Niet te bereiken

Er missen transacties in mijn boekhouding die nodig zijn om het jaar af te sluiten. Geen optie om zelf losse transacties in te voeren zoals andere boekhoudprogramma's en na een week mailen en chatberichten sturen helemaal geen reactie. Dat wordt uitstel aanvragen bij de belastingdienst, bedankt Tellow!

Geen goede service en erg onprofessioneel

Telefonisch is de organisatie niet te bereiken en ik heb 2 maanden op mijn aangifte moeten wachten. Heel onprofessioneel.

Wacht nog steeds op antwoord van het support team

Op dit moment minder tevreden ,want ik moet wel erg lang op een deel van mijn geld wachten. En dat in dit snelle tijdperk waar transactiesnelheid toch een speerpunt moet zijn. Ook heel vreemd dat van 2 dezelfde transacties binnen 1 minuut er eentje wel meteen uitgevoerd wordt en de ander al bijna 2 dagen op zich laat wachten. In dit maar ik geef het nog een kans, en heb nog hoop op een goede uitleg en verbetering. Dan wel even graag mijn mailvragen beantwoorden of in ieder geval een reactie van we komen er op terug op nemen uw vraag zsm in behandeling. Ipv geen enkele reactie in 2 dagen. Want dat is erg jammer.

Clean, well-organised & intuitive application with an incredible support team on hand when needed

Organizing my business accounts has been a very pleasing experience with Tellow. The service is very intuitive and tracking between invoices, expenses, bank transactions is seamless. The standout feature is the truly fantastic support team on hand when you eventually have questions on certain functionalities or simple best practices for tax keeping.

• Would you recommend us? Yes

Helemaal tevreden

Onlangs ben ik overgestapt naar Tellow voor mijn boekhouding, nadat ik niet tevreden was over de kennis van mijn vorige boekhouder. Mijn ervaring met Tellow is zeer positief, mede dankzij de hulp van Maron, een deskundige medewerker. De klantenservice bij Tellow is snel en vriendelijk, altijd klaar om te helpen bij vragen of advies over verbeteringen. De deskundigheid en ondersteuning hebben het proces vlekkeloos en stressvrij gemaakt. Ik zou Tellow aanraden aan iedereen die op zoek is naar een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma met uitstekende klantenservice.

Wat een naar bedrijf

Na het aanmaken van een gratis account wilde ik de tool proberen maar liep tegen veel fouten aan en support gaf aan dat ze me alleen konden helpen met mijn vragen mbt compleet boekhouden met een kennismakingsgesprek. Het was al vrij snel duidelijk dat de medewerker gewoon een verkoper was want inhoudelijk kon hij geen enkele vraag beantwoorden. En de conclusie van zijn verhaal was; we zijn goed gewoon doen. Maar historische gegevens importeren, dat kon niet. Halverwege het jaar beginnen; poeh dat wist hij niet. Dus gaf aan geen interesse te hebben en toen kwamen de belletjes en de emailtjes en berichten dat het account niet opgezegd kon worden. Ze bleven mij spammen met ongevraagde berichten. Na herhaaldelijk aangegeven te hebben dat de keuze was gemaakt gaven ze aan dat het account niet opgezegd kon worden dus ik eigenlijk maar net zo goed klant kon blijven waren wij er klaar mee. We hebben dus een klacht ingediend bij de privacy waakhond want dit is gewoon agressieve verkoop.

Hi, bedankt voor je feedback! Graag los ik dit samen met je op en hoop ik misschien wat meer duidelijkheid in de werkwijze te brengen. Als eerste wil ik je op het hart drukken dat het absoluut mogelijk is om het Tellow account op te zeggen. Er zijn in onze eerdere emails twee onderdelen naar boven gekomen: 1. Het Tellow account. Deze kan ik voor je verwijderen. 2. De bankrekening. Omdat de bankrekening voldoet aan strenge wet-en regelgevingen kan deze alleen door de rekeninghouder worden opgeheven via de stappen gestuurd in de mail. Daarnaast verwacht ik dat mijn (nieuwe) collega zijn best heeft gedaan om zo goed mogelijk te antwoorden op de vragen over het account, maar mochten hier nog vervolgvragen of onduidelijkheden in zijn, dan help ik je graag verder. Groet, Maron ^Tellow

Software is uitstekend, maar de boekhouders zijn te passief

Ik ben nu ruim een jaar klant bij Tellow. Het software pakket werkt erg fijn. Het boeken van facturen, bonnen en de gehele gebruikerservaring is ronduit top. Om die reden heb ik het duurste abonnement (Tellow Compleet, €70 per maand) waarbij mijn btw-aangifte wordt gecontroleerd en de inkomstenbelasting voor mij wordt gedaan. De automatische koppelingen met de belastingdienst zijn ideaal en besparen mij zeker tijd. Helaas zijn de boekhouders zeer passief. Je moet overal zelf achteraan en als de materie iets complexer wordt (denk aan bijvoorbeeld het laten uitrekenen van je reserveringsruimte), dan geven ze niet thuis. Kortom, Tellow heeft prachtige software maar ik verwacht als klant van Tellow Compleet meer assertiviteit van de boekhouders.

Slecht

Tellow.nl Review Ik ben best wel teleurgesteld in Tellow. Het ziet er allemaal mooi uit en als het werkt, is het ook echt een fijn programma. Maar daar zit het probleem: 'als het werkt'. Een tijdje terug, ergens in Q3, waren er allemaal transacties die niet verschenen in mijn bankkoppeling. Dat is echt balen, want daardoor verlies je het hele voordeel van Tellow. Ik heb erover gebeld en gemaild, maar nu, zes maanden later, is het nog steeds niet opgelost. Ondertussen blijven ze wel gewoon het abonnementsgeld afschrijven elke maand. Dat vind ik niet kunnen. Je betaalt toch voor een dienst die werkt? Nou, bij Tellow dus niet altijd.

Hi Kevin, bedankt voor de feedback! Graag kijk ik met je mee: op 3 oktober is het eerste bericht gestuurd voor de missende transacties. Het technisch team heeft dit opgelost op 31 oktober. Omdat we jouw geduld en begrip in de situatie waardeerden, hebben we toen voor de volgende maand 25% korting toegevoegd. Helaas haal ik nu uit de feedback dat er nog wel transacties missen! Dit lossen we graag met je op. Ik heb een bericht naar jou en het technisch team gestuurd, ik houd je op de hoogte! Groet, Maron ^ Tellow

Goed pakket, maar boekhouders bar slecht

Ik ben nu 2 volle jaren klant bij Tellow, dus ik denk dat ik een goede mening kan vormen. Het pakket zelf is fijn en intuïtief. Het is makkelijk om je boekhouding in te doen. Omdat ik wat meer ben gaan verdienen, leek het mij ook wel slim om het duurste pakket met boekhouder te nemen, maar hier ben ik eigenlijk heel ontevreden over. Een aantal redenen: - De boekhouders hebben ontzettend weinig kennis en moeten alles navragen bij collega's - De boekhouders maken grove fouten (denk aan maanden lang AOV boekingen op 'verzekeringpremies' goedkeuren, terwijl een AOV op privé moet) - Ze zijn totaal niet proactief en denken niet mee met je, je moet alles zelf vragen - Ze doen een aantal zaken niet die je wel van een boekhouder zou verwachten, zoals het inboeken van afschrijvingen (ook hier weten ze weer niks van bijvoorbeeld willekeurige afschrijvingen). Dus mijn eindoordeel: prima pakket, maar laat de boekhouder lekker liggen of zoek een dedicated boekhouder die met tellow weet te werken.

Hi Jac, bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je het pakket als fijn en intuïtief ervaart. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen om samen de feedback te bespreken. Ik hoor graag wanneer je beschikbaar bent. Fijne feestdagen! Groet, Maron ^ Tellow

Eenvoudig, makkelijk en goede support

Her is een eenvoudig en makkelijk boekhoudpakket, en kom je er toch een keer niet uit -je bent vast net als ik geen boekhouder - dan kun je terugvallen op goede support.

Top systeem voor mijn periode als ZZP'er

Ik ben ruim 5 jaar klant geweest bij Tellow. Bij het gebruik van software vind ik 3 dingen belangrijk: gebruiksgemak, functionaliteit en support. Ik vind dat Tellow aan deze drie punten geweldig heeft voldaan. Voor iedere (beginnende) ZZP'er wat mijn betreft een aanrader!

Geweldig programma and even better; de klantenservice

Ik doe mijn boekhouding nu een aantal jaar met Tellow wat het bijhouden ervan enorm versimpeld. Wanneer ik twijfels of problemen heb met het correct inboeken van een factuur word ik uitgebreid en duidelijk geholpen. Erg vriendelijk personeel, ben blij dat ik voor Tellow heb gekozen als boekhoudprogramma. Groetjes Jan

Geweldig boekhoudings bedrijf!

Heel blij met dit bedrijf en hun programma. Ze zijn heel duidelijk en ze geven mij de hulp die ik nodig heb. Zelfs als ik zelf te laat ben staan ze toch voor me klaar, waardoor ik enorm geholpen ben. Ik zou iedereen dit aanraden. Met het totaal pakket heb ik nu geen zorgen meer over mijn administratie en kan ik me daardoor meer focussen op mijn onderneming. In een paar minuten doe ik nu de aangiftes bij de belastingdienst. Het is een super gebruiksvriendelijk programma waardoor iedereen het begrijpt. Met vooral grote dank aan Maron! Hij helpt mij altijd zeer vakkundig en vriendelijk.

Hi Marjolie, bedankt voor de mooie woorden. Heel erg leuk om te lezen! Dat is ook precies de reden waarom we met Tellow zijn begonnen: dat jij je mag focussen op jouw onderneming. Fijn om te lezen dat je het ook zo ervaart. Op nog een prettige samenwerking! Groetjes, Maron ^ Tellow

Snel en goed persoonlijk contact!

Alle bijzonderheden die gevonden worden door de boekhouder worden duidelijk uitgelegd met de juiste hulp tools om alles in de juiste manier weg te zetten! Een uiterst snelle en prettige flexibele samenwerking!

Hi Christiaan, bedankt voor je mooie reactie! We zijn blij om te horen dat we je duidelijk en gemakkelijk kunnen begeleiden in de boekhouding. Op een verdere prettige samenwerking! Cheers! ^ Tellow

Fantastisch programma

Tellow werkt fantatsisch met het verwerken van bonnen en facturen, het koppelen van een bankrekening en de automatische berekeningen van de btw aangifte en winst- en verliesrekening zijn een goede functie.

Hi Nick, bedankt voor het compliment! Fijn om te lezen dat de functionaliteiten je dagelijkse boekhouden makkelijker maakt. Cheers! ^ Tellow

Altijd paraat

Met elke vraag die ik stel wordt er goed mee gedacht met alles. Ook nemen ze graag dingen van je over als je er niet helemaal aan uit komt. Top!

Hi Lars, bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij met onze samenwerking. Cheers! ^Tellow

Zeer goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden over Tellow Compleet. Ik keek altijd op tegen het verwerken van mijn administratie (wie niet..), nu ik de moderne software van Tellow gebruik is dat totaal niet meer het geval. Maron en de andere contactpersonen zijn normaliter al tot 21:00 bereikbaar, maar zelfs ruim buiten die werktijden en in het weekend krijg ik nog antwoord op mijn vragen van Maron. Voor kleinere vragen waar ik het team niet lastig mee wil vallen is de AI gestuurde chatbot buitengewoon goed en handig.

Hi Sonny, ik ben blij om te horen dat we je goed kunnen helpen! Yes! Leuk om te lezen dat ook de AI bot met makkelijke vragen je op weg helpt en dat het je is opgevallen dat ik heel af en toe stiekem mijn laptop open in het weekend. ;-) Haha. Op nog vele jaren samenwerking! Cheers! Groet, Maron ^ Tellow

goed geholpen

Ik ben goed geholpen, ik had een kleine vraag over aanpassen van enkele gegevens en dit werd meteen gedaan

Hi Daniel, leuk om te horen dat je goed bent geholpen! We ondersteunen je graag. Cheers! ^Tellow

Geweldige app

Ik zou Tellow iedereen aanbevelen. Ik ben net begonnen als zzper, geweldige service snel antwoord op je vragen, alles is overzichtelijk en duidelijk. 10+

Hi Sem, bedankt voor je leuke feedback! We zijn erg blij om te horen dat je blij bent met Tellow. Cheers! ^ Tellow

Zeer slechte support

Ik heb vaker contact proberen op te nemen met tellow, maar ik kom er gewoon niet uit. Ik heb het duurste pakket genomen voor een jaar, omdat ik dacht dat het handig zou zijn. Nou nee, ik was totaal niet tevreden over de werkwijze + de support. Niet tevreden, maar ik moet wel elke maand blijven betalen?! Account geblokkeerd, dus dingen inzien of aanpassen kan niet. Slecht bedrijf, komt ook niet tot een oplossing (ze willen alleen geld zien) En ik ga zeker niet voor een jaar betalen, ik heb 2 facturen gemaakt (heb niet eens gebruik gemaakt van het duurste pakket met hun “ support “) Blijf weg van tellow!

Hi Shaquille, Bedankt voor het delen van je mening. We hebben dit ook samen besproken aan de telefoon. Zoals aangegeven hebben we meerdere keren gebeld in het begin en heb ik persoonlijk meer dan 10 emails gestuurd om je te helpen met de boekhouding. Helaas kwam hier vanuit jouw kant geen reactie op. Ik vind dat erg jammer, want ik had je graag verder geholpen. Ook hebben we aangegeven dat je direct kan bellen op het speciale Tellow Compleet nummer tussen 09:00-21:00. Hierop zijn we elke werkdag bereikbaar om jou te ondersteunen met de boekhouding. We vinden het vervelend dat je met deze ervaring bij Tellow weggaat omdat een positieve en waardevolle klantenervaring bij hoog in het vaandel staat. Weet dat de deur altijd openstaat en we voor je blijven klaarstaan. Groet, Maron

Fijn pakket, alleen slechte support.

Ik gebruik tellow al vanaf het begin, ben er altijd erg positief over geweest. Bij problemen kon je contact opnemen en werd je snel geholpen. Het pakket werkt prettig en werd steeds met nieuwe functies geupdate. Helaas sinds het gebruik van de chat als support erg slecht bereikbaar, steeds meer functionaliteiten maar ook meer problemen. Problemen worden niet snel opgelost maar blijven lang openstaan. Na het updaten naar een duurder pakket met telefonische support dacht ik dat ik dan wel sneller kon worden geholpen wanneer ik tegen een probleem aanliep, maar ook daar kwam ik van een koude kermis thuis. Ik heb zelfs netjes een bericht gestuurd als trouwe gebruiker met mijn bevindingen en verbeterpunten, helaas geen reactie gehad. Op het moment wil ik graag de btw aangifte doen maar de berekening daarvan klopt van geen kanten, dus weer de support een bericht gestuurd en nu maar wachten...wachten... Jammer tellow. Steek wat meer energie in de support naar je klanten, want anders raak je ze kwijt.

Hi Steven, bedankt voor je feedback. We waarderen het heel erg dat je laat weten hoe jouw ervaring was de afgelopen tijd, dat vinden wij namelijk erg belangrijk. De wachttijd van onze chats was in de maand April een stuk langer dan normaal. Dit kwam door verschillende redenen: het was de periode van de Inkomstenbelasting, de btw-aangifte en helaas hadden we ook een zieke in het team. Hierdoor hadden we boven de verwachte mega-drukte (en al helemaal in de laatste week) ook minder mankracht. We hebben met de rest van het team onze uiterste best gedaan om zo snel mogelijk bij je te komen via de chat. Met het Plus abonnement is het mogelijk om bel-afspraken in te plannen. Ik zag dat dat was gelukt en dat die daarna weer was geannuleerd omdat het probleem al opgelost was. Ik ben blij om dat te zien! Je kan deze komende maanden weer van ons een betere reactie tijd verwachten, gemiddeld 10 minuten. Mocht ik verder nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het heel graag van je! Groet, Maron

Was altijd super, maar steeds meer functies naar duurder abonnement, ook de support

Precies zoals hierboven omschreven, was eerst fan, maar dit wordt wel minder naarmate er functies naar een duurder pakket verhuizen en de support eigenlijk onbereikbaar is geworden. 1). Zo kon men eerder klanten toevoegen vanuit KvK database, hier mag je nu extra voor betalen. 2). De chatfunctie direct vanuit een probleem is nu een algemene chat waar een paar uur reactietijd op staat, maar meestal helemaal geen reactie (ik heb nog een chat open staan van 17 uur geleden en eentje van een weekje of 16). 3). Bij uitgaven kun je niet meer zien welke inkoopfacturen binnenkort verlopen (betalingstermijn) maar heb je wel 2x hetzelfde overzicht onder de knoppen 'Alle' en 'Uitgaven'. 4). Alle meldingen dat men ook zou moeten bankieren via Tellow ben ik ook wel beu nu. 5.) Naast het feit dat inkoopbonnen minder goed automatisch worden ingelezen (steeds meer fouten) maakt dat ik Tellow steeds minder waardeer.

Hi Erik, Heel erg leuk je gesproken te hebben! Ik ben blij, dat we er samen als long-time Tellow'ers bovenstaande punten hebben kunnen doornemen. Sommige punten zijn we grotendeels uitgekomen met extra uitleg (extra betalen, wachttijd chats & de drukke periode, wat kan je nu zien bij 'Uitgaven' en het stopzetten van de meldingen bankieren) en het andere punt voor de vervaldatum van de bon is als feedback doorgezet naar het team. Uiteindelijk, vind ik de conclusie van ons gesprek het allermooiste: "Tellow kan je zelfs, als je dat wilt, gebruiken op de wc." Haha! Misschien wel een goede nieuwe slogan? In ieder geval bedankt, en zoals ik al aangaf in het gesprek: mocht ik verder nog wat voor je kunnen betekenen, hoor ik het echt graag van je. Fijne dag! Groet, Maron

Simpel, makkelijk snel

Overzichtelijk makkelijk en snel

Snelle en goede service!

Altijd goed geholpen bij Tellow

Persoonlijk en behulpzaam

Prettig hoor

Over Tellow

Eindelijk een boekhoudtool die écht gebruiksvriendelijk is. Regel je aangiftes, facturen, en boekhouding in minuten. Zo hou je meer tijd over voor ondernemen. Een account is altijd gratis.