Fijne hulp

Het meisje dat mij geholpen heeft met het jurken passen was erg vriendelijk en heeft goed geholpen. Ze gaf haar eerlijke mening (nadat ze vroeg of ik dat wilde) en heeft zo geholpen mijn droomjurk te vinden

My perfect dress

Vanaf binnenkomst tot aan vertrek geweldig geholpen. Met zoveel mooie verschillende jurken was ik even bang dat ik mijn perfecte jurk niet zou vinden. Maar met de geweldige begeleiding zijn we samen rustig door alle opties heen gegaan. En nu heb ik ‘m “my perfect dress” voor mijn speciale dag! Super bedankt aan het team bij Weddings & a special thanks to Sam die mij met alle geduld en rust heeft geholpen tijdens het passen en keuzestress.

Een medewerker die echt luistert!

Ik werd afgelopen zaterdag super geholpen door verkoopster Cindy en ik vond haar heel professioneel. Ze luisterde goed naar mijn wensen, onzekerheden en gedachtes en wist het elke keer goed samen te vatten en met respect eerlijke feedback te geven. Een hele fijne ervaring met een mooi resultaat: een jurk waar ik me mooi en helemaal mezelf in voel!

Super fijne ervaring!

Ik heb eigenlijk maar 1 tip. Als het over budget gaat en de afrekening, zou dit iets discreter mogen. Neem de bruid mee om de bon te bespreken. Doe dit niet tegenover de extra mensen die mee zijn genomen. Natuurlijk staan deze dicht bij de bruid, maar hebben niet altijd iets met de uitgaven te maken. Verder echt fantastisch geholpen. Een complete beleving, inzicht in wat bij jou past. En denkt heel erg mee!

Super geholpen door Samin. Wat een leuke meid met kennis en een eerlijke mening. Je vergeet de tijd en waant je echt even in een sprookje. Een moment helemaal voor jezelf! Bedankt.

Fantastisch!

Precies de service die ik mij had voorgesteld

Prettige, leuke ervaring en er goed geholpen

Wat een fijne zaak en wat zijn we leuk geholpen. Mirjam wist het ijs op z'n Rotterdams snel te breken waardoor het vooral een hele leuke ervaring was. En dat terwijl ik er stiekem een klein beetje tegen op zag! Er is goed geluisterd en de juiste jurken werden uit de kast getrokken, maar er werden ook jurken aangeboden die juist anders waren om ook eens te proberen. Uiteindelijk is het een jurk geworden wat eigenlijk niet is wat ik in de eerste instantie in gedachten had! Door de goede hulp en de verschillende jurken heb ik iets gekozen wat niet te veilig is en waar ik mezelf vast erg mooi in ga voelen op de grote dag. Wat ik ook fijn vond is dat ik kon passen in maten die redelijk dicht bij m'n eigen maat zitten. In een andere zaak moest ik alles in maat 42 of soms zelfs 44 passen, als je zelf maat 36 hebt is het erg lastig om jezelf voor te stellen hoe een jurk er uit komt te zien, omdat de verhoudingen dan ook totaal anders zijn.

Geweldig!!

Geweldige ervaring! Goede service en heel klantvriendelijk

In één keer de perfecte jurk

Super leuke ervaring en bijzonder om uit te mogen kiezen. Werd heel leuk geholpen, met veel enthousiasme. Heel veel keuze en voor iedere stijl hebben ze wel wat. 10/10 would do it again, maar hoop toch dat het bij deze ene keer blijft!

Super leuk geholpen

Je wordt hartelijk ontvangen met koffie thee of fris Keuze genoeg En na het vinden van de juiste jurk wordt het met champagne gevierd en op de foto gezet

Een fantastische ervaring!

Bij binnenkomst krijgen wij een warm en vrolijk ontvangst. Hele leuke meiden! Ik ben geholpen door Nina. Zij heeft de ervaring nog mooier gemaakt. Ze was heel vriendelijk, geduldig en dacht goed mee. De vierde jurk die ik aandeed is mijn jurk geworden! Na het ‘ja-woord’ op de vraag of dit mijn jurk was, kregen we een glaasje bubbels en kregen we de tijd om even van het moment te genieten en foto’s te maken. Ontzettend bedankt aan het team en in het bijzonder aan Nina.

Vreselijke service

Het begon al bij de eerste afspraak. Ik vond het erg jammer dat je geen foto’s mocht maken van de jurken. Nadat ik de juiste jurk had gevonden wilde ik graag een sluier proberen maar dat mocht niet, pas bij de volgende afspraak. Heel raar want bij mijn volgende afspraak zag ik dat iemand anders dat wel mocht bij de eerste afspraak. Maar de echte teleurstelling moest nog komen. De jurk die ik had gepast zat eigenlijk al ontzettend goed. Alleen de lengte moest aangepast worden, voor de rest was hij perfect. De jurk die ze hadden besteld was vele maten groter! Van een maat 38 die goed zat hadden zij een maat 44 besteld. Ik was heel erg verdrietig en werd niet gehoord. Hoe graag wil je de verstelkosten verdienen? Op mijn laatste afspraak was het dan ook geen verrassing dat er nog van alles aangepast moest worden tot 3x toe. Wat voelde ik me ongemakkelijk en onbegrepen. Zij werden ongeduldig en wilden me snel weg hebben. Toen ik aan wilde geven hoe ik alles had ervaren werd dat weggewuifd dat ik nu maar blij moest zijn. Bizar hoe er met je om wordt gegaan hier. Ik raad jullie winkel niemand aan.

Lieve en professionele medewerksters, die alles voor je doen om te helpen slagen :)

Onwijs fijn geholpen en ik raad iedere toekomstige bruid deze prachtige winkel aan. Fijne hulp en de meest prachtige jurken! Ze nemen echt de tijd voor je en blijven professioneel.

Geweldige ervaring!

Fijne ontvangst, lekker wat te drinken, kort gesprek en toen lekker jurken passen. Werd goed geluisterd naar mijn wensen. Uiteindelijk met de hulp van de manager mijn jurk gevonden!

Dé ervaring die je wenst.

Hele fijne middag gehad, mede dankzij de leuke lieve Nina! Ontzettend veel plezier gehad met het passen en kiezen van de jurken, en dan ook geslaagd! Dankjewel voor de goede service.

FANTASTISCH!

Zo fijn, eerlijk en oprecht geholpen. Ik raad het iedereen aan om zo'n fijne ervaring met jurken passen te mogen beleven. En natuurlijk DE jurk te vinden! Ik kan niet wachten tot ik mag gaan schitteren in mijn jurk!

Heel behulpzaam, veel kennis van zaken

We werden hartelijk ontvangen en volledig op ons gemak gesteld. Er is een uitgebreid assortiment en je kan alles zeggen en delen met de styliste. Zeer professionele zaak!

Geweldig ik ben geslaagd voor mijn droomjurk!

Prachtige jurken en top begeleiding!

Ik ben ontzettend goed geholpen door een vrolijke rotterdamse dame. (Helaas ben ik haar naam vergeten) Ze stelde me direct op mijn gemak en we hebben erg veel gelachen! Ik die nooit jurken draagt en al ongemakkelijk ben in een bikini. Ik had nooit verwacht dat ik in de 1e winkel gelijk zou slagen en niet te vergeten, mij zo op mijn gemak voelde in een vleeskleurige onderbroek :) ! Een geweldige ervaring met super vriendelijke mensen!

Hele fijne ervaring

De dame die mij hielp was lief en geduldig en niet pusherig. Heel erg veel keus in jurken. Ik had een jurk gezien op de site en uiteindelijk bleek dit ook mijn droomjurk. Sylvia wist met accessoires het plaatje compleet te maken. Superblij met mijn jurk en de manier waarop ik ben geholpen. Zij hield ook goede rekening met het budget en ons thema van de bruiloft.

Super geholpen door Nathalie

Met een woord: TOP! Zijn zo gastvrij geholpen en het was een hele fijne ervaring. Wij hebben echt genoten en uiteraard JA gezegd tegen de perfecte jurk.

Super ervaring

Mijn ervaring bij Weddings was super. Onze stylist Cindy heeft goed geluisterd naar mijn wensen, kwam met goede ideeën en was erg vriendelijk en behulpzaam. De keus aan jurken was groot dus zeker voor ieder wat te vinden!

Super fijn en meedenkend!

Super ervaring gehad bij Weddings! Cindy is een topvrouw die heel erg meedenkt en geduldig is met je keus. Ik ben super goed geslaagd!

Ontzettend blij de winkel uitgelopen

Nadat ik bij een andere winkel niet geslaagd was, kwam ik via via bij Weddings terecht. Daar een ontzettend fijne ervaring gehad. Uitgebreid geholpen, ik mocht zelf tussen de jurken zoeken. De jurk die de ervaren verkoopster adviseerde bleek een schot in de roos te zijn. Heel blij mee!! Voor een say yes to the dress moment moet je hier zijn.

Ontzettende leuke ervaring gehad!

Heel fijn geholpen. Het was voor ons echt een feestje! De verkoopster begreep heel goed wat ik mooi vond en heeft geholpen om mijn droomjurk te vinden!

Goudsesingel 440 3011KN Rotterdam

Over Weddings

Bij Weddings begrijpen we dat iedere bruid de grootste keuze trouwjurken wil hebben. Maar ook weten we dat de hele ervaring van de zoektocht naar DE droomjurk ook een unieke en exclusieve ervaring moet zijn. Onze bruidswinkel van 950 vierkante meter hangt vol met trouwjurken van alle toonaangevende merken in verschillende prijsklassen en maten. We hebben ruime privé pasruimten waar je in alle rust kunt passen met de hulp van een ervaren bruidsstyliste. Met het One Stop Shopping concept koop jij je trouwjurk, maar ook je bruidsschoenen, tiara, sluier en bruidssieraden allemaal tegelijk. Om de geslaagde shopsessie af te sluiten drinken we champagne om te vieren dat jij je droomjurk hebt gevond