Super fijn en meedenkend!

Super ervaring gehad bij Weddings! Cindy is een topvrouw die heel erg meedenkt en geduldig is met je keus. Ik ben super goed geslaagd!

Ontzettend blij de winkel uitgelopen

Nadat ik bij een andere winkel niet geslaagd was, kwam ik via via bij Weddings terecht. Daar een ontzettend fijne ervaring gehad. Uitgebreid geholpen, ik mocht zelf tussen de jurken zoeken. De jurk die de ervaren verkoopster adviseerde bleek een schot in de roos te zijn. Heel blij mee!! Voor een say yes to the dress moment moet je hier zijn.

Ontzettende leuke ervaring gehad!

Heel fijn geholpen. Het was voor ons echt een feestje! De verkoopster begreep heel goed wat ik mooi vond en heeft geholpen om mijn droomjurk te vinden!

Ik had van te voren een lijstje gemaakt (top 11) adhv de website, ze waren hier heel blij mee. We hadden eerst een kort gesprekje over het huwelijksaanzoek en met wie ik ga trouwen. Daarna zijn we begonnen met het passen van de jurken, er werd een rek gevuld met de mooiste jurken. Tijdens de eerste jurk begon ik al een beetje te huilen omdat het zo mooi was, en deze heb ik ook meteen opgehangen als mijn maybe jurk. Al snel werd daar de 2e aan toegevoegd. Bij de laatste jurk van het rek, bleek toch dat de juiste er niet tussen zat, dat vond ik heel jammer en we besloten 1 van de 2 maybe jurken nogmaals te passen. Op dat moment kwam ze nog met een jurk, een combinatie van mijn 2 maybe jurken. Ik heb deze aan gedaan en dit was de jurk! Toen kreeg ik nog een sluier op, om het totaal plaatje te zien. Ik heb alleen maar gehuild van blijdschap, ik heb mij jurk gevonden! Ik ben heel dankbaar voor het de hulp die ik heb gekregen en dat ze het toch goed heeft aangevoeld om nog een jurk toe te voegen, op het laatste moment.

Prachtige winkel, maar iets teveel gepush om “ja” te zeggen

Vooraf dien ik te zeggen dat ik Syl heel lief vond, en zij ook niet te pusherig was. Ik houd echter helaas wel een beetje een nare nasmaak over aan mijn bezoek. Het is niet niets om die ene jurk te vinden waar je over 11 maanden in wil trouwen op die ene trouwdag in je leven! Dus ik vond het heel lastig om meteen na 1 x passen volmondig ja te zeggen. Toen ik dit aangaf bij (niet syl) en zei dat ik er liever een nachtje over wilde slapen, kreeg ik te horen dat je het echt in 1x hoort te voelen. Eindstand is dat ik ja heb gezegd, maar vervolgens de hele nacht heb wakker gelegen en niet wist of ik wel de juiste keuze had gemaakt. Pas nu na een paar dagen durf ik daar voor te staan, maar ik had liever zonder druk op mijn schouders en zonder de wetenschap dat ik niet meer terug kon nu ja tegen de jurk gezegd. Advies is daarom om meer te luisteren naar de klant en te begrijpen dat sommige mensen liever even een paar dagen iets laten bezinken, zodat ze een weloverwogen beslissing kunnen nemen en met een fijn gevoel terug kunnen kijken op het proces. De sluier die bij mijn jurk past en belachelijk duur was kreeg ik wel iets korting op, maar ook daarbij geldt dat ik daar graag over beslis als ik de jurk opnieuw ga passen, zodat ik zeker weet dat de sluier het geld waar is. Ik hoop dat de geboden korting dan ook nog geldt op dat moment.

Mooie ochtend met een geslaagd eind.

Wij hadden Cindy die ochtend en zij heeft ons prima geholpen. Uiteindelijk Yes to the amazing dress gezegd en dat werd leuk gevierd met champagne en wat vuurwerk. Bedankt.

Supergoed geholpen

Heel fijn geholpen & geslaagd voor mn jurk vandaag.

Super fijn!

Gezellig geholpen en goede adviezen. En een super droomjurk gevonden! Bedankt voor het meedenken en snelle levering!

Een mooie en een bijzondere ervaring.

De winkel was erg netjes, het personeel was erg vriendelijk. Van te voren werd er uitgevraagd wat voor jurken je graag wou passen en gaat daarna in de winkel kijken. Er werd ook echt tijd voor je genomen en mocht zoveel jurken passen als je zelf wou. Kortom een fijne winkel.

Mooie winkel met vriendelijk personeel dat je op je gemak laat voelen.

Van te voren vond ik het ontzettend spannend, maar de medewerker die mij heeft geholpen zorgde er voor dat ik mij steeds meer op mijn gemak ging voelen. Luistert goed naar je wensen en dringt nergens op aan, iets wat heel fijn is als je een belangrijke keuze moet maken. Mooi aanbod aan jurken.

Hele goede service en erg veel bruidsjurken

Ik ben heel erg fijn geholpen tijdens mijn bezoek aan Weddings. Allerlei jurken gepast en ze pastte het geheel naar wens aan. Ziet er allemaal netjes uit daarbinnen en je heb je eigen privacy. Zeker een aanrader!

Het was echt geweldig!

De verkoopsters zijn ontzettend kundig in hun vak, weten precies wat je mooi staat en laten je meteen op je gemak voelen. Niets was te gek en ik mocht zoveel passen als ik wilde. Daarnaast vond ik het erg fijn dat ze gewoon eerlijk zijn over wat wel of niet mooi staat.

Best bridal shop ever!!!

They helped me choose the dress of my dreams and the service was amazing!! truly the best bridal shop!!

Onwijs goed geholpen, erg betrokken en persoonlijk. Was een bijzondere ervaring die ik nooit meer zal vergeten.

Echt een aanrader!

Goed, enthousiast en eerlijk personeel. Er wordt meegedacht en je voelt je als klant echt koning(in) :-) Nu al zin in de volgende afspraak.

Top service!

Ik heb echt een hele fijne pas sessie gehad bij Weddings. De verkoopster was super lief en dacht heel goed mee. Je stelt je toch nogal kwetsbaar op in zo’n hokje bij een “wildvreemde” maar ik had echt een hele fijne verkoopster die me hielp. Je mag zoveel jurken passen als je wenst en niets is teveel. Uiteindelijk hier ook dé jurk gevonden! Happy me !!!

Welkom

Ik voelde me erg welkom in de winkel. Er werd goed naar me geluisterd. We hebben out of the box gepast en uiteindelijk een prachtige jurk gevonden.

Ik werd heel leuk en gezellig ontvangen. Ik had niet duidelijk iets wat ik echt wilde, na het intake gesprek kwam er veel naar voren wat ik wel wilde. Gezellig met Sandra door de winkel heen kwamen we veel leuke jurken tegen. In totaal 8 jurken gepast en het werd de 2de jurk die ik aan had

Fantastisch!!

Zo’n gave middag gehad bij Weddings. Hele ontspannen sfeer waardoor ik me direct op mijn gemak voelde! Ook heel fijn dat je een eigen gedeelte hebt waar je met de mensen zit die je mee neemt. Hele leuke, vriendelijke dames die er werken. Aanrader om je trouwjurk te kopen!

De jurk gevonden en alle tijd werd er voor me genomen!

Vanaf het moment dat ik al binnen kwam, zagen ze dat ik zenuwachtig was. Dit namen ze binnen enkele ogenblikken weg. Kort verteld hoe en wat ze te werk gaan en zo begonnen we. Al mijn zenuwen en onzekerheden werden weggenomen en maar aan 1 blik was er genoeg om te zien of het de jurk wel of niet was. Heb het niet anders dan heel erg fijn ervaren!

Deskundige hulp en super gezellig

Er werd goed geluisterd en gekeken wat bij mij past. Leuke deskundige en eerlijke hulp!

Magisch en relaxt

Ondanks dat we een half uur te laat waren ivm file was het een hele relaxte pas sessie. In een hele fijne sfeer en prachtige winkel. Met super vriendelijk personeel.

Sandra was geweldig

Super lief

Ik ben erg goed geholpen en met behulp van de medewerkers heb ik mijn droomjurk gevonden.

Ontzettend fijn geholpen en ze hebben een grote keuze aan jurken. Ook voor ieder wat wils.

Goudsesingel 440 444

3011KN Rotterdam

Over Weddings

Bij Weddings begrijpen we dat iedere bruid de grootste keuze trouwjurken wil hebben. Maar ook weten we dat de hele ervaring van de zoektocht naar DE droomjurk ook een unieke en exclusieve ervaring moet zijn. Onze bruidswinkel van 950 vierkante meter hangt vol met trouwjurken van alle toonaangevende merken in verschillende prijsklassen en maten. We hebben ruime privé pasruimten waar je in alle rust kunt passen met de hulp van een ervaren bruidsstyliste. Met het One Stop Shopping concept koop jij je trouwjurk, maar ook je bruidsschoenen, tiara, sluier en bruidssieraden allemaal tegelijk. Om de geslaagde shopsessie af te sluiten drinken we champagne om te vieren dat jij je droomjurk hebt gevond