Snelle reacties, komen afspraken na. Doen er alles aan om de klant tevreden te houden. Goede professionele hulp.

Top programma

Duidelijker kan niet. Snap je het niet dan kun je contact opnemen met support chat waarbij je snel geholpen wordt. Zelf voor boekhouder spelen was nooit gelukt zonder dit programma.

Ik had zo spoedig mogelijk een uitleg nodig over het bewerken van mijn factuur nadat ik hem had verstuurd. Remco heeft mij hierbij heel goed en super snel mee geholpen, ik ben hem dankbaar hiervoor.

Goede en duidelijke uitleg waar je iets aan hebt.

Het voelt: dat er aandacht is om jou probleem op te lossen. Vriendelijk en met geduld uitleggen en stap voor stap vooruit, Uiteindelijk kan je zelf verder. Top!

Een echte aanrader voor de zelfstandige.

Ik wist nagenoeg niks van boekhouden. Door de hulp van de vriendelijke medewerkers van tellow is stap voor stap alles wat ik nodig had telefonisch uitgelegd. Later overgestapt naar tellow compleet, ik kan nu zelfstandig met af en toe een hulplijn van tellow zelf mijn boekhouding doen. Ik vind het top.

Fijne en snelle support

Als je even vast loopt in het verwerken van je boekhouding staat altijd het support voor je gereed. Reactie tijd wordt aangegeven als een dag, maar vaak al binnen 5 minuten antwoord, zelfs in de avond uren. Top

Snel handig en makkelijk in gebruik

Ik doe mijn boekhouding inmiddels 4 jaar via Tellow. Ik vind het makkelijk in gebruik, ze zijn bereikbaar en je kan er goede rapportages uithalen voor de aangiftes. Als enige punt van kritiek vind ik het vervelend om iedere paar maanden mijn bankrekening weer te moeten koppelen. Maar dit zijn denk ik nieuwe privacy regels.

super blij met Tellow

Ben heel tevreden met Tellow . voor vragen kun je naar support gaan daar word ik vaak geholpen door Maron . Maron reageert snel en helpt me met alles :)

Professional, quick and kind

My experience with Tellow Team has been always amazing. As many times in the past Maron helped me again. Her advice is always clear, quick, and the most important, the issue is solved. Moreover, she handles every question with respect, kindness and patience. I feel that she cares for me, a client. She is top professional.

Zeer fijne boekhoudsoftware en uitstekende support!

Tellow is echt een heel fijne en gebruiksvriendelijke boekhoudsoftware. Ook is de support erg fijn en denkt goed met je mee.

Hoe moet dat nu met zonnepanelen als Zzp'er

Dan kom je toch echt bij Tellow terecht. Superhandig om met begeleiding het proces te verlopen, vooral als jezelf niet helemaal bekend bent met het boekhouden. Van privé inkoop tot verwerking in je zakelijke omgeving van Tellow. De btw-teruggave van de panelen kan zo verwerkt worden en de investering verwerkt via memoriaalboekingen. Ik raakte even de weg kwijt en wist niet meer precies hoe credit/debit stortingen en opnames ingevuld moesten worden, maar werd daar super goed in begeleid.

Goede ondersteuning en oplossing van Remco

Per ongeluk hadden we twee accounts geopend (met terugbladeren). Ook twee keer geïncasseerd. Gelukkig heeft Remco alles weer rechtgezet op een uiterst vriendelijke manier.

Fijn programma & goede service

Boekhouden met Tellow werkt geweldig. Vooral het scannen van bonnen scheelt een hoop tijd. Verder ben ik vriendelijk te woord gestaan door Lois. Zeer tevreden!

Fijn geholpen

Fijn, correct en snel geholpen met het wijzigen van de bankgegevens.

Fijn dat Remco de missende bankposten snel kon inlezen

Aantal missende buitenlandse overschrijvingen via MT940 apart ingelezen zodat ik mijn facturen dezelfde dag kon boeken

Snel en effectief

Goede hulp en overzichtelijk programma.

Top service!

Enorm goed geholpen met een vraag.

Bij gebrek aan beter alternatief

Ik zit nu een jaar of 3 bij Tellow. De kosten worden steeds hoger en de service steeds slechter. Sinds de update gebeuren er rare onverklaarbare dingen waar ik vragen over stel, maar wat niet structureel wordt opgelost (facturering met prijsverschillen, eigen boekings-initiatief van het systeem op onjuiste wijze). Heel erg jammer. Vooral omdat ik het als totaalpakket bij de Rabobank heb opgestart en de overstap naar een andere partij veel gedoe oplevert. Dat gezegd hebbende helpt het mij wel dat ik duidelijk kan zien wat ik nog moet verwerken. Goeie stok achter de deur. Uploaden van bonnen gaat ook makkelijk met de ap.

Hi Heidi, Wat jammer om te horen dat je momenteel geen prettige ervaring hebt met Tellow. Ik wil dit graag met je doornemen om te kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Zou je een mail willen sturen naar [email protected] en daarin aangeven ‘Bericht van Heidi via Klantenvertellen’. Dan zal ik zo snel mogelijk contact met je opnemen! Groet, Maron van Tellow

Goed vormgegeven boekhoudingspakket met vriendelijke medewerkers

Ik gebruik Tellow al vanaf het begin, en er zijn over de jaren heen veel veranderingen doorgevoerd. Tellow is ondertussen uitgegroeid tot een volwaardig boekhoud pakket met vele handige functies. Dit in combinatie met een prima prijs en vriendelijke medewerkers zorgt er voor dat ik Tellow zeker kan aanraden!

Ze blijven incasso's innen ook na het stopzetten van je abonnement

Abonnement stopgezet (kan alleen via support). Blijven echter incasso's innen. Support reageert traag en antwoord laat vaak dagen op zich wachten. Heb het nu maar geblokkeerd via de bank. Er is veel mis met Tellow, maar eigenlijk zegt de manier waarop de opzegging wordt afgehandeld (of eigenlijk niet wordt afgehandeld) genoeg. Ik zou twee keer nadenken voordat je deze dienst gebruikt.

Hi Leon, bedankt voor je eerlijke reactie. We hebben je een aantal keer geprobeerd te bereiken om dit samen op te lossen, maar we krijgen je niet te pakken. Door een technische storing bij onze betaalprovider was de opzegging niet goed doorgekomen waardoor er 1 extra maand is afgeschreven. Deze heb je terecht gestorneerd en we hebben de factuur aan je gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. We vinden het jammer dat deze storing een negatieve indruk heeft achtergelaten. Hopelijk geeft dit bericht meer duidelijkheid over de situatie. Groet, Xander van Tellow

Mooie vormgeving, maar erg buggy en vaak sloom

Prima programma voor facturatie (ik blijf klant), maar erg jammer dat ze het nog niet voor elkaar krijgen om de software minder buggy te krijgen. Veel pagina's of facturen laden niet of niet goed. Ook zitten er voor zo'n gelikt programma vrij veel kleine foutjes in. (zoals verkeerde links of knoppen die niet goed werken) Ik krijg het idee dat ze vaak functies uitrollen die niet goed getest zijn of niet volledig (de regel bij deze systemen is eigenlijk: doe het goed of doe het niet) Nu is het creëren van software niet simpel en heb ik er vertrouwen in dat er constant zaken verbetert gaan worden (Dat is heel zichtbaar en positief), maar naar mijn mening mag er meer aandacht naar snelheid dan naar mooie vormgeving op dit punt. Er is aan de andere kant ook niet echt een betere partij op de markt op dit moment (ik vind vormgeving en snelheid even belangrijk namelijk) Dus ik blijf op dit moment wel gebruik maken van het programma.

Hi Ties, bedankt voor je uitgebreide en eerlijke reactie. Zo te horen is softwareontwikkeling jou niet helemaal onbekend 😉. Het ontwikkelingsteam continu bezig om de gebruikerservaring te optimaliseren, met kleine en grote updates. Voordat we nieuwe functies lanceren testen we deze intern en extern met de hulp van onze geweldige beta-gebruikers. Mocht je het leuk vinden, we hebben graag ondernemers zoals jij die met een scherpe blik naar het programma kijken. Ik ben wel benieuwd naar de bugs die je noemt en laat hier graag wat technische ogen naar kijken. Zou je een berichtje kunnen sturen naar [email protected]? Dan help ik je graag verder. Groet, Xander van Tellow

Gebruiksvriendelijk, maar mis telefonische klantenservice

Ik heb al dagen problemen met het koppelen van mijn zakelijke bankrekening aan Tellow door een bug in het programma. Het liefst zou ik willen bellen met Tellow om dit op te lossen. Maar omdat ik geen Tellow plus abonnement heb, wordt ik enkel geholpen via de chat. Ondertussen kan ik dus geen facturen versturen. En hoewel ze pronken met 'een gemiddelde reactiettijd van 3 uur' via de chat, is het soms dagen wachten op antwoord. Update: Inmiddels ben ik goed geholpen door Tellow. Ze hadden een tijdje een capaciteit probleem op de klantenservice (de arbeidsmarkt is tegenwoordig ook krap natuurlijk), maar dat waren ze aan het oplossen. Uiteraard nog wel steeds jammer dat je je abonnement moet upgraden om (bijvoorbeeld) telefonisch geholpen te worden. Verder werkt Tellow nu weer als vanouds en is het een makkelijk te gebruiken programma.

update app

Sinds de nieuwe update gedoe! Er zitten bugs in het programma waardoor de facturering niet goed verloopt er ontbreken gegevens en de verzending vanuit je eigen mail lukt niet meer. Ook geen kopie ontvangen. De support werkt traag en men meld ja er zitten bugs in het vernieuwde programma. Maar wanneer ze opgelost zijn hoor je niet! Mijn administratie gaat gewoon door dat wacht niet beste Tellowers!. Ik stap over op E Boekhouden.nl staat nr. 1 als beste boekhoudprogramma.

Schandalig slecht

Schrijven kosten af zijn onbereikbaar!! Ga aub niet met ze in zee. ziet er goed uit maar zijn oplichters. Klantenservice is niet te bereiken willen je niet helpen.

Hi Jorn, wij hebben hier natuurlijk over gesproken aan de telefoon en dit is helemaal opgelost! Ik ben blij dat we samen tot een fijne oplossing zijn gekomen. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag van je. - Maron^Tellow

Croeselaan 18 3521CB Utrecht

Over Tellow

Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.