Geweldig.

Zaterdag met vrienden gaan eten met een socialdeal. En zoals altijd heel goed en lekker gegeten , onze vrienden vonden het ook geweldig. En altijd leuke , vriendelijke bediening. Wij gaan ook zonder deal hier terug. Mvg. Wim & Josette Posterholt.

Goede service, leuk personeel

We hebben een champagne ontbijt genomen en alles was prima verzorgd. We zullen zeker nog eens terugkomen.

Heerlijk gegeten en super bediening
  • Gastvrijheid

vandaag gebruik gemaakt van het verjaardags menu, heel lekker gegeten en nog bedankt (haha) voor het verjaardags liedje!

2 sterren: slechter dan verwacht

Zijn meerdere malen geweest. Deze week waren we door file te laat. We kregen geen welkom maar alleen het verzoek om snel te eten want de keuken zou om 20.00 uur sluiten. We hadden 45 minuten voor een drie gangen menu. Een domper op wat een gezellig etentje had moeten zijn voor een geslaagde. Een absoluut onvriendelijke serveerster! Geen volgende keer meer voor ons.

2 sterren: slechter dan verwacht

Met een groot gezelschap gegeten. Eten was prima, lekker eenvoudig, de chef kookt graag met garde d'or sauzen, beetje eigen initiatief mag wel. Bediening drama, een jonge gastvrouw (met brilletje op) zei alleen kunt u de drankjes ff doorgeven zo ook de gerechten, dit zou niet mogen gebeuren. Maar ja de hut zat vol, was ook aan prijs kwaliteit te merken. Veel voorafjes die vrijwel allemaal gefrituurd zijn. Een aanrader nee helaas.
  • Gastvrijheid

Heerlijk gegeten met hele gezin. Goede sfeer, vriendelijk en attent personeel! Gaan we zeker vaker doen!
  • Gastvrijheid

Heerlijke lunch, vriendelijke bediening Iedere keer als wij hier komen smaakt alles zeer goed. Bij de lunch mogen de broodjes wat groter zijn of meer. Kom je met een groep is het raadzaam om te reserveren. Vriendelijke bediening.
  • Gastvrijheid

Wij kregen een 4 persoons champagne ontbijt cadeau, wat ons goed was bevallen! Zou het zeker een ander ook cadeau doen. Het kost slechts 7,50 euro p.p. En je krijgt meer dan genoeg waar voor je geld. Prijs / kwaliteit was dus dik in orde! We hebben een lekker en gezellig ontbijt kunnen nuttigen! We ontvingen koffie (naar keuze) met een advocaatje en slagroom, een klein glaasje jus, champagne en koekjes. Als ontbijt kregen we yoghurt met slagroom, afgebakken broodjes, zachte broodjes, sneetjes brood, zalm, salade, brie, nog 2 kaas soorten, 2 soorten vlees, gebakken eitje met spek en een mandje met jam, nutella enz. Keuze genoeg, zeker voor de prijs die je betaald. De sfeer was oke en de bediening goed. Er werd meermaals gevraagd of alles naar wens was. Het restaurant was goed gevuld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hebben alleen het ontbijt gedaan , koffiemachine was buiten gebruik ,kregen warm chocomel in plaats .Later kregen we nog koffie van het huis ,dus dat was netjes. Vind alleen erg weinig omelet met spek voor 2 personen .
  • Gastvrijheid

vaker daar champagne ontbijtje toppie en mijn bruiloft met champagne ontbijt voor 35 pers heel mooi verzorgd echt een aanrader

Een echte aanrader
  • Gastvrijheid

Fantastische sfeer bij lekker eten met een zeer vriendelijke bediening. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader voor iedereen die van kwaliteitvols eten houdt!
  • Gastvrijheid

Het was zeer gezellig super lekker eten. Een aanrader voor iedereen
  • Gastvrijheid

Zeer lekker gegeten, vriendelijke mensen!
  • Gastvrijheid

Het was echt super lekker en gezellig! We komen zeker nog eens terug.

Over Brasserie Murphy's

Filter op Taal