This app has made me thousands of euros already!

I am SO thrilled with this company! I have been suffering with doing my quarterly taxes on my own, and since I signed up with Tellow 2 days ago, I have been smiling while filing all of the information! I have called them about 6 times in 2 days, and they are so quick and helpful to answer my questions, and after I filed my taxes through the app, I found out I would get 700 more euros than I thought. I'm happy to pay a smaller amount each month with tellow, rather than a big lump payment at the end of the year, which isn't always clear how much it'll be. So, I'm more than happy!

Steeds slechter

In het begin was het een erg prettig en gebruiksvriendelijk programma. Nu is het steeds moeilijker om alles te boeken. Ik denk dat ik op zoek ga naar een ander programma

Het enige dat ik eigenlijk mis is een rittenregistratie. Vandaar 4 sterren en geen 5

het wordt er niet makkelijker of beter op

Ben sinds het begin al klant en toen was het echt makkelijk. nu worden er allemaal dingen toegevoegd en moet je bijna een boekhouder zijn om te weten waar je mee bezig bent. ook werken dingen vaak maar half

Super handige app en goede service

Ik wil graag zo min mogelijk bezig zijn met boekhouden en door de handige app kan ik het allemaal snel inboeken. Ook als ik wat vragen stelde in de chat werd ik goed geholpen.

Super eenvoudig en altijd hulp als he het nodig hebt

Tellow is een eenvoudig boekhoud pakket waar je de juiste overzichten vooraan hebt staan. Overal en altijd inzicht in je boekhouding. Bonnetjes via de app eenvoudig uploaden als je bij de pomp of de Makro staat. Deze worden dan voor je verwerkt. Echt top!

Een overzichtelijke en toegankelijke oplossing met zeer klantgerichte ondersteuning.

Als beginnend ZZP'er was ik op zoek naar een boekhoudprogramma waar je snel en gemakkelijk een overzicht mee kan krijgen van je eigen onderneming. Tellow werkt makkelijk, is goed toegankelijk en de ondersteuning vanuit Tellow is zeer klantgericht. Ook de app versie werkt makkelijk. Puntje van aandacht: de verwerking van facturen mag sneller. Dat duurt nu af en toe enkele dagen en zou m.i. binnen een paar uur moeten kunnen.

Ik werk al jaren met Tellow en dit heeft mij geholpen mijn bedrijf van eenmanszaak tot BV

Eerder deed ik, net als vele zelfstandige, "Excel Boekhouden". Leuk voor iemand die niet beter weet. Adine (oud-Tellow medewerkster) wist mij te melden dat alles veel overzichtelijker was met Tellow. Het bewijs is geleverd. Van een eenmanszaak zonder persoon naar een BV met persoon door efficient gebruik van Tellow. Een sluitende administratie, geen bonnetjes meer zoeken voor de btw en alle betalingen overzichtelijk in het dashboard.

Overzichtelijk en goeie service!

Overzichtelijk en goeie service!

Beperkt en functioneert niet

Ik heb erg veel problemen gehad met het instellen van het factuurnummer. Daarnaast wordt er niet eerlijk omgegaan met het upgraden van je maandelijkse pakket, waarbij de schuif ineens op 'jaarlijks' staat. Wat ik vooral vervelend vind, is dat je niet kunt inloggen met je e-mail en wachtwoord. Je moet een link ontvangen om binnen te komen, maar dat werkt dus niet altijd goed (of duurt lang). Ik raad Tellow daarom af.

Erg tevreden met het product, de support en het gemak

Het boekhoudpakket is goedkoop, gemakkelijk en de support is snel en correct. Erg tevreden met dit pakket als starter van 2 bedrijven.

Absolute aanrader voor iedere chaotische, drukke freelancer!

Ik kan Tellow van harte aanraden. Als altijd drukke, chaotische freelancer is het laatste waar je tijd voor vrij wilt maken wel administratie. Met Tellow wordt je zzp leven echt een stuk makkelijker. Ook een extra shout out naar het support team wat je altijd bij vragen een berichtje kunt sturen en die altijd super snel en goed reageren.

Eindelijk een tool die alles uit handen neemt

Toen ik startte als zzp'er begon ik met een chaotische administratie. Tellow heeft mij geholpen om er structuur in te krijgen zonder er veel tijd in te investeren. Met het Tellow Compleet pakket ben ik ook veel voordeliger uit dan met een boekhouder. Ik raad iedereen Tellow aan!

Tellow fast in answering and good in explaining

I have started to use Tellow as I am just starting my Freelancing activity, and all tax world is new to me. They have a chat with people behind, they are very friendly, competent and willing to help and answer questions and doubts on how to use the platform but also advice and information on the general accounting process. They even have a call with you if you need to have further explanations. Very happy of my choice.

Ik wordt altijd netjes geholpen echt top.

Enorm sterke klantenservice!

Klantenservice is echt top. Ik word altijd goed geholpen door Maron. Handig dat de inkoopfacturen automatisch gescand worden. Verder ziet het er strak uit en kun je gemakkelijk je bank koppelen. Tip die ik nog kan geven: ook de verkoopfacturen automatisch invoeren. Factuur moet ik uploaden (ik heb een eigen CRM) en vervolgens overtypen. Al met al gewoon erg tevreden voor een eerlijke prijs!

Ik ben zooo blij met de support van Tellow, ik ben nog een beginneling, maar ik kan zo vaak iets vragen als ik wil , via de chat, snelle reactie ook ook de digitale rondleiding was heel fijn, erg vriendelijk en heel geduldig, ik voelde me echt op m’n gemak, en eigenlijk zijn heel veel vragen al beantwoord op hun site Maar de vriendelijkheid van jullie is top

Super goede service, snel en persoonlijk

Ik houd van een persoonlijke service en dat krijg ik bij Tellow. Ik heb vaak contact met dezelfde contactpersoon en kan gemakkelijk mijn vragen voorleggen. Ik krijg snel antwoord en daar houd ik van! Mijn contactpersoon weet heel veel en als ze iets niet weet, wordt het nagevraagd. Ik ben echt heel tevreden! Daarnaast is Tellow een overzichtelijk programma en kan ik als a-technisch persoon daar zelfs mee overweg. Waar ik ook gevoelig voor ben ik design, het oog wil ook wat. Mooi en rustig kleurgebruik om alles nóg overzichtelijker te maken. Top!

heel mooi en geweldig

alles is goed en het werk van de accountants is geweldig

Belastingzaken worden een stuk minder onaangenaam door Tellow

Al twee jaar lang hikte ik tegen de kwartaalcijfers aan. Ik deed mijn boekhouding in een excelbestandje. Dit werkte prima! Echter, liet ik vaak de invulling daarvan wachten tot het laatste moment. het voordeel van Tellow is dat, mede door de bankkoppeling, je min of meer op een positieve manier gedwongen word om de zaken op orde te hebben. Bij elke nieuwe banktransactie wordt gevraagd om deze te verantwoorden. Het geeft een hoop rust, overzicht en zekerheid. Zeker een aanrader!

Werkt super! Enorm goede klantenservice

Als nieuwkomer in boekhoudland - weliswaar prima ICT skills - werkt dit programma heel fijn. En als je iets niet weet, zijn de hulpartikelen daar en staat de klantenservice binnen enkele minuten voor je klaar. Tevreden!

Gemakkelijk in gebruik en fijne support die je goed helpt!

Ik heb Tellow nu al twee jaar. Het is een super fijn pakket, blijft goed werken en luisteren naar feedback van de klanten. Mocht je er niet uitkomen helpt de supportafdeling je heel goed! Of het nou een technische vraag is of het te maken heeft met je boekhouding. Zeker een aanrader!

Goede service en mensen die verstand van zaken hebben

Ben zeer tevreden over Tellow. Fijn boekgoudprogramma om mee te werken. Ook duidelijke uitleg in support. Medewerkers werken zeer oplossing gericht en hebben verstand van zaken. Ook al vele vragen in de chat gezet en je krijgt snel en adequaat antwoord.

Gebruiksgemak en goede service

Er wordt zoveel werk uit handen genomen en de medewerkers van Tellow zijn ontzettend vriendelijk en bereid om te helpen en adviseren.

Uniek stukje support op een easy app

Ik gebruik al jaren Tellow, als ZZP. Kom je ergens niet uit dan heeft Tellow een inbouwde support mogelijkheid, overal beschikbaar waar je Tellow ook hebt. Uniek aan de support vind ik dat als je een vraag hebt over een boeking dat je deze direct kan linken in de chat. Daarnaast gaat support vaak nog een stapje verder. Onlangs heb ik wat rekeningen gewisseld van Rabobank (te duur) naar KNAB. Ook hier weer geholpen tot het was opgelost!! Oh ja, mijn BTW aangifte? Appeltje eitje met Tellow. Give it a try!

Croeselaan 18

3521CB Utrecht

Over Tellow

Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.