt geholpen. Niet alleen financieel, maar ook op emotionele gebied, heb ik een enorme steun gekregen van haar! Ik kan niemand beters aanbevelen dan haar! Bedankt voor alles Romy

Goede ondersteuning bij problemen.

Er wordt geluisterd naar het probleem en alles wordt zeer serieus genomen. Er wordt meegedacht in oplossingen en je wordt goed op de hoogte gehouden van de stappen die genomen worden. Alles gaat in overleg en er wordt duidelijk advies geboden. Conclusie, zeer tevreden en zeker een aanraden!

Help and Support throughout

I needed some legal support after an accident. I am pleased to have received it from Wijs Letselschade. The case took longer than expected (due to the other party) but my adviser was great , she was always in contact with me and guided me along the whole journey. The settlement was successful and the case was closed fairly quickly. I recommend!

Na een ongeval kwam ik pas bij Wijs toen ik al een half jaar in gesprek was met de verzekeraar van de tegenpartij, maar deze hield me vreselijk aan het lijntje. Toen Wijs tussenpersoon werd kon ik mijn zorgen daarover opzij zetten en me volledig en positief richten op mijn herstel. Ik ben daarbij zeer vriendelijk en bekwaam geholpen door Charlotte van der Ven.

Prettig

Goede behandeling, prettig contact.

Erg goed

Super servies , erg vriendelijk, snel contact.

WIJS LETSELSCHADE, Ze hebben mij zo goed geholpen, en dat blijven ze doen. Ze geven altijd het juiste advies en luisteren naar je. Wanneer je een ongeluk hebt gehad, ervaar je zoveel onmacht en weet je vaak niet welke stappen je moet nemen. In mijn geval heeft Anne mij echt een geruststellend gevoel gegeven. Ze behandelen je als een individu en daar ben ik hen ontzettend dankbaar.

Uw aanpak gaf ons veel vertrouwen.

Ik twijfelde aan het aangeboden smartengeld bedrag van Achmea. Van mijn schoondochter kreeg ik het advies om inlichtingen in te winnen bij Wijs letselschade. Ontzettend vriendelijk en goed geholpen door mr. Sofie van der Wel. Het toegewezen bedrag is meer dan 10 maal hoger dan het eerste bedrag dat genoemd was. Mijn hartelijke dank

Heel kundig en prettig bijgestaan

Vanaf de dag na het ongeluk bijgestaan door Anne Meijerman-Zweers. Een prettige en kundige vrouw, dieij overal in geholpen en gesteund heeft.

Echt super goed geholpen door Sofie en haar assistente

Ik ben echt fantastisch geholpen

Ik heb een auto ongeluk gehad, waarbij ik best in de kreukels heb gelegen, en ik kreeg fantastische hulp van Wijs letselschade. Regelmatig contact, begripvol en discreet. Ik kan Wijs letselschade zeker aanraden voor slachtofferhulp.

Na betrokken te zijn geweest bij een ongeval, heb ik de diensten van een advocaat ingeschakeld om mijn schadeclaim te behandelen. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik buitengewoon tevreden ben met de diensten die ik heb ontvangen van Anne Meijerman-Zweers. Zij was niet alleen zeer bekwaam en professioneel, maar ook uitzonderlijk behulpzaam gedurende het hele proces.

Echt tevreden

Beste advocaat zij helpt altijd en heel lief