Snel en vakkundig geplaatst

Vooralsnog weinig kunnen zien van de opgewekte energie. Dit lag uiteraard aan het weer. Ik hoop hier snel meer van te zien. Vakkundig personeel en uitleg, over de uitleg en plaatsing geen vuil woord.

Goede service !

Vakkundig geïnstalleerd Goede uitleg. Alles werkt in 1 keer.

Doen water wordt beloofd!

Keurig netjes offerte gemaakt en op de hoogte gehouden over de voortgang. Enige zorg was dat de panelen op mijn platte dak stormproef zouden worden neergelegd. Als antwoord: “als wij uit Katwijk geen stormproef panelen kunnen neerleggen dan kun je wel stoppen met zoeken” op de dag van installatie keurig op tijd en in no time klaar, alles netjes achtergelaten. Super meegedacht over de plaatsing van de omvormer. De panelen hebben inmiddels twee stormen doorstaan en doen wat ze moeten doen: stroom opwekken! Kortom helemaal top!

De energie die van dit bedrijf afspat komt nu ook mijn meterkast in

De score van 5 sterren is volkomen terecht. Vanaf het eerste persoonlijke contact was het gevoel: dit is een eerlijk advies, hier kan ik iets mee. De plaatsing van de zonnepanelen was geheel conform planning en afspraak. Vakwerk geleverd waar wij ontzettend blij mee zijn. Ook de nazorg was prima. Een prima familiebedrijf zonder nonsens.

Goed advies, meedenken, afspraak is afspraak, en keurig gewerkt

Na offerte de verdere vragen netjes en duidelijk beantwoord, ook meegedacht met uitbreiding groepenkast. Nette en vriendelijke installateurs die alles keurig hebben geïnstalleerd. Goede uitleg over werking.

Professioneel

Keurig netjes gewerkt En op de juiste afspraaktijd

Goed advies en een prima levering

Een prima advies, voor een goede prijs. Na opdracht een goed contact en netjes de afspraken na gekomen.

helemaal top

afspraak is afspraak vriendelijk niks is teveel

De uitleg,de installatie het aanmelden bij het energiebedrijf was uitstekend.

Uitstekende service en prijs/kwaliteit

Van begin tot eind keurig verlopen en de plaatsing inclusief uitleg ging zeer vlot en vakkundig

Wij zijn zeer tevreden

Ze zijn snel, duidelijk, netjes en enthousiast.

Alles keurig geregeld

Van begin tot eind alles goed geregeld, duidelijk en goede uitleg ontvangen over alles. Zonder zorgen naar een energieneutraal morgen

Ondanks het aantal van 27 stuks in 1 dag netjes geïnstalleerd

Prettig contact gehad met Tim van Bollenstreek Solar, ik mocht snel de offerte ontvangen en na een paar kleine aanpassingen kon ik hun de opdracht geven en ondanks de drukte is alles snel geregeld. Aanrader!

Vakkundig, dienstverlenend, klantvriendelijk

Heb sinds kort zonnepanelen en een nieuwe groepenkast. Medewerkers hebben van A tot Z goed werk geleverd. Duidelijke uitleg vooraf en tijdens de plaatsing. Kundig en aardig personeel, echt een aanrader! En werken ook netjes.

Vlot, vriendelijk en duidelijk

BollenstreekSolar blinkt uit in klantcontact. Van offerte tot en met montage weet je precies waar je aan toe bent. Ze reageren snel op vragen en nemen de tijd voor uitleg. Ook 'after sales' verloopt het contact soepel.

Zeer tevreden vriendelijke monteurs , goed geholpen.

Dikke prima

Keurige vaklieden die alles keurig hebben aangelegd ! Een aanrader !

Vakkundig en in overleg met klant naar wens geïnstalleerd

Vanwege de wens om glas/glas panelen (met langere levertijd) te laten plaatsen werd de opdracht enkele weken later vakkundig, zonder storing en netjes uitgevoerd.

Goede service, netjes gewerkt. Echt super

Fijne organisatie met goede communicatie

Heldere communicatie en denken goed mee met onze wensen mbt ligging en mogelijkheden.

Vanaf het eerste gesprek tot het plaatsen van de zonnepanelen, is alles perfect geregegeld.

Vanaf het eerste gesprek tot aan het plaatsen van de zonnepanelen, is er uitstekend werk verricht. Vriendelijke mensen, snelle plaatsing van de panelen en vakkundig werk. Onze complimenten. We raden het iedereen aan om bij dit bedrijf hun zonnepanelen te bestellen.

Snel en vakkundig.

Van begin tot eind zijn wij goed begeleid. Het zijn vakkundige mensen. Het inmeten,schouwen,offerte,levering en plaatsen was zeer netjes.

Hard werkende gasten die het systeem 100% opleveren

Prettig bedrijf om met te werken, denken mee en komen afspraken na!

goede en snelle service

uitstekend geholpen, komen afspraken na, meedenkende medewerkers, goed en snel geplaatst.

Lage prijs, duidelijke afspraken, afspraken ook nagekomen. Snelle installatie, prima

Heerenweg 6 c10

2222AM Katwijk

Over BollenstreekSolar

BollenstreekSolar is gespecialiseerd in advies, verkoop en installatie van zonnepanelen, thuisbatterijen, laadpalen en groepenkasten voor particulieren en bedrijven.