Dit bedrijf verdient op zeker 5 sterren!

Wij hebben in februari 2022 zonnepanelen laten installeren door dit bedrijf en zijn heel erg tevreden! Prima service, vriendelijke en behulpzame mensen! Wij zijn heel blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen en kunnen het iedereen aanbevelen die van plan zijn om zonnepanelen aan te schaffen!

Goed en persoonlijk advies

Mijn zoektocht naar zonnepanelen bracht mij al snel bij BollenstreekSolar. Een goed persoonlijk advies, heldere communicatie en het nakomen van afspraken vind ik erg belangrijk. Daarnaast is het plaatsen vakkundig gedaan en ontving ik duidelijke vervolginstructies voor het installeren van de app. Een tip: neem het terugvorderen mee in de offertes ipv het aan te bieden als extra dienst.

Prettige mensen om mee te werken en het resultaat is prima.

Prettige mensen om mee te werken en het resultaat is prima. Toch zijn er ook wat minpunten: - bij het opstellen van de offerte was gemist dat, door schaduw door airco units, een optimizer per paneel beter zou zijn. Bij de 2e afspraak (inmeten) werd dit wel opgemerkt, waardoor er een nieuwe (fors duurdere) offerte gemaakt moest worden. - na het inmeten is er een detail plan gemaakt voor plaatsing van de panelen. Bij plaatsing bleek 1 paneel echter niet te passen op de plaats die bedacht was, deze is toen alsnog op een andere plaats neergelegd. Slordig dat het inmeten niet secuur gebeurd is. - bij het plaatsen van de omvormer heeft de monteur per ongeluk een sensor van een verwarmingsbuis bij de ketel afgetikt. Hierdoor werkte de ketel niet meer. De volgende dag is dit eenvoudig hersteld door de verwarmingsinstallateur, kostte ons wel voorrijkosten. Ondanks bovenstaande punten zijn wij tevreden over de diensten van Bollenstreek Solar.

Prima service en vlotte werkwijze

Snelle offerte, aangepast op mijn wensen Deskundige en vlotte plaatsing

Komen afspraken na en snel gedaan

Goeie ervaring de zonnepanelen lagen er snel op en ze hebben netjes gewerkt

Doen wat ze zeggen top

Prima gegaan. Van te voren alles goed door gesproken Namen de tijd hiervoor.Top

Perfecte service

Vanaf de 1e aanvraag tot en met het plaatsen van de panelen verliep vlekkeloos. Goede service , aardige medewerkers. Kortom top service !

Snel en vakkundig geplaatst

Vooralsnog weinig kunnen zien van de opgewekte energie. Dit lag uiteraard aan het weer. Ik hoop hier snel meer van te zien. Vakkundig personeel en uitleg, over de uitleg en plaatsing geen vuil woord.

Goede service !

Vakkundig geïnstalleerd Goede uitleg. Alles werkt in 1 keer.

Doen water wordt beloofd!

Keurig netjes offerte gemaakt en op de hoogte gehouden over de voortgang. Enige zorg was dat de panelen op mijn platte dak stormproef zouden worden neergelegd. Als antwoord: “als wij uit Katwijk geen stormproef panelen kunnen neerleggen dan kun je wel stoppen met zoeken” op de dag van installatie keurig op tijd en in no time klaar, alles netjes achtergelaten. Super meegedacht over de plaatsing van de omvormer. De panelen hebben inmiddels twee stormen doorstaan en doen wat ze moeten doen: stroom opwekken! Kortom helemaal top!

De energie die van dit bedrijf afspat komt nu ook mijn meterkast in

De score van 5 sterren is volkomen terecht. Vanaf het eerste persoonlijke contact was het gevoel: dit is een eerlijk advies, hier kan ik iets mee. De plaatsing van de zonnepanelen was geheel conform planning en afspraak. Vakwerk geleverd waar wij ontzettend blij mee zijn. Ook de nazorg was prima. Een prima familiebedrijf zonder nonsens.

Goed advies, meedenken, afspraak is afspraak, en keurig gewerkt

Na offerte de verdere vragen netjes en duidelijk beantwoord, ook meegedacht met uitbreiding groepenkast. Nette en vriendelijke installateurs die alles keurig hebben geïnstalleerd. Goede uitleg over werking.

Professioneel

Keurig netjes gewerkt En op de juiste afspraaktijd

Goed advies en een prima levering

Een prima advies, voor een goede prijs. Na opdracht een goed contact en netjes de afspraken na gekomen.

helemaal top

afspraak is afspraak vriendelijk niks is teveel

De uitleg,de installatie het aanmelden bij het energiebedrijf was uitstekend.

Uitstekende service en prijs/kwaliteit

Van begin tot eind keurig verlopen en de plaatsing inclusief uitleg ging zeer vlot en vakkundig

Wij zijn zeer tevreden

Ze zijn snel, duidelijk, netjes en enthousiast.

Alles keurig geregeld

Van begin tot eind alles goed geregeld, duidelijk en goede uitleg ontvangen over alles. Zonder zorgen naar een energieneutraal morgen

Ondanks het aantal van 27 stuks in 1 dag netjes geïnstalleerd

Prettig contact gehad met Tim van Bollenstreek Solar, ik mocht snel de offerte ontvangen en na een paar kleine aanpassingen kon ik hun de opdracht geven en ondanks de drukte is alles snel geregeld. Aanrader!

Vakkundig, dienstverlenend, klantvriendelijk

Heb sinds kort zonnepanelen en een nieuwe groepenkast. Medewerkers hebben van A tot Z goed werk geleverd. Duidelijke uitleg vooraf en tijdens de plaatsing. Kundig en aardig personeel, echt een aanrader! En werken ook netjes.

Vlot, vriendelijk en duidelijk

BollenstreekSolar blinkt uit in klantcontact. Van offerte tot en met montage weet je precies waar je aan toe bent. Ze reageren snel op vragen en nemen de tijd voor uitleg. Ook 'after sales' verloopt het contact soepel.

Zeer tevreden vriendelijke monteurs , goed geholpen.

Dikke prima

Keurige vaklieden die alles keurig hebben aangelegd ! Een aanrader !

Vakkundig en in overleg met klant naar wens geïnstalleerd

Vanwege de wens om glas/glas panelen (met langere levertijd) te laten plaatsen werd de opdracht enkele weken later vakkundig, zonder storing en netjes uitgevoerd.

Over BollenstreekSolar

Bollenstreeksolar is gespecialiseerd in advies, verkoop en installatie van zonnepanelen, zowel voor particulieren als bedrijven.