Goede service en zeer vriendelijke medewerkers

Goed bedrijf . Duidelijke uitleg en er wordt goed meegedacht wat de beste optie is voor jouw huis. Vriendelijke medewerkers die goed, snel en netjes werken

Vanaf het moment van aanmelden tot dit moment alles netjes en goed geregeld. Heel fijn!

Goed geholpen netjes gedaan

Prima gedaan

Snel en netjes gewerkt

Super. En als het nodig is denken ze mee

Bollenstreek Solar heeft alles goed en keurig geplaatst. Wegens een grote verbouwing aan het huis was ik genoodzaakt de levering tot 2 keer toe uit te stellen. Dit was geen probleem en hebben met mij meegedacht.

Alles netjes volgens Afspraak

Duidelijke uitleg en advies .en alles netjes zoals afgesproken geplaatst .zeer tevreden

Bollenstreek Solar heeft waargemaakt wat er is toegezegd

Zonnepanelen, een grote stap? Lastig? Nee, niet met Bollenstrook Solar. Het voortraject met informatie vragen verliep naar tevredenheid. Reden voor ons om een offerte te vragen. Na wat over en weer bellen kregen we een schouw van onze situatie. Het gesprek heeft voor ons alle vraagtekens weggenomen, waarna wij de offerte accepteerden. Vol spanning wachten tot de dag van installatie. De mannen waren keurig op tijd en legden ons uit wat en hoe ze het gingen doen. Ze waren snel met de panelen op het schuine dak klaar. Op het platte dak lag ijs, daarom kon dat nog niet gedaan worden. Vier dagen later kwamen ze om de resterende 5 panelen te plaatsen. We kregen van de mannen informatie en wat tips, waardoor wij nu vol vertrouwen genieten van onze mooie zonnepanelen van Bollenstreek Solar.

Top bedrijf

Alles is prima verlopen.

Afspraken worden nagekomen!

Niet de goedkoopste op de markt, maar hebben kennis van zaken. Ze denken mee hoe zo efficiënt mogelijk zonnepanelen te plaatsen en luisteren naar de wensen van de klant. De afgelopen twee jaar veel zaken gedaan met aannemers, Hoveniers, keukenleveranciers, etc ivm nieuwbouw huis. Ik moet helaas constateren dat de meesten de kantjes ervanaf lopen, maar Bollenstreeksolar is haar afspraken nagekomen. Ik ben zeer tevreden.

Bollenstreeksolar doet wat hij zegt.

Afgelopen week heeft Bollenstreeksolar elf zonnepanelen geplaatst. Vanaf het begin tot het einde doet Bollenstreeksolar wat hij zegt. Komen hun afspraken na, reageren meteen op eventuele vragen. Plaatsing was ongeveer april echter werd het februari. Extra hulde aan de monteur. I.v.m ziekte van zijn collega klaarde hij de klus in zijn eentje. Één opmerking.! Haal even de stofzuiger en de bezem door de werkplek nadat de klus is gedaan. Een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Bollenstreek Solar heeft de opdracht uitstekend uitgevoerd!

Het eerste bezoek door de adviseur was goed bevallen. Een eerlijk advies! Ook duidelijk was de boodschap dat we pas over een half jaar aan de beurt zouden zijn. Geen vage beloftes. De offerte was duidelijk en na het ondertekenen daarvan kregen we al spoedig de datum door waarop het werk uitgevoerd zou gaan worden. Met een weekje uitstel in verband met de winterse weersomstandigheden werden de panelen geplaatst en de omvormer op de zolder geïnstalleerd. Dank voor de prima uitvoering van het werk!

Netjes, aardig, en snel gewerkt!

Verstand van zaken, vriendelijk, en netjes gewerkt

Na een paar maanden te hebben gewacht waren de zonnepanelen snel en netjes geplaatst. Alles was duidelijk en alle afspraken zijn nagekomen.

Alles perfect geregeld van begin tot het eind. Bedankt.

Zie bovenstaande tekst.

Eerste afspraak werd gecanceld vanwege weersomstandigheden. Binnen een week werd de installatie alsnog geplaatst. Goede service en snel en netjes alles gemonteerd en werkt prima. Portaal al van te voren ingesteld en uitleg ontvangen via de mail. Hopen dat we jaren plezier mogen hebben van de panelen. BolkenstreekSolar bedankt.

Alles prima geïnstalleerd en uitleg hierbij

Prima gegaan.

Geweldige monteurs, vriendelijke service. Ook de hulp bij het aanmelden is zeer op prijs gesteld.

Super bedrijf!

Iets meer dan een jaar geleden zonnepanelen laten plaatsen door BollenstreekSolar. De plaatsing werd supersnel en vakkundig gedaan en meer dan tevreden! Recent storing in het systeem en contact met hen gehad. Ondanks de drukte in de zonnepanelen wereld ook nu bij hen snel geholpen en deskundig advies gekregen. Uiteindelijk zijn er twee monteurs langs geweest die het probleem (teveel water op het dak) razendsnel hebben verholpen. Een bedrijf dat zijn service verlening echt waarmaakt! Een aanrader voor degene die zonnepanelen wil laten plaatsen!!!!

Dit bedrijf verdient op zeker 5 sterren!

Wij hebben in februari 2022 zonnepanelen laten installeren door dit bedrijf en zijn heel erg tevreden! Prima service, vriendelijke en behulpzame mensen! Wij zijn heel blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen en kunnen het iedereen aanbevelen die van plan zijn om zonnepanelen aan te schaffen!

Goed en persoonlijk advies

Mijn zoektocht naar zonnepanelen bracht mij al snel bij BollenstreekSolar. Een goed persoonlijk advies, heldere communicatie en het nakomen van afspraken vind ik erg belangrijk. Daarnaast is het plaatsen vakkundig gedaan en ontving ik duidelijke vervolginstructies voor het installeren van de app. Een tip: neem het terugvorderen mee in de offertes ipv het aan te bieden als extra dienst.

Prettige mensen om mee te werken en het resultaat is prima.

Prettige mensen om mee te werken en het resultaat is prima. Toch zijn er ook wat minpunten: - bij het opstellen van de offerte was gemist dat, door schaduw door airco units, een optimizer per paneel beter zou zijn. Bij de 2e afspraak (inmeten) werd dit wel opgemerkt, waardoor er een nieuwe (fors duurdere) offerte gemaakt moest worden. - na het inmeten is er een detail plan gemaakt voor plaatsing van de panelen. Bij plaatsing bleek 1 paneel echter niet te passen op de plaats die bedacht was, deze is toen alsnog op een andere plaats neergelegd. Slordig dat het inmeten niet secuur gebeurd is. - bij het plaatsen van de omvormer heeft de monteur per ongeluk een sensor van een verwarmingsbuis bij de ketel afgetikt. Hierdoor werkte de ketel niet meer. De volgende dag is dit eenvoudig hersteld door de verwarmingsinstallateur, kostte ons wel voorrijkosten. Ondanks bovenstaande punten zijn wij tevreden over de diensten van Bollenstreek Solar.

Prima service en vlotte werkwijze

Snelle offerte, aangepast op mijn wensen Deskundige en vlotte plaatsing

Komen afspraken na en snel gedaan

Goeie ervaring de zonnepanelen lagen er snel op en ze hebben netjes gewerkt

Doen wat ze zeggen top

Prima gegaan. Van te voren alles goed door gesproken Namen de tijd hiervoor.Top

Perfecte service

Vanaf de 1e aanvraag tot en met het plaatsen van de panelen verliep vlekkeloos. Goede service , aardige medewerkers. Kortom top service !

Heerenweg 6 2222AM Katwijk

Over BollenstreekSolar

BollenstreekSolar is gespecialiseerd in advies, verkoop en installatie van zonnepanelen, thuisbatterijen, laadpalen en groepenkasten voor particulieren en bedrijven.